Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minä kerron tarinani mistä lievä naisvihani ja luottamuksen pula naisiin johtuu. Terv, mies 28v

Vierailija
03.03.2017 |

Syy miksi haluan kertoa tarinani on se, että se avaisi edes vähän silmiä. Täällä kun harvoin vihanlietsojat kertoo mitään järkevää...

Seurustelin aikanaan noin 5 vuotta saman naisen kanssa. Koko seurusteluaika meni hyvin. Kävimme välillä ulkomailla, minä tein vakkari töitä ja naiseni opiskeli amk. Mitään isoja riitoja ei ollut ja oletinkin, että tulevaisuus olisi valoisa sitten kun naiseni valmistuisi koulusta.

Ero tuli... ja minulle 100% täysin puskista. Samoin kuin kaikille ystävilleni. Mitään rakentavaa keskustelua en saanut aikaiseksi. Naiseni oli ihastunut uuteen mieheen.

Puoli vuotta mietin miksi hän teki näin?
Aloin katkeroitumaan. Mietin kuinka paljon aikaani käytin häneen ja hänen lähisukulaisiin. Tarjosin taloudellisesti puoli ilmaisen katon pään päälle. Odotin että tilanne tasoittuisi kun hänkin työllistyy....

Lopulta päätin, että antaa menneiden olla.
Kyllä niitä hyviä naisia varmaan on ja ei muuta kun uutta matoa koukkuun...

Kävin satunnaisesti baareissa, vaikka tiesin että tuskin sieltä ketään vakavasti otettavaa löytyy.

Lähdin kokeilemaan nettideittausta vuoden jälkeen kun tuntui että ehkä sieltä minä ja muut kohtalotoverit kohtaisivat.

Kymmenien omien s24treffit yms yhteydenottojen jälkeen huomasin, että eipä tämä taidakkaan olla yhtään sen helpompaa. 3kk aktiivisen käytön jälkeen pääsin ns. yhdeille kahville. Tämä nainen halusi kovasti tutustua ja otti yhteyttä aktiivisesti. Erittäin mukava nainen, mutta mielenkiinnon kohteet ja fyysinen vetovoima ei kolahtanut. Sanoin hänelle että löytää varmasti hyvän miehen.

Siirryin Tinderiin. 5 naisen kanssa sain 2kk käytön aikana lopulta kahvit sovittua.
Yksi heistä ei saapunut paikalle, toinen peruutti tuntia ennen (oli juuri eronnut kuulemma) ja lopulta kaksi olivat ihan kivaa seuraa. Ikävä asia oli se että vakuuttivat halua nähdä uudelleen, mutta nähtävästi heillä oli kysyntää aika paljon. Joten puppua puhuivat...
Toisia kahveja ei tullut.

Katteettomia sanoja ja P
pelkkää hukkaan heitettyä aikaa oli nettideittailu. Ei siellä normaaleja työssäkäyviä sitoutumiskykyisiä juuri ole.

Tämän kaikkien jälkeen olen elellyt normaalia omaa elämää 1.5 vuotta.
Päivä päivältä olen koko ajan enenmän varma että tulen elämään loppuelämän yksin.

Ehkä tämä tarina antaa kuvaa siitä miten
katkeroituminen ja naisviha voi saada alkunsa.

Terv, 28 vuotias 180cm alle 80kg työmies Uudeltamaalta.

Kommentit (309)

Vierailija
81/309 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Outoa.

Naisilla kova tarve lytätä tätäkin miestä vielä vaan lisää.

Onko naisten alitajuntainen tehtävä lytätä epäsuositut, lue: normaalit, tavismiehet itsemurhan partaalle, jotta vain parhaat (jännä)miehet jäisivät henkiin ja lisääntymään.

Luuletko että ylilaudalla reagoitaisiin paljon paremmin, jos joku nainen avaisi langan aiheella "syy mistä lievä miesvihani ja luottamuksen pula miehiin johtuu" ja horisisi jotain ihan olemattomia ongelmia sinne? :D Tässä nyt yritetään palauttaa AP:ta maan pinnalle ymmärtämään, että ihmisellä, jolla on takana viiden vuoden suhde ja vasta 5kk uuden etsimistä niin, että yksi kiinnostunutkin on osunut kohdalle, menee parisuhderintamalla pirun hyvin sukupuoleen katsomatta. Ei ihme, jos ihmisiä närkästyttää, että noista lähtökohdista AP tulee tänne hieromaan ihmeellistä naisvihaansa naisvaltaisen palstan kävijöiden naamoihin.

Mistä ne keksitte nämä 5kk parin etsimis jutut??

Etsin edelleen eli 3 vuotta

Se että olen YHTEENSÄ 5kk käyttänyt deittisovellulsiin ei tarkoita mitään.

Terv, AP

YHTEENSÄ 5kk olet aktiivisesti etsinyt. Todella lyhyt aika. Nyt kun olet jurottava naisvihaaja olet itse pilannut mahdollisuutesi.

Vierailija
82/309 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Outoa.

Onko naisten alitajuntainen tehtävä lytätä epäsuositut, lue: normaalit, tavismiehet itsemurhan partaalle, jotta vain parhaat (jännä)miehet jäisivät henkiin ja lisääntymään.

Luuletko että ylilaudalla reagoitaisiin paljon paremmin, jos joku nainen avaisi langan aiheella "syy mistä lievä miesvihani ja luottamuksen pula miehiin johtuu" ja horisisi jotain ihan olemattomia ongelmia sinne? :D Tässä nyt yritetään palauttaa AP:ta maan pinnalle ymmärtämään, että ihmisellä, jolla on takana viiden vuoden suhde ja vasta 5kk uuden etsimistä niin, että yksi kiinnostunutkin on osunut kohdalle, menee parisuhderintamalla pirun hyvin sukupuoleen katsomatta. Ei ihme, jos ihmisiä närkästyttää, että noista lähtökohdista AP tulee tänne hieromaan ihmeellistä naisvihaansa naisvaltaisen palstan kävijöiden naamoihin.

Terv, AP

Samantekevää tuon viestini kannalta.

t: se joka oli myös ollut 3v sinkkuna ilman sukseeta, kehittämättä miesvihaa

Minusta miesviha on iha ok jos se on perusteltua. Itseasiassa ottaisin mielellään naisen jolla on miesvihaa taustalla.

Haluaisin muuttaa hänen asennettaan.

Aika monet naiset ketä tunnen viihtyvät paremmin mies kuin nais seurassa. Johtuu myös miesvaltaisesta alasta.

Monesti sanotaan että nainen on naisen oahin vihollinen.

Terv Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/309 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Outoa.

Se on ihan miten asiaa katsoo. Itse näen asian niin, että jos joku valittaa tikkejä vaatimattomasta haavasta, että kamalaa ja elämä ei ole elämisen arvoista, niin amputaatiopotilaat saattavat vähän älähtää, että älä nyt viitsi. Joskus voi olla palvelus herätellä ihmistä, joka tekee jokapäiväisestä elämästä suurta draamaa, koska elämän ei todellakaan tarvitse olla niin hankalaa.

Naisten suosio vaan sattuu olemaan biologisesti ja sosiaalisesti tärkein asia miehen elämässä. Elämä ei monesta yksinäisestä miehestä ole elämisen arvoista.

Onko se jotenkin naisten syy? Oikeuttaako se (lieväänkään) naisvihaan? Näin karrikoiden: Pitäisikö naisten vaan olla yhdessä pieksevän, pettävän ja ryyppäävän miehen kanssa ihan vaan ettei miehelle tule paha mieli? Eikö nainen saa valita kenen kanssa elämänsä haluaa viettää, vaan pitää ottaa se kuka ensimmäisenä hänet haluaa? Ja jos ei näin tee, on paha ihminen? Jos miehen luonteessa on tuollainen virhe, että hänen elämänhalunsa on riippuvainen jostakin toisesta ihmisestä, niin onko se sen toisen ihmisen vika?

Vierailija
84/309 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seurustelin aikanaan noin 5 vuotta saman naisen kanssa. Koko seurusteluaika meni hyvin. Kävimme välillä ulkomailla, minä tein vakkari töitä ja naiseni opiskeli amk. Mitään isoja riitoja ei ollut ja oletinkin, että tulevaisuus olisi valoisa sitten kun naiseni valmistuisi koulusta.

Ero tuli... ja minulle 100% täysin puskista.

Tämä voisi olla ensimmäisen avopuolisoni kirjoittama.

Suhteen alussa hän oli töissä, mutta alkoi opiskelemaan vuoden yhteiselon jälkeen. Meitä oli kaksi opiskelijaa.

Kulut jaettiin niin että kumpikin maksaa puolet kaikesta.

Aluksi (silloin kun mies oli vielä töissä) ostettiin huonekaluja ja muuta kotiin tarvittavaa, sillä muutettiin kumpikin ensimmäiseen omaan kotiin. Sovittiin että minä maksan käsirahana puolet hankinnoista ja mies maksaa oman puolensa osamaksuina.

Vaan ei miehellä ollut koskaan rahaa kun piti maksaa osamaksuerä, joten ne jäivät minun huolekseni. Tämä siis silloin kun hän kävi töissä ja sai ihan hyvää palkkaa.

Sitten kun opiskeltiin kumpikin, loppui miehen osalta myös vuokran maksaminen. Sain maksaa yksin kaikki asumiskulut ja puolet ruokakuluista.

Elokuvissa tai baarissa jos käytiin niin minä maksoin kaiken. Lisäksi mies "lainaili" minulta rahaa viikottain kaikenlaisiin pikkumenoihin.

Tulot meillä olivat yhtä suuret, opiskelijoita kun oltiin kumpikin.

Miehen rahat kuluivat lähinnä autoon (yksin hänen käytössään, minä kuljin pyörällä ja julkisilla), tupakkaan, omiin huveihin ja herkutteluihin (hänen omiinsa vain, minä maksoin itse omani).

Tämän lisäksi mies oli hyvin kontrolloiva ja päätti yksin mm. sisustuksesta (jonka minä sain maksaa).

Pikkuhiljaa suhde ajautui siihen jamaan että minä en käynyt enää ilman miestä missään muualla kuin koulussa. Edes ystävien luokse en voinut mennä yksin. Jos menin, niin siitä seurasi huutoa ja kiukkuamista.

Lopulta lähdin suhteesta, ja eri tuli miehelle täysin puskista. Hänen mielestään meillä meni hyvin. Ei ollut riitojakaan (ei tietenkään ollut, sillä minä yksin joustin kaikessa ja varoin suututtamasta miestä).

Eron jälkeen mies kävi selittämässä kaikille tuntemilleni ihmisille kuinka minä olin käyttänyt häntä taloudellisesti hyväkseni.

Voi taivas...

Vierailija
85/309 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Outoa.

Terv, AP

Samantekevää tuon viestini kannalta.

t: se joka oli myös ollut 3v sinkkuna ilman sukseeta, kehittämättä miesvihaa

Minusta miesviha on iha ok jos se on perusteltua. Itseasiassa ottaisin mielellään naisen jolla on miesvihaa taustalla.

Haluaisin muuttaa hänen asennettaan.

Aika monet naiset ketä tunnen viihtyvät paremmin mies kuin nais seurassa. Johtuu myös miesvaltaisesta alasta.

Monesti sanotaan että nainen on naisen oahin vihollinen.

Terv Ap

Se oli ennen kuin miesasiamiehet tuli suurelle yleisölle tutuksi. Nykyään se menee niin että miesasiamies on naisen pahin vihollinen.

Vierailija
86/309 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Turhauttaa niin kovasti, että välillä mietin pitäisikö sitä vaan mennä maksulliselle. Olisi helpompaa ja jopa halvempaa jos oikein kyynisesti ajattelee.

Näistä ajatuksista paljastuu syitä sille miksi flaksi ei käy.

Vierailija
87/309 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi nyyhkis, ihan oikeasti. Nuo sinulle tapahtuneet asiat ovat elämää, shit happens. Yrität tässä siis meille kertoa että et kestä elämää, ja siksi alat vihaamaan naisia? Cool.

Ja pohjimmiltaan sinun tarinasi on ihan niinkuin muidenkin uliuli-miesten vuodatukset. "Naiset ei halua mua niin mä sit aloin vihaamaan niitä". Hohhoi.

Uli uli sinulle. No minulle ihan sama porskutan menemään kyllä ihan hyvin. Sinusta huomaa miten säälittävä siellä kommentoija on

Minä en ole haukkunut ketään täällä.

Puhuin lievästä naisvihasta ja kerroin vain tarinani....

Hienosti täällä ihmiset vetää herneen nenäänsä. Kukaan teistä ei uskaltaisi sanoa noita kaikkia suoraan naaman edessä. Jos joku uskaltaa niin voin antaa yhteystiedot.

Miksei uskaltaisi? Oletko siis aggressiivinen? Kannattaisi hankkiutua psykologin juttusille, että pääsisit tuosta naisvihasta ja aggressiostasi.

Vierailija
88/309 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhhu tämäkö ei ole MIESVIHAINEN FOORUMI. JUMALAUTA TUOTA ALAPEUKUTUKSEN MÄÄRÄÄ

Haha täällä naiset on luusereita. Jeesus sentää mikä teitä naisia ihan oikeasti vaivaa. Nimettömänä huudellaan.

Yhtään puolustavaa kantaa ei ole naisilta tullut. Kertoo miten narsisteja naiset on.

AINA VIKA MIEHESSÄ.

Pitäisikö tästä nyt jotenkin AP:n olla iloissaan ja nänikö se naisviha paranee?

Olette tyhmiä... Ap:lle tsempit eteenpäin

Vierailija
89/309 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi nyyhkis, ihan oikeasti. Nuo sinulle tapahtuneet asiat ovat elämää, shit happens. Yrität tässä siis meille kertoa että et kestä elämää, ja siksi alat vihaamaan naisia? Cool.

Ja pohjimmiltaan sinun tarinasi on ihan niinkuin muidenkin uliuli-miesten vuodatukset. "Naiset ei halua mua niin mä sit aloin vihaamaan niitä". Hohhoi.

Uli uli sinulle. No minulle ihan sama porskutan menemään kyllä ihan hyvin. Sinusta huomaa miten säälittävä siellä kommentoija on

Minä en ole haukkunut ketään täällä.

Puhuin lievästä naisvihasta ja kerroin vain tarinani....

Hienosti täällä ihmiset vetää herneen nenäänsä. Kukaan teistä ei uskaltaisi sanoa noita kaikkia suoraan naaman edessä. Jos joku uskaltaa niin voin antaa yhteystiedot.

Miksei uskaltaisi? Oletko siis aggressiivinen? Kannattaisi hankkiutua psykologin juttusille, että pääsisit tuosta naisvihasta ja aggressiostasi.

Ai tekeekö se että en hauku nimettömänä tai se että minussa on miestä kohdata haukkujat livenä aggressiivisen?

Odotan edelleenkin vastauksia. Uskaltaisitko sinä?

Tetv,AP

Vierailija
90/309 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huhhu tämäkö ei ole MIESVIHAINEN FOORUMI. JUMALAUTA TUOTA ALAPEUKUTUKSEN MÄÄRÄÄ

Haha täällä naiset on luusereita. Jeesus sentää mikä teitä naisia ihan oikeasti vaivaa. Nimettömänä huudellaan.

Yhtään puolustavaa kantaa ei ole naisilta tullut. Kertoo miten narsisteja naiset on.

AINA VIKA MIEHESSÄ.

Pitäisikö tästä nyt jotenkin AP:n olla iloissaan ja nänikö se naisviha paranee?

Olette tyhmiä... Ap:lle tsempit eteenpäin

Se nyt vaan on niin että on hyvin vähän puolustettavaa siinä että mies katkeroituu naisvihaajaksi täysin normaalista elämästä. Selkään taputtelulla ei tässä tapauksessa tehdä palvelusta.

Vierailija
91/309 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuules, mä oon 27 wee nainen mulla se tässä on katkeroitumisen aihetta. Ekasta poikaystävä avioero, seuraava oli itsekäs, koomas huumeiden käyttäjä ja neljäs mun lapsen isä tietokone peliriippuvainen.

Tähän lisäksi se, miten paljon aikaa, rahaa ja ystävällisyttä heidän sukulaisiin tuhlasin. Se, miten yksi varasti multa 400 e käteistä. Ymym..

Eli aikamoinen liuta koettuna paskaa.

Olen todennut ettei korkeastikoulutettua, sitoutumiskykyistä, mukavaa, raha-asiansa handlaavaa, välittävää miestä ole olemassakaan.

Kaikki on kivaa ennen ku antaa pillua, sitten on ok ja sitten yhteen muuttaessa mies ei enää välitä ja alkaa käyttää hyväkseen.

Haaveilin että 30 vuotiaana mies ja 2 lasta ja talo, sekä mukavia matkoja yhdessä silloin tällöin, mutta EI näistä oo sitoutumaan ja rakentamaan tulevaisuutta.

Ostan dildon ja kuolen yksinäisenä..ei mulla muuta

Vierailija
92/309 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Turhauttaa niin kovasti, että välillä mietin pitäisikö sitä vaan mennä maksulliselle. Olisi helpompaa ja jopa halvempaa jos oikein kyynisesti ajattelee.

Ja näistä ajatuksista käy ilmi ettet edes sisäistänyt viestini ydintä ja lisäksi lause kuvaa hyvin nykynaisen empatiakykyä (joka on nolla).

Vierailija
93/309 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja näistä ajatuksista käy ilmi ettet edes sisäistänyt viestini ydintä ja lisäksi lause kuvaa hyvin nykynaisen empatiakykyä (joka on nolla).

Mites empatiakyky sellaisella, joka kokee parisuhteen pillun ostamiseksi?

Vierailija
94/309 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suhteen alussa hän oli töissä, mutta alkoi opiskelemaan vuoden yhteiselon jälkeen. Meitä oli kaksi opiskelijaa.

Aluksi (silloin kun mies oli vielä töissä) ostettiin huonekaluja ja muuta kotiin tarvittavaa, sillä muutettiin kumpikin ensimmäiseen omaan kotiin. Sovittiin että minä maksan käsirahana puolet hankinnoista ja mies maksaa oman puolensa osamaksuina.

Vaan ei miehellä ollut koskaan rahaa kun piti maksaa osamaksuerä, joten ne jäivät minun huolekseni. Tämä siis silloin kun hän kävi töissä ja sai ihan hyvää palkkaa.

Sitten kun opiskeltiin kumpikin, loppui miehen osalta myös vuokran maksaminen. Sain maksaa yksin kaikki asumiskulut ja puolet ruokakuluista.

Elokuvissa tai baarissa jos käytiin niin minä maksoin kaiken. Lisäksi mies "lainaili" minulta rahaa viikottain kaikenlaisiin pikkumenoihin.

Miehen rahat kuluivat lähinnä autoon (yksin hänen käytössään, minä kuljin pyörällä ja julkisilla), tupakkaan, omiin huveihin ja herkutteluihin (hänen omiinsa vain, minä maksoin itse omani).

Tämän lisäksi mies oli hyvin kontrolloiva ja päätti yksin mm. sisustuksesta (jonka minä sain maksaa).

Pikkuhiljaa suhde ajautui siihen jamaan että minä en käynyt enää ilman miestä missään muualla kuin koulussa. Edes ystävien luokse en voinut mennä yksin. Jos menin, niin siitä seurasi huutoa ja kiukkuamista.

Lopulta lähdin suhteesta, ja eri tuli miehelle täysin puskista. Hänen mielestään meillä meni hyvin. Ei ollut riitojakaan (ei tietenkään ollut, sillä minä yksin joustin kaikessa ja varoin suututtamasta miestä).

Eron jälkeen mies kävi selittämässä kaikille tuntemilleni ihmisille kuinka minä olin käyttänyt häntä taloudellisesti hyväkseni.

Vaihda sanan mies tilalle sana nainen. Mikä fiilis?

Vierailija
95/309 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukaan teistä ei uskaltaisi sanoa noita kaikkia suoraan naaman edessä. Jos joku uskaltaa niin voin antaa yhteystiedot.

Ai tekeekö se että en hauku nimettömänä tai se että minussa on miestä kohdata haukkujat livenä aggressiivisen?

Tetv,AP

Ei, vaan tuo lihavoitu kohta on uhkaus. Kehotan edelleen sinne psykologille.

Vierailija
96/309 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan sama fiilis oli mies tai nainen. Persoonallisuushäiriöinen henkilö luultavasti kyseessä.

Vierailija
97/309 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mites empatiakyky sellaisella, joka kokee parisuhteen pillun ostamiseksi?

Eikö se sitä useimmiten ole jopa naisten mielestä? Ainakin naisten toiminta viittaa tähän, koska mies saa heti kenkää jos joutuu työttömäksi tai tulee muita tulotasoon vaikuttavia hankaluuksia. Tai jos löytyy paremmin tienaava mies. Minä tosin haluaisin uskoa, että muunkinlaisia naisia löytyy.

Vierailija
98/309 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paska puoliso. Kuinka niin? Samat asiat tekevät puolisosta surkean, sukupuolesta riippumatta. Minä en sietäisi tuollaista naiselta tai mieheltä.

T: bi

Vierailija
99/309 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin vai johtuisikohan siitä että aiemmin eroja on yhteiskunnassa paheksuttu ja nainen on paljon enemmän riippuvainen miehestään kuin ennen? Ei ole kovin kaukana se aika kun nainen tarvitsi aviomieheltään suostumuksen tehdäkseen töitä. Erotilastojen piikki johtuu osittain ihan siitä että yhteiskunnan asenne eroja kohtaan on vapautunut ja tällöin huonoon suhteeseen ei jää niin herkästi. Myös maailma on muuttunut, enää ei jäädä sitä kotitorppaa viljelemään jossa mies hoitaa peltotyöt ja nainen kasvattaa lapset. Enää ei mennä naimiseen sen talollisen kanssa joka on hyvästä suvusta ja vietetä loppuelämää yhdessä vaikka mikä olisi. Lähihistoriaankin verrattuna parisuhdekäsitykset ovat muuttuneet enkä pidä sitä ainoastaan huonona ilmiönä. Ei kenenkään tarvitse jäädä huonoon suhteeseen roikkumaan.

En minäkään lähtisi kanssasi kovin monille treffeille koska et pysty pohtimaan asioita monipuolisesti vaan sorrut yksinkertaistamiseen, yleistämiseen ja mustavalkoiseen ajatteluun. Kuten sanoin jo aiemmin – yksinkertaisen mielen defenssejä. Ei minulla ole velvollisuutta siihen, kuten ei yhdelläkään miehellä ole mitään velvollisuutta treffailla sitoutua parisuhteeseen minun kanssa. Maailma tai naiset ei ole sinulle mitään velkaa eikä yhden naisen tekoja voi alkaa perimään toiselta. Vaikka yksi kohtelisi huonosti ei kenenkään velvollisuus ole hyvittää sitä sinulle. Sinun pitää tehdä töitä itsesi kanssa.

- 5

Ei v*ttu mitä horinaa.

Just näin, miehillä on velvollisuus muuttua, naisella ei, sanoo kusipäisen ajatusmaailman omistava näätä.

Mitä te höpisette? Ei miehillä, ei kenelläkään ole mitään velvollisuutta muuttua. Mutta jos se muuttumaton oma itse on sellainen, ettei kukaan halua sellaisen ihmisen kanssa olla, niin silloin sen muuttumattomuuden hinta on yksin jääminen. Ihan niinkuin naisillakin.

Vierailija
100/309 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukaan teistä ei uskaltaisi sanoa noita kaikkia suoraan naaman edessä. Jos joku uskaltaa niin voin antaa yhteystiedot.

Tetv,AP

Ei, vaan tuo lihavoitu kohta on uhkaus. Kehotan edelleen sinne psykologille.

Kohta ei ole uhkaus. Huhhuh mitä lukutaitoa sinulla on... Se että netti on täynnä näitä inisijöitä jotka ei uskalla kohdata livenä ei tarkoita uhkausta väkivallalla..

Mene opiskelemaan lakia jos et usko.

Enemmänkin kunnialoukkaussyytteitä täältä saisi vaikka kuinka.

Terv,AP

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän seitsemän