Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minä kerron tarinani mistä lievä naisvihani ja luottamuksen pula naisiin johtuu. Terv, mies 28v

Vierailija
03.03.2017 |

Syy miksi haluan kertoa tarinani on se, että se avaisi edes vähän silmiä. Täällä kun harvoin vihanlietsojat kertoo mitään järkevää...

Seurustelin aikanaan noin 5 vuotta saman naisen kanssa. Koko seurusteluaika meni hyvin. Kävimme välillä ulkomailla, minä tein vakkari töitä ja naiseni opiskeli amk. Mitään isoja riitoja ei ollut ja oletinkin, että tulevaisuus olisi valoisa sitten kun naiseni valmistuisi koulusta.

Ero tuli... ja minulle 100% täysin puskista. Samoin kuin kaikille ystävilleni. Mitään rakentavaa keskustelua en saanut aikaiseksi. Naiseni oli ihastunut uuteen mieheen.

Puoli vuotta mietin miksi hän teki näin?
Aloin katkeroitumaan. Mietin kuinka paljon aikaani käytin häneen ja hänen lähisukulaisiin. Tarjosin taloudellisesti puoli ilmaisen katon pään päälle. Odotin että tilanne tasoittuisi kun hänkin työllistyy....

Lopulta päätin, että antaa menneiden olla.
Kyllä niitä hyviä naisia varmaan on ja ei muuta kun uutta matoa koukkuun...

Kävin satunnaisesti baareissa, vaikka tiesin että tuskin sieltä ketään vakavasti otettavaa löytyy.

Lähdin kokeilemaan nettideittausta vuoden jälkeen kun tuntui että ehkä sieltä minä ja muut kohtalotoverit kohtaisivat.

Kymmenien omien s24treffit yms yhteydenottojen jälkeen huomasin, että eipä tämä taidakkaan olla yhtään sen helpompaa. 3kk aktiivisen käytön jälkeen pääsin ns. yhdeille kahville. Tämä nainen halusi kovasti tutustua ja otti yhteyttä aktiivisesti. Erittäin mukava nainen, mutta mielenkiinnon kohteet ja fyysinen vetovoima ei kolahtanut. Sanoin hänelle että löytää varmasti hyvän miehen.

Siirryin Tinderiin. 5 naisen kanssa sain 2kk käytön aikana lopulta kahvit sovittua.
Yksi heistä ei saapunut paikalle, toinen peruutti tuntia ennen (oli juuri eronnut kuulemma) ja lopulta kaksi olivat ihan kivaa seuraa. Ikävä asia oli se että vakuuttivat halua nähdä uudelleen, mutta nähtävästi heillä oli kysyntää aika paljon. Joten puppua puhuivat...
Toisia kahveja ei tullut.

Katteettomia sanoja ja P
pelkkää hukkaan heitettyä aikaa oli nettideittailu. Ei siellä normaaleja työssäkäyviä sitoutumiskykyisiä juuri ole.

Tämän kaikkien jälkeen olen elellyt normaalia omaa elämää 1.5 vuotta.
Päivä päivältä olen koko ajan enenmän varma että tulen elämään loppuelämän yksin.

Ehkä tämä tarina antaa kuvaa siitä miten
katkeroituminen ja naisviha voi saada alkunsa.

Terv, 28 vuotias 180cm alle 80kg työmies Uudeltamaalta.

Kommentit (309)

Vierailija
121/309 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa hankkia postimyyntimorsian aasiasta. Tottelevaisia, sieviä, laihoja ja miellyttämishaluisia - täydellisiä miehelle. Siinä vaiheessa kun alkaa vaimolle ikää tulla niin kiertoon ja seuraava kehiin. He opettelevat kielenkin joten kuten ja ei samaa kieltä edes tarvitse sillä ymmärtävät mitä mies haluaa ja antavat sen.

Vierailija
122/309 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea vain katkeralle loppuelämälle, kuka tuollaisen kanssa edes haluaisi olla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/309 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten itsekkin kirjoitit sinä olet myös antanut pakit naiselle joka oli sinusta kiinnostunut. Mikä ajaa sitten sinut vihaamaan naisia, kun sinulle tehdään samoin? Ihan samoista syistä varmastikkin.

Sinkkuilu ja deittailu on monesti tälläistä. Kokeilua. Turhautumista. Kokeilua. Ihastumista. Pakkeja molemmin puolin.

Vierailija
124/309 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ensimmäinen parisuhteeni oli parikymppisenä ja se kesti vajaa kaksi vuotta. Mies jätti minut ihan puun takaa, rakkaus oli vain loppunut. Sen jälkeen olin sinkkuna melkein 10 vuotta. Ei vaan löytynyt miestä, jota olisin seksiä enempää kiinnostanut. Nettideittejä ei oikein siihen aikaan ollut, joten niistä ei ole kokemusta.

Sitten tapasin miehen joka asui lähes 400 kilsan päässä. Suhde eteni lähinnä pitkien puhelinkeskustelujen varassa. Kolmen kuukauden aikana tapasimme kerran. Mies tuli viikonlopuksi luokseni ja molemmat oltiin ihan seitsemännessä taivaassa sen jälkeen. Mieskin sanoi ettei voinut lakata hymyilemästä ja ajattelemasta minua. Kolme viikkoa tuon tapaamisen jälkeen sain puhelun naiselta, joka kertoi olevansa miehen avovaimo ja heille oli lapsikin tuloillaan. Minä olin tosi järkyttynyt, en todellakaan ollut odottanut tuollaista käännettä. Kahdesti yritin soittaa miehelle siltä varalta että kyseessä on joku väärinkäsitys. Ei ollut. Sain mieheltä viestin ettei ole mitään sanottavaa.

Tuosta meni pari kuukautta, kunnes tapasin miehen, jonka kanssa olin lopulta yhdessä 12 vuotta. Parin vuoden yhdessäolon jälkeen mies kyllä jäi kiinni pettämisestä mutta päätin antaa anteeksi. Monta vuotta menikin hyvin, kunnes alkoholin käyttö vähän kerrassaan miehellä lisääntyi. Viimeisen vuoden hän joi melkein joka päivä. Arkisin riitti muutama olut ja pieni päihtymys, viikonloppuisin veti perseet kavereidensa kanssa. Vika tikki oli se, että hän tunnusti vieraiden naisten tulleen mukaan samoihin aikoihin. Jätin miehen ja nyt olen taas ollut sinkkuna muutaman kuukauden.

Sielu on vielä kovin säröillä kaikkien pettymysten takia, mutta miehiä en ole alkanut vihaamaan. Ei tulisi mieleenkään. En pitäisi itseäni älyllisesti rehellisenä ihmisenä, jos tuomitsisin koko miessukupuolen muutaman kohtaamani kusipään perusteella.

Vierailija
125/309 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuten itsekkin kirjoitit sinä olet myös antanut pakit naiselle joka oli sinusta kiinnostunut. Mikä ajaa sitten sinut vihaamaan naisia, kun sinulle tehdään samoin? Ihan samoista syistä varmastikkin.

Sinkkuilu ja deittailu on monesti tälläistä. Kokeilua. Turhautumista. Kokeilua. Ihastumista. Pakkeja molemmin puolin.

Minä saavun treffeille jos sovitaan. Kerroin rehellisesti miksi ei napannut ja annoin tsempit uusien miesten hakuun.

Koittakaa ajatella asioita vähän laajemmin.

..terv AP

Vierailija
126/309 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä saavun treffeille jos sovitaan. Kerroin rehellisesti miksi ei napannut ja annoin tsempit uusien miesten hakuun.

..terv AP

Ja toisaalla nainen kertoo tarinaa siitä kuinka meni treffeille ja mies piti pitkän puheen siitä mitkä kaikki asiat naisessa on vikana. Näitä tällaisia tapauksia on kamalimmat treffit - ketjuissa vaikka kuinka. Naiset usein mieluimmin yrittää välttää aiheuttamasta pahaa mieltä. Yritä sinäkin ajatella vähän laajemmin.

Vierailija
127/309 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa aika tutuilta nuo lukemat ja homman tuskaisuus.

Itse olin viime vuonna 10kk tinderissä ja sain sinä aikana vain 7 toteutuneet ensitreffit.

Pahimmillaan oli 145 päivää ilman treffejä vaikka yritin parhaani niitä saada, kriteerit ei olleet korkealla.

Pahimmillaan 50% sovituista treffeistä peruuntui.

Mitenköhän olisit tullut toimeen ennen tinder-aikaa? Tavallisella naisihmisellä meni helposti vuosi ilman ensimmäisiäkään treffejä. Itselläni pisin aika oli 26 kuukautta ilman treffejä vaikka parhaani yritin ja kriteerit eivät olleet korkealla. Silti selvittiin hengissä ja jopa ilman miesvihaa.

Vierailija
128/309 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En huomaa, että mitää kovin järkyttävää olisi tapahtunu, kun mietitään koko elämän mittaisella perspektiivillä. Ehkä voisit kysyä exäsi kuulumisia, mutta älä avaa hänelle omaa sydäntäsi?  Sitten keksisit jotain harrastusta itsellesi, johon oikeasti tahdot ryhtyä?

Ketäänhän ei voi omistaa, joten taloudelliset satsauksesi eivät loppupeleissä merkkaa mitään. Satsasin juuri 20 € ihan tuntemattomaan ihmiseen, joka tuskaili Lidilin edessä tuttavalleen, että kun on nälkä ja KELA:n etuudet eivät tule. Mentiin yhdessä kauppaan ja sai vähän ruokaa. Tuskin näen häntä enää koskaan.

Aww teit ihanan teon <3 

Vierailija
129/309 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun edellinen suhteeni päättyi keväällä 2007 muutaman seurusteluvuoden jälkeen. Nyksän tapasin syksyllä 2014. Muista miehistä aloin ylipäänsä kipeän eron jälkeen kiinnostua vasta 2010/2011. Vuosien varrella kävin parilla treffeillä mutta nettideiteistä poistuin aika nopeasti tyhjin käsin.

Olinko vihainen miehille? Sille eksälle aikani, kyllä, mutta en muille.

Minusta tuntuu, ettet ole käsitellyt eroasi. Kovin nopeasti olisit muuten noin pitkästä suhteesta toipunut.

Vierailija
130/309 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

..terv AP

Koitin juuri kyseisellä kommentilla avata tätä laajempaa kuvaa mutta itse jälleen takerruit johonkin ihan muuhun.

Vierailija
131/309 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun edellinen suhteeni päättyi keväällä 2007 muutaman seurusteluvuoden jälkeen. Nyksän tapasin syksyllä 2014. Muista miehistä aloin ylipäänsä kipeän eron jälkeen kiinnostua vasta 2010/2011. Vuosien varrella kävin parilla treffeillä mutta nettideiteistä poistuin aika nopeasti tyhjin käsin.

Minusta tuntuu, ettet ole käsitellyt eroasi. Kovin nopeasti olisit muuten noin pitkästä suhteesta toipunut.

Olettaa voi vaikka mitä. Ihmiset toipuu eri lailla. Minulla ei ole hätää toipumisen suhteen.

Terv,AP

Vierailija
132/309 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meillä ihmisillä on niiin erilainen tapa elää, ajatella ja käsitellä pettymyksiä ihmissuhteissa. Minä olen seurustellut lukuisia kertoja, saanut pakkeja ja antanut niitä. Mutta yleensä joka kerta mietin, että mikä minussa on sellainen asia mikä vaatii muutosta? Mitä tein väärin, mitä voisin tehdä toisin ja kuinka voisin itseäni kehittää? Miksi valitsen ja ihastun tietynlaisiin ihmisiin ja miten sitä asiaa voisin itsessäni muuttaa?

Ei tule mieleen ryhtyä vihaamaan kaikkia miehiä. Ei edes niitä, jotka kaltoinkohtelivat. En ole viehättynyt mistään "jännämiehistä" tai "kilttimiehistä", vaan koen jokaisen yksilönä, jolla on omanlaiset ominaisuutensa. En laita ketään mihinkään ryhmään ja niputa heitä samojen kuviteltujen ominaisuuksien alle.

Vaikka yksinkertainen sukupuolijako onkin naiset ja miehet, niin todellisuudessahan sukupuolia on useita. On henkisesti, geneettisesti ja biologisesti eri asteita sukupuolesta. Joku hyvin naisellinen nainen saattaa olla henkisesti todella maskuliininen ja toisinpäin. Siksi en ymmärrä miksi niputtaa kaikki naiset samaan kategoriaan ja ryhtyä vihamaan heitä kaikkia (edes lievästi).

Voisin myös sanoa, että "kilttimies" on satuhahmo, joka on puhallettu henkiin tämän palstan avulla. Nimi on todella harhaanjohtava, koska se kuva minkä täältä olen heistä saanut on kaikkea muuta kuin kiltti. Oikeasti kiltit miehet on niitä tavallisia perheen isejä, joita näkee esim prismassa. Sellaisia lupsakoita, tavallisen näköisiä, kilttejä. Ei ne yleensä ole mitään pitkiä, tummia komeita, rikkaita "jännämiehiä". Kilttimiesten teorian mukaan vain jännämiehet saa naisen, mut se ei ole totta. Naisen saa sellainen mies, joka on hyvällä ja terveellä itsetunnolla varustettu, joka ei ole pilannut minuuttaan katkeruudella vaan on valmis katsomaan peiliin, myöntämään virheensä ja korjaamaan niitä. Hän näkee, että useinkaan ne omat elinolot ei johdu muista vaan itse on ne luonut ja vain itse voi ne muuttaa.

Vierailija
133/309 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olettaa voi vaikka mitä. Ihmiset toipuu eri lailla. Minulla ei ole hätää toipumisen suhteen.

Terv,AP

Ei hätää toipumisen suhteen vaikka ilmoitat potevasi naisvihaa?

Vierailija
134/309 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

..terv AP

Koitin juuri kyseisellä kommentilla avata tätä laajempaa kuvaa mutta itse jälleen takerruit johonkin ihan muuhun.

Mikä siinä on sitten niin vaikea ymmärtää minun LIEVÄÄ naisvihaa?

Ymmärrätkö että eri asia saada 30 pakkia kuin yhdet pakit ja nekin kiltisti. Minä en leiki ihmisten tunteilla tai ajalla siinä on ero.

Väännetään rautalangasta vielä täysin erilainen esimerkki pettymyksestä ja luoton pulasta. Jos lupaisit lapselle että viet hänen linnanmäelle? Ja et veisikään. Tämä sama toistuisi lapselle useasyi eri henkilöiden toimesta.??

Luuletko että lapsi enää luottaisi kenenkään sanaan.

Terv, AP

Vierailija
135/309 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

..terv AP

Ymmärrätkö että eri asia saada 30 pakkia kuin yhdet pakit ja nekin kiltisti. Minä en leiki ihmisten tunteilla tai ajalla siinä on ero.

Väännetään rautalangasta vielä täysin erilainen esimerkki pettymyksestä ja luoton pulasta. Jos lupaisit lapselle että viet hänen linnanmäelle? Ja et veisikään. Tämä sama toistuisi lapselle useasyi eri henkilöiden toimesta.??

Terv, AP

Kai nyt hyvä ihminen tajuat, että Tinderissä kaikki eivät ole "oikeita ihmisiä" vaan söpönä parikymppisenä opiskelijatyttönä voi esiintyä 60-vuotias pervomies, joka luonnollisestikaan ei ilmesty treffeille muuten, kuin katselemaansivusta  reaktiotasi, kun tyttö ei ilmesty.

Vierailija
136/309 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

..terv AP

Terv, AP

Rinnastatko itsesi siis lapseen? No, se kyllä selittäisi paljon. Lapsen kyky kestää pettymyksiä on kieltämättä heikompi kuin aikuisen.

Vierailija
137/309 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ap. Itse olen nainen ja miehet eivät ole minusta kiinnostuneita, koska olen heille liian vanha. Silti en vihaa miehiä vaan hyväksyn asian. Sinäkin voisit vähän opetella kypsää käytöstä. Ymmärrän toki että harmittaa nuorta miestä, mutta muista se että jos vihaat naisia, samalla torjut alitajuisesti kaikki mahdollisuutesi ikinä saada nainen. Pitää suhtautua katsos myönteisesti siihen mitä haluaa, muuten ei tule mitään.

Vierailija
138/309 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Terv,AP

Mitä sillä on väliä vaikka LIEVÄSTI vihaisinki??

Mitä se haittaa sinua tai ketään muutakaan.

Miten se vaikuttaa elämääsi? ei mitenkään

Miten se vaikuttaa omaan elämääni?

Ei mitenkään. Käyn töissä, urheilen, tapaan kavereita, vien kummityttöä leffaan. Ajan autollla, ostan elektroniikkaa. Ihan mitä vaan.

Miksi jonkun (minun) randomin pikku avautuminen ja näkökulman jakaminen hiertää näin kovasti naisia :D

Rupee jo naurattaa itse aloittajaaki.

Terv, AP

Vierailija
139/309 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Terv,AP

Mitä sillä on väliä vaikka LIEVÄSTI vihaisinki??

Mitä se haittaa sinua tai ketään muutakaan.

Miten se vaikuttaa elämääsi? ei mitenkään

Miten se vaikuttaa omaan elämääni?

Ei mitenkään. Käyn töissä, urheilen, tapaan kavereita, vien kummityttöä leffaan. Ajan autollla, ostan elektroniikkaa. Ihan mitä vaan.

Miksi jonkun (minun) randomin pikku avautuminen ja näkökulman jakaminen hiertää näin kovasti naisia :D

Terv, AP

Se väli, että LIEVÄ naisvihasi vie sinulta mahdollisuuden haluamaasi parisuhteeseen. Jos tunnet vihaa, et myöskään ole toipunut.

Muakin naurattaa sun jankutuksesi.

Vierailija
140/309 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Terv, AP

No siksi että joko jo jankutat täällä päivät pitkät naisten kamaluudesta ja alempiarvoisuudesta tai sitten suunnittelet sellaista :D. Ja porukat toivoo että valoja voisi saada päälle mutta turha toivohan se on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme seitsemän