Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minä kerron tarinani mistä lievä naisvihani ja luottamuksen pula naisiin johtuu. Terv, mies 28v

Vierailija
03.03.2017 |

Syy miksi haluan kertoa tarinani on se, että se avaisi edes vähän silmiä. Täällä kun harvoin vihanlietsojat kertoo mitään järkevää...

Seurustelin aikanaan noin 5 vuotta saman naisen kanssa. Koko seurusteluaika meni hyvin. Kävimme välillä ulkomailla, minä tein vakkari töitä ja naiseni opiskeli amk. Mitään isoja riitoja ei ollut ja oletinkin, että tulevaisuus olisi valoisa sitten kun naiseni valmistuisi koulusta.

Ero tuli... ja minulle 100% täysin puskista. Samoin kuin kaikille ystävilleni. Mitään rakentavaa keskustelua en saanut aikaiseksi. Naiseni oli ihastunut uuteen mieheen.

Puoli vuotta mietin miksi hän teki näin?
Aloin katkeroitumaan. Mietin kuinka paljon aikaani käytin häneen ja hänen lähisukulaisiin. Tarjosin taloudellisesti puoli ilmaisen katon pään päälle. Odotin että tilanne tasoittuisi kun hänkin työllistyy....

Lopulta päätin, että antaa menneiden olla.
Kyllä niitä hyviä naisia varmaan on ja ei muuta kun uutta matoa koukkuun...

Kävin satunnaisesti baareissa, vaikka tiesin että tuskin sieltä ketään vakavasti otettavaa löytyy.

Lähdin kokeilemaan nettideittausta vuoden jälkeen kun tuntui että ehkä sieltä minä ja muut kohtalotoverit kohtaisivat.

Kymmenien omien s24treffit yms yhteydenottojen jälkeen huomasin, että eipä tämä taidakkaan olla yhtään sen helpompaa. 3kk aktiivisen käytön jälkeen pääsin ns. yhdeille kahville. Tämä nainen halusi kovasti tutustua ja otti yhteyttä aktiivisesti. Erittäin mukava nainen, mutta mielenkiinnon kohteet ja fyysinen vetovoima ei kolahtanut. Sanoin hänelle että löytää varmasti hyvän miehen.

Siirryin Tinderiin. 5 naisen kanssa sain 2kk käytön aikana lopulta kahvit sovittua.
Yksi heistä ei saapunut paikalle, toinen peruutti tuntia ennen (oli juuri eronnut kuulemma) ja lopulta kaksi olivat ihan kivaa seuraa. Ikävä asia oli se että vakuuttivat halua nähdä uudelleen, mutta nähtävästi heillä oli kysyntää aika paljon. Joten puppua puhuivat...
Toisia kahveja ei tullut.

Katteettomia sanoja ja P
pelkkää hukkaan heitettyä aikaa oli nettideittailu. Ei siellä normaaleja työssäkäyviä sitoutumiskykyisiä juuri ole.

Tämän kaikkien jälkeen olen elellyt normaalia omaa elämää 1.5 vuotta.
Päivä päivältä olen koko ajan enenmän varma että tulen elämään loppuelämän yksin.

Ehkä tämä tarina antaa kuvaa siitä miten
katkeroituminen ja naisviha voi saada alkunsa.

Terv, 28 vuotias 180cm alle 80kg työmies Uudeltamaalta.

Kommentit (309)

Vierailija
101/309 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Turhauttaa niin kovasti, että välillä mietin pitäisikö sitä vaan mennä maksulliselle. Olisi helpompaa ja jopa halvempaa jos oikein kyynisesti ajattelee.

Näistä ajatuksista paljastuu syitä sille miksi flaksi ei käy.

Ja näistä ajatuksista käy ilmi ettet edes sisäistänyt viestini ydintä ja lisäksi lause kuvaa hyvin nykynaisen empatiakykyä (joka on nolla).

Mites empatiakyky sellaisella, joka kokee parisuhteen pillun ostamiseksi?

Eikö se sitä useimmiten ole jopa naisten mielestä? Ainakin naisten toiminta viittaa tähän, koska mies saa heti kenkää jos joutuu työttömäksi tai tulee muita tulotasoon vaikuttavia hankaluuksia. Tai jos löytyy paremmin tienaava mies. Minä tosin haluaisin uskoa, että muunkinlaisia naisia löytyy.

Miksi mies joutuu työttömäksi? Saa kenkää koska ryyppää. Se että parisuhde menee samalla on yleensä sitä, että nainen on pysynyt tilanteessa jo aivan liian pitkään, lasten mielenterveyden kustannuksella. Ja työpaikan menetys on viimeinen niitti koska mies voi omistautua sen jälkeen täysipäiväisesti rakkaimmalle harrastukselleen eli viinan vetämiselle. Mutta joo, alkaa selvitä miksi olet sinkku ja tulet varmaan pysymäänkin.

Vierailija
102/309 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Turhauttaa niin kovasti, että välillä mietin pitäisikö sitä vaan mennä maksulliselle. Olisi helpompaa ja jopa halvempaa jos oikein kyynisesti ajattelee.

Ja näistä ajatuksista käy ilmi ettet edes sisäistänyt viestini ydintä ja lisäksi lause kuvaa hyvin nykynaisen empatiakykyä (joka on nolla).

Empatian puuttuminen yhtä, turhaksi kokemaansa valituksen aihetta kohtaan ei kyllä todellakaan ole sama asia kuin yleinen empatian puute.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/309 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö se sitä useimmiten ole jopa naisten mielestä? Ainakin naisten toiminta viittaa tähän, koska mies saa heti kenkää jos joutuu työttömäksi tai tulee muita tulotasoon vaikuttavia hankaluuksia. Tai jos löytyy paremmin tienaava mies. Minä tosin haluaisin uskoa, että muunkinlaisia naisia löytyy.

Miksi mies joutuu työttömäksi? Saa kenkää koska ryyppää. Se että parisuhde menee samalla on yleensä sitä, että nainen on pysynyt tilanteessa jo aivan liian pitkään, lasten mielenterveyden kustannuksella. Ja työpaikan menetys on viimeinen niitti koska mies voi omistautua sen jälkeen täysipäiväisesti rakkaimmalle harrastukselleen eli viinan vetämiselle. Mutta joo, alkaa selvitä miksi olet sinkku ja tulet varmaan pysymäänkin.

Nyt oli kyllä sen verran epätoivoinen veto kun argumentit loppuivat kesken, että huhheijaa. Kiitos kysymästä, käyn nykyään taas töissä, olen korkeasti koulutettu eikä alkoholin kanssa ole ongelmia. Mutta joo jatka vaan tuolla linjalla niin sinä ja kissat voitte jatkaa yhdessä elämistä ilman häiriötekijöitä.

Vierailija
104/309 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huhhu tämäkö ei ole MIESVIHAINEN FOORUMI. JUMALAUTA TUOTA ALAPEUKUTUKSEN MÄÄRÄÄ

Haha täällä naiset on luusereita. Jeesus sentää mikä teitä naisia ihan oikeasti vaivaa. Nimettömänä huudellaan.

Yhtään puolustavaa kantaa ei ole naisilta tullut. Kertoo miten narsisteja naiset on.

AINA VIKA MIEHESSÄ.

Pitäisikö tästä nyt jotenkin AP:n olla iloissaan ja nänikö se naisviha paranee?

Olette tyhmiä... Ap:lle tsempit eteenpäin

Se nyt vaan on niin että on hyvin vähän puolustettavaa siinä että mies katkeroituu naisvihaajaksi täysin normaalista elämästä. Selkään taputtelulla ei tässä tapauksessa tehdä palvelusta.

Nykynaisella ei ole mitään helvetin tajua siitä mikä on normaalia elämää.

Vierailija
105/309 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kirjoitat että useimmiten naisten mielestä parisuhde on pillun ostamista. Mitä näihin voi työssäkäyvä nainen sanoa? Joita on siis käytännössä kaikki suomalaiset naiset paitsi työkyvyttömyyseläkkeellä olevat. Naiset jotka oman työnsä lisäksi yleensä hoitavat suurimman osan kotitöistä. En näe kovinkaan suuria mahdollisuuksia että statuksesti tuosta muuttuisi ja jos muuttuu, niin tuolla ajatusmaailmalla tuskin kovin onnelliseen suhteeseen pääsee ikinä. Ja surullisinta on, että et sisäistänyt sanaakaan tuosta mitä kirjoitin etkä tule ikinä sisäistämäänkään.

Vierailija
106/309 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt oli kyllä sen verran epätoivoinen veto kun argumentit loppuivat kesken, että huhheijaa. Kiitos kysymästä, käyn nykyään taas töissä, olen korkeasti koulutettu eikä alkoholin kanssa ole ongelmia. Mutta joo jatka vaan tuolla linjalla niin sinä ja kissat voitte jatkaa yhdessä elämistä ilman häiriötekijöitä.

Olen kylläkin naimisissa ja yritän keksiä tuttavapiiristäni edes yhden parin jossa mies olisi jätetty siksi että jäi työttämäksi.  Ei sellaista ole vaikka monikin on ollut välillä jaksoja työttömänä. Myös sellaisissa perheissä joissa siihen ei todella olisi varaa, koska toinenkin on pienituloinen.

Vierailija
107/309 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huoh. Eli tästä voi rivien välistä lukea että sinulla sattui työpaikan ja parisuhteen menetys samaan saumaan ja nyt sitten kostat sen kaikille suomalaisille naisille. Voi äly hoi nyt taas! Samaa sarjaa ap:n kanssa että ajattelu ei ole ihan täysin realiteeteissa.

Vierailija
108/309 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huoh. Eli tästä voi rivien välistä lukea että sinulla sattui työpaikan ja parisuhteen menetys samaan saumaan ja nyt sitten kostat sen kaikille suomalaisille naisille. Voi äly hoi nyt taas! Samaa sarjaa ap:n kanssa että ajattelu ei ole ihan täysin realiteeteissa.

Itse asiassa en menettänyt työpaikkaani.Kuvio oli huomattavasti monimutkaisempi, mutta se paljasti hyvin miten raadollisesti naiset ajattelevat parisuhteesta. Jos he eivät pysty hyötymään mitenkään miehestä niin vaihtoon vaan. Tätähän piilotellaan lausumalla tyyliin "Mielummin yksin kuin parisuhteessa joka ei tuo lisäarvoa nykytilanteeseen." jne.

Vierailija
109/309 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Outoa.

Naisilla kova tarve lytätä tätäkin miestä vielä vaan lisää.

Onko naisten alitajuntainen tehtävä lytätä epäsuositut, lue: normaalit, tavismiehet itsemurhan partaalle, jotta vain parhaat (jännä)miehet jäisivät henkiin ja lisääntymään.

Luuletko että ylilaudalla reagoitaisiin paljon paremmin, jos joku nainen avaisi langan aiheella "syy mistä lievä miesvihani ja luottamuksen pula miehiin johtuu" ja horisisi jotain ihan olemattomia ongelmia sinne? :D Tässä nyt yritetään palauttaa AP:ta maan pinnalle ymmärtämään, että ihmisellä, jolla on takana viiden vuoden suhde ja vasta 5kk uuden etsimistä niin, että yksi kiinnostunutkin on osunut kohdalle, menee parisuhderintamalla pirun hyvin sukupuoleen katsomatta. Ei ihme, jos ihmisiä närkästyttää, että noista lähtökohdista AP tulee tänne hieromaan ihmeellistä naisvihaansa naisvaltaisen palstan kävijöiden naamoihin.

Mistä ne keksitte nämä 5kk parin etsimis jutut??

Etsin edelleen eli 3 vuotta

Se että olen YHTEENSÄ 5kk käyttänyt deittisovellulsiin ei tarkoita mitään.

Terv, AP

Samantekevää tuon viestini kannalta.

t: se joka oli myös ollut 3v sinkkuna ilman sukseeta, kehittämättä miesvihaa

Minusta miesviha on iha ok jos se on perusteltua. Itseasiassa ottaisin mielellään naisen jolla on miesvihaa taustalla.

Haluaisin muuttaa hänen asennettaan.

Aika monet naiset ketä tunnen viihtyvät paremmin mies kuin nais seurassa. Johtuu myös miesvaltaisesta alasta.

Monesti sanotaan että nainen on naisen oahin vihollinen.

Terv Ap

Heh heh, niin niin... ole onnellinen ettet ole kuulemassa mitä teistä sanotaan kun ovi sulkeutuu. Lipertelin juuri äsken poikaystävälleni siitä miten hänen kanssaan on niiiiiin kivaa viettää aikaa ja se parka uskoi. Tosiasiassa en varmaan antaisi sille edes ensiapua jos se tukehtuisi, yksi mies vähemmän. :)

Vierailija
110/309 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

HAHAHA

Taas ollaan täällä stereotypiota vahventamassa. Ensin ap-kilttimies kertoo miten jätettiin ilman syytä ja sitten naiset itkee et toi ei vielä mitään ku mun mies joi, oli narkkari, hakkasi ja raiskasi.

Ei helvetti et naiset on sitten tyhmii. Ton takii pelaankin niin montaa kun kerkeen samaan aikaan. Kelpaavat vain panoksi eivätkä mihinkään vakavaan suhteeseen.

Vierailija
111/309 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tuon historian huomioon ottaen sulle muodostui naisVIHA?? Kyllä se kuule kumpuaa jostain lapsuuden traumoista ja paskasta äiti-lapsi-suhteestasi.

Minut on raiskattu (tekijä oli mies) enkä sitä projisoi vihaani ja traumaani koko miessukupuoleen. Olisi absurdia edes ajatella, että olisin miesVIHAAJA. Ehkä jos isä-suhteeni olisi ollut jotenkin vinksallaan niin sitten voisi olla jotain aineksia tuntea vihaa kokonaista vastakkaista sukupuolta kohtaan.

Vierailija
112/309 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

HAHAHA

Taas ollaan täällä stereotypiota vahventamassa. Ensin ap-kilttimies kertoo miten jätettiin ilman syytä ja sitten naiset itkee et toi ei vielä mitään ku mun mies joi, oli narkkari, hakkasi ja raiskasi.

Ei helvetti et naiset on sitten tyhmii. Ton takii pelaankin niin montaa kun kerkeen samaan aikaan. Kelpaavat vain panoksi eivätkä mihinkään vakavaan suhteeseen.

Voi ei, kyllä meitä naisia nyt harmittaa tämä sinun viestisi. 😃😃😃.

Vierailija
113/309 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, mä vihaan naisia enkä luota heihin, mitä kuuluu? Tuletko vaimokseni?

Vierailija
114/309 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syy miksi haluan kertoa tarinani on se, että se avaisi edes vähän silmiä. Täällä kun harvoin vihanlietsojat kertoo mitään järkevää...

Seurustelin aikanaan noin 5 vuotta saman naisen kanssa. Koko seurusteluaika meni hyvin. Kävimme välillä ulkomailla, minä tein vakkari töitä ja naiseni opiskeli amk. Mitään isoja riitoja ei ollut ja oletinkin, että tulevaisuus olisi valoisa sitten kun naiseni valmistuisi koulusta.

Ero tuli... ja minulle 100% täysin puskista. Samoin kuin kaikille ystävilleni. Mitään rakentavaa keskustelua en saanut aikaiseksi. Naiseni oli ihastunut uuteen mieheen.

Puoli vuotta mietin miksi hän teki näin?

Aloin katkeroitumaan. Mietin kuinka paljon aikaani käytin häneen ja hänen lähisukulaisiin. Tarjosin taloudellisesti puoli ilmaisen katon pään päälle. Odotin että tilanne tasoittuisi kun hänkin työllistyy....

Lopulta päätin, että antaa menneiden olla.

Kyllä niitä hyviä naisia varmaan on ja ei muuta kun uutta matoa koukkuun...

Kävin satunnaisesti baareissa, vaikka tiesin että tuskin sieltä ketään vakavasti otettavaa löytyy.

Lähdin kokeilemaan nettideittausta vuoden jälkeen kun tuntui että ehkä sieltä minä ja muut kohtalotoverit kohtaisivat.

Kymmenien omien s24treffit yms yhteydenottojen jälkeen huomasin, että eipä tämä taidakkaan olla yhtään sen helpompaa. 3kk aktiivisen käytön jälkeen pääsin ns. yhdeille kahville. Tämä nainen halusi kovasti tutustua ja otti yhteyttä aktiivisesti. Erittäin mukava nainen, mutta mielenkiinnon kohteet ja fyysinen vetovoima ei kolahtanut. Sanoin hänelle että löytää varmasti hyvän miehen.

Siirryin Tinderiin. 5 naisen kanssa sain 2kk käytön aikana lopulta kahvit sovittua.

Yksi heistä ei saapunut paikalle, toinen peruutti tuntia ennen (oli juuri eronnut kuulemma) ja lopulta kaksi olivat ihan kivaa seuraa. Ikävä asia oli se että vakuuttivat halua nähdä uudelleen, mutta nähtävästi heillä oli kysyntää aika paljon. Joten puppua puhuivat...

Toisia kahveja ei tullut.

Katteettomia sanoja ja P

pelkkää hukkaan heitettyä aikaa oli nettideittailu. Ei siellä normaaleja työssäkäyviä sitoutumiskykyisiä juuri ole.

Tämän kaikkien jälkeen olen elellyt normaalia omaa elämää 1.5 vuotta.

Päivä päivältä olen koko ajan enenmän varma että tulen elämään loppuelämän yksin.

Ehkä tämä tarina antaa kuvaa siitä miten

katkeroituminen ja naisviha voi saada alkunsa.

Terv, 28 vuotias 180cm alle 80kg työmies Uudeltamaalta.

Hei, työmies.

Naiset tarvii maksumiehen siksi aikaa kun opiskelevat Sitten tulee nää naiset jotka ovat ikuisia opiskelijoita tai tekevinään jotain

Pihalle lentää myös miehet jotka eivät työnsä ohessa kuskaa lapsia,hoida lapsia,siivoa ja tee ruokaa.Sivusta olen (kauhulla) seurannut nuoria perheitä,jos isä ei näitä tee,niin kyllä mummo tekee 😢

Mummuilla on omakin elämä ja isät tarvii lepoa.Suomalaiset naiset karttaa ulkomaalaisia miehiä kun joutusivat tekemään kotitöitäkin

T:vaimo,naimisissa 20v

Vierailija
115/309 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse asiassa en menettänyt työpaikkaani.Kuvio oli huomattavasti monimutkaisempi, mutta se paljasti hyvin miten raadollisesti naiset ajattelevat parisuhteesta. Jos he eivät pysty hyötymään mitenkään miehestä niin vaihtoon vaan. Tätähän piilotellaan lausumalla tyyliin "Mielummin yksin kuin parisuhteessa joka ei tuo lisäarvoa nykytilanteeseen." jne.

Hyödykeajattelu tulee joka lauseessa yhä vahvemmin esille. Ota huomioon ettei sun ajattelu ole ihan normia mistä seuraa ettet päädy parisuhteeseen tavisnaisten kanssa. Ehkä esineellistävä ajattelu on jotain mikä lähtee aivojen rakenteesta, joten epäilen voiko sille tehdä mitään.

Vierailija
116/309 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heh heh, niin niin... ole onnellinen ettet ole kuulemassa mitä teistä sanotaan kun ovi sulkeutuu. Lipertelin juuri äsken poikaystävälleni siitä miten hänen kanssaan on niiiiiin kivaa viettää aikaa ja se parka uskoi. Tosiasiassa en varmaan antaisi sille edes ensiapua jos se tukehtuisi, yksi mies vähemmän. :)

Te luulette olevanne nokkelia. Ette te ole.

Vierailija
117/309 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhhahhei. Miten pienestä joku voikin katkeroitua. Kun ei toinen ihminen halunnut samaa kuin tämä, automaattisesti kaikki naiset on paskoja. Voisiko olla että katkeroitunut asenteesi paistaa läpi niin pahasti ette nämä parit tinder deitit kolahda? Ja hei, ei se puoliso etsimällä löydy, se tulee vastaan kun on aina.

Minä kärsin koko lapsuuden alistavan äidin kanssa, kun isä ei välittänyt puuttua tilanteeseen.

Rakastuin narsistiin, joka pahoinpiteli ja petti ja alisti noin 7 vuotta. Erosin, nuolin haavoja aikani ja deittasin eron jälkeen vuosia pelkkiä idiootteja. Miehiä tuntui kiinnostavan vaan seksi.

Kunnes lopetin etsimästä puolisoa ja kappas, elämäni mies käveli vastaan. Ei vastannut ulkoisesti lainkaan sitä mitä yleensä mieheltä edellytin, mutta annoin tilaisuuden ja kannatti. Nyt naimisissa ja lapsi mahassa. Yhdessä 4 vuotta ja joka päivä rakastan miestä vaan enemmän.

..Olisi kuitenkin ehkä kannattanut katkeroitua vaan ja todeta että "kaikki miehet on paskoja". LOL

Vierailija
118/309 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuolla logiikalla valtaosa naisista saisi olla miesvihaajia... Vai kuvitteletko, että naisille ei koskaan käy niin että mies ihastuu toiseen ja heivaa naisen ilman mitään ennakkovaroitusta, keskustelematta ja käytettyään naista taloudellisesti hyväksi vuosikaudet?

Nainen toki saa nettitreffeillä satunnaista seuraa helpommin kuin mies, mutta ei parisuhdetta. Sen verran noita on tullut sivusta seurattua. Miehetkin tekee myös ohareita, ja vielä enemmän sitä että ollaan niin rakastuneinta tasan siihen saakka että on saatu pesää...

Sitäpaitsi jos seurustelitte tyttöystäväsi ollessa AMK:ssa, olitte niin nuoria että oli vähän pöljääkin seurustella vakavasti. Alle 25-vuotiaana ei ole mitään järkeä sitoutua, koska ihminen ei vielä itsekään tiedä kuka on.

Olen eri mieltä. Olen ollut kykenevä sitoutumaan 18v lähtien.

Vanhempani ovat naimisissa ja kun katsot 50-70 luvulla syntyneitä ei kypsään seurusteluun vaadita 25 vuoden ikää...

Nykyään ihmiset ovat epäkypsempiä.

Terv, AP

Minäkin olen ollut valmis sitoutumaan 18-vuotiaasta lähtien. Kymmenen vuoden aikana en ole päässyt yhdillekään treffeille miesten kanssa. En silti vihaa miehiä. 

N28

Vierailija
119/309 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap puhuu asiaa. Tosin nuoren iän takia noita (negatiivisia) kokemuksia ei ole ehtinyt kertyä tuon enempää....

Vierailija
120/309 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa kauraa kuin muillakin, jos tuo oikeuttaa vihaan jotakin ihmisryhmää kohtaan niin parempi varmaan paeta erakoitumaan jonnekin mahdollisimman kauas eikä kitistä ja purkaa tyhjänpäiväistä katkeruutta kanssaihmisiin.

Vai että naisviha.... hanki itsetunto!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kuusi