Ota lähin kirja ja käännä sivu 75.
Kommentit (99)
Opiskelija-sanan käyttäminen ei vastaavaa arvoasetelmaa luo.
Vierailija kirjoitti:
Ohis, mutta aika moni sekoittaa keskenään lauseen ja virkkeen.
Ei ole tässä kohtaa millään tavalla olennaista.
"Yhdenhengen puisiin pulpetteihin kuului kolo mustepulloa varten ja kynäkaukalo."
Voihan sen noinkin sanoa.
"Kolmen tunnin kuluttua pidettiin jälkipuinti, aivan kuten pelastuslaitoksella pahojen onnettomuuksien jälkeen."
No pitäähän se akti analysoida 😁 Miten meni noin niinku omasta mielestä?
Niitä kaikkia yhdistää paykodynaaminen näkemys persoonan toiminnasta.
It is however the TFEU (the Treaty on the Functioning of the European Union) that contains the main provisions on competence.
Tenttikirjasta.
EU:lla on siis toimivalta mun seksielämään. Ei kiva. EU:n byrokratialla menee ikuisuus päästä kokeilemaan mitään uutta...
"Se, mikä on salassa, kuuluu Herralle, ja tulevaisuus on salaisuus."
Wow. Jotain tällaista olen -salaa- uskonut ja toivonutkin. Nyt kun vaan malttais odottaa... :)))
"Minä ja Sanela tapasimme isän joka toinen viikonloppu" - Minä Zlatan Ibrahimovic
"Helvetti on valmistettu saatanalle ja hänen enkeleilleen."
😁
"Johtolanka-metodissa on kysymys vähäisten ja usein näkymättömien vuorovaikutusten ja rakenteiden tarkastelusta historiallisina jälkinä, joiden paikantaminen edellyttää kulttuuristen merkitysmaailmojen tulkintaa."
Voih.
"Hey, boy, you dropped something"
Mediaani kuuluu siis luokkaan, jonka kumulatiivinen frekvenssi on noin 119.
"Jos X on todella sitä mieltä, että jokin teko A pitää tehdä, hänen on hyväksyttävä sen sisältämä imperatiivi omalta osaltaan: "minä, tee A"."
Voi jesús
"Oppilastyössä liukukitkan suuruus oli F (alaindeksi myy) = 28N."
Kertoo aika paljon seksielämästä, jota ei tällä hetkellä ole ollenkaan, koska pitää lukea pääsykokeisiin...
Minua ei vähääkään ihmetyttäisi, jos tukallesi kävisi samoin
"Toistaiseksi...mutta muutan ehkä kohta mieleni."
Robert Wilson: Sevilla sokea mies
Olen kirjastossa ja tuo kirja oli jäänyt joltakin koneen viereen. Tuohan itse asiassa kuvastaa aika hyvin.
"Jotta näistä tulisi jotain merkittävää, tarvitaan myös harkitsevaa ajattelua, hioutunutta teknistä ammattitaitoa, usein äärimmäistä tahdonponnistusta, sosiaalisten kokemusten rikastamaa persoonallisuutta ja kiteytynyttä maailmankatsomusta."