Ota lähin kirja ja käännä sivu 75.
Kommentit (99)
Jäähdytystoiminnolla oleva ilmastointilaite laskee moottorin tehoa ja lisää polttoaineenkulutusta :)
Autoni käyttöohjekirja :)
"Se oli mitä miellyttävintä"
Totta :)
"However, PIR is not a graduate qualification and whilst there are qualifying examinations for promotion, there is only a limited culture of lifelong learning and reaccreditation". (Neyroud & Beckley: Policing, Ethics and Human Rights).
"Kuvitellaan esimerkiksi, että junavaunu on luisumassa kiskoja pitkin mäkeä alas."
Tämä siis filosofian kirjasta ja trolley problem :D
The inhabitants of the building, with himself, were medical students, general students, poor Writers to the Signet, and some others whose vocations were perhaps not so obvious.
Öh?
The amino acids whose R groups form bonds with each other may be apart in the polypeptide chain, but can end up near each other in the folded protein.
Seksikästä.
"Sitä peitti vielä toisinaan laudasta tehty "lakki"."
Ammattikoulujen rahoituksesta päätetään vuosittain valtion talousarviossa.
Uraopas. Ei ny osunu.
I do not stop.
Outoa. Olen ollut monta vuotta vapaaehtoisesti selibaatissa 😊
Kirja oli suositellut raitista ilmaa ja liikuntaa keinoina pitää loitolla kaikki merkit sellaisesta "eläimellisyydestä". - John Lennon, kirjoittanut Philip Norman.
Vierailija kirjoitti:
I do not stop.
Kenties viittasikin siihen, ettet aio lopettaa selibaattia :)
Varaudun koko ajan siihen, ettei hän uskalla jättää vaimoaan, että turvallisuuden kaipuu on kaikkea muuta voimakkaampi.
No jaa, ei kyllä.
D-molli
Ralph Denyer, Suuri kitarakirja. Sivulla 75 on pelkkiä sointuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
I do not stop.
Kenties viittasikin siihen, ettet aio lopettaa selibaattia :)
Sinäpä sen sanoit😀. Eikä ole tosiaan aikomusta lopettaa.
5000 vuotta sitten Egyptissä keksittiin voidella rekien jalakset, kun vedettiin raskaita kiviä.
Monet osoittivat kiinnostusta. What? 😀
"Tippi otetaan ilomielin vastaan" xDD
"Olen niin rakastunut etten pysty hengittämään"
Ei kovinkaan kaukana totuudesta :)