Ota lähin kirja ja käännä sivu 75.
Kommentit (99)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun piti istua niityllä hievahtamatta koko päivä, mutta silmiäni minun oli liikuteltava hitaasti puolelta toiselle. ( Voi luoja, olen siis lahna)
Nauroin tälle ääneen. :D
Mäkin, kun ajattelin miten joku harrastaa seksiä niityllä istuen paikallaan hievahtamatta ratsastus-asennossa, mutta liikuttelee silti silmiä hitaasti puolelta toiselle. :D
Täytyykin kokeilla tätä kesällä mökillä. Voi olla, että mieheltä himot hiipuu.
"Pölynimurin suutin voi naarmuttaa arkaa pintaa"
Edellinen lause olisi ollut aika hyvä "Pölynimuriin häviävät kätevästi saman tien niin hämähäkki, kuin sille kertynyt saaliskin".
Lähde: Valittujen palojen Kodin suuri niksikirja.
Vierailija kirjoitti:
Kun näin teräskettingistä riippuvan rintakehän ja nyljetyn reiden ja käsivarren, mieleni teki panna silmät kiinni ja olla enään ikinä avaamatta niitä.
Missä kirjassa käytetään sanaa 'enään'? Nyt taisit pistää omiasi.
"hän yritti kohottaa päätään, mutta pää tuntui raskaalta kuin kivi"
Hoitajat viettävät kesäpäiviään pitkissä mekoissaan :D
"kun tutkimatta jäävät ihmiskunnan kaikki muut parisuhteet."
"If passengers or additional crew members are picked up or off-loaded after landing, the lateral cyclic reguirement will change and must be re-avaluated before lifting off"
"Ja kun on laudaturoppilas maalaiskoulusta, niin sitähän kuvittelee hallitsevansa kielen"
Huonoa suuseksiä maajussin kanssa luvassa?
"Maku mieto, tuoksu voimakkaan aromaattinen"
Öö...
Ohis, mutta aika moni sekoittaa keskenään lauseen ja virkkeen.
"Lännen etuvartioasemasta siirryttiin osaksi jättiläisvaltakuntaa"
Ei ole niin paljoa tekstiä sivulla 75, on kuvaliite, mutta siellä on Dionysos ja Venus kuvituksena. Voi kun oiskin noin.
"Hei, ei nyt sentään, sanoi Lauri"
Mielenkiintoista...
"Me kaikki kolme olemme latinoja, jotka improvisoivat mielellään"
WHAT??
Vierailija kirjoitti:
"Pölynimurin suutin voi naarmuttaa arkaa pintaa"
Edellinen lause olisi ollut aika hyvä "Pölynimuriin häviävät kätevästi saman tien niin hämähäkki, kuin sille kertynyt saaliskin".
Lähde: Valittujen palojen Kodin suuri niksikirja.
Voi ei! Hämähäkkiä ei saa imuroida, se kokee tuskallisen tukehtumiskuoleman. Mutta ehkä hämähäkkiä väärinpäin saa. Silloin tosin pitää varoa arkaa pintaa.
"Hän ei kuitenkaan nähnyt ketään, joka olisi kiinnittänyt häneen pienintäkään huomiota."
Voi ei :D
"Työtovereiden kanssa voi tulla ongelmia, kun ADHD ei jaksa työskennellä porukassa, missä muut toimivat huomattavasti verkkaisemmin."
"Eräänä sateisena torstaina Essi lähti Kimmon mukaan"
En ole Essi, mutta mun mies on Kimmo. O-ou.....