Ota lähin kirja ja käännä sivu 75.
Kommentit (99)
Palkansaaja maksaa ateriasta työnantajalle vahvistettua raha-arvoa pienemmän korvauksen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun piti istua niityllä hievahtamatta koko päivä, mutta silmiäni minun oli liikuteltava hitaasti puolelta toiselle. ( Voi luoja, olen siis lahna)
Nauroin tälle ääneen. :D
Mäkin, kun ajattelin miten joku harrastaa seksiä niityllä istuen paikallaan hievahtamatta ratsastus-asennossa, mutta liikuttelee silti silmiä hitaasti puolelta toiselle. :D
Tarjolla oli myös tuoreempaa materiaalia, kuten synkkä kuvaus "Armageddon" ja kaikelle vitut haistattava "Legion of doom".
Miten tätä pitäisi tulkita?
"He ovat erittäin sivistyneitä naisia!" Elias Canetti. Soihtu korvassa.
Ihan hyvä lause.
"Later, Helen majored in English Literature at the university at Tampa, where she was confidently expected to get a brilliant degree."
Ööööh...
"Tunne, miten kurkunpohjasi aukeaa" --eii....
-Tämä,hän sanoi viiltäessään tumman kullan väriseksi paahtunutta nahkaa,-on kaikkein murein.
Oooo
And then he was at the front door again and the butler was letting him out.
Ei taida ihan hyvin tulla menemään.
Kun psykiatri ehdotti, että elokuva oli ehkä vaikuttanut häneen syvästi, koska hänen oma äitinsä oli parhaillaan kuolemaisillaan syöåään, nainen istui hiljaa paikoillaan, järkyttyneenä ja äänettömänä.
Kun näin teräskettingistä riippuvan rintakehän ja nyljetyn reiden ja käsivarren, mieleni teki panna silmät kiinni ja olla enään ikinä avaamatta niitä.
Ei mutta, nythän mä pitkästytän teidät hengiltä!
(kiva... :D)
Te tytöt saatte jäädä tänne alas kallion juurelle.
"Hullu äijä, melkeen Määd Mäx..."
Ensimmäinen seksikumppanini kenties? t.neitsyt
Just stay calm and stay with him.
Aika hyvä! 😃
"Polttiaishaperolla ei ole erityistä hajua" ._.
The corrupt priests who peddle it recall Diophanes, who devises prophecies predicting the most auspicious day for strong marriage-bonds, lasting wall-foundations and advantageous travelling.
Mä en ole ihan varma miten tulkitsisin tämän.
"Hän ei ottanut myssyä mukaansa."
Onko myssy siis kiertoilmaisu kondomille ja minulla on kaikki mahdolliset taudit?