Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni on lomalla kavereiden kanssa ja lähetti vahingossa tekstiviestin

Vierailija
02.03.2017 |

Yöllä jossa luki "Where are you?". Ennen nukkumaanmenoani yritin soittaa hänelle muttei vastannut. Aamulla kun heräsin näin viestin ja kysyin heti mistä on kyse ja vastasi vain et menee poikien kanssa nukkumaan nyt. Pitäisikö mun olla huolissaan jostain lomaromanssista? Hän ei ole yhtään sen tyyppinen ihminen joka pettäisi, mut epäilyt kohdistuvat siihen... :( surettaa

Kommentit (335)

Vierailija
161/335 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän tuo viesti on peruste erolle. Ihan sen miehen mielenterveyden takia hänen on hyvä päästä ap:sta eroon.

Koska hän kysyy viestillä missä joku on eikä välittömästi anna vedenpitävää selitystä kenelle viestin lähetti, hän on lopun ikäänsä talutushihnassa ja joka ikisen erimielisyyden tullen saa kuulla miten juoksee ympäri maailmaa panemassa.

Ja te muut saatanan kotkat: tunkekaa hanuriinne ne puhelu- ja viestiraportit ja "miehen täytyy todistaa syyttömyytensä". On se nyt helvetti että tommosesta viattomasta viestistä pitää nostaa meteli!

Ymmärtäisin jos viesti olisi ollut selkeästi naiselle ja seksiin viittaava mutta tässä kyllä ristiinnaulitaan mies ihan tyhjästä.

Ap ja näköjään moni muukin on vainoharhainen pelle.

Vierailija
162/335 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuo viesti onkin täysin viaton kaverille lähetetty, miehen loppuloma on nyt pilalla kun saa miettiä mikä Justiina kotona odottaa.

Varmaan mammojen mielestä sekin on miehelle oikein kun kehtaa väittää että voi olla hauskaa ilman omaa eukkoakin. Tämän jälkeenhän mies ei uskalla takuulla lähteä mihinkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/335 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tuo viesti onkin täysin viaton kaverille lähetetty, miehen loppuloma on nyt pilalla kun saa miettiä mikä Justiina kotona odottaa.

Varmaan mammojen mielestä sekin on miehelle oikein kun kehtaa väittää että voi olla hauskaa ilman omaa eukkoakin. Tämän jälkeenhän mies ei uskalla takuulla lähteä mihinkään.

Ei mun miehen tarvii pelätä tulla kotiin, ei olla sellaisia riitelijöitä.

Ap

Vierailija
164/335 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viesti voi olla paikalliselle oppaalle,

itse pestaan välillä ulkomailla jonkin hotellityöntekijän viemään minut johonkin tiettyyn paikkaan. Tulee halvemmaksi kuin viralliset opastetut turistimatkat.

En kyllä ole tainnut antaa heille puhelinnumeroani, joten... Outoa.

Viittaa johonkin intiimiin tapaamiseen.

Otan osaa, onpas tylsä mies jos juoksee siellä akkojen perässä.

Onko hänellä tai kavereillaan ulkomaalaisia ystäviä? Itse saatan vahingossa lähettää viestit kavereillekin englanniksi kun porukassa on mukana niitä joiden kanssa puhun englantia. Kieli jää ikään kuin päälle.

En kyllä itsekään tuolta pettämisajatukseltakaan voinut välttyä. Mutta ei se vielä tarkoita, että juuri niin olisi tapahtunut.

Vierailija
165/335 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

En tarkottanutkaan että oisit kaulimen kanssa ovella odottamassa vaan sitä että hänellä on ollut kiva reissu kaveriporukassa ja yksi viesti lähti väärin. Hänet on leimattu pettäjäksi ja hän on jo hävinnyt jutun. Hän ei voi ikinä enää lähteä vapautuneesti minnekään, häntä syyllistetään niin kauan kuin tätä suhdetta jatkuu. Tai sitten hänen pitää madella ja ryömiä sun edessäsi.

Vierailija
166/335 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tavannut/tavanneet kivan naisen/naisporukan baarissa. Vaihtaneet yhteystietoja, ei muuta. Seuraavana iltana miehesi laittaa viestiä where are you, kun ei parista ekasta pubista löydykään. Ehkä löytyi(vät) myöhemmin, ehkä teki oharit. Jos ei miehesi oo tehnyt mitään väärää niin tarkoittaa ettei siitä seurannutkaan seksiä syystä tai toisesta, ehkä just oharien takia.

Kyllä numeroiden vaihtelu/treffien sopiminen toisten naisten kanssa lasketaan minusta jo pettämiseksi...

Olihan tämä vitsi? Olihan? Numeroiden vaihtelu pettämistä? Ei saas opia tapaamista täysin kaverimielessä ja vaihtaa numeroa, kun se jo on pettämistä. Hitto millaisia pirttihirmuja täällä onm jos todellakin tuollein voi joku ajatella. Minäkin pettäisin miestä ja ottaisin erin, jos olisi noin hullu.

Vierailija
167/335 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oli kavereiden kanssa, niin viesti oli varmaan kaverille, aika loogista.

Vierailija
168/335 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tavannut/tavanneet kivan naisen/naisporukan baarissa. Vaihtaneet yhteystietoja, ei muuta. Seuraavana iltana miehesi laittaa viestiä where are you, kun ei parista ekasta pubista löydykään. Ehkä löytyi(vät) myöhemmin, ehkä teki oharit. Jos ei miehesi oo tehnyt mitään väärää niin tarkoittaa ettei siitä seurannutkaan seksiä syystä tai toisesta, ehkä just oharien takia.

Kyllä numeroiden vaihtelu/treffien sopiminen toisten naisten kanssa lasketaan minusta jo pettämiseksi...

Olihan tämä vitsi? Olihan? Numeroiden vaihtelu pettämistä? Ei saas opia tapaamista täysin kaverimielessä ja vaihtaa numeroa, kun se jo on pettämistä. Hitto millaisia pirttihirmuja täällä onm jos todellakin tuollein voi joku ajatella. Minäkin pettäisin miestä ja ottaisin erin, jos olisi noin hullu.

Huh, sinua on varmasti helppo pettää. Olet näitä sinisilmäisiä eukkoja. Ei todellakaan ole ok, jos mies vaihtelee jonkun toisten naisten kanssa numeroita!!

Vierailija
169/335 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kai pelkästä where are you voi tulkita että mies pettää.. jäitä hattuun

No näin :) Sieltä baarista voi myös löytyä hyvä jätkäporukka, jonka kanssa on aiottu lähteä vaikka jatkoille. Kaverit on eksyneet toisistaan ja joku tiedustelee, että missä oot.

Ja en ole sinisimmu, epäilisin kyllä ensin itsekin toista naista. Mutta hysteria sikseen. Voihan vaikka laittaa takaisin viestiä "Here I'm loverboy, waiting for my man".

Ohis, mutta suosittelisin kirjoittamaan "Here I am, loverboy, waiting for my man". Tuo "Here I'm loverboy" tarkoittaa enemmänkin, että "täällä minä olen rakastajapoika", siis että sinä olet rakastajapoika, sen sijaan että kutsuisit viestin vastaanottajaa rakastajapojaksi.

T: Kielioppipoliisi

Voi voi, tämä palsta se ei petä koskaan :) Onneksi mulla on hyvä itsetunto, eivätkä kaltaisesi poliisit muuta kuin naurattavat ja oudoksuttavat tosin. Kumma muuten, kun missään muualla en ole törmännyt tähän, että korjaillaan muiden mielipidekirjoittajien virheitä/tyyliä. Aika moukkamaista alkaa opettaa jollekin oikeinkirjoitusta täysin kesken kommentoinnin. Et itse näe toiminnassasi mitään outoa? Mun mielestä pilaa ilmapiirin jotenkin, suorastaan kummallista. Hyvä juttu kesken ja joku ylimys saapuu puskista kertomaan, kuinka pitää kirjoittaa? Hämmästyttää että miksi?

Vaikka en itse olekaan opetusalalla, kuten esim. rehtori-isäni, tunnen työni vuoksi ihan oikeita opettajia, eikä heistä kukaan ole koskaan korjaillut kenenkään sanomisia. Pitäisivät varmaan täysin kahjona, jos joku alkaisi oikaista puheita keskusteltaessa tai soittaisi, että sun tekstarissa ois niinkus tällaiset virheet, ja tästä saat ne korjattuina :D 

Ja vielä tuo nikki Kielioppipoliisi, jo vitsi itsessään. Mites muuten, kun tässä ketjussa olen itse huomannut useita kielioppi- ja kirjoitusvirheitä, pitäisikös  sun poliisina kai jo velvollisuudentunnosta   puuttua niihin kaikkiin ja korjata? Vai päsmäiletkö vain tietyille? :D Vallan valikoivaa...

Aloita korjailu ihan sieltä eka sivulta, ole hyvä.

Ja ei tarvitse vastata mitään, kirjoitan jatkossakin omalla tavallani. Ei tarvitse korjailla ainakaan meikäläisen sepustuksia.

Tunteisiin...

Vierailija
170/335 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kai pelkästä where are you voi tulkita että mies pettää.. jäitä hattuun

No näin :) Sieltä baarista voi myös löytyä hyvä jätkäporukka, jonka kanssa on aiottu lähteä vaikka jatkoille. Kaverit on eksyneet toisistaan ja joku tiedustelee, että missä oot.

Ja en ole sinisimmu, epäilisin kyllä ensin itsekin toista naista. Mutta hysteria sikseen. Voihan vaikka laittaa takaisin viestiä "Here I'm loverboy, waiting for my man".

Ohis, mutta suosittelisin kirjoittamaan "Here I am, loverboy, waiting for my man". Tuo "Here I'm loverboy" tarkoittaa enemmänkin, että "täällä minä olen rakastajapoika", siis että sinä olet rakastajapoika, sen sijaan että kutsuisit viestin vastaanottajaa rakastajapojaksi.

T: Kielioppipoliisi

Voi voi, tämä palsta se ei petä koskaan :) Onneksi mulla on hyvä itsetunto, eivätkä kaltaisesi poliisit muuta kuin naurattavat ja oudoksuttavat tosin. Kumma muuten, kun missään muualla en ole törmännyt tähän, että korjaillaan muiden mielipidekirjoittajien virheitä/tyyliä. Aika moukkamaista alkaa opettaa jollekin oikeinkirjoitusta täysin kesken kommentoinnin. Et itse näe toiminnassasi mitään outoa? Mun mielestä pilaa ilmapiirin jotenkin, suorastaan kummallista. Hyvä juttu kesken ja joku ylimys saapuu puskista kertomaan, kuinka pitää kirjoittaa? Hämmästyttää että miksi?

Vaikka en itse olekaan opetusalalla, kuten esim. rehtori-isäni, tunnen työni vuoksi ihan oikeita opettajia, eikä heistä kukaan ole koskaan korjaillut kenenkään sanomisia. Pitäisivät varmaan täysin kahjona, jos joku alkaisi oikaista puheita keskusteltaessa tai soittaisi, että sun tekstarissa ois niinkus tällaiset virheet, ja tästä saat ne korjattuina :D 

Ja vielä tuo nikki Kielioppipoliisi, jo vitsi itsessään. Mites muuten, kun tässä ketjussa olen itse huomannut useita kielioppi- ja kirjoitusvirheitä, pitäisikös  sun poliisina kai jo velvollisuudentunnosta   puuttua niihin kaikkiin ja korjata? Vai päsmäiletkö vain tietyille? :D Vallan valikoivaa...

Aloita korjailu ihan sieltä eka sivulta, ole hyvä.

Ja ei tarvitse vastata mitään, kirjoitan jatkossakin omalla tavallani. Ei tarvitse korjailla ainakaan meikäläisen sepustuksia.

Kieltämättä itsellänikin särähti korvaan tuo, menikö nyt vähän ylireagoinniksi puoleltasi ystävällinen korjaus? Kyse oli kuitenkin selkeästi lauseen merkityksen muuttavasta jutusta, eikä tyylivirheestä.

- eri ihminen

Huomasin sen itsekin myöhemmin, ja virhe nauratti. Repäisin vain sen kummemmin ajattelematta ja tarkastamatta, enkä viitsinyt uusia. Kuvittelin, että jokainen normaaliälyinen/avarakatseinen tajuaa/hyväksyy mukisematta, mutta eihän se niin mene, vaikka olettaisi  :D

Kaiken huipuksi olen aina ollut todella hyvä enkussa ja yleensä kielissä, kun taas täysi nolla matikassa. Täällä en mieti sen kummemmin oikeinkirjoitusta tai sanajärjestyksiä, eli jos jotakuta ei miellytä niin voi voi. Kiitos sulle asiallisesta kommentista. Fiksut erotan joukosta :)

Mulle taas särähtää korvaan tuollaiset "kielioppipoliisit". Osaan lukea rivien välistä. Asiallisen korjauksen ymmärrän, kun taas näsäviisasta tuomarointia en.

Paljon mukavampi olisi täällä lueskella näitä hulvattomia juttuja, jos ei joku koko ajan vaanisi taustalla epätoivoisena virheitä odotellen ja pisteitä ja pilkkuja viilaten, aika harva kun kirjoittaa moitteettomasti.

Kielipoliisit osaa olla rasittavia, mutta en mä ainakaan lukenut tuosta mitään näsäviisastelua. Kirjoitetun tekstin ongelma on se, että se on helppo lukea omasta tunnetilasta katsottuna, kun ilmeet, eleet ja äänensävyt eivät ole kertomassa onko kyse ystävällisestä huomautuksesta vai kettuilusta.

Vierailija
171/335 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huh, sinua on varmasti helppo pettää. Olet näitä sinisilmäisiä eukkoja. Ei todellakaan ole ok, jos mies vaihtelee jonkun toisten naisten kanssa numeroita!!

Kyllä mulla on miehellä monenkin naisen numerot. Hyvien ystävien vaimoja, työkavereita, luokkakavereita, mun sisko, pari mun kaveria (nykyään yhteisiä kavereita)... Mitäs sitten kun yks entinen mies on nykyään nainen, mitenkäs sellaisten numerot? Pitääkö ne poistaa kun sukupuoli vaihtuu?

Vierailija
172/335 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mulla on miehellä monenkin naisen numerot. Hyvien ystävien vaimoja, työkavereita, luokkakavereita, mun sisko, pari mun kaveria (nykyään yhteisiä kavereita)... Mitäs sitten kun yks entinen mies on nykyään nainen, mitenkäs sellaisten numerot? Pitääkö ne poistaa kun sukupuoli vaihtuu?

Nii ja mun äiti! Ai kamala!

Vierailija
173/335 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oho tännehän on tullut viestejä aamupäivästä! Joo eli mies heräsi ja laittoi "Pusuja<3" kuvitellen varmaan että olen tajunnut vainoharhaisuuteni ja leppynyt. Kysyin selitystä kenelle viesti oli tarkoitettu ja vastaus oli muka että kaverille tarkoitettu. Suutuin tietysti ja töissä ollessani syytin häntä huorien panemisesta ja toivotin hänelle että toivottavasti oli sen arvoista kun suhdetta en voi luottamuspuutteen takia enään jatkaa. Ei sit vastannut enään mitään paitsi äsken "En oo tehnyt mitään väärää. Rakastan sua<3"

Mitä luulette, vaivaako omatunto?

Ap

Mä en oo skitsoillu miehelle pettämisestä, mutta muusta kyllä, hänen ollessaan poissa kotoa. Silloin on tullut vastaavanlaista viestiä. Kun mies ei oikein edes tajua, että mun päässäni on nyt tapahtunut joku nitkahdus joka tulkistee kaiken kamalimmalla mahdollisella tavalla, ja tuijottaa mun viestejä huuli pyöreenä, että mitä hemmettiä. Niin erilainen ajatusmaailma ja suhtautumistapa asioihin. Sit laittaa viestiä että "en mä tarkottanu sua satuttaa, rakastan sua", Kotona sitten kyselee että mitä hän oikein teki/viestitti/sanoi, että mulla kilahti. Viestin laittaa vaan siksi, kun ei tajua yhtään mistä on kyse, mutta jotakin on pakko yrittää että rauhottuisin. 

Vierailija
174/335 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanoinko että vanhat numerot pitää poistaa? Joko olet helvetin tyhmä tai haluat vain provoilla. Tarkoitin uusia naispuolisia baarituttavuuksia ym. Onko ne sinusta vai ok? Että just esim. miehesi on poikaporukalla ulkomailla ja baarissa vaihtaa jonkun ihan random naisen kanssa numeroita?... ihan varmasti vaan kaverimielellä liikenteessä... just joo!!!

Vierailija
175/335 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vittu, että tässä on taas typerä nainen. 😂

Vierailija
176/335 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vittu, että tässä on taas typerä nainen. 😂

Hitsi, että tässä oli taas mitä sofistikoitunein kommentti :D

Vierailija
177/335 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

.

En tarkottanutkaan että oisit kaulimen kanssa ovella odottamassa vaan sitä että hänellä on ollut kiva reissu kaveriporukassa ja yksi viesti lähti väärin. Hänet on leimattu pettäjäksi ja hän on jo hävinnyt jutun. Hän ei voi ikinä enää lähteä vapautuneesti minnekään, häntä syyllistetään niin kauan kuin tätä suhdetta jatkuu. Tai sitten hänen pitää madella ja ryömiä sun edessäsi.

Nojaa, olemme olleet suhteessa yli 3 vuotta ja jokaiseen reissuun lähtiessämme olemme toivottaneet hyvää matkaa ja minä aidosti toivon hänen pitävän hauskaa ilman minua. Itsellenikin on kiva olla muutama päivä omassa rauhassa kotona, saa laittaa sellaista ruokaa josta mieheni ei tykkää ja katsoa telkkarista omia lempiohjelmia. Mustasukkaisuus suhteessa on tervettä kun se pysyy jossain rajoissa, sekä omistushaluisuus. En halua että mieheni matelee edessäni tai mielistelee minua, suhteessa on kaksi ihmistä eikä vain minä. :)

Ap

Vierailija
178/335 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

.

Nojaa, olemme olleet suhteessa yli 3 vuotta ja jokaiseen reissuun lähtiessämme olemme toivottaneet hyvää matkaa ja minä aidosti toivon hänen pitävän hauskaa ilman minua. Itsellenikin on kiva olla muutama päivä omassa rauhassa kotona, saa laittaa sellaista ruokaa josta mieheni ei tykkää ja katsoa telkkarista omia lempiohjelmia. Mustasukkaisuus suhteessa on tervettä kun se pysyy jossain rajoissa, sekä omistushaluisuus. En halua että mieheni matelee edessäni tai mielistelee minua, suhteessa on kaksi ihmistä eikä vain minä. :)

Ap

No sulla ei nyt kumpikaan noista pysy terveen rajoissa.

Vierailija
179/335 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eropaperit on syytä laittaa heti vireille, ei enää mitään muutakaan ole tehtävissä!

Vierailija
180/335 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo.. selkeästi viesti oli tarkoitettu jollekin lomahorolle. Nyt vaan et vastaa enää mihinkään viesteihin/puheluihin ja vaihdatat lukot. Pihalle se sika ja heti!!! Kerran pettää, aina pettää. Luottamus on jo poissa, joten tuosta ei enää nousta.. kokemusta on.

Ja kaikki tämä jonkun "Where are you" -vietin perusteella? Kannattaisko nyt oikeasti sinunkin "mieheni on sika" -voimafantasiasta haavailevan feminatsin käydä välillä vähän pihalla tuulettumassa, haukkaamassa raitista ilmaa ja keksiä jotain muuta sisältöä irternetissä istumisen sijaan?