Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mieheni on lomalla kavereiden kanssa ja lähetti vahingossa tekstiviestin

Vierailija
02.03.2017 |

Yöllä jossa luki "Where are you?". Ennen nukkumaanmenoani yritin soittaa hänelle muttei vastannut. Aamulla kun heräsin näin viestin ja kysyin heti mistä on kyse ja vastasi vain et menee poikien kanssa nukkumaan nyt. Pitäisikö mun olla huolissaan jostain lomaromanssista? Hän ei ole yhtään sen tyyppinen ihminen joka pettäisi, mut epäilyt kohdistuvat siihen... :( surettaa

Kommentit (335)

Vierailija
121/335 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme skitsoamista?

Tommoinen viesti laitetaan vuokratulle autonkuljettajalle esim torilta pois tullessa. On luvannut odottaa jossain, mutta mennyt teelle tms ukko hukassa.

Vierailija
122/335 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole olemassa miestä johon voisi luottaa. Kaikki ne pettää kun mahdollisuus tulee.

Aika julma vale

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/335 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavannut/tavanneet kivan naisen/naisporukan baarissa. Vaihtaneet yhteystietoja, ei muuta. Seuraavana iltana miehesi laittaa viestiä where are you, kun ei parista ekasta pubista löydykään. Ehkä löytyi(vät) myöhemmin, ehkä teki oharit. Jos ei miehesi oo tehnyt mitään väärää niin tarkoittaa ettei siitä seurannutkaan seksiä syystä tai toisesta, ehkä just oharien takia.

Vierailija
124/335 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihme skitsoamista?

Tommoinen viesti laitetaan vuokratulle autonkuljettajalle esim torilta pois tullessa. On luvannut odottaa jossain, mutta mennyt teelle tms ukko hukassa.

Mutta kun väitti että piti mennä kaverille...

Vierailija
125/335 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huom! luin ensimmäiset 2 sivua, en kaikkia sivuja. 

Huhhuh mitä ylireagontia... Jos noin pikkuruisesta alkaa epäilemään pettämistä, sietääkin lähteä välittömästi pois. Ei kukaan mies halua tuommoista akkaa joka noin pienestä alkaa epäilemään heti pahinta. 

Vierailija
126/335 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tavannut/tavanneet kivan naisen/naisporukan baarissa. Vaihtaneet yhteystietoja, ei muuta. Seuraavana iltana miehesi laittaa viestiä where are you, kun ei parista ekasta pubista löydykään. Ehkä löytyi(vät) myöhemmin, ehkä teki oharit. Jos ei miehesi oo tehnyt mitään väärää niin tarkoittaa ettei siitä seurannutkaan seksiä syystä tai toisesta, ehkä just oharien takia.

Kyllä numeroiden vaihtelu/treffien sopiminen toisten naisten kanssa lasketaan minusta jo pettämiseksi...

Vierailija
127/335 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kai pelkästä where are you voi tulkita että mies pettää.. jäitä hattuun

No näin :) Sieltä baarista voi myös löytyä hyvä jätkäporukka, jonka kanssa on aiottu lähteä vaikka jatkoille. Kaverit on eksyneet toisistaan ja joku tiedustelee, että missä oot.

Ja en ole sinisimmu, epäilisin kyllä ensin itsekin toista naista. Mutta hysteria sikseen. Voihan vaikka laittaa takaisin viestiä "Here I'm loverboy, waiting for my man".

Ohis, mutta suosittelisin kirjoittamaan "Here I am, loverboy, waiting for my man". Tuo "Here I'm loverboy" tarkoittaa enemmänkin, että "täällä minä olen rakastajapoika", siis että sinä olet rakastajapoika, sen sijaan että kutsuisit viestin vastaanottajaa rakastajapojaksi.

T: Kielioppipoliisi

Voi voi, tämä palsta se ei petä koskaan :) Onneksi mulla on hyvä itsetunto, eivätkä kaltaisesi poliisit muuta kuin naurattavat ja oudoksuttavat tosin. Kumma muuten, kun missään muualla en ole törmännyt tähän, että korjaillaan muiden mielipidekirjoittajien virheitä/tyyliä. Aika moukkamaista alkaa opettaa jollekin oikeinkirjoitusta täysin kesken kommentoinnin. Et itse näe toiminnassasi mitään outoa? Mun mielestä pilaa ilmapiirin jotenkin, suorastaan kummallista. Hyvä juttu kesken ja joku ylimys saapuu puskista kertomaan, kuinka pitää kirjoittaa? Hämmästyttää että miksi?

Vaikka en itse olekaan opetusalalla, kuten esim. rehtori-isäni, tunnen työni vuoksi ihan oikeita opettajia, eikä heistä kukaan ole koskaan korjaillut kenenkään sanomisia. Pitäisivät varmaan täysin kahjona, jos joku alkaisi oikaista puheita keskusteltaessa tai soittaisi, että sun tekstarissa ois niinkus tällaiset virheet, ja tästä saat ne korjattuina :D 

Ja vielä tuo nikki Kielioppipoliisi, jo vitsi itsessään. Mites muuten, kun tässä ketjussa olen itse huomannut useita kielioppi- ja kirjoitusvirheitä, pitäisikös  sun poliisina kai jo velvollisuudentunnosta   puuttua niihin kaikkiin ja korjata? Vai päsmäiletkö vain tietyille? :D Vallan valikoivaa...

Aloita korjailu ihan sieltä eka sivulta, ole hyvä.

Ja ei tarvitse vastata mitään, kirjoitan jatkossakin omalla tavallani. Ei tarvitse korjailla ainakaan meikäläisen sepustuksia.

Vierailija
128/335 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin käsittämätöntä itselle että täysin viaton missä olet viesti olisi heti naiselle, ja vielä panomielessä. Omassa kaveripiirissä on tapana tutusta ihmisiin reissussa, tuo viesti voi siis aivan hyvin olla vaan uudelle paikalliselle tuttavalle.

Vierailija
129/335 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin käsittämätöntä itselle että täysin viaton missä olet viesti olisi heti naiselle, ja vielä panomielessä. Omassa kaveripiirissä on tapana tutusta ihmisiin reissussa, tuo viesti voi siis aivan hyvin olla vaan uudelle paikalliselle tuttavalle.

Miksi siis alkaa selitellä mitään jos kerran ihan viaton viesti uudelle kaverille?

Vierailija
130/335 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No näin :) Sieltä baarista voi myös löytyä hyvä jätkäporukka, jonka kanssa on aiottu lähteä vaikka jatkoille. Kaverit on eksyneet toisistaan ja joku tiedustelee, että missä oot.

Ja en ole sinisimmu, epäilisin kyllä ensin itsekin toista naista. Mutta hysteria sikseen. Voihan vaikka laittaa takaisin viestiä "Here I'm loverboy, waiting for my man".

Ohis, mutta suosittelisin kirjoittamaan "Here I am, loverboy, waiting for my man". Tuo "Here I'm loverboy" tarkoittaa enemmänkin, että "täällä minä olen rakastajapoika", siis että sinä olet rakastajapoika, sen sijaan että kutsuisit viestin vastaanottajaa rakastajapojaksi.

Voi voi, tämä palsta se ei petä koskaan :) Onneksi mulla on hyvä itsetunto, eivätkä kaltaisesi poliisit muuta kuin naurattavat ja oudoksuttavat tosin. Kumma muuten, kun missään muualla en ole törmännyt tähän, että korjaillaan muiden mielipidekirjoittajien virheitä/tyyliä. Aika moukkamaista alkaa opettaa jollekin oikeinkirjoitusta täysin kesken kommentoinnin. Et itse näe toiminnassasi mitään outoa? Mun mielestä pilaa ilmapiirin jotenkin, suorastaan kummallista. Hyvä juttu kesken ja joku ylimys saapuu puskista kertomaan, kuinka pitää kirjoittaa? Hämmästyttää että miksi?

Vaikka en itse olekaan opetusalalla, kuten esim. rehtori-isäni, tunnen työni vuoksi ihan oikeita opettajia, eikä heistä kukaan ole koskaan korjaillut kenenkään sanomisia. Pitäisivät varmaan täysin kahjona, jos joku alkaisi oikaista puheita keskusteltaessa tai soittaisi, että sun tekstarissa ois niinkus tällaiset virheet, ja tästä saat ne korjattuina :D 

Ja vielä tuo nikki Kielioppipoliisi, jo vitsi itsessään. Mites muuten, kun tässä ketjussa olen itse huomannut useita kielioppi- ja kirjoitusvirheitä, pitäisikös  sun poliisina kai jo velvollisuudentunnosta   puuttua niihin kaikkiin ja korjata? Vai päsmäiletkö vain tietyille? :D Vallan valikoivaa...

Ja ei tarvitse vastata mitään, kirjoitan jatkossakin omalla tavallani. Ei tarvitse korjailla ainakaan meikäläisen sepustuksia.

Kieltämättä itsellänikin särähti korvaan tuo, menikö nyt vähän ylireagoinniksi puoleltasi ystävällinen korjaus? Kyse oli kuitenkin selkeästi lauseen merkityksen muuttavasta jutusta, eikä tyylivirheestä.

- eri ihminen

Vierailija
131/335 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

ai tää on Mies reissussa vol 2. Edellisessä versiossa mies lähetti vaimolleen viestin, jossa luki suunnilleen että 'en malta odottaa iltaa' tjsp. Tarina lähti sitten siitä kehittymään ja mukaan vedettiin naisen perhe ja sukulaiset jne. Muuttuipa mies jossain vaiheessa jopa uhkailevaksikin, jolloin naisen piti sarjoittaa lukot uudelleen. No olihan se ihan viihdyttävä ketju, mutta ei tällainen suora kopiointi nyt oikein toimi. Yritä löytää se oma juttusi. 0/5, sori.

Vierailija
132/335 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö mies vain kysynyt sinulta viestissään että "missä olet?" Näin minä ainakin tulkitsisi viestin. Ja voisin todellakin laittaa myös samanlaisen viestin miehelleni jos olisin itse reissussa. Ja tarkoitus olisi vain kysellä toisen kuulumisia.

Vierailija
133/335 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö mies vain kysynyt sinulta viestissään että "missä olet?" Näin minä ainakin tulkitsisi viestin. Ja voisin todellakin laittaa myös samanlaisen viestin miehelleni jos olisin itse reissussa. Ja tarkoitus olisi vain kysellä toisen kuulumisia.

Lukekaa pliis koko ketju. Ehkä mies olisi kuitenkin sanonut, jos viesti olisi aplle tarkoitettu?

Vierailija
134/335 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja taas viikonlopulle tehdään viihdettä...viimeksi juoni oli aika samanmoinen....ulkomaa, viestit jne.

Vierailija
135/335 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö tuo viesti voi olla ihan jollekin niistä kavereista? Ei ole epätavallista kirjoittaa englanniksi tiettyjä fraaseja. 

No tämä mullekin tuli mieleen ihan ekana. Tää on jännä palsta kun ainut mahis on aina ja joka kerta jossain tämmösissä jutuissa se pettäminen.

Vierailija
136/335 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, tulehan huomenna päivittämään, mitä teillä tapahtuu, kun mies on jälleen kotona 👀

Vierailija
137/335 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs jos se onkin homostellut reissussa oikein urakalla, viesti olikin miehelle tarkoitettu? Ja nyt kun samaa sukupuolta olevien avioliitot on sallittu menee kaiken muun lisäksi heti Suomessa naimisiin.

Vierailija
138/335 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kieltämättä itsellänikin särähti korvaan tuo, menikö nyt vähän ylireagoinniksi puoleltasi ystävällinen korjaus? Kyse oli kuitenkin selkeästi lauseen merkityksen muuttavasta jutusta, eikä tyylivirheestä.

- eri ihminen

Huomasin sen itsekin myöhemmin, ja virhe nauratti. Repäisin vain sen kummemmin ajattelematta ja tarkastamatta, enkä viitsinyt uusia. Kuvittelin, että jokainen normaaliälyinen/avarakatseinen tajuaa/hyväksyy mukisematta, mutta eihän se niin mene, vaikka olettaisi  :D

Kaiken huipuksi olen aina ollut todella hyvä enkussa ja yleensä kielissä, kun taas täysi nolla matikassa. Täällä en mieti sen kummemmin oikeinkirjoitusta tai sanajärjestyksiä, eli jos jotakuta ei miellytä niin voi voi. Kiitos sulle asiallisesta kommentista. Fiksut erotan joukosta :)

Mulle taas särähtää korvaan tuollaiset "kielioppipoliisit". Osaan lukea rivien välistä. Asiallisen korjauksen ymmärrän, kun taas näsäviisasta tuomarointia en.

Paljon mukavampi olisi täällä lueskella näitä hulvattomia juttuja, jos ei joku koko ajan vaanisi taustalla epätoivoisena virheitä odotellen ja pisteitä ja pilkkuja viilaten, aika harva kun kirjoittaa moitteettomasti.

Vierailija
139/335 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. Kanarialle kun matkustetaan jollain kaveriporukalla, niin siellähän sitten hillutaan kuin sinkut. Ja porukalla salataan kaikki seikkailut.

Vierailija
140/335 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä osa teistä mammoista on sokeita ja hyväuskoisia!!! Tottakai oli jollekin naiselle tarkoitettu. En kyllä yhtään ihmettele miten jotkut pystyy pitämään vuosien salarakasta, eikä kotona ihmetellä mitään. Silmät auki ihmiset!! Ei saa olla niin sinisilmäinen.