Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni on lomalla kavereiden kanssa ja lähetti vahingossa tekstiviestin

Vierailija
02.03.2017 |

Yöllä jossa luki "Where are you?". Ennen nukkumaanmenoani yritin soittaa hänelle muttei vastannut. Aamulla kun heräsin näin viestin ja kysyin heti mistä on kyse ja vastasi vain et menee poikien kanssa nukkumaan nyt. Pitäisikö mun olla huolissaan jostain lomaromanssista? Hän ei ole yhtään sen tyyppinen ihminen joka pettäisi, mut epäilyt kohdistuvat siihen... :( surettaa

Kommentit (335)

Vierailija
201/335 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin kuvitella melko monta lomatilannetta, missä kyseinen viesti on tarkoitettu lähetettäväksi jollekin muulle kuin lomahuoralle. Luultavasti se oli koodikieltä reissukaverille tuleen ottaan poskeen

Vierailija
202/335 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tilanne?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/335 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tavannut/tavanneet kivan naisen/naisporukan baarissa. Vaihtaneet yhteystietoja, ei muuta. Seuraavana iltana miehesi laittaa viestiä where are you, kun ei parista ekasta pubista löydykään. Ehkä löytyi(vät) myöhemmin, ehkä teki oharit. Jos ei miehesi oo tehnyt mitään väärää niin tarkoittaa ettei siitä seurannutkaan seksiä syystä tai toisesta, ehkä just oharien takia.

Kyllä numeroiden vaihtelu/treffien sopiminen toisten naisten kanssa lasketaan minusta jo pettämiseksi...

Olihan tämä vitsi? Olihan? Numeroiden vaihtelu pettämistä? Ei saas opia tapaamista täysin kaverimielessä ja vaihtaa numeroa, kun se jo on pettämistä. Hitto millaisia pirttihirmuja täällä onm jos todellakin tuollein voi joku ajatella. Minäkin pettäisin miestä ja ottaisin erin, jos olisi noin hullu.

Huh, sinua on varmasti helppo pettää. Olet näitä sinisilmäisiä eukkoja. Ei todellakaan ole ok, jos mies vaihtelee jonkun toisten naisten kanssa numeroita!!

Kyllä mulla on miehellä monenkin naisen numerot. Hyvien ystävien vaimoja, työkavereita, luokkakavereita, mun sisko, pari mun kaveria (nykyään yhteisiä kavereita)... Mitäs sitten kun yks entinen mies on nykyään nainen, mitenkäs sellaisten numerot? Pitääkö ne poistaa kun sukupuoli vaihtuu?

Sanoinko että vanhat numerot pitää poistaa? Joko olet helvetin tyhmä tai haluat vain provoilla. Tarkoitin uusia naispuolisia baarituttavuuksia ym. Onko ne sinusta vai ok? Että just esim. miehesi on poikaporukalla ulkomailla ja baarissa vaihtaa jonkun ihan random naisen kanssa numeroita?... ihan varmasti vaan kaverimielellä liikenteessä... just joo!!!

On. Minä olen tavannut baarissa miehiä, vaihdettiin numeroita. Ihan avoimesti tein näin ja mieheni tiesi tästä. Tavattiinkin tämän miehen kanssa ja hänestä tuli paras ystäväni. Ilman mitään seksuaalista, myös mieheni on tutustunut tähän kaveriini.

Mieheni on vastaavasti löytänyt naispuoleisia kavereita baareista. Olemme yhdessä nähneet näitä henkilöitä ja tänä viikonloppuna on jopa yhden naisen häät, siis naisen, johon mieheni baarissa tutustui. Mieheni on tämän naisen miehen bestman, naisensa kautta tutustui mieheeni. Kamalaa, eikö? Voidaan olla sekä miesten että naisten kavereita paneskelematta. Onko tämä jotenkin outoa jonkun mielestä?

Ja ei, en ole sinisilmäinen, en uskoisi selitystä, että koru tyynyn alla on minulle hankittu. Meillä pelaa terve luottamus toisiimme ja pystymme avoimesti juttelemaan näistä uusista tuttavuuksista ilman, että tarvitsee pelätä toisen vetävän kilon herneitä nenäänsä saati vaihtaa heti lukkoja ja kilahtaa uudesta ystävästä riipumatta mitä siellä jalkovälissä on. Meillä on tapana tutustua ihmiseen vaateet päällä ja juttelemalla.

Aika erikoista. Komppaan kyllä tuota aikaisempaa, enkä haluaisi että mieheni vaihtelee muitten naisten kanssa numeroita. Ei minua ainakaan ole IKINÄ kukaan mies lähestynyt kaverimielessä baarissa... voi olla että olette sen näköisiä, että teitä pidetään enemmän "kaveriaineksena"... if you know what I mean.

Jaa. Kyllä minua on yritetty iskeäkin, kuten miestäni. Ja kauniiksikin kehuttu, ei aina tarvitse olla ruma, saadakseen vain kavereita. Naurettavinta ikinä! :D

Löytyy niitä fiksujakin yksilöitä baarista. Ehkä sinä et niitä huomaa kun pyörit siellä räkäkännissä? Esim monesti kun olen jutellut miesten kanssa, ovat olleet selvinpäin ja kuskina. En jaksa yhtään sitä kännisten limaisia iskuyrityksiä. En ymmärrä kuinka joku voi olla niin epätoivoinen lähteäkseen sellaiseen mukaan. Kai sitten ne ovat niitä sen näköisiä, jotka eivät muuten miestä saa.. If you know what I mean.

Häh? Mistä päättelit, että olen baarissa räkäkännissä? Nyt lähti taas juttu täysin sivuraiteille. Enkä ikinä ole lähtenyt kenenkään matkaan, koska seurustelen. Minulle tullaan paljon baarissa juttelemaan, myös ihan selvät miehet ja eivät hekään todellakaan etsi mitään kavereita... yleensä häipyvät kun kuulevat että olen varattu. Pointti tässä koko jutussa oli, että en jakele numeroani baarissa miehille, eikä sitä tee miehenikään.

Mistä sä tiedät, jakeleeko sun miehes omaa numeroaan muille naisille? Ootko aina sen kanssa, töissä, harrastuksissa, baarissa...? Katotko miehen puhelimen ettei vaan oo ilmestynyt uusia numeroita? Oikeesti et mistään, kyllä sillä naisia varmaan on vaikka kuinka paljon.

Vierailija
204/335 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies ei ikinä lähtis ulkomaille ilman mua. Kun joskus lähtee kavereiden kanssa baariin, kiukuttelen monta päivää etukäteen ja huokailen, kuinka minä nyt joudun hoitamaan vauvan yksin koko illan ja yön. Ja aina kun tulee, olen äkäinen, ja seuraavat pari päivää pidän mykkäkoulua. Eikä puhettakaan että saisi seksiä ennenkuin parin viikon päästä. Pikkuhiljaa on ymmärtänyt vähentää näitä kaveritapaamisia hyvin vähiin :)

Vierailija
205/335 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olisin kyllä saattanut kännissä ja ikävissäni lähettää tuollaisen viestin miehelleni.

Okei. Oletetaan, että olisit kännissä ja ikävissäsi lähettänyt tuollaisen viestin miehellesi ja hän olisi jälkeenpäin tiedustellut, että kenelle viesti oli tarkoitettu, niin olisitko vastannut:

A) no sinulle tietysti

B) noo... kaverille vaan

Niinpä.

Vierailija
206/335 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin kotiin töistä ja tuossa sängyllä se nukkuu hirveen karkkipaperikasan ympäröimänä. Tais olla rankka reissu

Ap

Vierailija
207/335 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on A-luokan lomalla Espanjassa ja tulee tuollainen viesti vahingossa ja jotkut vielä kuvittelee sen olevan viaton!!

Vierailija
208/335 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, ravista hereille! Nyt et anna armoa! Tänne raporttia ja heti!

Vierailija
209/335 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies ei ikinä lähtis ulkomaille ilman mua. Kun joskus lähtee kavereiden kanssa baariin, kiukuttelen monta päivää etukäteen ja huokailen, kuinka minä nyt joudun hoitamaan vauvan yksin koko illan ja yön. Ja aina kun tulee, olen äkäinen, ja seuraavat pari päivää pidän mykkäkoulua. Eikä puhettakaan että saisi seksiä ennenkuin parin viikon päästä. Pikkuhiljaa on ymmärtänyt vähentää näitä kaveritapaamisia hyvin vähiin :)

Onhan tää vitsi? Tuttu mies kuvaili juurikin näin oman vaimon käyttäytymistä, eli vie ilon koko elämästä. Ja lopputulos oli se, että mies sitten petti tätä "naista, jolle elämän pitää olla kärsimystä ja hauskanpidosta rangaistaan aikuista ihmistä".

Vierailija
210/335 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sun mies on junttipulla, ts ei pahemmin käytä englantia arjessa, niin kannattaisi huolestua. Mutta jos hän matkustelee paljon työmatkoja ym, kannattaa huolestua, ja nimenomaan silloin.

Nimim. Saman kokenut

Vierailija
211/335 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli jo kotiin mutta mitään selitystä et saanut?? Pelaa selvästi aikaa...

Vierailija
212/335 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla sängyllä se idiootti nukkuu vieläkin! Ymmärrän että matkan jälkeen väsyttää mut ois voinut yrittää hetken ajan vaihtaa kuulumisia tai jotain.. arghh

Ap

Vierailija
213/335 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mies on tehnyt koko viime yön jos on näin väsynyt? Eilen kuitenkin sanoi ihan ajoissa menevänsä nukkumaan...

Vierailija
214/335 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuolla sängyllä se idiootti nukkuu vieläkin! Ymmärrän että matkan jälkeen väsyttää mut ois voinut yrittää hetken ajan vaihtaa kuulumisia tai jotain.. arghh

Ap

Nyt meni omituiseksi. Ketjun alussa olit häipymässä jo miehen elämästä ja mielessäsi 'visioit eroa' ynnä muuta paskaa. Nyt kun äijä röhnöttää kotonanne kassit tyhjänä ja kaikkensa antaneena, niin useimmat naiset vaatisi jo tuossa vaiheessa VASTAUKSIA mut sä haluaisit vaan vaihtaa kuulumisia tai jotain??  Mä niin tiesin, haistoin tän provoksi jo paljon aiemmin ja sanoinkin sen. Hah!!

Vierailija
215/335 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt tiedän miltä petetystä tuntuu ja se on kamalaa..

No ethän tiedä, jos et tiedä mitä on tapahtunut. Voi jeesus sentään, nyt valoja päälle. Pliis sano, että olet 12wee etkä aikuinen ihminen...

Vierailija
216/335 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ethän tiedä, jos et tiedä mitä on tapahtunut. Voi jeesus sentään, nyt valoja päälle. Pliis sano, että olet 12wee etkä aikuinen ihminen...

Miksi kiroat Jeesusta, vai etkö tajua että kirosit Häntä??? 

Jumalan kiroamisesta saa runsasta kirousta elämään ja on yhä vaikeampaa tulla Hänen mielisuosioonsa.

Vierailija
217/335 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Nyt meni omituiseksi. Ketjun alussa olit häipymässä jo miehen elämästä ja mielessäsi 'visioit eroa' ynnä muuta paskaa. Nyt kun äijä röhnöttää kotonanne kassit tyhjänä ja kaikkensa antaneena, niin useimmat naiset vaatisi jo tuossa vaiheessa VASTAUKSIA mut sä haluaisit vaan vaihtaa kuulumisia tai jotain??  Mä niin tiesin, haistoin tän provoksi jo paljon aiemmin ja sanoinkin sen. Hah!!

Kuten aiemmin sanoin, suutun herkästi mutta lepyn pian kun ymmärrän äkkipikaisuuteni. Tässä tilanteessa uskon että on parasta kun annan toisen levätä ja voimme ajan kanssa käydä asian läpi, eikä niin että pahennan tilannetta raivoamalla heti kun siihen on mahdollisuus

Ap

Vierailija
218/335 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mä sillä hetkellä uskoin tietäväni miltä se tuntuu. Enkä ole 12v vaikka haluaisinkin paeta aikuisuuden vastuuta ja palata siihen ikään. ;)

Ap

Vierailija
219/335 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itsekin lähettänyt viestin väärään numeroon, ja mies vahingossa minulle. Ei mitään pettämisjuttuja kylläkään. Se käy niin että on monta viestiketjua auki samaan aikaan.

Vierailija
220/335 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan tää vitsi? Tuttu mies kuvaili juurikin näin oman vaimon käyttäytymistä, eli vie ilon koko elämästä. Ja lopputulos oli se, että mies sitten petti tätä "naista, jolle elämän pitää olla kärsimystä ja hauskanpidosta rangaistaan aikuista ihmistä".

Näille kotiin jääville naisille neuvo, pitäkää huoli että myös itse käytte yksin juhlimassa, laittakaa mekkoa päälle ja hiuksia tötterölle, menkää ja pitäkää hauskaa. Ja katsokaa miltä sen hauskuuden perässä juoksevan miehen naama itsellään sen jälkeen näyttää. Onko osat vaihtunut. Miehetkin osaa hoitaa vauvaa.