Mieheni on lomalla kavereiden kanssa ja lähetti vahingossa tekstiviestin
Yöllä jossa luki "Where are you?". Ennen nukkumaanmenoani yritin soittaa hänelle muttei vastannut. Aamulla kun heräsin näin viestin ja kysyin heti mistä on kyse ja vastasi vain et menee poikien kanssa nukkumaan nyt. Pitäisikö mun olla huolissaan jostain lomaromanssista? Hän ei ole yhtään sen tyyppinen ihminen joka pettäisi, mut epäilyt kohdistuvat siihen... :( surettaa
Kommentit (335)
Vierailija kirjoitti:
Olisiko se sinulta jotekin pois?
Oksettava kysymyskin - missä kuplassa sinä haureellinen otus elät?
Vierailija kirjoitti:
Joo.. selkeästi viesti oli tarkoitettu jollekin lomahorolle. Nyt vaan et vastaa enää mihinkään viesteihin/puheluihin ja vaihdatat lukot. Pihalle se sika ja heti!!! Kerran pettää, aina pettää. Luottamus on jo poissa, joten tuosta ei enää nousta.. kokemusta on.
Ja voipi olla joku sex-tautikin tuliaisena... :/
Vierailija kirjoitti:
Jäitä hattuun tosiaan. Älkää nyt herranen aika ihmiset tuhotko liittojanne tuosta vaan. Elämässä sattuu kaikenlaista, mutta toistensa tunteminen, tukeminen ja elämän jakaminen kaikkine käänteineen on isompi juttu kuin jotkut ohimenevät ties mitkä vosut ja kiusaukset. Jatkuvalla kyttäämisellä ja seinään naulaamisella vain tuhoatte toisenne. Eniten olisin huolissani henkisestä pettämisestä jota seuraa fyysinen suhde, mutta olenkin jo reilusti keski-ikäinen. Kuitenkin nainen, vaimo ja äiti.
Vaikka pettäminen olisi kuinka kamalaa tahansa ja vaikka itse en toivoisi petetyksi tulemista kenellekään, niiin tää oli kyllä harvinaisen osuvasti sanottu.
Joukkolynkkausta odotellessa, mutta itse päätin parisuhteeni kun hairahdin toiseen ihmiseen. Mistään pettämisestä ei voi puhua kun kerroin asiasta itse silloiselle pitkäaikaiselle kumppanilleni. Muutama vuosi aikaisemmin kumppanini jäi kiinni ns. somesuhteesta ja seksitapaamisen suunnittelusta. Juttu olisi pysynyt salassa näihin päiviin asti, ellen olisi tajunnut mitään. Homma kuitenkin oli monelta kantilta iljettävämpää ja viesteissä hän mm. arvosteli minua tälle, täysin vieraalle ihmiselle. Minä annoin hänen tekonsa anteeksi, mutta minun typerä harahdus oli anteeksiantamatonta, vaikka mitään fyysistä meillä ei edes ollut. Kerroin vain, että ystävyyteen on tullut vahvasti muitakin sävyjä ja halusin olla rehellinen.
Kaikesta huolimatta tämä ihminen on jota vieläkin rakastan. Tuollainen hairahdus oli vain yksinäisyydestä johtuva juttu ja tunne vei mukanaan. Halusin selvittää asian eksäni kanssa, mutta hänen puoleltaan homma oli noin ehdotonta. Kummallisinta tässä on se, että suhteen päättymisen jälkeen, hän on alkanut deittailemaan ihmisiä ihan urakalla. Tässä reippaan puolen vuoden aikana hänellä on ollut jo useita parisuhdeviritelmiä/seksisuhteita. Itse olen yhtä lukuun ottamatta pysytellyt nollalinjalla.
Tämä vain tarina siitä kun ehdottomuus ottaa vallan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkälainen nainen päästää miehen lomalle kavereiden kanssa kun itse kykkii kotona?
Kyllähän kavereiden kanssa pitää voida matkustaa ilman että nainen änkeää mukaan? Matkustamme yhdessä sekä omien ystäviemme kanssa. Viimeksi minä olin reissussa ja nyt oli hänen vuoronsa
Ap
Kun olit yksin reissussa ja mies kotona, niin eikös sinua silloinkin panettanut? Kuinka hoitelit ongelmasi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkälainen nainen päästää miehen lomalle kavereiden kanssa kun itse kykkii kotona?
Kyllähän kavereiden kanssa pitää voida matkustaa ilman että nainen änkeää mukaan? Matkustamme yhdessä sekä omien ystäviemme kanssa. Viimeksi minä olin reissussa ja nyt oli hänen vuoronsa
ApKun olit yksin reissussa ja mies kotona, niin eikös sinua silloinkin panettanut? Kuinka hoitelit ongelmasi?
No mitäpä veikkaat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tavannut/tavanneet kivan naisen/naisporukan baarissa. Vaihtaneet yhteystietoja, ei muuta. Seuraavana iltana miehesi laittaa viestiä where are you, kun ei parista ekasta pubista löydykään. Ehkä löytyi(vät) myöhemmin, ehkä teki oharit. Jos ei miehesi oo tehnyt mitään väärää niin tarkoittaa ettei siitä seurannutkaan seksiä syystä tai toisesta, ehkä just oharien takia.
Kyllä numeroiden vaihtelu/treffien sopiminen toisten naisten kanssa lasketaan minusta jo pettämiseksi...
Olihan tämä vitsi? Olihan? Numeroiden vaihtelu pettämistä? Ei saas opia tapaamista täysin kaverimielessä ja vaihtaa numeroa, kun se jo on pettämistä. Hitto millaisia pirttihirmuja täällä onm jos todellakin tuollein voi joku ajatella. Minäkin pettäisin miestä ja ottaisin erin, jos olisi noin hullu.
Huh, sinua on varmasti helppo pettää. Olet näitä sinisilmäisiä eukkoja. Ei todellakaan ole ok, jos mies vaihtelee jonkun toisten naisten kanssa numeroita!!
Kyllä mulla on miehellä monenkin naisen numerot. Hyvien ystävien vaimoja, työkavereita, luokkakavereita, mun sisko, pari mun kaveria (nykyään yhteisiä kavereita)... Mitäs sitten kun yks entinen mies on nykyään nainen, mitenkäs sellaisten numerot? Pitääkö ne poistaa kun sukupuoli vaihtuu?
Sanoinko että vanhat numerot pitää poistaa? Joko olet helvetin tyhmä tai haluat vain provoilla. Tarkoitin uusia naispuolisia baarituttavuuksia ym. Onko ne sinusta vai ok? Että just esim. miehesi on poikaporukalla ulkomailla ja baarissa vaihtaa jonkun ihan random naisen kanssa numeroita?... ihan varmasti vaan kaverimielellä liikenteessä... just joo!!!
On. Minä olen tavannut baarissa miehiä, vaihdettiin numeroita. Ihan avoimesti tein näin ja mieheni tiesi tästä. Tavattiinkin tämän miehen kanssa ja hänestä tuli paras ystäväni. Ilman mitään seksuaalista, myös mieheni on tutustunut tähän kaveriini.
Mieheni on vastaavasti löytänyt naispuoleisia kavereita baareista. Olemme yhdessä nähneet näitä henkilöitä ja tänä viikonloppuna on jopa yhden naisen häät, siis naisen, johon mieheni baarissa tutustui. Mieheni on tämän naisen miehen bestman, naisensa kautta tutustui mieheeni. Kamalaa, eikö? Voidaan olla sekä miesten että naisten kavereita paneskelematta. Onko tämä jotenkin outoa jonkun mielestä?
Ja ei, en ole sinisilmäinen, en uskoisi selitystä, että koru tyynyn alla on minulle hankittu. Meillä pelaa terve luottamus toisiimme ja pystymme avoimesti juttelemaan näistä uusista tuttavuuksista ilman, että tarvitsee pelätä toisen vetävän kilon herneitä nenäänsä saati vaihtaa heti lukkoja ja kilahtaa uudesta ystävästä riipumatta mitä siellä jalkovälissä on. Meillä on tapana tutustua ihmiseen vaateet päällä ja juttelemalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApTeinien hommaa. Yksikään tuntemani 40 täyttänyt mies ei reissaa minnekään ilman perhettään.
Me reissataan edelleen joskus erikseen, mä olen kohta 42 ja mies on 46.
Niin tai sitten viesti oli kaverille,joka oli ehkä hukassa,kummallista ettei nykypäivänä voida aviopuolisoonsa luottaa yhtään,kokoajan pitäisi olla niskan takana kyttäämässä mitä puoliso tekee,semmoset suhteet ei tule kestämään,tuon viestin perusteella ei voi päätellä missä mies menee ja että kyse olisi pettämisestä,jos suhteesta puuttuu luottamus kokonaan,niin tilanne on sitten tommonen,että hötkyillään ja kirjoitellaan vauva palstalle,että puoliso pettää,vaikka todellisuus voi olla ihan jotain muuta.Mahtaa miehesi tykätä kun kotia tulee,että puoliso on vinkunut vauva palstalla pettämisestä. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tavannut/tavanneet kivan naisen/naisporukan baarissa. Vaihtaneet yhteystietoja, ei muuta. Seuraavana iltana miehesi laittaa viestiä where are you, kun ei parista ekasta pubista löydykään. Ehkä löytyi(vät) myöhemmin, ehkä teki oharit. Jos ei miehesi oo tehnyt mitään väärää niin tarkoittaa ettei siitä seurannutkaan seksiä syystä tai toisesta, ehkä just oharien takia.
Kyllä numeroiden vaihtelu/treffien sopiminen toisten naisten kanssa lasketaan minusta jo pettämiseksi...
Olihan tämä vitsi? Olihan? Numeroiden vaihtelu pettämistä? Ei saas opia tapaamista täysin kaverimielessä ja vaihtaa numeroa, kun se jo on pettämistä. Hitto millaisia pirttihirmuja täällä onm jos todellakin tuollein voi joku ajatella. Minäkin pettäisin miestä ja ottaisin erin, jos olisi noin hullu.
Huh, sinua on varmasti helppo pettää. Olet näitä sinisilmäisiä eukkoja. Ei todellakaan ole ok, jos mies vaihtelee jonkun toisten naisten kanssa numeroita!!
Kyllä mulla on miehellä monenkin naisen numerot. Hyvien ystävien vaimoja, työkavereita, luokkakavereita, mun sisko, pari mun kaveria (nykyään yhteisiä kavereita)... Mitäs sitten kun yks entinen mies on nykyään nainen, mitenkäs sellaisten numerot? Pitääkö ne poistaa kun sukupuoli vaihtuu?
Sanoinko että vanhat numerot pitää poistaa? Joko olet helvetin tyhmä tai haluat vain provoilla. Tarkoitin uusia naispuolisia baarituttavuuksia ym. Onko ne sinusta vai ok? Että just esim. miehesi on poikaporukalla ulkomailla ja baarissa vaihtaa jonkun ihan random naisen kanssa numeroita?... ihan varmasti vaan kaverimielellä liikenteessä... just joo!!!
On. Minä olen tavannut baarissa miehiä, vaihdettiin numeroita. Ihan avoimesti tein näin ja mieheni tiesi tästä. Tavattiinkin tämän miehen kanssa ja hänestä tuli paras ystäväni. Ilman mitään seksuaalista, myös mieheni on tutustunut tähän kaveriini.
Mieheni on vastaavasti löytänyt naispuoleisia kavereita baareista. Olemme yhdessä nähneet näitä henkilöitä ja tänä viikonloppuna on jopa yhden naisen häät, siis naisen, johon mieheni baarissa tutustui. Mieheni on tämän naisen miehen bestman, naisensa kautta tutustui mieheeni. Kamalaa, eikö? Voidaan olla sekä miesten että naisten kavereita paneskelematta. Onko tämä jotenkin outoa jonkun mielestä?
Ja ei, en ole sinisilmäinen, en uskoisi selitystä, että koru tyynyn alla on minulle hankittu. Meillä pelaa terve luottamus toisiimme ja pystymme avoimesti juttelemaan näistä uusista tuttavuuksista ilman, että tarvitsee pelätä toisen vetävän kilon herneitä nenäänsä saati vaihtaa heti lukkoja ja kilahtaa uudesta ystävästä riipumatta mitä siellä jalkovälissä on. Meillä on tapana tutustua ihmiseen vaateet päällä ja juttelemalla.
Aika erikoista. Komppaan kyllä tuota aikaisempaa, enkä haluaisi että mieheni vaihtelee muitten naisten kanssa numeroita. Ei minua ainakaan ole IKINÄ kukaan mies lähestynyt kaverimielessä baarissa... voi olla että olette sen näköisiä, että teitä pidetään enemmän "kaveriaineksena"... if you know what I mean.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mun miehen tarvii pelätä tulla kotiin, ei olla sellaisia riitelijöitä.
Ap
Häh, justiínhan aiemmin kerroit, että olit soittanut töistäsi ja haukkunut häntä kovaäänisesti huoripukiksi ja uhannut erolla yms - eikös se ollutkaan riitelyä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika erikoista. Komppaan kyllä tuota aikaisempaa, enkä haluaisi että mieheni vaihtelee muitten naisten kanssa numeroita. Ei minua ainakaan ole IKINÄ kukaan mies lähestynyt kaverimielessä baarissa... voi olla että olette sen näköisiä, että teitä pidetään enemmän "kaveriaineksena"... if you know what I mean.
Jaa. Kyllä minua on yritetty iskeäkin, kuten miestäni. Ja kauniiksikin kehuttu, ei aina tarvitse olla ruma, saadakseen vain kavereita. Naurettavinta ikinä! :D
Löytyy niitä fiksujakin yksilöitä baarista. Ehkä sinä et niitä huomaa kun pyörit siellä räkäkännissä? Esim monesti kun olen jutellut miesten kanssa, ovat olleet selvinpäin ja kuskina. En jaksa yhtään sitä kännisten limaisia iskuyrityksiä. En ymmärrä kuinka joku voi olla niin epätoivoinen lähteäkseen sellaiseen mukaan. Kai sitten ne ovat niitä sen näköisiä, jotka eivät muuten miestä saa.. If you know what I mean.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa. Kyllä minua on yritetty iskeäkin, kuten miestäni. Ja kauniiksikin kehuttu, ei aina tarvitse olla ruma, saadakseen vain kavereita. Naurettavinta ikinä! :D
Löytyy niitä fiksujakin yksilöitä baarista. Ehkä sinä et niitä huomaa kun pyörit siellä räkäkännissä? Esim monesti kun olen jutellut miesten kanssa, ovat olleet selvinpäin ja kuskina. En jaksa yhtään sitä kännisten limaisia iskuyrityksiä. En ymmärrä kuinka joku voi olla niin epätoivoinen lähteäkseen sellaiseen mukaan. Kai sitten ne ovat niitä sen näköisiä, jotka eivät muuten miestä saa.. If you know what I mean.
Häh? Mistä päättelit, että olen baarissa räkäkännissä? Nyt lähti taas juttu täysin sivuraiteille. Enkä ikinä ole lähtenyt kenenkään matkaan, koska seurustelen. Minulle tullaan paljon baarissa juttelemaan, myös ihan selvät miehet ja eivät hekään todellakaan etsi mitään kavereita... yleensä häipyvät kun kuulevat että olen varattu. Pointti tässä koko jutussa oli, että en jakele numeroani baarissa miehille, eikä sitä tee miehenikään.
Taitaa pojilla olla haippirinki ja oli menossa bongottamaan jotain naikkosta :D
Mun mielestä nimenomaan se että mies ei heti lähde puolustus kannalle ja selittelemään viestiä osoittaa että viesti on todennäköisesti ihan viaton. Kun ei ole tehnyt mitään väärää niin ei tajua heti myöskään alkaa selittelemään. Kyllä luulis että jos ois pettänyt tai pettämässä ois jo joku selitys keksittynä ja varsinkin noin viattomalle viestille..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mun miehen tarvii pelätä tulla kotiin, ei olla sellaisia riitelijöitä.
ApHäh, justiínhan aiemmin kerroit, että olit soittanut töistäsi ja haukkunut häntä kovaäänisesti huoripukiksi ja uhannut erolla yms - eikös se ollutkaan riitelyä?
Joo, kyllähän se riitelyä on. Kiihdyn nopeasti mut rauhoitun myös pian ja pahoittelen jos olen loukannut. Onneksi mies on rauhallinen eikä tilanne pääse eskaloitumaan.
ap
N41 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teinien hommaa. Yksikään tuntemani 40 täyttänyt mies ei reissaa minnekään ilman perhettään.
Me reissataan edelleen joskus erikseen, mä olen kohta 42 ja mies on 46.
Enkä ymmärrä miten ikä tähän liittyy? Itse nyt +50 ja kaikissa suhteissa missä oon tähän ikään ehtinyt olla, on ollut ihan OK kulkea myös itsekseen. No enpä pystyisi elämäänkään sellaisessa suhteessa jossa ei sais olla mitään omaa.
Mun mielestä on muitakin mahdolllisuuksia kun pettäminen jos viestissä luki vaan tuo :D Jos sen piti lähettää se vaikka jollekkin kaverille?
En nyt ihan heti vaihtais lukkoja ja heittäisi miestä pihalle (niinkun joku kehotti) vaan keskustelkaa ensin, sano että pettäminen tuli sun mieleen ja kertoo nyt aivan rehellisesti kelle se viesti oli .
En toki sano, ettei pettäminen olisi mahdollista, toki on. Mutta pelkkä "where are you?" viesti ei sitä kerro ja on muitakin vaihtoehtoja...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mieheltä tuli viesti, kun oli reissussa: täällä on kuumia naisia, melkein yhtä kuumia kuin sinä.
Avioliiton tilan huomioon ottaen oli mahdotonta, että viesti oli tarkoitettu minulle. Siitähän se vyyhti alkoikin selviintyä. Eli rakastajatar ollut jo vuoden päivät. Olihan minulla siitä ollut epäilykseni, mutta tämä vahvisti asian.
Siis kuinka tyhmiä miesten pitää olla että laittaa väärään numeroon tuollaisia viestejä??
Jos on oikein paljon vetänyt kaikkea sekaisin ja näppäilee puhelinta niin yleensä viesti ei osu.
Siksi kokeneet pettäjät ja sekoilijat eivät ota puhelinta ikinä mukaan vaan jättävät sen hotellihuoneeseen. Tai sitten preapaid on aina näitä juttuja varten.
Vierailija kirjoitti:
No kyllähän tuo aika pahalta kuulostaa. Mikä muukaan olisi todennäköisempi selitys kuin lomalla tavattu ulkomaalainen nainen? Mies tietysti kiistää kaiken. Hankala tilanne.
Ei tuo sen pahempaa ole, kuin että äijäs on eksynyt porukasta ollessaan vaikka vessakäynnillä ja toiset vaihtaneet ravintolaa sillä aikaa.
Tuo you sana kun tarkoittaa myös monikossa "te"- sanaa. Ei kehannut laittaa ihan anelua suomen kielellä kun porukka oli jättänyt, vaan läpällä heitti englanniksi.
Mä vastaisin:
I´m at home! Should I be worried that you´re writing in English?!?