Mieheni on lomalla kavereiden kanssa ja lähetti vahingossa tekstiviestin
Yöllä jossa luki "Where are you?". Ennen nukkumaanmenoani yritin soittaa hänelle muttei vastannut. Aamulla kun heräsin näin viestin ja kysyin heti mistä on kyse ja vastasi vain et menee poikien kanssa nukkumaan nyt. Pitäisikö mun olla huolissaan jostain lomaromanssista? Hän ei ole yhtään sen tyyppinen ihminen joka pettäisi, mut epäilyt kohdistuvat siihen... :( surettaa
Kommentit (335)
Näin itsekin pelkään... Ärsyttää vielä se että päätin yllättää miehen siivoamalla koko kämpän kun on poissa että on kiva tulla kotiin. En luota enään keneenkään tämän jälkeen.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Olisiko se sinulta jotekin pois?
Joo koska itse olen kärsinyt panetuksesta koko reissun ajan ja silti pysyn uskollisena hänelle.
Ap
Viesti voi olla paikalliselle oppaalle,
itse pestaan välillä ulkomailla jonkin hotellityöntekijän viemään minut johonkin tiettyyn paikkaan. Tulee halvemmaksi kuin viralliset opastetut turistimatkat.
En kyllä ole tainnut antaa heille puhelinnumeroani, joten... Outoa.
Viittaa johonkin intiimiin tapaamiseen.
Otan osaa, onpas tylsä mies jos juoksee siellä akkojen perässä.
Ei ole olemassa miestä johon voisi luottaa. Kaikki ne pettää kun mahdollisuus tulee.
Minkälainen nainen päästää miehen lomalle kavereiden kanssa kun itse kykkii kotona?
Vierailija kirjoitti:
Viesti voi olla paikalliselle oppaalle,
itse pestaan välillä ulkomailla jonkin hotellityöntekijän viemään minut johonkin tiettyyn paikkaan. Tulee halvemmaksi kuin viralliset opastetut turistimatkat.
En kyllä ole tainnut antaa heille puhelinnumeroani, joten... Outoa.
Viittaa johonkin intiimiin tapaamiseen.
Otan osaa, onpas tylsä mies jos juoksee siellä akkojen perässä.
Jep, itse epäilen myös ettei tuo viesti ihan viaton ole. Nyt tiedän miltä petetystä tuntuu ja se on kamalaa, mutta olen onnellinen että lähetti viestin vahingossa minulle ja sain tietää tästä eikä voi pimittää koko juttua.
No kyllähän tuo aika pahalta kuulostaa. Mikä muukaan olisi todennäköisempi selitys kuin lomalla tavattu ulkomaalainen nainen? Mies tietysti kiistää kaiken. Hankala tilanne.
Vierailija kirjoitti:
Minkälainen nainen päästää miehen lomalle kavereiden kanssa kun itse kykkii kotona?
Kyllähän kavereiden kanssa pitää voida matkustaa ilman että nainen änkeää mukaan? Matkustamme yhdessä sekä omien ystäviemme kanssa. Viimeksi minä olin reissussa ja nyt oli hänen vuoronsa
Ap
Mun mieheltä tuli viesti, kun oli reissussa: täällä on kuumia naisia, melkein yhtä kuumia kuin sinä.
Avioliiton tilan huomioon ottaen oli mahdotonta, että viesti oli tarkoitettu minulle. Siitähän se vyyhti alkoikin selviintyä. Eli rakastajatar ollut jo vuoden päivät. Olihan minulla siitä ollut epäilykseni, mutta tämä vahvisti asian.
Taitaa olla treffit kyseessä jonkun ulkomaalaisen kanssa, etsii baarista tms. Onhan noita reissussa tyrkyllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän kavereiden kanssa pitää voida matkustaa ilman että nainen änkeää mukaan? Matkustamme yhdessä sekä omien ystäviemme kanssa. Viimeksi minä olin reissussa ja nyt oli hänen vuoronsa
Ap
No sitten ei kannata valittaa,panoreissujahan nuo on.
Vierailija kirjoitti:
Mun mieheltä tuli viesti, kun oli reissussa: täällä on kuumia naisia, melkein yhtä kuumia kuin sinä.
Avioliiton tilan huomioon ottaen oli mahdotonta, että viesti oli tarkoitettu minulle. Siitähän se vyyhti alkoikin selviintyä. Eli rakastajatar ollut jo vuoden päivät. Olihan minulla siitä ollut epäilykseni, mutta tämä vahvisti asian.
Siis kuinka tyhmiä miesten pitää olla että laittaa väärään numeroon tuollaisia viestejä??
Joo.. selkeästi viesti oli tarkoitettu jollekin lomahorolle. Nyt vaan et vastaa enää mihinkään viesteihin/puheluihin ja vaihdatat lukot. Pihalle se sika ja heti!!! Kerran pettää, aina pettää. Luottamus on jo poissa, joten tuosta ei enää nousta.. kokemusta on.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole olemassa miestä johon voisi luottaa. Kaikki ne pettää kun mahdollisuus tulee.
Tämähän ei ole mitenkään sukupuolisidonnainen asia ja voidaankin sanoa, että yksikään suhde ei ole turvassa pettämiseltä. Tämän takia en ymmärrä tätä, että edelleen pidetään jonain ihanteena ja normina kahden välisiä suljettuja parisuhteita, joissa sitten joudutaan petetyiksi. Suurinta osaa ihmiskuntaahan ei tälläisiin suljettuihin parisuhteisiin ole luotu. Näkeehän sen jon pettämis-, yms tilastoista.
Ei kai pelkästä where are you voi tulkita että mies pettää.. jäitä hattuun
Vierailija kirjoitti:
Joo.. selkeästi viesti oli tarkoitettu jollekin lomahorolle. Nyt vaan et vastaa enää mihinkään viesteihin/puheluihin ja vaihdatat lukot. Pihalle se sika ja heti!!! Kerran pettää, aina pettää. Luottamus on jo poissa, joten tuosta ei enää nousta.. kokemusta on.
Kenelläkään ei vaan ole mitään oikeutta estää toista pääsemästä kotiinsa. Se on itse pakattava ja lähdettävä.
Todellakin lähden menemään, olen liian nuori jäämään tällaiseen suhteeseen jossa en kuitenkaan voisi luottaa häneen enään. Kiitti mulle riitti
Panee jotain pikkuhuoraa siellä ihan varmaan. Nyt keräät kamasi ja lähdet pois. Kun ukko tulee lomalta saa miettiä, mitä tekee. Älä vastaa ukon soittoihin tai viesteihin kun yrittää lomalta palatessaan ottaa yhteyttä. Ne on kaikki tuollaisia sikoja!