Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni on lomalla kavereiden kanssa ja lähetti vahingossa tekstiviestin

Vierailija
02.03.2017 |

Yöllä jossa luki "Where are you?". Ennen nukkumaanmenoani yritin soittaa hänelle muttei vastannut. Aamulla kun heräsin näin viestin ja kysyin heti mistä on kyse ja vastasi vain et menee poikien kanssa nukkumaan nyt. Pitäisikö mun olla huolissaan jostain lomaromanssista? Hän ei ole yhtään sen tyyppinen ihminen joka pettäisi, mut epäilyt kohdistuvat siihen... :( surettaa

Kommentit (335)

Vierailija
1/335 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panee jotain pikkuhuoraa siellä ihan varmaan. Nyt keräät kamasi ja lähdet pois. Kun ukko tulee lomalta saa miettiä, mitä tekee. Älä vastaa ukon soittoihin tai viesteihin kun yrittää lomalta palatessaan ottaa yhteyttä. Ne on kaikki tuollaisia sikoja!

Vierailija
2/335 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin itsekin pelkään... Ärsyttää vielä se että päätin yllättää miehen siivoamalla koko kämpän kun on poissa että on kiva tulla kotiin. En luota enään keneenkään tämän jälkeen.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/335 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko se sinulta jotekin pois?

Vierailija
4/335 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisiko se sinulta jotekin pois?

Joo koska itse olen kärsinyt panetuksesta koko reissun ajan ja silti pysyn uskollisena hänelle.

Ap

Vierailija
5/335 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viesti voi olla paikalliselle oppaalle,

itse pestaan välillä ulkomailla jonkin hotellityöntekijän viemään minut johonkin tiettyyn paikkaan. Tulee halvemmaksi kuin viralliset opastetut turistimatkat.

En kyllä ole tainnut antaa heille puhelinnumeroani, joten... Outoa.

Viittaa johonkin intiimiin tapaamiseen.

Otan osaa, onpas tylsä mies jos juoksee siellä akkojen perässä.

Vierailija
6/335 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole olemassa miestä johon voisi luottaa. Kaikki ne pettää kun mahdollisuus tulee.

Vierailija
7/335 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälainen nainen päästää miehen lomalle kavereiden kanssa kun itse kykkii kotona?

Vierailija
8/335 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viesti voi olla paikalliselle oppaalle,

itse pestaan välillä ulkomailla jonkin hotellityöntekijän viemään minut johonkin tiettyyn paikkaan. Tulee halvemmaksi kuin viralliset opastetut turistimatkat.

En kyllä ole tainnut antaa heille puhelinnumeroani, joten... Outoa.

Viittaa johonkin intiimiin tapaamiseen.

Otan osaa, onpas tylsä mies jos juoksee siellä akkojen perässä.

Jep, itse epäilen myös ettei tuo viesti ihan viaton ole. Nyt tiedän miltä petetystä tuntuu ja se on kamalaa, mutta olen onnellinen että lähetti viestin vahingossa minulle ja sain tietää tästä eikä voi pimittää koko juttua.

Vierailija
9/335 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllähän tuo aika pahalta kuulostaa. Mikä muukaan olisi todennäköisempi selitys kuin lomalla tavattu ulkomaalainen nainen? Mies tietysti kiistää kaiken. Hankala tilanne.

Vierailija
10/335 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkälainen nainen päästää miehen lomalle kavereiden kanssa kun itse kykkii kotona?

Kyllähän kavereiden kanssa pitää voida matkustaa ilman että nainen änkeää mukaan? Matkustamme yhdessä sekä omien ystäviemme kanssa. Viimeksi minä olin reissussa ja nyt oli hänen vuoronsa

Ap

Vierailija
11/335 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mieheltä tuli viesti, kun oli reissussa: täällä on kuumia naisia, melkein yhtä kuumia kuin sinä. 

Avioliiton tilan huomioon ottaen oli mahdotonta, että viesti oli tarkoitettu minulle. Siitähän se vyyhti alkoikin selviintyä. Eli rakastajatar ollut jo vuoden päivät. Olihan minulla siitä ollut epäilykseni, mutta tämä vahvisti asian. 

Vierailija
12/335 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla treffit kyseessä jonkun ulkomaalaisen kanssa, etsii baarista tms. Onhan noita reissussa tyrkyllä. 

Vierailija
13/335 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän kavereiden kanssa pitää voida matkustaa ilman että nainen änkeää mukaan? Matkustamme yhdessä sekä omien ystäviemme kanssa. Viimeksi minä olin reissussa ja nyt oli hänen vuoronsa

Ap

No sitten ei kannata valittaa,panoreissujahan nuo on.

Vierailija
14/335 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mieheltä tuli viesti, kun oli reissussa: täällä on kuumia naisia, melkein yhtä kuumia kuin sinä. 

Avioliiton tilan huomioon ottaen oli mahdotonta, että viesti oli tarkoitettu minulle. Siitähän se vyyhti alkoikin selviintyä. Eli rakastajatar ollut jo vuoden päivät. Olihan minulla siitä ollut epäilykseni, mutta tämä vahvisti asian. 

Siis kuinka tyhmiä miesten pitää olla että laittaa väärään numeroon tuollaisia viestejä??

Vierailija
15/335 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo.. selkeästi viesti oli tarkoitettu jollekin lomahorolle. Nyt vaan et vastaa enää mihinkään viesteihin/puheluihin ja vaihdatat lukot. Pihalle se sika ja heti!!! Kerran pettää, aina pettää. Luottamus on jo poissa, joten tuosta ei enää nousta.. kokemusta on.

Vierailija
16/335 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole olemassa miestä johon voisi luottaa. Kaikki ne pettää kun mahdollisuus tulee.

Tämähän ei ole mitenkään sukupuolisidonnainen asia ja voidaankin sanoa, että yksikään suhde ei ole turvassa pettämiseltä. Tämän takia en ymmärrä tätä, että edelleen pidetään jonain ihanteena ja normina kahden välisiä suljettuja parisuhteita, joissa sitten joudutaan petetyiksi. Suurinta osaa ihmiskuntaahan ei tälläisiin  suljettuihin parisuhteisiin ole luotu. Näkeehän sen jon pettämis-, yms tilastoista.

Vierailija
17/335 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai pelkästä where are you voi tulkita että mies pettää.. jäitä hattuun

Vierailija
18/335 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika

Vierailija
19/335 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo.. selkeästi viesti oli tarkoitettu jollekin lomahorolle. Nyt vaan et vastaa enää mihinkään viesteihin/puheluihin ja vaihdatat lukot. Pihalle se sika ja heti!!! Kerran pettää, aina pettää. Luottamus on jo poissa, joten tuosta ei enää nousta.. kokemusta on.

Kenelläkään ei vaan ole mitään oikeutta estää toista pääsemästä kotiinsa. Se on itse pakattava ja lähdettävä.

Vierailija
20/335 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin lähden menemään, olen liian nuori jäämään tällaiseen suhteeseen jossa en kuitenkaan voisi luottaa häneen enään. Kiitti mulle riitti

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi viisi