Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni on lomalla kavereiden kanssa ja lähetti vahingossa tekstiviestin

Vierailija
02.03.2017 |

Yöllä jossa luki "Where are you?". Ennen nukkumaanmenoani yritin soittaa hänelle muttei vastannut. Aamulla kun heräsin näin viestin ja kysyin heti mistä on kyse ja vastasi vain et menee poikien kanssa nukkumaan nyt. Pitäisikö mun olla huolissaan jostain lomaromanssista? Hän ei ole yhtään sen tyyppinen ihminen joka pettäisi, mut epäilyt kohdistuvat siihen... :( surettaa

Kommentit (335)

Vierailija
141/335 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tosiaan poikaporukat ulkomailla sekoilee ja panee sitä kuka vaan antaa... oli varattu tai ei. Olen asunut ulkomailla kauan ja nähnyt vaikka mitä. En ikinä antaisi oman miehen lähteä tuollaiselle reissulle.

Vierailija
142/335 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä toi jätkä on ilmiselvästi pettänyt. Espanjassa asuneena voin sanoa että lähes kaikki varatut miesturistit sortuvat pettämiseen (ja tämä tietenkin pätee myös paikallisiin miehiin). Ne senioriitat ovat pohjoismaalaisten miesten perässä koska pitävät meitä komeina ja olettavat että varallisuutta löytyy. Sitten on kiusaus suuri kun hyvin suurella todennäköisyydellä ovat paljon kauniimpia, kivempia ja parempia sängyssä kuin se oma tyttöystävä siellä kotimaassa.

Minulle nuo senioriitat tulivat monesti iloisesti kadulla pyytelemään numeroa ja jotkut niistä olivat hyvinkin viehättäviä. Keskimäärin minulla oli kerran viikossa uusi vosu sängyssä vaikka suomessakin oli tyttöystävä odottamassa. (joo, tiedän kyllä että tuosta tulee alapeukkuja ja olen sika jne, so what? Joskus hölmönä teininä olin uskollinen ja sitten huomasin millaisia kusipäitä suomalaiset naiset on. Sitä saa mitä tilaa.)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/335 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tavannut/tavanneet kivan naisen/naisporukan baarissa. Vaihtaneet yhteystietoja, ei muuta. Seuraavana iltana miehesi laittaa viestiä where are you, kun ei parista ekasta pubista löydykään. Ehkä löytyi(vät) myöhemmin, ehkä teki oharit. Jos ei miehesi oo tehnyt mitään väärää niin tarkoittaa ettei siitä seurannutkaan seksiä syystä tai toisesta, ehkä just oharien takia.

Kyllä numeroiden vaihtelu/treffien sopiminen toisten naisten kanssa lasketaan minusta jo pettämiseksi...

Niin en tarkoittanutkaan ettei siitä tarttis olla millänsäkään, vaan sitä että mies saattaa puhua kirjaimellisesti ottaen totta. Mitään varsinaista pettämistä ei tapahtunut.

Ja on myös mahdollista että jollakulla toisella seurueen ukkomiehistä oli todellinen sutina, eikä kaveria tietenkään käräytetä.

Vierailija
144/335 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tavannut/tavanneet kivan naisen/naisporukan baarissa. Vaihtaneet yhteystietoja, ei muuta. Seuraavana iltana miehesi laittaa viestiä where are you, kun ei parista ekasta pubista löydykään. Ehkä löytyi(vät) myöhemmin, ehkä teki oharit. Jos ei miehesi oo tehnyt mitään väärää niin tarkoittaa ettei siitä seurannutkaan seksiä syystä tai toisesta, ehkä just oharien takia.

Kyllä numeroiden vaihtelu/treffien sopiminen toisten naisten kanssa lasketaan minusta jo pettämiseksi...

Niin en tarkoittanutkaan ettei siitä tarttis olla millänsäkään, vaan sitä että mies saattaa puhua kirjaimellisesti ottaen totta. Mitään varsinaista pettämistä ei tapahtunut.

Ja on myös mahdollista että jollakulla toisella seurueen ukkomiehistä oli todellinen sutina, eikä kaveria tietenkään käräytetä.

Varsinainen pettäminen tapahtui siinä vaiheessa kun nemeroiden vaihtaminen tapahtui. Näin meillä! Säännöt ovat selvät ja mies lähtisi siitä vaihtoon.

Vierailija
145/335 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Barcelonassa on nykyään semmoinen robotti bordelli, jospa laittoi viestä boten Annalle?

Vierailija
146/335 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä oli ostamassa pilveä paikalliselta. Espanjassa tuo on yleistä. 

Vierailija
147/335 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä mustasukkaisuutta. Toista ihmistä ei voi omistaa. Jos se toinen haluaa jotain, et voi sille mitään. Ei seksi nyt mikään maailmanloppu ole! Mulla on sama mies 23-vuotiaasta, ja kaikkea on ollut, molemmilla joskus. Ei ole mikään maailmanloppu. T. Rva 50

Vierailija
148/335 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Espanja on huom katolinen maa. Ne senjoritat ovat yleensä afrikkalsia tai itäeurooppalaisia ammattilaisia.

Vierailija
149/335 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varsinainen pettäminen tapahtui siinä vaiheessa kun nemeroiden vaihtaminen tapahtui. Näin meillä! Säännöt ovat selvät ja mies lähtisi siitä vaihtoon.

Mies vaihtoon? Kelle noin kireäpipoinen mamma? Varmaan kauhea jono sulla.

Vierailija
150/335 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies vaihtoon? Kelle noin kireäpipoinen mamma? Varmaan kauhea jono sulla.

Minä olen se kireäpipoinen mamma!

Päinvastoin.. jonoa on! Siksi en anna miesten kävellä ylitse ja pettää. Olen 29v, nätti, hoikka, hyvässä duunissa ja suht varakas, jolla on varaa valita. Miksi tyydyn johonkin petturiin? Mieheni tietää tämän ja haluaa olla kanssani, joten kunnioittaa rajoja. Molemmilla tietysti samat säännöt. Toki miehellänikin ottajia olisi, mutta tiedän että haluaa vain minut.

Vierailija
151/335 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olisin kyllä saattanut kännissä ja ikävissäni lähettää tuollaisen viestin miehelleni.

152/335 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kai pelkästä where are you voi tulkita että mies pettää.. jäitä hattuun

No näin :) Sieltä baarista voi myös löytyä hyvä jätkäporukka, jonka kanssa on aiottu lähteä vaikka jatkoille. Kaverit on eksyneet toisistaan ja joku tiedustelee, että missä oot.

Ja en ole sinisimmu, epäilisin kyllä ensin itsekin toista naista. Mutta hysteria sikseen. Voihan vaikka laittaa takaisin viestiä "Here I'm loverboy, waiting for my man".

Ohis, mutta suosittelisin kirjoittamaan "Here I am, loverboy, waiting for my man". Tuo "Here I'm loverboy" tarkoittaa enemmänkin, että "täällä minä olen rakastajapoika", siis että sinä olet rakastajapoika, sen sijaan että kutsuisit viestin vastaanottajaa rakastajapojaksi.

T: Kielioppipoliisi

Voi voi, tämä palsta se ei petä koskaan :) Onneksi mulla on hyvä itsetunto, eivätkä kaltaisesi poliisit muuta kuin naurattavat ja oudoksuttavat tosin. Kumma muuten, kun missään muualla en ole törmännyt tähän, että korjaillaan muiden mielipidekirjoittajien virheitä/tyyliä. Aika moukkamaista alkaa opettaa jollekin oikeinkirjoitusta täysin kesken kommentoinnin. Et itse näe toiminnassasi mitään outoa? Mun mielestä pilaa ilmapiirin jotenkin, suorastaan kummallista. Hyvä juttu kesken ja joku ylimys saapuu puskista kertomaan, kuinka pitää kirjoittaa? Hämmästyttää että miksi?

Vaikka en itse olekaan opetusalalla, kuten esim. rehtori-isäni, tunnen työni vuoksi ihan oikeita opettajia, eikä heistä kukaan ole koskaan korjaillut kenenkään sanomisia. Pitäisivät varmaan täysin kahjona, jos joku alkaisi oikaista puheita keskusteltaessa tai soittaisi, että sun tekstarissa ois niinkus tällaiset virheet, ja tästä saat ne korjattuina :D 

Ja vielä tuo nikki Kielioppipoliisi, jo vitsi itsessään. Mites muuten, kun tässä ketjussa olen itse huomannut useita kielioppi- ja kirjoitusvirheitä, pitäisikös  sun poliisina kai jo velvollisuudentunnosta   puuttua niihin kaikkiin ja korjata? Vai päsmäiletkö vain tietyille? :D Vallan valikoivaa...

Aloita korjailu ihan sieltä eka sivulta, ole hyvä.

Ja ei tarvitse vastata mitään, kirjoitan jatkossakin omalla tavallani. Ei tarvitse korjailla ainakaan meikäläisen sepustuksia.

Mit vit

Vierailija
153/335 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monesti reissussa on esim. vakitaksikuski ja yleensä niitä saa aina etsiä joten just tuollaisia "where are you?" -viestejä tulee läheteltyä. Ei kannata aina olettaa pahinta mahdollista skenaariota. Occhamin partaveistä kehiin nyt ja paperipussiin hengitystä. Ei kannata vielä vaihtaa lukkoja.

Vierailija
154/335 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisiko se sinulta jotekin pois?

Pettäminen usein on puolisolta jotenkin pois.

Vierailija
155/335 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä helvettiä. Siinä viestissä luki missä olet, ei "haluaisin sua todella kovasti justnyt" tai "sinä kuuma kissa, mikset oo jo mun sängyssä alasti" - tai mitä näitä nyt on.

Uber-kuski? Pitsalähetti? Joku reissufrendi, vaikka ihan miespuolinen? Joku kavereista, jolle nyt vaan tekee ulkomaillaolon kunniaksi kirjoittaa enkkua? Heppu, jolta on tilattu pienet lomakukat polteltavaksi?

Ihanko tosissaan täällä ihmiset vaahtoaa jostain lukkojen vaihtamisesta. How about ihan vaan KESKUSTELU ensin? Oho, tohonkin lipsahti englantia. Tavatonta!

Vierailija
156/335 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä helvettiä. Siinä viestissä luki missä olet, ei "haluaisin sua todella kovasti justnyt" tai "sinä kuuma kissa, mikset oo jo mun sängyssä alasti" - tai mitä näitä nyt on.

Uber-kuski? Pitsalähetti? Joku reissufrendi, vaikka ihan miespuolinen? Joku kavereista, jolle nyt vaan tekee ulkomaillaolon kunniaksi kirjoittaa enkkua? Heppu, jolta on tilattu pienet lomakukat polteltavaksi?

Ihanko tosissaan täällä ihmiset vaahtoaa jostain lukkojen vaihtamisesta. How about ihan vaan KESKUSTELU ensin? Oho, tohonkin lipsahti englantia. Tavatonta!

Kai mies olisi kertonut kelle viesti oli tarkoitettu sitä kysyttäessä, jos olisi ollut vaikka taksikuskille? Kyllä munkin mies aina välillä laittaa mulle vääriä viestejä, vastaan aina jotain "kelle tää oli tarkotettu:D" ja mies vastaa rehellisesti, vaikkapa et siskolle. Jos mies vastaisi pus alkaisi mullakin hälytyskellot soimaan. Ja jos seuraavana päivänä alkaisi kauhea lepertely, jota mies ei muuten harrasta, olisin minäkin varma, että jotain väärää on tehty. Ehkä vain numeroita on vaihdettu, mutta jossain muussa kuin kaverimielessä. Ehkä nainen on loppujenlopuksi antanut pakit, mutta on tuo minusta silti väärin. Jos mies edes etsii potentiaalisia kumppaneita keiden kanssa pettää, niin saa lähteä. Ja mieshän ei edes vastannut APn puheluun. Kyllä omalle kumppanille pitää vastata, tai soittaa takaisin kun kerkeää.

Vierailija
157/335 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ärsyttää vielä se että päätin yllättää miehen siivoamalla koko kämpän kun on poissa että on kiva tulla kotiin. 

Ap

Said no man ever.

Vierailija
158/335 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, päivitäthän tilannetta tännekin. Ja voimia miehen kohtaamiseen. Vähintä mitä mies voi tehdä niin näyttää sulle esim. Oma Elisasta puhelutiedot ja puhelimesta viestit. Tuollaisen viestin jälkeen turha vedota klassisiin: Etkö luota minuun, olet mustasukkainen jne. Mies laittakoon faktat pöytään niin voit jatkossakin luottaa häneen. ( tai jos huonosti käy, niin et)

Vierailija
159/335 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään klo 20 aikaan laitan päivitystä miten tilanne on edennyt. Mies soitti vielä eilen illalla ja oli kyllä aika humalassa. Oli kuulemma menossa nukkumaan pian ja taustalla oli ihan hiljaista. Hän ihmetteli miksi aina epäilen hänestä pahinta, ei ole kuulemma tehnyt mitään tyhmää. En jaksanut pilata sen loppulomaa niin toivotin hyvät yöt ja sanoin että puhutaan sitten kun nähdään.

Tälleen yön yli nukuttuani ja leppyneenä voin sanoa että tärkeintä mulle nyt on vaan nähdä se typerys ja tunnustella ilmapiiriä, uskon huomaavani eron hänessä jos jotain on tapahtunut.

Ap

Vierailija
160/335 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällaisena lähes 50-vuotiaana naisena olen sitä mieltä, että yksi hyvä vaihtoehto on, että miehesi on laittanut känniviestin ystävälleen, jonka kanssa on ollut baarissa ja ystävä kadonnut jonnekin. Ainakin minä olen nuorempana laittanut baari-iltoina tuollaisia viestejä naisystävilleni, kun olemme kadottaneet toisemme, ja olen muuten ollut ihan selvin päin, koska olen absolutisti. Mutta siis tuollainen viesti ei jo sen verran elämää nähneenä vanhuksena minua saa heti ajattelemaan, että ainoa vaihtoehto olisi pettäminen vaan ensimmäiseksi mieleeni tuli tuo kaverivaihtoehto. Voi olla, että olen naiivi, mutta en ole pahemmin elämäni aikana pettämisiä seurustelusuhteissani kokenutkaan. Tsemppiä iltaasi, ap :-)