Mieheni on lomalla kavereiden kanssa ja lähetti vahingossa tekstiviestin
Yöllä jossa luki "Where are you?". Ennen nukkumaanmenoani yritin soittaa hänelle muttei vastannut. Aamulla kun heräsin näin viestin ja kysyin heti mistä on kyse ja vastasi vain et menee poikien kanssa nukkumaan nyt. Pitäisikö mun olla huolissaan jostain lomaromanssista? Hän ei ole yhtään sen tyyppinen ihminen joka pettäisi, mut epäilyt kohdistuvat siihen... :( surettaa
Kommentit (335)
Tämä on taas pieksämäeltä mielikuvitus hotellista...provo
Vierailija kirjoitti:
Joo.. selkeästi viesti oli tarkoitettu jollekin lomahorolle. Nyt vaan et vastaa enää mihinkään viesteihin/puheluihin ja vaihdatat lukot. Pihalle se sika ja heti!!! Kerran pettää, aina pettää. Luottamus on jo poissa, joten tuosta ei enää nousta.. kokemusta on.
Olenko ainoa jonka silmään särähtää nämä "lomah**ot" tai heti ensimmäisessä viestissä mainittu "pikkuh**ra". Naiset on jo tuomittu hu***ksi, vaikka ei edes ole tietoa, onko mies päässyt kenenkään sänkyyn. Miksi naiset itse ylläpitää näitä haukkumisia ? Valitetaan kyllä , että naista heti nimitellään, jos katsookin mieheen päin, ja miehen kunnia vain kasvaa. Silti ollaan itse heti naisia haukkumassa tuolla kyseisellä nimellä. Mutta miehet ei koskaan hauku toisiaan hu***ksi. Miettikää sitä, kun seuraavan kerran haukutte jopa täysin tuntemattomia(tässäkin tapauksessa olematonta) naisia. Mies kai tässäkin on väärin tehnyt ja kyseisen nimen ansaitsee, jos edes kyse on mistään pettämisestä.
Ulkomailla on pelkkii huorii ja homoi, päättele siitä.
Jos mies on tutustunut joihinkin kaverinieläessä, miksei ole kertonut AP:lle? Ja kokemuksella sanon intuition olevan yleensä näissä oikeassa. Varmaan ollut muutenkin jotain epäilyttävää kun yhdestä viestistä heti epäilee
Voi Voi, jos haluaa pettää niin kannattais tehdä se niin ettei jää kiinni :D
Olisiko tuo ihan tarkoituksella lähetetty että tajuaisit hänen pettävän?
tarkistat puhelu ja viestitiedot ja otat selvää kenen kanssa hän on tekstailut ja puhunut loman aikana. Hyvin helppo. Jos hän ei anna sun nähdä tiedot, asia on selvä ja voit olla varma että hän petti sua...
Ja minä tiedän mistä puhun. Olen itse mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mieheltä tuli viesti, kun oli reissussa: täällä on kuumia naisia, melkein yhtä kuumia kuin sinä.
Avioliiton tilan huomioon ottaen oli mahdotonta, että viesti oli tarkoitettu minulle. Siitähän se vyyhti alkoikin selviintyä. Eli rakastajatar ollut jo vuoden päivät. Olihan minulla siitä ollut epäilykseni, mutta tämä vahvisti asian.
Siis kuinka tyhmiä miesten pitää olla että laittaa väärään numeroon tuollaisia viestejä??
Niin tyhmiä ettei ole tottakaan.
Ite kieltämättä aattelin ensin et voihan se olla vaan kaverille lähetetty viaton viesti.. Mutta. Jos vastaus oli jotain "mä meen nyt nukkuu" niin siinä kohti heräsi epäilykset et taitaaki olla tavannut jonkun naisen. Muuten jos ois sanonut heti et kaverille piti laittaa eikä käyttäytynyt noin omituisesti nii öisin ehkä uskonutkin. Mut eipä tainnut sillä hetkellä keksiä hyvää selitystä niin oli muka kiire nukkuu.
Vai mitä se vastas siihen ku kysyit kelle viesti oli?
No AP, mites tässä kävi? Joko oot miehen tavoittanut?
Oho tännehän on tullut viestejä aamupäivästä! Joo eli mies heräsi ja laittoi "Pusuja<3" kuvitellen varmaan että olen tajunnut vainoharhaisuuteni ja leppynyt. Kysyin selitystä kenelle viesti oli tarkoitettu ja vastaus oli muka että kaverille tarkoitettu. Suutuin tietysti ja töissä ollessani syytin häntä huorien panemisesta ja toivotin hänelle että toivottavasti oli sen arvoista kun suhdetta en voi luottamuspuutteen takia enään jatkaa. Ei sit vastannut enään mitään paitsi äsken "En oo tehnyt mitään väärää. Rakastan sua<3"
Mitä luulette, vaivaako omatunto?
Ap
Niin ja! Nyt vituttaa vieläkin niin paljon että korkkasin siiderin, toinen on vielä jääkaapissa. Sen jälkeen nukkumaan ja huomenna töiden jälkeen mies tulee kotiin. En tiedä olisinko enään odottamassa kotona....
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ite kieltämättä aattelin ensin et voihan se olla vaan kaverille lähetetty viaton viesti.. Mutta. Jos vastaus oli jotain "mä meen nyt nukkuu" niin siinä kohti heräsi epäilykset et taitaaki olla tavannut jonkun naisen. Muuten jos ois sanonut heti et kaverille piti laittaa eikä käyttäytynyt noin omituisesti nii öisin ehkä uskonutkin. Mut eipä tainnut sillä hetkellä keksiä hyvää selitystä niin oli muka kiire nukkuu.
Vai mitä se vastas siihen ku kysyit kelle viesti oli?
Ei vastannut mitään aluksi. Nyt iltapäivällä laittoi että kaverille kuulemma.. :/
Ap
Huono omatunto vaivaa. Selkeästi. Kai se olis voinut soittaa kun näki, että on oikeesti loukannut. Ei vaan kehtaa soittaa kun pelkää et äänestä kuulee valehtelun.
Ei tuo minunkaan mielestä välttämättä heti pettämistä tarkoita. Mun mies on selvin päin hiljainen ja antisosiaalinen, mutta kännissäpä tapaa aina vaikka millaisia sydänystäviä yhden illan aikana. Viesti voi olla jollekin uudelle tuttavalle. Me nyt tekstaillaan joskus enkuksikin ihan huvikseen vaan.
Lisäksi ainakin Latviassa kun soitti taxin, saapuvan kuskin numeron sai tekstarina puhelimeen. Kyllä siihen tuli parikin kertaa tekstattua just tuota where are youta kun ei taxia näkynyt missään puoleen tuntiin.. Ei vois siitäkään olla kyse? Mutta kuten joku tuolla sanoikin, ehkä aihetta epäilyyn on koska ei tuollaisesta viestistä muuten ekana noin ajattele. Tuosta Apn miehen välttelevästä vastauksesta tuli mulle mieleen vaan se, että jos Ap on ennenkin epäillyt jptain ja tentannut miestä niin mies aisti kuulustelun olevan tulossa eikä jaksanut vaan puhua siitä. Tai sitten mies vaan oli humalassa sammumispisteessä tai kiireinen? Eikös miehet nyt muutenkin aika tökerösti/kylmästi vastaile tekstareihin joskus kun eivät niin ajattele sitä.
Ps uskon täysin nää väärään osoitteeseen menneet viestit, koska mulle on teininä kaveri lähettänyt vahingossa viestin jossa puhui paskaa musta, ajatteli mua samalla ja vahingossa lähetti sen sit mulle. Joku freudilainen siinä on :)
Nyt se laitto messengerissä ❤️. Ihme tyyppi
Ap
No.. Asia selviää huomenna. Kyllä reaktio ja "kaverille piti mennä" kertoo jo kaiken! Pyydät nähdä puhelimen viestit ym. ja siitähän se selviää kenen kanssa viestitellyt.. jos mitään yöketjua ei ole niin tiedät että se on poistettu. Operaattorilta tosiaan saa tilattua puhelu- ja viestitiedot ( whatsapp viestit ei tosin näy).
Voimia, tiedän tuon tunteen edellisestä suhteesta. Ei olisi pitänyt antaa anteeksi, koska se vaan jatkui. Eikä luottamusta saa takaisin. Hyviä miehiä on kyllä olemassa.. kyllä sellainenkin vielä osuu kohdalle! Petturille heti kenkää!
Vierailija kirjoitti:
No.. Asia selviää huomenna. Kyllä reaktio ja "kaverille piti mennä" kertoo jo kaiken! Pyydät nähdä puhelimen viestit ym. ja siitähän se selviää kenen kanssa viestitellyt.. jos mitään yöketjua ei ole niin tiedät että se on poistettu. Operaattorilta tosiaan saa tilattua puhelu- ja viestitiedot ( whatsapp viestit ei tosin näy).
Voimia, tiedän tuon tunteen edellisestä suhteesta. Ei olisi pitänyt antaa anteeksi, koska se vaan jatkui. Eikä luottamusta saa takaisin. Hyviä miehiä on kyllä olemassa.. kyllä sellainenkin vielä osuu kohdalle! Petturille heti kenkää!
Ihana vastaus. Kiitos
Ap
Mies jäi kiinni ja nyt koittaa paikkailla.. Miehet on idiootteja! Pysy lujana ja heitä pihalle se kusipää!
Saitko lukea viestit? Jos, niin nou hätä. Ellet, harmi. Pois sinisilmäisyys.
Mullakin tuli kyllä ihan ekana tämä mieleen. Sitä paitsi, oletpahan selvästi ollut hänellä ajatuksissa, kun laittoi viestin vahingossa sinulle.