Poikaystävä sanoi, että minulla on löysä pillu!
Mukava ja normaalikokoinen, asiallinen mies ja menimme sänkyyn toisella tapaamisella ja takaapäin tullessaan hän mainitsi asian.
Olen tuosta asiasta itsekin tietoinen mutta loukkaannuin silti.
Tänään ei ole soiteltu, enkä tiedä vastaisinkokaan, onkohan tämä tässä?
Kommentit (32)
Jätkällä on katkarapu. Etsi isompi.
Vierailija kirjoitti:
Luetun ymmärtäminen ei ole vahvuuksiasi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No niinhän tuossa ap:ssä sanottiin. Jätkän muna on liian pieni naiselle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja nää liian pienet ja varsinkin ohuet ei tee mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös pienen munan määritelmä ole se, että se on pieni muihin muniin verrattuna? Eihän siinä olisi mitään tolkkua, että vaginaa käytettäisiin määrittelyyn. Normaalikokoinen ei ole katkarapu, vaikka naisella olisi puolijoukkueteltan kokoinen römpsä.
Mielummin väljä. Itsellä jostain syystä liian tiukka (märkänäkin) ja tästä on huomauttanut myös gynekologit, seksiä pystyn harrastamaan vain alle 15-senttisten ja ei liian paksujen munien kanssa, isommat sattuu hemmetisti. Voitte arvata, että lapsia en tule koskaan tekemään.
Vierailija kirjoitti:
Jos AP oli asiasta tietoinen, sitten hänen kaikilla kumppaneillaan on ollut katkarapu.
Odotan milloin nykyinen miesystäväni kommentoi samoin... Exällä oli hieman isompi ja valitti löysyydestä, vaikka olin treenannut lantionpohjaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös pienen munan määritelmä ole se, että se on pieni muihin muniin verrattuna? Eihän siinä olisi mitään tolkkua, että vaginaa käytettäisiin määrittelyyn. Normaalikokoinen ei ole katkarapu, vaikka naisella olisi puolijoukkueteltan kokoinen römpsä.
Nojuu, mutta käsittääkseni vaginoissa ei ole ihan yhtä suurta vaihtelua koon suhteen kuin peniksissä. Mitään telttoja ei siis ole olemassa, katkarapuja kylläkin.
Siis hetkinen. Sänkyyn toisella tapaamisella, tuollainen kohtelu ja kutsut siltä häntä poikaystäväksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikkien vahvuuksien puute on sinun ainoa vahvuutesi.
Hienoa!
Vierailija kirjoitti:
Mielummin väljä. Itsellä jostain syystä liian tiukka (märkänäkin) ja tästä on huomauttanut myös gynekologit, seksiä pystyn harrastamaan vain alle 15-senttisten ja ei liian paksujen munien kanssa, isommat sattuu hemmetisti. Voitte arvata, että lapsia en tule koskaan tekemään.
No tuota, mitenhän tämän nyt sinulle kertoisi.
Kyllä se venyy lapsia varten. Minulla on kaksi lasta (syntyessään isoja molemmat) ja edelleen niin ahdas pimppaus että gynekologin tutkimus on yhtä tuskaa, kapeaa emätinpuikon asetinta ei voi laittaa sisään ilman kostutingeeliä. Mistään vahvemmasta puhumattakaan.
Naisissa on kyllä eroja tässä AP:n asiassa. Löysän kanssa jalat voi yrittää asetella sopivasti, että tuntuu tiukemmalta. M40
Oletko alateitse synnyttänyt? Se kyllä tekee tehtävänsä 😔
mulle ei oo kukaan sanonu noin, paitsi ku tarkemmin miettii niin ne muutamat keskivertoo pienemmän kalun omaavat jonka kanssa oon joutunut verisiin riitoihin.. hmm, syy ja seuraus????
mutta tiedostan kyllä sen että ei varmaan mikään liian erikoinen pimpsukka mulla ole , koska oon kaikkialta muutenkin joustava ja notkee.
Vierailija kirjoitti:
Oletko alateitse synnyttänyt? Se kyllä tekee tehtävänsä 😔
Älä sano. Tiukin kokemani oli alateitse synnyttänyt yli 40-vuotias jooganainen. M40
Jätä se sika ja postaa seksiosastoon.