Mieheni on lomalla kavereiden kanssa ja lähetti vahingossa tekstiviestin
Yöllä jossa luki "Where are you?". Ennen nukkumaanmenoani yritin soittaa hänelle muttei vastannut. Aamulla kun heräsin näin viestin ja kysyin heti mistä on kyse ja vastasi vain et menee poikien kanssa nukkumaan nyt. Pitäisikö mun olla huolissaan jostain lomaromanssista? Hän ei ole yhtään sen tyyppinen ihminen joka pettäisi, mut epäilyt kohdistuvat siihen... :( surettaa
Kommentit (335)
Niin pettää myös kaikki naisetkin. "Risteilylle tyttöjen ilta" :D kuka oikeasti haluaa laatuaikaa jossain kuppasella silja symphonyllä. Olen pannut yli 20 varattua naista, aina ne sortuu ilman sen kummempaa syytä.
Ettei olis miehen kaveri tehnyt jäynää ja laittanut pöydälle tms jääneestä kännystä viestiä? Meidän poppoolla harrastetaan tätä, valitettavasti. Joskus melko sielukkaat päivitykset/keskustelut joista ei itse tiedä mitään :D
Mun mies ainakin reissussa tutustuu jatkuvasti uusiin ihmisiin, miehiin. Joskus niiden kanssa tulee pyörittyä useampanakin päivänä jos juttu luistaa. Puhelinnumeroitakin ovat vaihtaneet, juuri sen takia että voi kysellä missä toinen liikkuu, voiko taas liittyä seuraan. Joskus yhteydenpito on jatkunut somessa reissun jälkeenkin, ja jos samaan paikkaan tulee lähdettyä uudestaan, saattavat tavata. Sillain sitä kai uusia ystävyyssuhteita, tai ainakin kaverisuhteita syntyy. Samalla tavalla itsekin olen muutamaan naiseen tutustunut, joiden kanssa on myöhemmin käyty puolin ja toisin vierailulla ja tutustuttu perheeseen yms.
No herra selittää sitten kotiin palattuaan, keneltä hän halusi englanniksi kysyä olinpaikkaa. Kyllä se selitys kaiken kertoo.
Mulle tuli ekana mieleen, että sen on pitäny lähettää vaan sen kaverille se viesti. Ne on esimerkiki ollu baarista lähdössä hotelille ja yks kaveri puuttunu.
Itekki saatan huvikseen välillä laittaa enkuks tollasia lyhyitä yksinkertaisia viestejä kavereille tai miehelle, esim. "See you soon."
Ja nämä tyypit on vielä ulkomailla, niin eihän se ihmekään oo, jos enkuks kirjottaa tollasta toisilleenkin. Jos ois pitempi viesti ollu, nii sitte ois alkanu epäilyttään.
Oho, eihän tossa sanottukaan, että ovat ulkomailla. Lomareissu talvella, niin ekana tulee mieleen rantaloma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mieheltä tuli viesti, kun oli reissussa: täällä on kuumia naisia, melkein yhtä kuumia kuin sinä.
Avioliiton tilan huomioon ottaen oli mahdotonta, että viesti oli tarkoitettu minulle. Siitähän se vyyhti alkoikin selviintyä. Eli rakastajatar ollut jo vuoden päivät. Olihan minulla siitä ollut epäilykseni, mutta tämä vahvisti asian.
Siis kuinka tyhmiä miesten pitää olla että laittaa väärään numeroon tuollaisia viestejä??
Kun on listassa ne viimeksi viestitetyt, ja sattuu vaimon ketju ja rakastajattaren ketju oleen siinä alekkain, ja näppäät tai katot vähän harhaan. Mulla käynyt itsellä vähän samalla lailla, laitoin pojalle kun piti laittaa rakastajalle...
Ap vastaa mitä se mies on kertonut selitykseksi? Tiesitkö, että operaattorilta saa tilattua listan numeroista johon on soitettu/laitettu viestiä. Pyytäisin miestä tilaamaan tuon, kun tulee kotiin ja näyttämään mihin numeroon on lomalta kirjoitellut.
Ap kerro miten mies selitti viestin?
Soita heti miehesi vanhemmille, ystäville ja työnantajalle ja kerro tapahtuneesta. Saavatpahan tietää minkälainen huoripukki se on.
Ehkä mies halusi vain tietää missä olet ja humalassa jäänyt englanti päälle..
Vierailija kirjoitti:
No kyllähän tuo aika pahalta kuulostaa. Mikä muukaan olisi todennäköisempi selitys kuin lomalla tavattu ulkomaalainen nainen? Mies tietysti kiistää kaiken. Hankala tilanne.
Saattaa olla myös mies huom.
En jaksanut lukea koko ketjua, mutta olenko ainoa, joka ei olisi edes osannut epäillä tuon tarkoittaneen mitään erikoista?
Kyllä mieheni olisi minulta voinut englanniksi ("vitsinä") kysyä, että missä olen, kun hän on matkalla ja minä kotona. Olisin (ilmeisesti idioottina ja sinisilmäisenä) vain vastannut, että kotona, kaverilla, baarissa tai missä sitten olisinkaan ollut.
Vierailija kirjoitti:
Yöllä jossa luki "Where are you?". Ennen nukkumaanmenoani yritin soittaa hänelle muttei vastannut. Aamulla kun heräsin näin viestin ja kysyin heti mistä on kyse ja vastasi vain et menee poikien kanssa nukkumaan nyt. Pitäisikö mun olla huolissaan jostain lomaromanssista? Hän ei ole yhtään sen tyyppinen ihminen joka pettäisi, mut epäilyt kohdistuvat siihen... :( surettaa
Nyt vaan kuule lähdet baariin tai vaikka lähimmän vastaanottokeskuksen kulmille hengailemaan ja laitat vahingon kiertämään.
Vierailija kirjoitti:
Mun mieheltä tuli viesti, kun oli reissussa: täällä on kuumia naisia, melkein yhtä kuumia kuin sinä.
Avioliiton tilan huomioon ottaen oli mahdotonta, että viesti oli tarkoitettu minulle. Siitähän se vyyhti alkoikin selviintyä. Eli rakastajatar ollut jo vuoden päivät. Olihan minulla siitä ollut epäilykseni, mutta tämä vahvisti asian.
Eikä, mä kun heti ajattelin ton luettuani että voi kun suloinen mies. :/ Siis ennenkuin luin loppuun asti sun viestin.
No minä ainakin olen lomamatkoilla käynyt tyttökavereiden kesken ja jättänyt miehen kotiin, tutustunut reissun päällä muihin turisteihin sekä naisiin että miehiin, kenen kanssa vietetty aikaa (ei intiimissä mielessä). Ja vaihdettu numeroita, jotta voidaan vaikkapa illalla mennä porukalla syömään tai drinksuille. Ei nyt ehkä kannata tommosesta vetää kauheita johtopäätöksiä. Onko tänne kerääntynyt nyt vaan kasa katkeria petetyksi tulleita naisia? Nimimerkillä on muakin petetty aikanaan edellisessä suhteessa, mutta en oo heti syyttämässä kaikkia maailman miehiä pettämisestä. Eli Ap ota rennosti!
No samaa ihmettelen, että miten tuo vaihtoehto ei ole tullut ollenkaan mieleen? :D
Komppaan edellistä, täällä esitetyissä arvioissa on 98% mielikuvitusta mukana. Miten jostain where are you-viestistä saa sivutolkulla stooria siitä miten,koska ja missä asennossa sellaista ja tällaista naista on pantu? Nyt vähän jäitä hattuun. Kysy siltä suoraan,katsotaan miten uskottava selitys on.
Naiset on uskomattomia.
Prosessoidaan eroa ja itketään yksin kotona, jos mies lähettää "where are you" -viestin väärään numeroon :D
Ei hemmetti.