Mieheni on lomalla kavereiden kanssa ja lähetti vahingossa tekstiviestin
Yöllä jossa luki "Where are you?". Ennen nukkumaanmenoani yritin soittaa hänelle muttei vastannut. Aamulla kun heräsin näin viestin ja kysyin heti mistä on kyse ja vastasi vain et menee poikien kanssa nukkumaan nyt. Pitäisikö mun olla huolissaan jostain lomaromanssista? Hän ei ole yhtään sen tyyppinen ihminen joka pettäisi, mut epäilyt kohdistuvat siihen... :( surettaa
Kommentit (335)
Loman pilaamisesta syyttely viimeistään paljasti että petetty on.
Toisaalta, onhan ihminen syytön ennen kuin vastakohta on todistettu. Puhu nyt ensin miehesi kanssa äläkä spekuloi täällä palstalla.
Vierailija kirjoitti:
Herranjumala miten tyhmä olo mulle tuli kun tajusin tämän! Hän on käyttänyt usein tuota että kääntää riidat niin että minä olen se joka lopulta anteeksi pyytelee. Voi jumalauta kun pääsen kotiin en päästä sitä helpolla enään!!
Ap
Toivottavasti AP nyt kans oikeesti pakotat sen puhumaan! Syyttely tosiaan paljasti, että jotain on tapahtunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Herranjumala miten tyhmä olo mulle tuli kun tajusin tämän! Hän on käyttänyt usein tuota että kääntää riidat niin että minä olen se joka lopulta anteeksi pyytelee. Voi jumalauta kun pääsen kotiin en päästä sitä helpolla enään!!
Ap
Miksi kiroat Jumalaa???
Etkö tajua, että Jumalan kiroamisesta saa runsasta kirousta elämään ja on yhä vaikeampaa tulla Hänen mielisuosioonsa.
Jos tämä 17-sivuiseksi paisunut spekulaatiospektaakkeli ylipäätään on totta, niin kai nyt olet istuttanut miehesi koneen ääreen ja kehoittanut lukemaan joka sivun?
Jos mies rakastaisi sinua ja haluaisi pitää suhteenne, hän selkeästi vastaisi kysymykseesi siitä, mikä tämä viesti oli. Hän olisi hädissään ensi sijassa siitä, että menettäisi sinut. Oletetaan että viesti on harmiton kysymys jollekin kaverille. Tällöin miehesi keskittyisi tarkkasti ja totuudenmukaisesti perustelemaan viestin taustaa. Nyt hän ylireagoi ja pyrkii syyttämään sinua loman pilaamisesta . Hmmm... Mahtaako hän välittää sinusta lainkaan?
Pyydä nyt edes nähdä kenen kanssa viestitteli sinä yönä? Jos ketää ei löydy on se ketju poistettu.
Miten voi olla mahdollista että melkein jokainen täällä on tuominnut tämän miehen parin sanan perusteella ja näitä viestejä on näin paljon?
Kaikki suomen yksinäiset naiset ovat kokootuneet tähän ketjuun vihaamaan miehiä yhdessä? Miten ihmisillä voi olla aikaa tämmöiseen? Olen kyllä kuullut että vauvojen ja lasten kanssa äidit yleensä tulevat yksinäisiksi. Ja vauva.fi perusteella melko katkeriksi ja kyynisiksi myös. Kentines tänne kokoontuu kaikki Suomen petetyt, jätetyt yksinäiset naiset.
Nyt kannattaa olla aivan iisisti ja laittaa vain kivoja viestejä. Kun mies tulee kotiin, täytyy ystävällisesti ja päättäväisesti vaatia saada nähdä miehen kännykän sisältö.
Jos mies rakastaa sinua, hänellä ei ole kännykässä salaisuuksia ja saat katsoa kaiken. Mies ymmärtää, että sinun on saatava epäilykset pois mielestäsi. Jos ei rakasta, suuttuu, syyttelee sinua eikä anna koskea kännykkään.
Miehenä sanoisin,että viesti oli tarkoitettu paikalliselle "salarakkalle". Se,että tapahtuuko siinä mitään kummempaa, on asia erikseen.
Tälläiset reissut,missä miehet ja naiset menevät mukamas keskenään ilman kumppaneita,ovat niin äärettömän typeriä ja tyhmiä keksintöjä.
Tämä siitä sit seuraa:)
Vierailija kirjoitti:
Yöllä jossa luki "Where are you?". Ennen nukkumaanmenoani yritin soittaa hänelle muttei vastannut. Aamulla kun heräsin näin viestin ja kysyin heti mistä on kyse ja vastasi vain et menee poikien kanssa nukkumaan nyt. Pitäisikö mun olla huolissaan jostain lomaromanssista? Hän ei ole yhtään sen tyyppinen ihminen joka pettäisi, mut epäilyt kohdistuvat siihen... :( surettaa
Onko miehes vielä pitkään reissussa? Ota itelleski joku kiva hoito hänen reissunsa ajaksi ja olet ihan hys hys asiasta. Sitten vaan, jos mies kertoo, että sori, panin siellä reissulla sitä yhtä muijaa niin tuumaat vaan rennosti, että "ei se mitään, mullakin oli yhen Jorman kans tosi kivaa".
Ja sit jatkatte tyytyväisinä yhteiseloanne. Kumpikin sai seksiä, kukaan ei kuole.
Tai niin mä tekisin.
Jos mies ei näytä kaikkia viestejään niin varma pettäjä. Vaadi saada nähdä kaikki viestit mesestä, whatsapista ym. Tarkkaile onko sieltä hävinnyt mitään. Syyttömällä ei ole syytä olla näyttämättä.
Klassinen harhautus syyttää loman pilaamisesta. Jos ei ole tehnyt mitään, ei lomakaan miksikään pilaannu. Outoa myös se, että lähettelee sydämiä ja rakkausviestejä sulle lomalta ja sitten syyttää loman pilaamisesta. Pettäjä!
Toivottavasti saat vastaukset! Ja toivottavasti jätät sen sontaläjän.
Voi isäkissan vittu millasta porukkaa täällä on. Oman elämänsä salapoliiseja
Trolleja täynnä tämä foorumi jotka nyt herkuttelevat sillä että ovat saaneet jonkun miehen kuseeseen ja yhden suhteen pilatuksi ainakin vähäksi aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Jos mies ei näytä kaikkia viestejään niin varma pettäjä. Vaadi saada nähdä kaikki viestit mesestä, whatsapista ym. Tarkkaile onko sieltä hävinnyt mitään. Syyttömällä ei ole syytä olla näyttämättä.
Klassinen harhautus syyttää loman pilaamisesta. Jos ei ole tehnyt mitään, ei lomakaan miksikään pilaannu. Outoa myös se, että lähettelee sydämiä ja rakkausviestejä sulle lomalta ja sitten syyttää loman pilaamisesta. Pettäjä!
Toivottavasti saat vastaukset! Ja toivottavasti jätät sen sontaläjän.
Puuttumatta nyt muuten tuohon asenteelliseen oksennukseesi niin mitäs sieltä lomalta sitten pitäisi lähetellä? En minä itse ainakaan alkaisi mitään parisuhdekeskustelua tekstiviestein kesken lomaa käymään vaan lähettelisin vaikka sitten niitä sydämiä ja rakkausviestejä jos minulla on normallisti niin tapana tehdä, vaikka kumppanin draamailu vituttaisikin. Sen keskustelun voi käydä paremmalla ajalla kasvotusten kotona, siinähän se loma vasta pilalle meneekin jos se kuluu tekstiviestitse tappelemiseen.
Kohtuu hyvä provo. Antaisin 3/5 panostuksesta.