Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mieheni on lomalla kavereiden kanssa ja lähetti vahingossa tekstiviestin

Vierailija
02.03.2017 |

Yöllä jossa luki "Where are you?". Ennen nukkumaanmenoani yritin soittaa hänelle muttei vastannut. Aamulla kun heräsin näin viestin ja kysyin heti mistä on kyse ja vastasi vain et menee poikien kanssa nukkumaan nyt. Pitäisikö mun olla huolissaan jostain lomaromanssista? Hän ei ole yhtään sen tyyppinen ihminen joka pettäisi, mut epäilyt kohdistuvat siihen... :( surettaa

Kommentit (335)

Vierailija
221/335 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mieheltä tuli viesti, kun oli reissussa: täällä on kuumia naisia, melkein yhtä kuumia kuin sinä. 

Avioliiton tilan huomioon ottaen oli mahdotonta, että viesti oli tarkoitettu minulle. Siitähän se vyyhti alkoikin selviintyä. Eli rakastajatar ollut jo vuoden päivät. Olihan minulla siitä ollut epäilykseni, mutta tämä vahvisti asian. 

Siis kuinka tyhmiä miesten pitää olla että laittaa väärään numeroon tuollaisia viestejä??

Kuinka kännissä, on oikeampi kysymys.

Vierailija
222/335 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti miehes on pettänyt sua! Olet kuvottava!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/335 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, panoreissuillehan ne pojat porukalla menee, eikä ihme jos kotona on tuollainen ap:n kaltainen kurppa. Pojat on poikia ja jos se ei käy tytöille niin silloin kannattaa lähteä menemään. Kertaakaan en ole jättänyt panematta kun olen yksin ulkomailla käynyt, se on jopa velvollisuus puutteenalaisia tytsiä kohtaan. On hienoa olla avuksi. Jos muija alkaa kotona kitistä saa lähteä välittömästi, uusi on jo katsottuna.

Vierailija
224/335 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

farda kirjoitti:

Joo, panoreissuillehan ne pojat porukalla menee, eikä ihme jos kotona on tuollainen ap:n kaltainen kurppa. Pojat on poikia ja jos se ei käy tytöille niin silloin kannattaa lähteä menemään. Kertaakaan en ole jättänyt panematta kun olen yksin ulkomailla käynyt, se on jopa velvollisuus puutteenalaisia tytsiä kohtaan. On hienoa olla avuksi. Jos muija alkaa kotona kitistä saa lähteä välittömästi, uusi on jo katsottuna.

... kuka sinua auttaisi? 😂

Vierailija
225/335 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies ei ikinä lähtis ulkomaille ilman mua. Kun joskus lähtee kavereiden kanssa baariin, kiukuttelen monta päivää etukäteen ja huokailen, kuinka minä nyt joudun hoitamaan vauvan yksin koko illan ja yön. Ja aina kun tulee, olen äkäinen, ja seuraavat pari päivää pidän mykkäkoulua. Eikä puhettakaan että saisi seksiä ennenkuin parin viikon päästä. Pikkuhiljaa on ymmärtänyt vähentää näitä kaveritapaamisia hyvin vähiin :)

Just niin väärin. Omapa on häpeesi. Itse taas jään mielelläni kotiin, koska silloin voin olettaa saavani saman kohtelun itselleni jos jonnekin lähden.

Toisekseen. Ihan aina kun mies on lähdössä jonnekin niin ei riidellä vaan harrastetaan ihanaa seksiä. Samalla on katsos pahimmat halut tyydytetty eikä miehellä tarvetta pettää kun kotona menee hyvin.

Annan nukkua ja toipua seuraavana aamuna ja teen kaiken. Illalla sitten saan jälleen seksiä jos haluan ja leffaseuraa.

Näin saan jälleen tämänkin kohtelun myös itselleni kun roolit on toistepäin. :)

Vierailija
226/335 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kokoontuu taas rekkalesbofeministipaskat. Miksi te naiset aina oletatte ensimmäiseksi asioiden olevan huonosti? "Kerää kamasi ja lähde pois, että siinä saa miettiä".. Kävikö mielessä että jospas se viesti ei olisikkaan millekkään pikkupildelle? Vaan olisikin ihan asiallinen?

Vierailija
227/335 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveri miesten kanssa käymme kerran vuodessa ulkomailla. Melkein kaikki parisuhteessa. Kyllä siellä nussitaan niin paljon paikallisia pirkkoja kun sielu sietää.

Vierailija
228/335 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisiko se sinulta jotekin pois?

Joo koska itse olen kärsinyt panetuksesta koko reissun ajan ja silti pysyn uskollisena hänelle.

Ap

Eli jos itse kärsit panetuksesta niin miehesi pitäisi kärsiä myös? Eikö tuo ole narsistista. 

Vierailija
229/335 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään miehet saa olla vaikka joka ilta eri naisen kanssa.134

Vierailija
230/335 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lainauksia:

Olisiko se sinulta jotekin pois?

Joo koska itse olen kärsinyt panetuksesta koko reissun ajan ja silti pysyn uskollisena hänelle.

Ap

Eli jos itse kärsit panetuksesta niin miehesi pitäisi kärsiä myös? Eikö tuo ole narsistista.

___________________________________________________________________________________

Tasapainoinen ihminen kestää negatiivisiakin tunteita eikä hänen tarvitse aina toimia viettiensä mukaan. Tasapainoinen ihminen myös ymmärtää empatian eli että hänen tekonsa vaikuttavat läheisten ihmisten elämään. Eli kyse ei ole narsismista, se on aivan toinen juttu.

Vierailija
231/335 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap mitä kävi?

Vierailija
232/335 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap mitä kävi?

Ei kuinkaan, en ole uskaltanut puhua.

Ap

Vierailija
233/335 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap mitä kävi?

Ei kuinkaan, en ole uskaltanut puhua.

Ap

Mitä ihmettä pelkäät? Et kai halua jäädä kynnysmatoksi? Mies tilille ja puhelu- ja viestitiedot esiin!

Vierailija
234/335 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap! Älä kiellä kansalta viihdettä!

Vierailija
235/335 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, älä ole noooin lapanen! Kerran kun miehesi pääsee kuin koira veräjästä, niin seuraavalla kerralla ei enää kysele, että missä on, vaan on mennyt jo paikan päälle. Sitäkö sä haluat? Nyt se mies tilille, me siskot täällä olemme henkisenä tukena! Annahan kuulua, mikä oli miehen selitys, on saanut jo sitä kohta vuorokauden sorvata mielessään!

Vierailija
236/335 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh tuo edellinen ap ei ollut minun kirjoittamani. Saatiin aamulla miehen kanssa puhuttua ennenkuin lähdin töihin ja hän kyllä vakuutti minut ettei mitään sellaista ole tapahtunut jota luulin. Hän syytti minua lomansa pilaamisesta ja siitä oltiin erimieltä, toivon että illalla saadaan sovittua kunnolla..

Kerroin tästä ketjusta jonka aloitin niin mies piti mua kyllä aika nolona että pitää keskustelupalstoille tulla asiaa ihmettelemään, mutta kyllä ymmärsi kun sanoin että mitä jos minulta olisi tullut vastaavanlainen viesti lomalla ollessa. :D

Ap

Vierailija
237/335 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Illalla sitten sovintoseksiä, kunnes miehen puhelimeen tulee "Where did you go"?

Vierailija
238/335 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyydytä miehesi illalla kaikilla mahdollisilla seksuaalisilla tavoilla osoittaaksesi olevasi pahollasi.

Vierailija
239/335 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me emme matkustele juurikaan itseksemme. 20 vuoden aikana mies on käynyt pari kertaa laskettelemassa ja risteilyllä, minä siskon kanssa Berliinissä ja kavereiden kanssa laivalla ja muutamalla työmatkalla, mieluiten siis matkustamme yhdessä koko perhe.

En ehkä siksi osaa suoraan ajatella mitään kummallista tuosta where are you -viestistä, mutta ehdottomasti pidän erittäin kummallisena sitä vastausta. On aivan luonnollista, että ap kysyy, ketä oikein tarkoitit, koska on selvää, että englanninkielinen viesti ei tunnu aivan hänelle kohdistetulta, mutta mies ei ensin vastaa ja sitten kun vastaa, ilmoittaa vain menevänsä nukkumaan ja lopulta väittää viestin kuuluneen kaverille, vaikka tuon nyt olisi voinut ilmoittaa ja heti.  Sen jälkeen alkaa tyypillinen hämmästely ja syyttely -kierros, joka kuuluu pettämisen vakiorepertuaariin.

En siis alun perin ajatellut, että kyseessä on lainkaan pettämistä mutta nyt kun mies on vältellyt asian puimista, olen aivan vakuuttunut että jotain pettämisen kaltaista ainakin on tapahtunut.

Voisin kuvitella, että meillä mies olisi vastannut heti, että sori, piti mennä Mikolle toi viesti ja soitan heti, kun ehdin. Ja sitten olisi soittanut ja kertonut tarkemmin, miten viesteissä erehtyi ja joutuiko odottelemaan Mikon vastausta kauankin. En tajua lainkaan, miten ei vastaa mitään ja sitten vain ilmoittaakseen menevänsä nukkumaan ja lopulta puhuu vain epämääräisestä kaverista, jolle se piti lähettää. Eli siis mielestäni miehen käytös viestittää selvästi pettämisestä, vaikka lähettämänsä viesti ei sitä tehnytkään.

En myöskään ymmärrä, miten voi syyttää ap:ta lomansa pilaamisesta, kun ei ole viitsinyt itse hoitaa erehdystä uskottavalla tavalla. Jos viesti menee väärälle henkilölle, asia oikaistaan heti eikä todeta vain, että en nyt jaksa ja kerron myöhemmin ja sittenkin vain jotain epämääräistä yhdestä kaverista. Tuntuu kuin kyseessä ei olisi lainkaan parisuhde vaan jokin etäisempi tuttavuus, kun keskustelu on tuota luokkaa.

Myönnän tosin, että vaikka olen äkkipikainen ja nopea suuttumaan, niin en osaa ehkä lukea viestejä sillä tavalla, että kovin helpolla vakuuttuisin niiden hämäryydestä. Esim. tuon ap:n saaman viestin olisin tulkinnut ihan toisin ja kysellyt, kenelle sen piti mennä ja mitä kaikkea kommellusta erehdys sai aikaan. Ehkä olen naiivi tuolla tavoin mutta toisaalta säästyn turhalta mielipahalta, kun mies ehtii asiat selittämään ennen kuin ehdin itse edes huolestua. Ehkä siksi tuntuu oudolta tuo ap:n miehen käytös - aivan kuin sen oman puolison tunnetila ei merkitse mitään silloin, kun on reissussa.

Vierailija
240/335 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se koira älähtää johon kalikka kalahtaa. Viitaten tuohon sinun syyttelyyn lomansa pilaamisesta. Nyt hän olettaa että sulle tulee huono omatunto ja kohde oletkin nyt sinä josta puhutaan ja hän pääsee pälkähästä. Älä hitossa ala ainakaan anteeksi pyytelemään jos et täysin satavarmasti uskottavaa vastausta saa viestin oikeasta vastaanottajasta.