Ärsyttääkö sinua tuo ylen uutisten uusi tunnusmusiikki?
Epämääräistä pimputusta, vaikka kunnollista melodiaa.
Kommentit (17)
Vierailija kirjoitti:
Älytöntä oli myös laittaa niitä valokuvia siihen tunnariin, niihin kyllästyy ja niiden aiheet vanhenevat, 10 miljoonalla sekundaa, YLE!
Meinaatko tosissasi että niitä kuvia ei pysty vaihtamaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älytöntä oli myös laittaa niitä valokuvia siihen tunnariin, niihin kyllästyy ja niiden aiheet vanhenevat, 10 miljoonalla sekundaa, YLE!
Meinaatko tosissasi että niitä kuvia ei pysty vaihtamaan?
En tietenkään meinaa, mutta noita tunnareita yleensä muutellaan todella harvoin, eli ovat pitkäaikaisia.
Vierailija kirjoitti:
Jos oikein haluaa kiduttaa itseään, niin laittaa lauantaina tv:n päälle, kun tulee kaikki perjantain maakuntauutiset peräkkäin.
Silloin minä ne katsonkin. Viikoilla en ehdi, kun olen töissä.
Olen asunut kolmella eri paikkakunnalla, joten alueuutiset kiinnostavat minua.
Ei haittaa, katson uutiset tabletilta silloin kun minulle sopii ja on kiinnostavia uutisaiheita.
Vierailija kirjoitti:
Ärsyttää kun katsoo monia eri alanuutisia, tuntuu että tunnusmusiikki pärähtää soimaan 3 minuutin välein.
Alueuutisia siis
Tunnusmusiikki kyllä pitäisi olla heti tunnistettava kun sitten monasti ollaan sitten eri huoneessa kun uutiset alkaa.
Vierailija kirjoitti:
Muuten jees mutta liian pitkä.
That's what she said
Ärsyttää aiva helvetisti. Mistä lie mpinen pimputys lähtöisin🤬
Vierailija kirjoitti:
Tämä oli parempi
Mukavan yhdentekevä. Vähän kuin 2012 yleisesti. Tavoittaa ajan hengen.
Vierailija kirjoitti:
Yle on vassareiden hallussa. Putte määräsi tunnariksi samankaltaisen pimputuksen.
Persumiehille olisi mieluisempaa Persumiehen läähätys.
Kuulostaa tältä: pimpeli pipi pipi, pimpeli pipi pipi pimpeli pipi pipi tuum tuum tu tuuuum tuuuum tum
sama uusix monta kertaa..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yle on vassareiden hallussa. Putte määräsi tunnariksi samankaltaisen pimputuksen.
Persumiehille olisi mieluisempaa Persumiehen läähätys.
Ei hemmetti, aloin kuvitella nyt sitä läähätystä. Ei yleensä nämä persukommentit jaksa naurattaa.
😂
Ei oikeastaan. Aiemmin piti aina laittaa tunnarin ajaksi ääni hiljemmalle. Nyt ei tarvii.