Mitä mieltä miehen käytöksestä?
Minulla on 14- vuotias poika, ja seurustelen uuden miehen kanssa. Mies on mukava ja hemmottelee minua, mutta on sanonut ettei halua isäpuoleksi. Käyttäytyy kuitenkin ihan asiallisesti pojallekin.
Oltiin sitten eka lomamatkalla yhdessä yhden tuttavapariskunnan kanssa. Viikko meni kivasti, teini oli aika paljon netissä ja altaalla kuten kuvaan kuuluu. Oltiin miehen kanssa kaksinkin välillä, kun voi teinin jättää hotellille tuttavaperheen kanssa. Minulla oli miehen kanssa huone joten seksiäkin oli ja kahdenkeskistä aikaa.
Jonain vika päivänä käveltiin kaikki kaupungilla. Teini oli poikkeuksellisen puheliaalla tuulella, joten kävelikin hänen kanssa enkä miehen. Teinipoikani halusi kanssani johonkin kauppaan, että ostetaan minulle joku tuliainen, ja meillä oli hauskaa hetken kahden. Palasimme sitten porukkaan, mutta tämän jälkeen olin loppuretken miehelle kuin ilmaa, hän käveli kuin tarkoituksella minusta erillään, eikä puhunut eikä katsonut. Hölkkäsin välillä hänen perässäänkin. Kun tätä myöhemmin kysyin, hän sanoi pahastuneena, että hän olisi halunnut olla valitsemassa sitä tuliaista minulle.
Mitä ihmettä?
Seurusteltu siis reilu vuosi.
Kommentit (85)
Minä sinuna en jatkaisi suhdetta. Jotenkin rasittavan kuuloinen mies lievästi sanottuna. Eikä kuulosta terveeltä. Löydät kyllä tasapainoisen ihmisen kanssasi arkea jakamaan. Tule kertomaan tänne ap, miten tarina jatkuu?
Jos aikuinen ihminen pahastuu vanhemmalle siitä että tämä viettää aikaa lapsensa niin voi hyvää päivää
Aivan törkeää käytöstä
Kannattaa puhua asiasta mutta jos miehen vikinä jatkuu niin ajattele poikaasti
Asia on nyt niin että mies ei voi olla tekemisissä kanssasi ilman että on myös tekemisissä poikasi kanssa. Jos ihminen ei tätä ymmärrä niin näytä ovea
Vierailija kirjoitti:
Tuo juuri, kun minä olen kuitenkin yh, ja lapsen edut tulee ekana. Niin silloinkin kun ollaan kolmestaan samassa asunnossa, niin mies keskittyy tosi intensiivisesti vain minuun, kuin oltaisiin teinit. Aluksi se oli aivan kiusallista mutta jotenkin siihen on tottunut. Ei ole oikein sellaista vaihtoehtoa, että puuhailtaisiin jotain erillään tai kolmestaan.
Ap
Miehen pitäisi ehdottomasti korjata asenteensa poikaasi kohtaan, ei ole reilua pojallesi tuollainen :/ Sano miehelle, että voisi jutella enemmän lapsesi kanssa, vaikka olet varmaan jo sanonut?
Kuulostaa siltä, että poikasi on niin kiltti, että tarvitsee suojelua sinulta, ettei tule kaltoinkohdelluksi.
Tuo juuri, kun minä olen kuitenkin yh, ja lapsen edut tulee ekana. Niin silloinkin kun ollaan kolmestaan samassa asunnossa, niin mies keskittyy tosi intensiivisesti vain minuun, kuin oltaisiin teinit. Aluksi se oli aivan kiusallista mutta jotenkin siihen on tottunut. Ei ole oikein sellaista vaihtoehtoa, että puuhailtaisiin jotain erillään tai kolmestaan.
Ap