Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä miehen käytöksestä?

Vierailija
26.02.2017 |

Minulla on 14- vuotias poika, ja seurustelen uuden miehen kanssa. Mies on mukava ja hemmottelee minua, mutta on sanonut ettei halua isäpuoleksi. Käyttäytyy kuitenkin ihan asiallisesti pojallekin.
Oltiin sitten eka lomamatkalla yhdessä yhden tuttavapariskunnan kanssa. Viikko meni kivasti, teini oli aika paljon netissä ja altaalla kuten kuvaan kuuluu. Oltiin miehen kanssa kaksinkin välillä, kun voi teinin jättää hotellille tuttavaperheen kanssa. Minulla oli miehen kanssa huone joten seksiäkin oli ja kahdenkeskistä aikaa.
Jonain vika päivänä käveltiin kaikki kaupungilla. Teini oli poikkeuksellisen puheliaalla tuulella, joten kävelikin hänen kanssa enkä miehen. Teinipoikani halusi kanssani johonkin kauppaan, että ostetaan minulle joku tuliainen, ja meillä oli hauskaa hetken kahden. Palasimme sitten porukkaan, mutta tämän jälkeen olin loppuretken miehelle kuin ilmaa, hän käveli kuin tarkoituksella minusta erillään, eikä puhunut eikä katsonut. Hölkkäsin välillä hänen perässäänkin. Kun tätä myöhemmin kysyin, hän sanoi pahastuneena, että hän olisi halunnut olla valitsemassa sitä tuliaista minulle.
Mitä ihmettä?
Seurusteltu siis reilu vuosi.

Kommentit (85)

Vierailija
21/85 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätin lyhyen avioliiton juuri sen takia, että mies alkoi osoittaa mustasukkaisuutta lapsestani, vaikka ensin vakuutti että lapsi on aina tärkein eikä hän halua mitenkään haitata minun ja lapsen suhdetta. Todella lapsellista kyttäämistä ja mitään ei poikani osannut hänen mielestään tehdä oikein. Menetin täysin kunnioitukseni miestä kohtaan ja lopetin suhteen. Lapsi tulee aina ensin. 

Vierailija
22/85 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Potentiaalinen sekopää. Juuri tuollaisesta pikkujutusta se kiukuttelu alkaa.. Tulee pahenemaan, sen voin taata. lue se sairaallosisesti mustasukkaisten ketju, osaisiko joku linkata joka muistaa ketjun nimen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/85 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi edes seurustelet miehen kanssa, joka on kertonut ettei halua lapsesi isäpuoleksi? Eikö tuo jo kerro, ettei  mies sovi eikä halua sopia osaksi teidän perhettä. 

Vierailija
24/85 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äidinkin pitää olla läsnä lapselle. Piti mies siitä tai ei lastakaan ei saa syrjiä. T. Kokemuksena tiedän oli mun äidillä kuin monta exä poikaystäviä ja ei ollut kolmelle lapselle läsnä...

Vierailija
25/85 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies on mustasukkainen. Haluaa sut kokonaan itselleen ja kokee poikasi kilpailijana. Ei kovin hyvä, sillä tuskin tuo mustasukkaisuus tuosta vähenee, pikemminkin pahenee vaan. Jos muutatte yhteen, niin eiköhän mies ole heittämässä poikaasi ulos samana päivänä kun poika täyttää 18v. Ja sitä ennen on saanut mustiskohtauksiaan jo vaikka kuinka monta kertaa, aina kun sä vietät pojan kanssa aikaa ja mies joutuu "sivuun".

Itse en ehkä tollasen miehen kanssa jatkaisi. Enka ainakaan muuttais yhteen kuin vasta sitten kun lapsi on muuttanut kotoa. Jos sittenkään. Todennäköisesti suhde päättyis aika pian. Kuka tollasta lapsellista ukkoa jaksais katsella.

Mies on kyllä pariin kertaan kommentoinut minulle vähän harmistuneeseen sävyyn, että pojalla ei varmaan ole mikään kiire muuttaa pois opiskelemaankaan. Meillä on hyvät välit, ja minun mielestä ei ole mikään kiirekään, jos sillä helpottaa taloudellista tilannettaan opintojen alussa. Varmaankin muuttaa jonkun eka vuoden jälkeen viimeistään, mutta ei minun häntä heti ole tarpeen pois potkia, ja ottaa avaintakaan. Ja minusta hän voisi tulla kotiin sellaisena viikonloppuna kuin haluaisi. Tuntuu vaan että mies on aina vähän kärsimätön saamaan meidät kahden.

Ap

Vierailija
26/85 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi edes seurustelet miehen kanssa, joka on kertonut ettei halua lapsesi isäpuoleksi? Eikö tuo jo kerro, ettei  mies sovi eikä halua sopia osaksi teidän perhettä. 

Hän selitti sen niin, että ei halua olla niin kuin isähahmo ja tehdä isälle kuuluvia asioita, vaan enemmän kaveri. Tässä kohtaa kyllä ajattelin itse, että en tiedä miten me sitten voidaan muuttaa yhteen ennen kuin poika on muuttanut pois kotoa.

Ap

Vierailija
27/85 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minustakin söpöä tavallaan, mies rakastaa minua kovasti. Harmi vaan että vaikuttaa sellaiselle, sanoisiko kahden kesken-ihmiselle. Eli kaksin on ihanaa, mutta hän haluaisi olla juuri kaksin. Ei keksi mitään tekemistä ja puhumista pojan kanssa. On tyytyväinen että minä vaan toimin pojan kanssa.

Mustasukkaisuus ei ole söpöä. Nyt se ehkä tuntuu siltä, mutta sillä on ikävä kyllä taipumus pahentua. Pahimmillaan et enää saa olla poikasi kanssa tekemisissä, vaan sulle saa riittää mies ja miehen söpö rakkaus. Aikuinen mies on mustasukkainen teinille. Siinä ei kyllä ole mitään söpöä. Miehen päässä on vamma.

Amen. En olisi paremmin osannut sanoa.

Ja ap, tänään mustasukkaisuuden kohteena on oma poikasi, huomenna ystäväsi ja tuttavasi, sitten työkaverisi jne. Eli mukavaa tulevaisuutta tuon miehen kanssa. Melkoinen törppö.

Vierailija
28/85 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.vauva.fi/keskustelu/2564185/mustasukkaisen_kumppanin_sairaim…

Tässäpä ap:lle lukemista. Jos tulisit järkiisi.

Vierailija
29/85 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ajatellutkaan että tuo olisi mustasukkaisuuden ilmentymä.

Hän kyllä viestittää minulle parikymmentä kertaa päivässä, tietää tarkkaan kellonajat kun olen ollut whatsupissa, mitä olen tykännyt facebookissa, siis ihan joka kerta. Kun minulla on harrastuksia, hän on halunnut tulla niihin kaikkiin kertaalleen, sitten on mielenkiinto loppunut. Kerran olin puoli tuntia pidempään matkalla kuin hän ajatteli, ja hän hermostui siitä täysin.

Olen vähitellen tottunut näihin kaikkiin, vaikka ne aluksi tuntuivat oudoilta, kun hän aina selittää miten kovasti minua rakastaa.

Vierailija
30/85 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

30 taas ap

Vierailija
31/85 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän kyllä viestittää minulle parikymmentä kertaa päivässä, tietää tarkkaan kellonajat kun olen ollut whatsupissa, mitä olen tykännyt facebookissa, siis ihan joka kerta. Kun minulla on harrastuksia, hän on halunnut tulla niihin kaikkiin kertaalleen, sitten on mielenkiinto loppunut. Kerran olin puoli tuntia pidempään matkalla kuin hän ajatteli, ja hän hermostui siitä täysin.

Olen vähitellen tottunut näihin kaikkiin, vaikka ne aluksi tuntuivat oudoilta, kun hän aina selittää miten kovasti minua rakastaa.

No just. Jos et ole provo (mitä kyllä vahvasti epäilen tuon viimeisimmän viestisi vuoksi), niin lukaise tuo linkattu ketju. Saat energiaa juosta karkuun ja lujaa.

Vierailija
32/85 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajatteletko missää vaiheessa itseäsi tai kohta menee miehellä yli?

Vierailija
33/85 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti en ole provo. Mies on kaikilla muilla tavoilla ihan unelma, raitis, omillaan toimeen tuleva, hyvännäköinen, kehuu minua ym.ym kertoo joka päivä miten rakastaa.

Ap

Vierailija
34/85 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen miksi hermostui niin kovin kun olin puoli tuntia pitempään matkalla, selitti että oli vain huolissaan että minulle on sattunut jotain. Harrastuksista sanoi olevansa kiinnostunut, mutta ihmettelin, ettei käynyt enää kun oli kerran käynyt ne katsastamassa. Yhtä harrastusta sovittiin että harrastetaan yhdessä, siellä on muita miehiä. Hän häntä ei kuitenkaan kiinnosta se kovin joten se jäi minultakin. Olin alussa niin onnellinen, että hän on kiinnostunut niin samoista asioista kuin minäkin.

Ap

Vierailija
35/85 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sen miksi hermostui niin kovin kun olin puoli tuntia pitempään matkalla, selitti että oli vain huolissaan että minulle on sattunut jotain. Harrastuksista sanoi olevansa kiinnostunut, mutta ihmettelin, ettei käynyt enää kun oli kerran käynyt ne katsastamassa. Yhtä harrastusta sovittiin että harrastetaan yhdessä, siellä on muita miehiä. Hän häntä ei kuitenkaan kiinnosta se kovin joten se jäi minultakin. Olin alussa niin onnellinen, että hän on kiinnostunut niin samoista asioista kuin minäkin.

Ap

Ihan ymmärrettävää mistä syystä rakastunut mieheen, mutta et voi laittaa miehen halut omien harrastuksien tai lastasi eteen sunkin pitää elää omaa elämää, vaikka ette löytäisi yhteistä säveltä ei miehen kannata musertaa sun kiinnostus kohteita tai haluja omalla mustasukkaisuuden piikkiin... Kohta jos alat mennä miehen halujen mukaan olet pihalla omista asioistasi ja elät toisen ihmisen kautta.

Vierailija
36/85 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
37/85 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
38/85 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Poikasi halusi kahdenkeskistä aikaa, kun on yhtäkkiä ns menettänyt sinut vieraalle tulokkaalle. Erittäin hyvä, että vietit edes sen ajan pojan kanssa, olisit voinut viettää enemmänkin mielestäni.

Sinun pitää tehdä miehelle selväksi, että lapsesi on tärkein nyt ja aina. Aikuinen ja kypsä mies ymmärtää sen ehdottomasti. Siksi voi olla helpompi seurustella miehen kanssa, jolla on lapsia itselläänkin.

Nyt mies kuulosti epäkypsältä ja lapselliselta. Älä missään tapauksessa ala syrjiä lastasi sellaisen takia! Jollei mies muutu, niin etsi uusi. Tai jatkatte asuen eri osoitteissa. Ei kuulosta siltä, että tilanne kehittyisi ainakaan paremmaksi yhteenmuutossa.

T. Uusperheellinen, 11v-v pojan ex yh

Tältä se minustakin tuntui. Harmitti että olin osoittanut miehelle niinkin paljon huomiota, kun ei näyttänyt arvostavan yritystäni millään lailla, vaan otti sen itsestään selvänä, ja että sekään ei riittänyt.
Tuon jälkeen ajattelin ettei yhteen muuttamisesta tule nyt mitään. Olen myös pitänyt huolen, että käytän pojan kanssa useamman päivän viikosta ihan kahden.

Mies kyllä osoitta välillä mieltään, jos sanon että käytän nyt viikonlopun tai puolet lomasta vain pojan kanssa kahden.

Ja joo, sehän oli matkamuisto eikä tuliainen.

Olette seurustelleet vasta reilun vuoden, ei todellakaan ole vielä aika miettiä yhteenmuuttoa - kuten itsekin nyt varmaan ymmärrät.

Vierailija
39/85 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi olen tässä omassa tilanteessa ansassa kun unohdin itseni kun aloin seurustelee miehen kaa joka kontrolloi ja saneli mun suuhun mitä pitäisi tehdä tai halusi meidän yhdessä edetä jos sanoin omista tunteistani ne lytättiin ja ei otettu kuulolle korville. Oli meilläkin mustasukkaisuutta molemmin päin ja emme ikinä voitu selvittää yhteisiä ongelmia kun syntyi sanasota "eipäs, juupas, sä sanoit, sä teit" siksi kerroin nro 36/37 kohdassa älä laita toisen halut/toiveet itsesi edelle, vaikka en voi neuvoa kun oma tilanne on huono siksi ajattele itseäsi missä menee raja. Raja on ylitetty niin sitten ollaan katkera itselleen kun ei osattu sanoo "nyt riittää"

Vierailija
40/85 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai tämä olikin provo. No, aika hyvä, 4/5. Sitten kun tuli tuo whatsappailu ja harrastuksiin mukaan tuleminen ym niin paljastui.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kolme