Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä miehen käytöksestä?

Vierailija
26.02.2017 |

Minulla on 14- vuotias poika, ja seurustelen uuden miehen kanssa. Mies on mukava ja hemmottelee minua, mutta on sanonut ettei halua isäpuoleksi. Käyttäytyy kuitenkin ihan asiallisesti pojallekin.
Oltiin sitten eka lomamatkalla yhdessä yhden tuttavapariskunnan kanssa. Viikko meni kivasti, teini oli aika paljon netissä ja altaalla kuten kuvaan kuuluu. Oltiin miehen kanssa kaksinkin välillä, kun voi teinin jättää hotellille tuttavaperheen kanssa. Minulla oli miehen kanssa huone joten seksiäkin oli ja kahdenkeskistä aikaa.
Jonain vika päivänä käveltiin kaikki kaupungilla. Teini oli poikkeuksellisen puheliaalla tuulella, joten kävelikin hänen kanssa enkä miehen. Teinipoikani halusi kanssani johonkin kauppaan, että ostetaan minulle joku tuliainen, ja meillä oli hauskaa hetken kahden. Palasimme sitten porukkaan, mutta tämän jälkeen olin loppuretken miehelle kuin ilmaa, hän käveli kuin tarkoituksella minusta erillään, eikä puhunut eikä katsonut. Hölkkäsin välillä hänen perässäänkin. Kun tätä myöhemmin kysyin, hän sanoi pahastuneena, että hän olisi halunnut olla valitsemassa sitä tuliaista minulle.
Mitä ihmettä?
Seurusteltu siis reilu vuosi.

Kommentit (85)

Vierailija
1/85 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!

Vierailija
2/85 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsellista käytöstä mieheltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/85 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outo ukko, mutta vähintään yhtä outoa on ostaa tuliainen itselleen. Olen aina käsittänyt, että tuliainen on jollekin joka ei ollut siellä matkalla.

Vierailija
4/85 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuliainen itselle :-D voi jösses!!! Eikö se olisi paremminkin matkamuisto?

Vierailija
5/85 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ainakaan miehes ei ole jännämies. Jännämies ei olisi moksiskaan, pikemminkin kiitollinen ylimääräisestä vapaa-ajasta jolloin saa etsiskellä uutta panoseuraa netistä tai tiirailla paikallisia naisia siinä mielessä..Ehkä ressukkasi pääsee valitsemaan sinulle "tuliaisia" seuraavalla kerralla jos nyt tuli paha mieli.

Vierailija
6/85 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikasi halusi kahdenkeskistä aikaa, kun on yhtäkkiä ns menettänyt sinut vieraalle tulokkaalle. Erittäin hyvä, että vietit edes sen ajan pojan kanssa, olisit voinut viettää enemmänkin mielestäni.

Sinun pitää tehdä miehelle selväksi, että lapsesi on tärkein nyt ja aina. Aikuinen ja kypsä mies ymmärtää sen ehdottomasti. Siksi voi olla helpompi seurustella miehen kanssa, jolla on lapsia itselläänkin.

Nyt mies kuulosti epäkypsältä ja lapselliselta. Älä missään tapauksessa ala syrjiä lastasi sellaisen takia! Jollei mies muutu, niin etsi uusi. Tai jatkatte asuen eri osoitteissa. Ei kuulosta siltä, että tilanne kehittyisi ainakaan paremmaksi yhteenmuutossa.

T. Uusperheellinen, 11v-v pojan ex yh

Vierailija
7/85 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
8/85 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Poikasi halusi kahdenkeskistä aikaa, kun on yhtäkkiä ns menettänyt sinut vieraalle tulokkaalle. Erittäin hyvä, että vietit edes sen ajan pojan kanssa, olisit voinut viettää enemmänkin mielestäni.

Sinun pitää tehdä miehelle selväksi, että lapsesi on tärkein nyt ja aina. Aikuinen ja kypsä mies ymmärtää sen ehdottomasti. Siksi voi olla helpompi seurustella miehen kanssa, jolla on lapsia itselläänkin.

Nyt mies kuulosti epäkypsältä ja lapselliselta. Älä missään tapauksessa ala syrjiä lastasi sellaisen takia! Jollei mies muutu, niin etsi uusi. Tai jatkatte asuen eri osoitteissa. Ei kuulosta siltä, että tilanne kehittyisi ainakaan paremmaksi yhteenmuutossa.

T. Uusperheellinen, 11v-v pojan ex yh

Tältä se minustakin tuntui. Harmitti että olin osoittanut miehelle niinkin paljon huomiota, kun ei näyttänyt arvostavan yritystäni millään lailla, vaan otti sen itsestään selvänä, ja että sekään ei riittänyt.

Tuon jälkeen ajattelin ettei yhteen muuttamisesta tule nyt mitään. Olen myös pitänyt huolen, että käytän pojan kanssa useamman päivän viikosta ihan kahden.

Mies kyllä osoitta välillä mieltään, jos sanon että käytän nyt viikonlopun tai puolet lomasta vain pojan kanssa kahden.

Ja joo, sehän oli matkamuisto eikä tuliainen.

Vierailija
9/85 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
10/85 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
11/85 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustasukkainen, lapsellinen. Tavallaan söpöä, että halusi sulle sen ostaa, mutta pitäisi kyllä tuossa iässä ymmärtää, että sulla tosiaan on lapsi. Etkä hylkää tätä lasta tuon miehen takia.

Vierailija
12/85 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
13/85 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söpöä tuo oli. Kai nyt se mieskin saa kiukutella ja olla mustasukkainen? Ei tuo ollut edes vaarallinen tai haitallinen tilanne.

Jos sinulla on joskus harmi niin tuskin saat sitä osoittaa noin?

Outoa lähinnä ettet voi puhua miehen kanssa tuosta ja jäät sitä vellomaan mielessäsi. Onko sekään ok? Entä jos mies niin tekisi?

Vierailija
14/85 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustasukkainen ja todella lapsellinen.

Lapsi on osa sinua, iso osa. Jos ei mies tätä hyväksy, hän ei ainua aidosti rakasta. Tätä mieltä minä olen.

Vierailija
15/85 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Söpöä tuo oli. Kai nyt se mieskin saa kiukutella ja olla mustasukkainen? Ei tuo ollut edes vaarallinen tai haitallinen tilanne.

Outoa lähinnä ettet voi puhua miehen kanssa tuosta ja jäät sitä vellomaan mielessäsi. Onko sekään ok? Entä jos mies niin tekisi?

Ai, naisen hoidettavaksi kuuluu kaikki aikuistasoiset ihmissuhdeasiat ja miestä arvioidaan jollain miesstandardeilla, joilla saa olla söpösti iso vauva?

Vierailija
16/85 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minustakin söpöä tavallaan, mies rakastaa minua kovasti. Harmi vaan että vaikuttaa sellaiselle, sanoisiko kahden kesken-ihmiselle. Eli kaksin on ihanaa, mutta hän haluaisi olla juuri kaksin. Ei keksi mitään tekemistä ja puhumista pojan kanssa. On tyytyväinen että minä vaan toimin pojan kanssa.

Vierailija
17/85 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

17 ap

Vierailija
18/85 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on mustasukkainen. Haluaa sut kokonaan itselleen ja kokee poikasi kilpailijana. Ei kovin hyvä, sillä tuskin tuo mustasukkaisuus tuosta vähenee, pikemminkin pahenee vaan. Jos muutatte yhteen, niin eiköhän mies ole heittämässä poikaasi ulos samana päivänä kun poika täyttää 18v. Ja sitä ennen on saanut mustiskohtauksiaan jo vaikka kuinka monta kertaa, aina kun sä vietät pojan kanssa aikaa ja mies joutuu "sivuun".

Itse en ehkä tollasen miehen kanssa jatkaisi. Enka ainakaan muuttais yhteen kuin vasta sitten kun lapsi on muuttanut kotoa. Jos sittenkään. Todennäköisesti suhde päättyis aika pian. Kuka tollasta lapsellista ukkoa jaksais katsella.

Vierailija
19/85 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minustakin söpöä tavallaan, mies rakastaa minua kovasti. Harmi vaan että vaikuttaa sellaiselle, sanoisiko kahden kesken-ihmiselle. Eli kaksin on ihanaa, mutta hän haluaisi olla juuri kaksin. Ei keksi mitään tekemistä ja puhumista pojan kanssa. On tyytyväinen että minä vaan toimin pojan kanssa.

Mustasukkaisuus ei ole söpöä. Nyt se ehkä tuntuu siltä, mutta sillä on ikävä kyllä taipumus pahentua. Pahimmillaan et enää saa olla poikasi kanssa tekemisissä, vaan sulle saa riittää mies ja miehen söpö rakkaus. Aikuinen mies on mustasukkainen teinille. Siinä ei kyllä ole mitään söpöä. Miehen päässä on vamma.

Vierailija
20/85 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan se haitallista, jos meidän pitäisi olla jollain lailla perheyksikkö, ja aikuinen mies on mustasukkainen lapselle tämän äidiltään saamasta huomiosta. Mies oli kuitenkin saanut runsaasti huomiota. Että ei pitänyt omana tietonaan, vaan ihan murjotti.

Kysyin häneltä kyllä ja hän sanoi että sillä hetkellä tuntui siltä. On sanonut että tottakai lapsi on tärkeä, mutta sitten käytännössä murjottaa. Onko niin että tämä mitä meillä on, eri vaan voi riittää hänelle?

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme seitsemän