Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaimo oli sitten pettänyt minua eilen..

Vierailija
25.02.2017 |

Kertoi asiasta suoraan minulle aamulla, että oli suudellut yökerhossa jotain toista miestä, ja lähtenyt tämän mukaan miehen kotiin yötä, jossa he olivat harrastaneet seksiä. Ei helvetti miksi tämän piti tapahtua JUST mulle?? Ei tämä voi olla totta, tuntuu että seinät kaatuu päälle.. On aivan hemmetin tuskaista olla. Mitä teen??

Kommentit (164)

Vierailija
21/164 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vankilatuomio taposta ei ole elämän tavoitteita

Vierailija
22/164 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija<strong> kirjoitti:

Aivan normaalia ja tyypillistä naisille.

Nyt sinulla on ainoastaan kaksi vaihtoehtoa, joko laitat akan tienaamaan kadulle itsellesi rahaa, tai samantien pihalle, ilman ehkä, jos, vaikka pelleilyjä.

Tai muussa tapauksessa olet itse ämmä.

Ei muuten ole. Tai jos on tyypillistä sinun lähipiirissäsi, niin suosittelen hankkimaan parempaa seuraa. Sinulla on jo ehtinyt syntyä todella kieroutunut käsitys siitä, mikä on "normaalia".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/164 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista, että vika on vain ja ainoastaan siinä naisessa.

Vierailija
24/164 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista että vain sinä olet syyllinen naisesi käytökseen

Vierailija
25/164 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä näet peilistä kun katsot itseäsi?

Vierailija
26/164 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se.

Vierailija
27/164 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet pettävät useammin kuin naiset. Tee kuten vaimot tekevät, jos mies pettää. Eivät ainakaan mukiloi ketään. Osa keskustelee ja osa menee parisuhdeterapiaan työstämään sihteen ongelmia ja osa eroaa. Riippuu siis tilanteesta, miksi petti. Onneksi tunnusti ainakin, sille voi jotain rakentaa toisin kuin salasuhteelle.

Vierailija
28/164 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija<strong> kirjoitti:

Nyt sinulla on ainoastaan kaksi vaihtoehtoa, joko laitat akan tienaamaan kadulle itsellesi rahaa, tai samantien pihalle, ilman ehkä, jos, vaikka pelleilyjä.

Ei muuten ole. Tai jos on tyypillistä sinun lähipiirissäsi, niin suosittelen hankkimaan parempaa seuraa. Sinulla on jo ehtinyt syntyä todella kieroutunut käsitys siitä, mikä on "normaalia".

Minun käsitykseni ei ole kieroutunut, mutta sinun selityksesi perustuu pelkkään valheeseen ja valehteluun.

Väitteeni todeksi ymmärtämiseen ei tarvitse kuin katsella elämää ympärillään ja joutuu hyväksymään kirjoittamani todeksi.

Jos vieläkin haluaa kusettaa itse itseään olemalla epärehellinen ja hyväksymättä totuutta, voi lukea hetken AV:tä ja jos vieläkään ei usko, on syytä hakea itselle apua psykiatrilta.

Vierailija
29/164 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

:)

Vierailija
30/164 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika päättää suhde ja jatkaa elämää. Näitä tapahtuu kaikille.

Pettäminen on niin olennainen osa ihmislajia, että jokaisen miehen tulisi olla varautunut pakkaamaan kamppeensa minä päivänä hyvänsä. Tämän takia en ymmärrä mitään isyydentunnustamisia, koska ei sellaista voi tunnustaa.

Minä en ainakaan olettaisi minkään parisuhteen olevan ikuinen tai lopullinen. Enkä ikinä erehtyisi pitämään suhdettani itsestäänselvyytenä. Siksi en myöskään mene naimisiin.

Vierailija
31/164 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko lapsia?

Ei sillä ole mitään merkitystä

Vierailija
32/164 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole puhunut vaimoni kanssa sen jälkeen kun hän tämän minulle paljasti. Pakkasin laukun ja lähdin hotelliin etelään miettimään asioita, ja juomaan viinaa. Tuntuu, että haluaisin antaa tämän anteeksi hänelle, vaikka hän tekikin todella julmasti, mutta en välttämättä pysty päästämään hänestä irti.. Mutta mietin myös, että pitäisikö  kuitenkin yrittää jättää tämä kaikki taakse, koska en tiedä voiko tälläistä unohtaa ja antaa anteeksi.. Mitä jos hän jatkaa pettämistä? En tiedä mitä minun pitäisi tehdä, en kestä tätä enää! Miten te muut petetyksi tulleet ihmiset olette tehneet?

ap

Vierailija
33/164 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä nyt se muija. Ainoastaan idiootti antaa anteeksi.

Vierailija
34/164 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko mälli vielä sisällä?

Vierailija
35/164 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet ehdottelee vaimon pihalle heittämistä samoin tein. Kannattaa nyt kuitenkin muistaa, että laki on vaimon puolella tässä asiassa. Ketään ei saa kotoaan heittää pihalle. Ei edes silloin kun hän on pettänyt. Ihmiselle on aina annettava kohtuullinen aika muuttaa pois. Eli tossa pihalle heittämisessä voi käydä niin, että ap löytää itsensä putkasta, kun alkaa puolisoa heittää omavaltaisesti alepan kanssin kera hankeen. Ja saa vielä maksettavakseen vahingonkorvauksia.

Juu, enkä puolustele pettäjää, kurja temppu. Mutta siitäkään huolimatta ei kannata hankkia itselleen vaikeuksia toimimalla lain vastaisesti. Turha antaa vaimolle aseita käteen mahdollisiin huoltajuusriitoihin. Sossut ei hyvällä katso jos isukki on saanut pahoinpitely ja -heitteillejättötuomion.

Vierailija
36/164 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin että ap:n pitäis ryhtyä nyt tässä yhtäkkiä sutenööriksi? Ei helvetti mikä neuvo :)

Vierailija
37/164 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettele tiskaamaan ja pyykkäämään itse.

Vierailija
38/164 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No naisellasi on vain heikko luonne, en mä tommosen takia lähtis eroamaan. Saattaisin riemukkaasti lähteä vähän hurjastelemaan uusia kokemuksia seksin saralla ja sitten takaisin oman kullan kainaloon.

Vierailija
39/164 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jätä nyt se muija. Ainoastaan idiootti antaa anteeksi.

Jos tässä rupeaa antamaan anteeksi, niin ainoa jota siinä kusettaa on itse itseään.

Loppuelämä cuckoldina muiden naureskellessa selän takana ja joidenkin ihan suoraan kasvojenkin edessä.

Paras erota, pyrkiä,ottamaan omaisuudesta niin paljon kuin voi itselle ja unohtaa koko akka sekä siirtyä elämässä eteenpäin kokonaan uuteen vaiheeseen ja uusiin haasteisiin.

Akkoja saa aina uusia ja huorria voi ostaa rahalla ei sellaista kannata käydä elättämään.

Vierailija
40/164 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni oli sama tilanne noin kuukausi sitten. Mies petti ja tuntui että koko elämä kaatuu. Itse olin tehnyt kaikkeni suhteen eteen joten tuntui aivan kauhealta että toinen voi sen kaiken hetken huumassa unohtaa. Päätin kuitenkin yrittää antaa anteeksi ja rakentaa luottamusta takaisin. Helppoa ei ole ollut, mutta päivä kerrallaan olen mennyt eteenpäin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä viisi