Miehen kanssa sovittiin ehkäisyn lopetuksesta, vaan mitä tekikään mies
Miehen luvalla lopetin ehkäisyn ja samalla sovittiin, että vauvalla on lupa alkaa ilmoitella tulostaan. Vaan mitä teki mies. Hän alkoi harrastaa keskeytettyä yhdyntää.;(
Onko vinkkejä siihen, että miten saadaan mies menemään ihan loppuun asti ja tulisin nopeemmin raskaaksi, koska nyt tää homma vaikuttaa miehen puolelta pelkältä nysväämiseltä josta en saa enää edes täyttä nautintoa.
Olen kyllä pari kertaa onnistunut suunilleen ovulaation aikaan lukitsemaan miehen päälleni puristallma jalat tiukasti ympärille ja painamalla pakaroista sisälleni, mutta hänestä on tullut nyt varovaisempi etenkin kiertoni puolessa välissä. Sekin jo alkanut pelottaa, että mahtaako tuo edes toista lasta haluta, vaikka niin mulle koko ajan tiukasti vakuuttaa.
Kommentit (195)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Raiskaushan tuo on selvästi!
Mikä tuossa muka raiskausta on? Eiköhän ap:n mies ihan omasta halustaan sen kikkelinsä sinne ap:n sisälle tuikkaa. Niin ja jos tuo jaloilla lukitseminen ja miehen vetäminen käsillä itseään vasten on miehen raiskaus, niin tunnustan. Mäkin siihen aika usein syyllistyn, koska se nyt tuntuu vaan niin hyvälle JUSt sillä hetkellä.
Surullista, että teitä itsekkäitä juntteja löytyy paljonkin. Mut on raiskattu nuorena väkivaltaisesti, ja se on jättänyt mulle arvet, joiden takia en kykene vieläkään välttämättä harrastamaan seksiä ilman ahdistusta. Tapailin erästä miestä, ja yhtäkkiä kesken panemisen mulle iski ahdistus ja halusin keskeyttää koko homman. Sanoin miehelle "oota, en nyt pysty tähän", ja yritin nousta ylös, mutta mies vaan painoi mut takaisin ja jatkoi entistä nopemmalla tahdilla. Koitin työntää tätä päältäni ja kiemurrella pois, mutta mies vain jatkoi kunnes hetken päästä laukesi. Joo, ei voinut tietää taustoistani, mutta näki selkeästi etten enää nauttinut tilanteesta ja pyysin ja koitin päästä ylös, silti se oman sen hetkisen nautinnon saaminen oli tärkeämpää ja hänestä tuntui hyvältä JUST sillä hetkellä jatkaa. Ei tapailtu enää tuon jälkeen, en tehnyt asiasta numeroa, mutta tiedän etten voisi olla ihmisen kanssa joka pitäisi mua väkisin paikallani seksin aikana, jos haluaisin syystä tai toisesta lopettaa.
"Niin ja jos tuo jaloilla lukitseminen ja miehen vetäminen käsillä itseään vasten on miehen raiskaus, niin tunnustan."
Tuossa ei lue mitään, että VÄKISIN pitäisi miestään paikoillaan, vai lukeeko? Vaikka sinua on käytetty hyväksi, ei kaikki toista lähellä pitäminen sitä ole. Myös minä pidän miestäni välillä tiukasti lähellä (ja ajatella, mies saisi siitä lähteä koska haluaa!!!) ja mies tekee tätä minulle. Katsos kun toista voi myös kunnioittaa vaikka pitäisi kumppania tiukasti itseään vasten, se ei aina ole raiskaus, jos molemmat ovat siinä mukana. Kamalaa, eikö?
Voi jestas, eihän täällä olla missään vaiheessa puhuttu, että toisen lähellä pitäminen molempien YHTEISYMMÄRRYKSESSÄ olisi raiskaus, vaan nimenomaan siitä, että mies koittaa vetäytyä pois mutta ap pitää jaloillaan kiinni niin, ettei se olekaan enää miehelle vaihtoehto. VÄKISIN, ymmärrätkö? Mihin tuo "Niin ja jos tuo jaloilla lukitseminen ja miehen vetäminen käsillä itseään vasten on miehen raiskaus, niin tunnustan" -päteminen edes liittyi, kun kukaan ei ole tuollaista erikseen väittänyt?
Mikset kerro miehellesi miltä tuo sinusta tuntuu??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Raiskaushan tuo on selvästi!
Mikä tuossa muka raiskausta on? Eiköhän ap:n mies ihan omasta halustaan sen kikkelinsä sinne ap:n sisälle tuikkaa. Niin ja jos tuo jaloilla lukitseminen ja miehen vetäminen käsillä itseään vasten on miehen raiskaus, niin tunnustan. Mäkin siihen aika usein syyllistyn, koska se nyt tuntuu vaan niin hyvälle JUSt sillä hetkellä.
Mietipä asiaa toisinpäin: nainen alkaakin yhtäkkiä perääntymään, haluaa vetäytyä ja lopettaa, mutta mies vaan lukitsee jaloilla ja käsillä itseään vastaan koska se nyt vain tuntuu niin hyvältä. Eikö ole sinusta raiskaus?
Huoh. tyypillistä suomalaista keskustelua. Nainen aloittaa ketjun ihmettelemällä miehen tapaa toimia --- keskustelijat keskittyvät tuomitsemaan ja haukkumaan naisen toiminnan. Miehen toimintaa ohitetaan läes täysin, vaikka se on juuri ketjun aihe.
Kertaan aiheen: Ap:n mukaan mies on puhunut itse useaaan kertaan että haluaa kolme lasta. Parilla on yksi lapsi. Nyt on suullisesti sovittu että yritetään toista lasta. Kuitenkin tästä sovittuaan ja vaimon jätettyä pillerit pois, mies alkaa harrastaa keskeytettyä yhdyntää (eli ehkäisyä). Selittää asian kysyttäessä puolivillaisesti.
Jos mies ei halua lapsia/lasta nyt, miksi hän ei osaa sitä sanoa vaimolleen? Miksi yleensä omatoimisesti puhunut useasti kolmen lapsen toiveestaan? Onko hän hiiri vai mies? Miksi puhuu toista kuin tekee?
Vierailija kirjoitti:
Siis mitä??:D onnistunut lukitsemaan jaloillasi miehen... kuulostaa joltain hyönteisten parittelulta, jotkut rukoilijasirkat joista naaras syö uroksen kunhan on saanut lastit itselleen.
Oisko teillä nyt keskustelun paikka, pyyhipä pölyt silmistäsi vaikket halua tilannetta nyt nähdä selvästi.
Rukoilijasirkkanaaras puree koiraalta pään poikki kesken parittelun, koiras jatkaa silti parittelua ja kun akti on hoidettu, naaras syö loputkin koiraasta ja saa energiaa munimiseen.
Minusta kuulostaa raiskaukselta jos ei anna toisen keskeyttää yhdyntää, tämän niin halutessa. Voi taivas :D Hauska provo kyllä, nauroin.
Taukki. Sun ukkoshan on viisas. Onneks multa on munasarjat poistettu niin ei tarvii suojia eikä keskeytyksiä mun ukon kaa. Mitä perkelettä niillä kakaroilla tekee. Hyvä mies sulla. Äläkä vaamäkätä sille, lähtee viel jonku toisen matkaa joka ei PAKOTA hommaamaan kakaraa.
Kannattaisikohan ap:n kokeilla tuota rukoilijasirkkanaaraan konstia ?
Vierailija kirjoitti:
Naisen pitäisi ottaa kirjallisena mieheltä halukkuus saada ja elättää lapsi, muuten ei pitäisi olla elatusvelvollisuuttakaan, jos huijataan tahallaan itsensä raskaaksi.
Ehkäpä aloittajan mieskin haluaisi jo 55-vuotiaana viettää jo ihan omaa elämää nauttien vaimonsa kanssa vaikka lapsenlapsista.
Eikö sittenkin olis yksinkertaisinta, että aloittajan mies sanoisi suoraan, ettei halua lasta? Miksi ihmeessä yksinkertaisesta asiasta pitää tehdä niin kovin vaikea asia. Jos ei halua lasta, niin sanoo sen vaimolle. Eikä sovi ehkäisyn poisjättämisestä ja sitten yritä kuitenkin "ehkäistä".
Enkä kyllä sanoisi, että ap yrittää huijata miestään mitenkään. Yhdessä on sovittu ettei ehkäistä. Mies se tässä huijaa jos joku huijaa. Miehenkin pitää kyetä sanomaan reilusti mitä haluaa.
Ja aika hankala on miehen ja ap:n alkaa nauttia lapsenlapsista, jos esikoinen on vielä alle kouluikäinen. Mistä se mies ne lapsenlapset siihen hankkii? Ja sitä omaa elämäänsähän he myöskin jo elävät, vai kenen elämää heidän ajattelit elävän?
Vierailija kirjoitti:
Tuo lukitseminen lasketaan raiskaukseksi
Mä teen välillä näin jos haluan miehen tulevan sisälleni, kun yleensä yhteisestä ymmärryksestä tulee jonnekkin muualle koska kestää ikuisuus ennen kun saan kaiken sperman ulos mutta joskus haluan hänen tulevan sisälleni jolloin ilmaisen asian noin. Tosin emme yritä saada lasta ja minulla on kierukka. Raiskaanko minäkin siis miestäni säännollisin väliajoin?
Mummeli kirjoitti:
Purra mieheltä pää irti kesken panemisen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä teen välillä näin jos haluan miehen tulevan sisälleni, kun yleensä yhteisestä ymmärryksestä tulee jonnekkin muualle koska kestää ikuisuus ennen kun saan kaiken sperman ulos mutta joskus haluan hänen tulevan sisälleni jolloin ilmaisen asian noin. Tosin emme yritä saada lasta ja minulla on kierukka. Raiskaanko minäkin siis miestäni säännollisin väliajoin?
No kun se tässä juuri on jäänyt epäselväksi, että ovatko he toimineet yhteisymmärryksessä, kun aloituksesta ymmärtää, että mies ei halua laueta sisälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos mies ei halua laueta sisääsi, mutta pakotat hänet pysymään paikoillaan silloin kun hän haluaa pois, niin kyllä, raiskaat. Mikäli taas toimintasi on miehellesi ok, niin et raiskaa. Asia on oikeasti hyvin, hyvin yksinkertainen; suostuuko toinen omasta halustaan tekoon, vai onko siihen pakotettu?
Mummeli kirjoitti:
En usko että kannattaa, luulen ettei toimi ihmiskoiraaseen, koska ihmiset ovat selkärankaisia ja pään irrottaminen muusta kehosta yleensä aiheuttaa kehon välittömän rentoutumisen, mahdollisia refleksejä ja tahdottomia nykimisiä lukuunottamatta ja suolen ja virtsarakon tyhjenemistä. Voisi olla aika epämiellyttävä kokemus.
Vierailija kirjoitti:
Miehen luvalla lopetin ehkäisyn ja samalla sovittiin, että vauvalla on lupa alkaa ilmoitella tulostaan. Vaan mitä teki mies. Hän alkoi harrastaa keskeytettyä yhdyntää.;(
Onko vinkkejä siihen, että miten saadaan mies menemään ihan loppuun asti ja tulisin nopeemmin raskaaksi, koska nyt tää homma vaikuttaa miehen puolelta pelkältä nysväämiseltä josta en saa enää edes täyttä nautintoa.
Olen kyllä pari kertaa onnistunut suunilleen ovulaation aikaan lukitsemaan miehen päälleni puristallma jalat tiukasti ympärille ja painamalla pakaroista sisälleni, mutta hänestä on tullut nyt varovaisempi etenkin kiertoni puolessa välissä. Sekin jo alkanut pelottaa, että mahtaako tuo edes toista lasta haluta, vaikka niin mulle koko ajan tiukasti vakuuttaa.
Älä kerro kiertosi vaiheista. Nauttikaa seksistä ja harrastakaa sitä kun se hyvälle tuntuu. Älä luo miehelle paineita.
On tutkittu, että useilla miehillä on tuleminen vaikeaa tai seksi ei kiinnosta silloin kun vauvaa yritetään ja naisella on ovis. On jopa tutkittu, että sperman laatu heikkenee silloin niinä tiettyinä päivinä strssin vuoksi.
Mies voi haluta lasta silti kovin, mutta asia on miehellekin tuntematon ja pelottavakin ja ihminen on kokonaisuus.
Meillä ei tärpännyt yli vuoteen kun mies suunnitteli työvuorot (reissutyö) ovikseni suhteen. Kun sitten jätin kertomatta missä mennään ja rakasteltiin normaalisti, oli mies rento, nautti ja tadaa, lapsi sai alkunsa, :) Oli maailman onnellisin mies kun testi näytti plussaa.
Uskon, että miehelläsi on vaan nyt pelko taustalla tuntemattomaan hyppäämisestä.
Rauhoita miestäsi ja osoita haluavasi häntä hänen itsensä takia, ei raskauden saaniseksi. Kyllä se siitä hiljaksiin rentoutuu ja rentoutuessaan nauttii niin, että tulee sisälle.
Osoita rakkautta ja hellyyttä muutenkin kun oviksen aikaan.
Älä painosta keskustelemaan äläkä ainakaan pidä miestä ns.välisin saksiotteella päälläsi.
Kyllä siinä iskisi kelle vaan paise ja tahto veräytyä.
Mitä enemmän annat vapautta ja näytät itsekin nauttivasi niin kyllä se siitä.
Vierailija kirjoitti:
Huoh. tyypillistä suomalaista keskustelua. Nainen aloittaa ketjun ihmettelemällä miehen tapaa toimia --- keskustelijat keskittyvät tuomitsemaan ja haukkumaan naisen toiminnan. Miehen toimintaa ohitetaan läes täysin, vaikka se on juuri ketjun aihe.
Kertaan aiheen: Ap:n mukaan mies on puhunut itse useaaan kertaan että haluaa kolme lasta. Parilla on yksi lapsi. Nyt on suullisesti sovittu että yritetään toista lasta. Kuitenkin tästä sovittuaan ja vaimon jätettyä pillerit pois, mies alkaa harrastaa keskeytettyä yhdyntää (eli ehkäisyä). Selittää asian kysyttäessä puolivillaisesti.
Jos mies ei halua lapsia/lasta nyt, miksi hän ei osaa sitä sanoa vaimolleen? Miksi yleensä omatoimisesti puhunut useasti kolmen lapsen toiveestaan? Onko hän hiiri vai mies? Miksi puhuu toista kuin tekee?
Ainoa keino saada rööriä ilman lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisen pitäisi ottaa kirjallisena mieheltä halukkuus saada ja elättää lapsi, muuten ei pitäisi olla elatusvelvollisuuttakaan, jos huijataan tahallaan itsensä raskaaksi.
Ehkäpä aloittajan mieskin haluaisi jo 55-vuotiaana viettää jo ihan omaa elämää nauttien vaimonsa kanssa vaikka lapsenlapsista.
Eikö sittenkin olis yksinkertaisinta, että aloittajan mies sanoisi suoraan, ettei halua lasta? Miksi ihmeessä yksinkertaisesta asiasta pitää tehdä niin kovin vaikea asia. Jos ei halua lasta, niin sanoo sen vaimolle. Eikä sovi ehkäisyn poisjättämisestä ja sitten yritä kuitenkin "ehkäistä".
Enkä kyllä sanoisi, että ap yrittää huijata miestään mitenkään. Yhdessä on sovittu ettei ehkäistä. Mies se tässä huijaa jos joku huijaa. Miehenkin pitää kyetä sanomaan reilusti mitä haluaa.
Ja aika hankala on miehen ja ap:n alkaa nauttia lapsenlapsista, jos esikoinen on vielä alle kouluikäinen. Mistä se mies ne lapsenlapset siihen hankkii? Ja sitä omaa elämäänsähän he myöskin jo elävät, vai kenen elämää heidän ajattelit elävän?
Jos miehet sanoisivat suoraan kun eivät halua lasta,harvalla olisi parisuhde.
Täysin selväähän tuo on Ei halua toista lasta, mutta ei myöskään uskalla sitä sinulle suoraan kertoa koska tietää, että vetäisit vuosisadan kilarit.
No pitäsköhän tästä puhua miehesi kanssa eikä täällä. Ei keskeytetyllä raskaaksi tule, kuin ehkä ihan äärimmäisen harvoin. Meillä keskeytetty ollut ehkäisynä ennen lapsia ja lasten välissä, hyvin toimi.
"Niin ja jos tuo jaloilla lukitseminen ja miehen vetäminen käsillä itseään vasten on miehen raiskaus, niin tunnustan."
Tuossa ei lue mitään, että VÄKISIN pitäisi miestään paikoillaan, vai lukeeko? Vaikka sinua on käytetty hyväksi, ei kaikki toista lähellä pitäminen sitä ole. Myös minä pidän miestäni välillä tiukasti lähellä (ja ajatella, mies saisi siitä lähteä koska haluaa!!!) ja mies tekee tätä minulle. Katsos kun toista voi myös kunnioittaa vaikka pitäisi kumppania tiukasti itseään vasten, se ei aina ole raiskaus, jos molemmat ovat siinä mukana. Kamalaa, eikö?