Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työkaveri välttelee

Vierailija
23.02.2017 |

Emme koskaan olleet mitenkään läheisiä mutta nyt tuntuu että tietoisesti välttelee. Vaihtaa porukkaa jos tulen paikalle ja vastaa vaivaaneesti ja lyhyesti. Olen naisellinen ja ehkä luullaan helposti flirttailevan vaikka ei tarkoitus. Onko mies ihastunut vai luuleeko minun olevan vai eikö vain pidä minusta enää? En ole itse millään lailla ihastunut

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on varmasti ihan rakastunut sinuun, olethan naisellinen ja tahattomasti flirttaileva.

Vierailija
2/12 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei pidä tyrkyistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on suorastaan vaivaannuttavaa häkeltynyt kauneudestasi ja uskon että kun jäät yksin iltavuoroon hän palaakin työpaikalle ja tunnustaa rakkautesi sinulle ja sitten panette siinä ja sillä hetkellä välittömästi.

Toki siihen saattaa tulla sitten töistä muitakin tunnustamaan rakkautensa. Uskon näin koska olet naisellinen.

Vierailija
4/12 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jahas avllä haukutaan hirveä portto joka kehtaa nauraa miesten vitseille. Suominaiselle sopii vain siis norsunvittunaama ja kanaperse

Vierailija
5/12 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jahas avllä haukutaan hirveä portto joka kehtaa nauraa miesten vitseille. Suominaiselle sopii vain siis norsunvittunaama ja kanaperse

Av:llä haukutaan hirveä portto? Noh, noh, eihän hän sentään portto ole vaikkakin naisellinen flirttaileva.

Vierailija
6/12 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pidä sinusta? Itse ainakin välttelen ärsyttäviä ihmisiä.

Vierailija
7/12 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku oli selvästi päättänyt että välttelevä mies = rakastunut mies.. Rauhoitu! Voi se olla myös rakkautta, mutta yleensä ihminen joka nauttii ihmisen seurasta niin hakeutuu sen ihmisen seuraan, ei välttele.

Vierailija
8/12 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan, että luulee (tai tietää), että olet ihastunut.

Vierailija
9/12 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Veikkaan, että luulee (tai tietää), että olet ihastunut.

Lisäys: ja ei siis itse ole, vaan kokee sen kiusalliseksi.

Vierailija
10/12 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Emme koskaan olleet mitenkään läheisiä mutta nyt tuntuu että tietoisesti välttelee. Vaihtaa porukkaa jos tulen paikalle ja vastaa vaivaaneesti ja lyhyesti. Olen naisellinen ja ehkä luullaan helposti flirttailevan vaikka ei tarkoitus. Onko mies ihastunut vai luuleeko minun olevan vai eikö vain pidä minusta enää? En ole itse millään lailla ihastunut

Ilmeisesti inhoaa sinua. - Eivät kaikki automaattisesti pidä kaikista.

Vierailija
11/12 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä nyt en ymmärtänyt? Pitää susta vai inhoaa sua? Ja flirttailet, muttet tarkoita mitä?

Vierailija
12/12 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väitän että tässä tilanteessa ap on itse ihastunut ja mies ei ole.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kolme