Miehen kanssa sovittiin ehkäisyn lopetuksesta, vaan mitä tekikään mies
Miehen luvalla lopetin ehkäisyn ja samalla sovittiin, että vauvalla on lupa alkaa ilmoitella tulostaan. Vaan mitä teki mies. Hän alkoi harrastaa keskeytettyä yhdyntää.;(
Onko vinkkejä siihen, että miten saadaan mies menemään ihan loppuun asti ja tulisin nopeemmin raskaaksi, koska nyt tää homma vaikuttaa miehen puolelta pelkältä nysväämiseltä josta en saa enää edes täyttä nautintoa.
Olen kyllä pari kertaa onnistunut suunilleen ovulaation aikaan lukitsemaan miehen päälleni puristallma jalat tiukasti ympärille ja painamalla pakaroista sisälleni, mutta hänestä on tullut nyt varovaisempi etenkin kiertoni puolessa välissä. Sekin jo alkanut pelottaa, että mahtaako tuo edes toista lasta haluta, vaikka niin mulle koko ajan tiukasti vakuuttaa.
Kommentit (195)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Raiskaushan tuo on selvästi!
Mikä tuossa muka raiskausta on? Eiköhän ap:n mies ihan omasta halustaan sen kikkelinsä sinne ap:n sisälle tuikkaa. Niin ja jos tuo jaloilla lukitseminen ja miehen vetäminen käsillä itseään vasten on miehen raiskaus, niin tunnustan. Mäkin siihen aika usein syyllistyn, koska se nyt tuntuu vaan niin hyvälle JUSt sillä hetkellä.
Surullista, että teitä itsekkäitä juntteja löytyy paljonkin. Mut on raiskattu nuorena väkivaltaisesti, ja se on jättänyt mulle arvet, joiden takia en kykene vieläkään välttämättä harrastamaan seksiä ilman ahdistusta. Tapailin erästä miestä, ja yhtäkkiä kesken panemisen mulle iski ahdistus ja halusin keskeyttää koko homman. Sanoin miehelle "oota, en nyt pysty tähän", ja yritin nousta ylös, mutta mies vaan painoi mut takaisin ja jatkoi entistä nopemmalla tahdilla. Koitin työntää tätä päältäni ja kiemurrella pois, mutta mies vain jatkoi kunnes hetken päästä laukesi. Joo, ei voinut tietää taustoistani, mutta näki selkeästi etten enää nauttinut tilanteesta ja pyysin ja koitin päästä ylös, silti se oman sen hetkisen nautinnon saaminen oli tärkeämpää ja hänestä tuntui hyvältä JUST sillä hetkellä jatkaa. Ei tapailtu enää tuon jälkeen, en tehnyt asiasta numeroa, mutta tiedän etten voisi olla ihmisen kanssa joka pitäisi mua väkisin paikallani seksin aikana, jos haluaisin syystä tai toisesta lopettaa.
"Niin ja jos tuo jaloilla lukitseminen ja miehen vetäminen käsillä itseään vasten on miehen raiskaus, niin tunnustan."
Tuossa ei lue mitään, että VÄKISIN pitäisi miestään paikoillaan, vai lukeeko? Vaikka sinua on käytetty hyväksi, ei kaikki toista lähellä pitäminen sitä ole. Myös minä pidän miestäni välillä tiukasti lähellä (ja ajatella, mies saisi siitä lähteä koska haluaa!!!) ja mies tekee tätä minulle. Katsos kun toista voi myös kunnioittaa vaikka pitäisi kumppania tiukasti itseään vasten, se ei aina ole raiskaus, jos molemmat ovat siinä mukana. Kamalaa, eikö?
Voi jestas, eihän täällä olla missään vaiheessa puhuttu, että toisen lähellä pitäminen molempien YHTEISYMMÄRRYKSESSÄ olisi raiskaus, vaan nimenomaan siitä, että mies koittaa vetäytyä pois mutta ap pitää jaloillaan kiinni niin, ettei se olekaan enää miehelle vaihtoehto. VÄKISIN, ymmärrätkö? Mihin tuo "Niin ja jos tuo jaloilla lukitseminen ja miehen vetäminen käsillä itseään vasten on miehen raiskaus, niin tunnustan" -päteminen edes liittyi, kun kukaan ei ole tuollaista erikseen väittänyt?
Puhuinko nyt ap:n viestistä? En, ymmärrätkö? Kannattaisi ensin lukea mitä viestiä on lainattu. Vastasin siihen, en ap:n jaloilla väkisin kiinni pitämiseen. Sisälukutaito on hyvä olla olemassa, jos käy palstalla.
Vierailija kirjoitti:
Hahahaa, ihana.. lukitsee miehen jaloillaan :D tuntuisi teillä rakkaus kukoistavan!
Hei oikeasti, jätä se mies ja päästä hänet jonkin täysjärkisen matkaan.
Mitä naurettavaa tuossa on? Minun eräs exäni teki tuon aina hetkeä ennen omaa orgasmiaan, jalat ristiin meikäläisen selän taakse, tiukka kynsiote joko yläselästäni tai pakaroistani ja suorastaan veti minut itseensä kiinni, saattoi purra minua rintalihakseen tai olkapäähän. Tai jos otin hänet takaapäin, hetkeä ennen omaansa hän laittoi jalkaterät minun taipeisiin ja puristi tiukasti jalkaterillään etten vaan vahingossakaan "karkaa" liian aikaisin.
Alkukantaista naisen kiimakäyttäytymistä, grrrrrr....
Mä voisin tulla siitosoriksi miehesi tietämättä. Voin laueta sisääsi edestä ja takaa useita kertoja.
Hirveä aloitus. Joku wt kuvailee paritteluaan.
Miten avoimia ihmiset nykyään on?
Hirveää avautumista.
Sehän on aloituksesta ainakin 100% varmaa, että haaveesi kuudesta lapsesta ei toteudu.
Mies parka on näitä nyhveröitä jotka suostuvat "yhteisymmärryksessä" kaikkeen.
Varmaan et ole edes kysynyt, että
Montako lasta miehesi haluaa. Sitten itkeä tihruutat jos et saa yksin päättää.
Tää keskustelu on linkattu erääseen 50 000 jäsenen fb-ryhmään!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehen luvalla lopetin ehkäisyn ja samalla sovittiin, että vauvalla on lupa alkaa ilmoitella tulostaan. Vaan mitä teki mies. Hän alkoi harrastaa keskeytettyä yhdyntää.;(
Onko vinkkejä siihen, että miten saadaan mies menemään ihan loppuun asti ja tulisin nopeemmin raskaaksi, koska nyt tää homma vaikuttaa miehen puolelta pelkältä nysväämiseltä josta en saa enää edes täyttä nautintoa.
Olen kyllä pari kertaa onnistunut suunilleen ovulaation aikaan lukitsemaan miehen päälleni puristallma jalat tiukasti ympärille ja painamalla pakaroista sisälleni, mutta hänestä on tullut nyt varovaisempi etenkin kiertoni puolessa välissä. Sekin jo alkanut pelottaa, että mahtaako tuo edes toista lasta haluta, vaikka niin mulle koko ajan tiukasti vakuuttaa.Älä kerro kiertosi vaiheista. Nauttikaa seksistä ja harrastakaa sitä kun se hyvälle tuntuu. Älä luo miehelle paineita.
On tutkittu, että useilla miehillä on tuleminen vaikeaa tai seksi ei kiinnosta silloin kun vauvaa yritetään ja naisella on ovis. On jopa tutkittu, että sperman laatu heikkenee silloin niinä tiettyinä päivinä strssin vuoksi.
Mies voi haluta lasta silti kovin, mutta asia on miehellekin tuntematon ja pelottavakin ja ihminen on kokonaisuus.Meillä ei tärpännyt yli vuoteen kun mies suunnitteli työvuorot (reissutyö) ovikseni suhteen. Kun sitten jätin kertomatta missä mennään ja rakasteltiin normaalisti, oli mies rento, nautti ja tadaa, lapsi sai alkunsa, :) Oli maailman onnellisin mies kun testi näytti plussaa.
Uskon, että miehelläsi on vaan nyt pelko taustalla tuntemattomaan hyppäämisestä.
Rauhoita miestäsi ja osoita haluavasi häntä hänen itsensä takia, ei raskauden saaniseksi. Kyllä se siitä hiljaksiin rentoutuu ja rentoutuessaan nauttii niin, että tulee sisälle.
Osoita rakkautta ja hellyyttä muutenkin kun oviksen aikaan.
Älä painosta keskustelemaan äläkä ainakaan pidä miestä ns.välisin saksiotteella päälläsi.
Kyllä siinä iskisi kelle vaan paise ja tahto veräytyä.
Mitä enemmän annat vapautta ja näytät itsekin nauttivasi niin kyllä se siitä.
Onks tämä Hertta-lehdestä? Mies parka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo lukitseminen lasketaan raiskaukseksi
Mä teen välillä näin jos haluan miehen tulevan sisälleni, kun yleensä yhteisestä ymmärryksestä tulee jonnekkin muualle koska kestää ikuisuus ennen kun saan kaiken sperman ulos mutta joskus haluan hänen tulevan sisälleni jolloin ilmaisen asian noin. Tosin emme yritä saada lasta ja minulla on kierukka. Raiskaanko minäkin siis miestäni säännollisin väliajoin?
No kun se tässä juuri on jäänyt epäselväksi, että ovatko he toimineet yhteisymmärryksessä, kun aloituksesta ymmärtää, että mies ei halua laueta sisälle.
...selvä raiskaus...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Raiskaushan tuo on selvästi!
Mikä tuossa muka raiskausta on? Eiköhän ap:n mies ihan omasta halustaan sen kikkelinsä sinne ap:n sisälle tuikkaa. Niin ja jos tuo jaloilla lukitseminen ja miehen vetäminen käsillä itseään vasten on miehen raiskaus, niin tunnustan. Mäkin siihen aika usein syyllistyn, koska se nyt tuntuu vaan niin hyvälle JUSt sillä hetkellä.
Surullista, että teitä itsekkäitä juntteja löytyy paljonkin. Mut on raiskattu nuorena väkivaltaisesti, ja se on jättänyt mulle arvet, joiden takia en kykene vieläkään välttämättä harrastamaan seksiä ilman ahdistusta. Tapailin erästä miestä, ja yhtäkkiä kesken panemisen mulle iski ahdistus ja halusin keskeyttää koko homman. Sanoin miehelle "oota, en nyt pysty tähän", ja yritin nousta ylös, mutta mies vaan painoi mut takaisin ja jatkoi entistä nopemmalla tahdilla. Koitin työntää tätä päältäni ja kiemurrella pois, mutta mies vain jatkoi kunnes hetken päästä laukesi. Joo, ei voinut tietää taustoistani, mutta näki selkeästi etten enää nauttinut tilanteesta ja pyysin ja koitin päästä ylös, silti se oman sen hetkisen nautinnon saaminen oli tärkeämpää ja hänestä tuntui hyvältä JUST sillä hetkellä jatkaa. Ei tapailtu enää tuon jälkeen, en tehnyt asiasta numeroa, mutta tiedän etten voisi olla ihmisen kanssa joka pitäisi mua väkisin paikallani seksin aikana, jos haluaisin syystä tai toisesta lopettaa.
"Niin ja jos tuo jaloilla lukitseminen ja miehen vetäminen käsillä itseään vasten on miehen raiskaus, niin tunnustan."
Tuossa ei lue mitään, että VÄKISIN pitäisi miestään paikoillaan, vai lukeeko? Vaikka sinua on käytetty hyväksi, ei kaikki toista lähellä pitäminen sitä ole. Myös minä pidän miestäni välillä tiukasti lähellä (ja ajatella, mies saisi siitä lähteä koska haluaa!!!) ja mies tekee tätä minulle. Katsos kun toista voi myös kunnioittaa vaikka pitäisi kumppania tiukasti itseään vasten, se ei aina ole raiskaus, jos molemmat ovat siinä mukana. Kamalaa, eikö?
Voi jestas, eihän täällä olla missään vaiheessa puhuttu, että toisen lähellä pitäminen molempien YHTEISYMMÄRRYKSESSÄ olisi raiskaus, vaan nimenomaan siitä, että mies koittaa vetäytyä pois mutta ap pitää jaloillaan kiinni niin, ettei se olekaan enää miehelle vaihtoehto. VÄKISIN, ymmärrätkö? Mihin tuo "Niin ja jos tuo jaloilla lukitseminen ja miehen vetäminen käsillä itseään vasten on miehen raiskaus, niin tunnustan" -päteminen edes liittyi, kun kukaan ei ole tuollaista erikseen väittänyt?
Puhuinko nyt ap:n viestistä? En, ymmärrätkö? Kannattaisi ensin lukea mitä viestiä on lainattu. Vastasin siihen, en ap:n jaloilla väkisin kiinni pitämiseen. Sisälukutaito on hyvä olla olemassa, jos käy palstalla.
Niin, sisälukutaito. Luepa lainaamasi viestiketju uudelleen ja harjoita sitä.
Naapurin perhe sai kolmannen ja mies nyt luimistelee tuossa pihassa. Luulen, että rva päätti yksin lisääntymisen "yhteisymmärryksessä".
Kysy jos saisit naapurilta apua ongelmaasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hahahaa, ihana.. lukitsee miehen jaloillaan :D tuntuisi teillä rakkaus kukoistavan!
Hei oikeasti, jätä se mies ja päästä hänet jonkin täysjärkisen matkaan.
Mitä naurettavaa tuossa on? Minun eräs exäni teki tuon aina hetkeä ennen omaa orgasmiaan, jalat ristiin meikäläisen selän taakse, tiukka kynsiote joko yläselästäni tai pakaroistani ja suorastaan veti minut itseensä kiinni, saattoi purra minua rintalihakseen tai olkapäähän. Tai jos otin hänet takaapäin, hetkeä ennen omaansa hän laittoi jalkaterät minun taipeisiin ja puristi tiukasti jalkaterillään etten vaan vahingossakaan "karkaa" liian aikaisin.
Alkukantaista naisen kiimakäyttäytymistä, grrrrrr....
Edelleen, tässä ei ole mitään vikaa jos se tehdään yhteisymmärryksessä toisen osapuolen kanssa. Aloituksesta saa kuvan, että mies yrittää rimpuilla itseään irti mutta ap pitää miestä väkisin paikallaan. Kuulostaa nimenomaan tosi rakkaudelta...
Jos mies ei halua lasta ja sinä haluat niin kannattaisiko asiasta puhua. Toinen vaihtoehto on ottaa avioero.
KYSEESSÄ ON SELVÄ TÖRKEÄ RAISKAUS KUN ESTÄT MIESTÄSI POISTUMASTA SUKUPUOLIYHTEYDESTÄ.
SOITIN ASIASTA POLIISILLE JA OVAT NYT KUULEMMA TULOSSA HAKEMAAN SINUA KUULUSTELUIHIN.
Ei sitä aina kannata vauva toiveita miehelle puhua. Siinä menee ikä ja terveys. Hmmm kerrankos sitä kierukka moljahtaa pöntöstä alas tai pilleri pettää kun on karmee ripuli ja ei muistanut ottaa toista pilleriä n 6 tunnin sisällä. Rohkea rokan syö.
Vierailija kirjoitti:
Olen kyllä pari kertaa onnistunut suunilleen ovulaation aikaan lukitsemaan miehen päälleni puristamalla jalat tiukasti ympärille ja painamalla pakaroista sisälleni, mutta hänestä on tullut nyt varovaisempi etenkin kiertoni puolessa välissä.
Sukupuoliroolit toisin päin ja tässä olisi kyseessä raiskaus.
Miten sitä nainen voi muuttaa mielensä vaikka kesken aktin ja miehen se pitää hyväksyä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huoh. tyypillistä suomalaista keskustelua. Nainen aloittaa ketjun ihmettelemällä miehen tapaa toimia --- keskustelijat keskittyvät tuomitsemaan ja haukkumaan naisen toiminnan. Miehen toimintaa ohitetaan läes täysin, vaikka se on juuri ketjun aihe.
Kertaan aiheen: Ap:n mukaan mies on puhunut itse useaaan kertaan että haluaa kolme lasta. Parilla on yksi lapsi. Nyt on suullisesti sovittu että yritetään toista lasta. Kuitenkin tästä sovittuaan ja vaimon jätettyä pillerit pois, mies alkaa harrastaa keskeytettyä yhdyntää (eli ehkäisyä). Selittää asian kysyttäessä puolivillaisesti.
Jos mies ei halua lapsia/lasta nyt, miksi hän ei osaa sitä sanoa vaimolleen? Miksi yleensä omatoimisesti puhunut useasti kolmen lapsen toiveestaan? Onko hän hiiri vai mies? Miksi puhuu toista kuin tekee?
Ainoa keino saada rööriä ilman lapsia.
Keskeytetty on kyllä aika huono keino. Siinä on aika iso mahis saada niitä lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Ei sitä aina kannata vauva toiveita miehelle puhua. Siinä menee ikä ja terveys. Hmmm kerrankos sitä kierukka moljahtaa pöntöstä alas tai pilleri pettää kun on karmee ripuli ja ei muistanut ottaa toista pilleriä n 6 tunnin sisällä. Rohkea rokan syö.
Eikä miehen kannata puhua toiveistaan vaimolle. Sitä voi hyvinkin vakuutella että haluaa lapsia, mutta sitten kuitenkin "ehkäistä". Rohkea rokan syö.
Voi herran pieksut mikä ketju! Kaikki puhuu itse asian vierestä, niin heitänpä minäkin lusikkani soppaan.
Mies tietää jo ap:n ekan raskauden ajoilta, että heti kun laittaa mamman paksuksi alkaa hänelle taas se yhdeksän kuukauden omin käsin onneen aika ja vaimo keskittyy vain "masuasukkiin". Siksi haluaa nyt hiukan kevään korvalla pitkittää varmaa pilden saantia vaimoltaan ja kun pikkuisen härnää vielä tätä, niin akkahan pillerit lopetettuaan on lakanoissa tosi kuumana. Miehellä ei myöskään ole mitään pelkoa et tulis vahinko raskaus vaikka joskus ruiskaisee vähän sisällekin, vaan päin vastoin. Koska molemmat haluaa lisää niitä lapsia ja vaimokin pysyy taas muutaman viikon hyvällä tuulella päästessään jännäämään menkkojaan.
Mitä vikaa siinä on, et mies ei halua heittää rojuja ränniin?!?! Romuja torveen?!?!?