Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen kanssa sovittiin ehkäisyn lopetuksesta, vaan mitä tekikään mies

Vierailija
23.02.2017 |

Miehen luvalla lopetin ehkäisyn ja samalla sovittiin, että vauvalla on lupa alkaa ilmoitella tulostaan. Vaan mitä teki mies. Hän alkoi harrastaa keskeytettyä yhdyntää.;(

Onko vinkkejä siihen, että miten saadaan mies menemään ihan loppuun asti ja tulisin nopeemmin raskaaksi, koska nyt tää homma vaikuttaa miehen puolelta pelkältä nysväämiseltä josta en saa enää edes täyttä nautintoa.
Olen kyllä pari kertaa onnistunut suunilleen ovulaation aikaan lukitsemaan miehen päälleni puristallma jalat tiukasti ympärille ja painamalla pakaroista sisälleni, mutta hänestä on tullut nyt varovaisempi etenkin kiertoni puolessa välissä. Sekin jo alkanut pelottaa, että mahtaako tuo edes toista lasta haluta, vaikka niin mulle koko ajan tiukasti vakuuttaa.

Kommentit (195)

Vierailija
41/195 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm... lukitsee jaloillaan kiinni miehen kesken seksin vastoin tämän tahtoa, kun mies haluaa lopettaa ja ilmaisee sen vetätymällä pois..

Kyllähän tuo on jo selvä raiskaus!

Pinemmästäkin on miehille raiskaustuomioita saatu aikaiseksi, joten rikosolmoitusta vaan ukolta kehiin!

Vierailija
42/195 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On siinäkin parisuhde

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/195 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ettekö te osaa keskustella keskenänne?

"Miksi et tule sisälleni, et taidakaan haluta lasta?"

Pakotat miehen tulemaan sisällesi puristamalla jaloilla? Mies ehkäisee koska jätit pillerit?

Oletteko jotain mielenterveysongelmaisia?

No totta kait me keskustallaan miehen kanssa. Olen myös jutellut hänelle useaampankin kertaan, että lasten teko on mulle ja sille syntyvälle lapselle kohta riskialtista puuhaa ja kohta on myöhäistä, etenkin sen miehen itsensä haaveksiman kolmannen osalta, jos ei me saada tätä toista laitettua alkuun vuoden sisällä sillä 40 lähestyy koko ajan. 

Olen myös kysynyt tuotakin, että enkö tunnu enää hyvälle vai miksi ei tule loppuun? Sitäkin olen kysynyt rakastaako minua enää ja eikö haluakkaan lisää lapsia?  

No miehen mielestä minussa ei kuitenkaan ole mitään vikaa ja sanoo rakastavansa ja haluaa kanssani lisää lapsia. Mies sanoo myös olevan varmaa, että hän saa minut raskaaksi tälläkin tapaa. No voihan se olla niin ja varmaan onkin, koska ensimmäisestä miehen ruiskauksesta monasti pieni osa kerkeää karata ainakin häpyhuulille ja hävylle. Jotkut ovat tuominneet minut mieheni sisälleni lukitsemista, mutta minusta se on aivan normaali ja tahdosta riippumaton refleksi saada oma orgasmi huippuunsa supistelun alkaessa.

Eikä me kummatkaan olla mitään ongelmaisia. Luen melkein kyyneleet silmissä joidenkin teistä vastauksia. Miksi te haluutte ilkeillä ja pilkata?

>>>>>Ap.

Vierailija
44/195 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotkut kait saa tyydytystä saadessaan ilkeillä

Vierailija
45/195 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon ikäisen naisen ei missään tapauksessa kannata alkaa uudelleen pillereitä syömään heti ne lopetettuaan.

Vierailija
46/195 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

tää koko ketju on niin porvoo. ja jos ei ole, niin apn on kipee.

tosi kipee.

Vierailija
47/195 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaa hieman raiskaukselta

Vierailija
48/195 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pakotat miehen tulemaan sisällesi puristamalla jaloilla? Mies ehkäisee koska jätit pillerit?

No totta kait me keskustallaan miehen kanssa. Olen myös jutellut hänelle useaampankin kertaan, että lasten teko on mulle ja sille syntyvälle lapselle kohta riskialtista puuhaa ja kohta on myöhäistä, etenkin sen miehen itsensä haaveksiman kolmannen osalta, jos ei me saada tätä toista laitettua alkuun vuoden sisällä sillä 40 lähestyy koko ajan. 

Olen myös kysynyt tuotakin, että enkö tunnu enää hyvälle vai miksi ei tule loppuun? Sitäkin olen kysynyt rakastaako minua enää ja eikö haluakkaan lisää lapsia?  

No miehen mielestä minussa ei kuitenkaan ole mitään vikaa ja sanoo rakastavansa ja haluaa kanssani lisää lapsia. Mies sanoo myös olevan varmaa, että hän saa minut raskaaksi tälläkin tapaa. No voihan se olla niin ja varmaan onkin, koska ensimmäisestä miehen ruiskauksesta monasti pieni osa kerkeää karata ainakin häpyhuulille ja hävylle. Jotkut ovat tuominneet minut mieheni sisälleni lukitsemista, mutta minusta se on aivan normaali ja tahdosta riippumaton refleksi saada oma orgasmi huippuunsa supistelun alkaessa.

Eikä me kummatkaan olla mitään ongelmaisia. Luen melkein kyyneleet silmissä joidenkin teistä vastauksia. Miksi te haluutte ilkeillä ja pilkata?

>>>>>Ap.

No jos tää ei ole provo niin kahelihan sä olet jollain tavalla ja miehes ilmeisesti salaa sulta jotain. Ei noin toimi kukaan täysjärkinen! Mikä hinku ylipäätään on saada lisää lapsia miksei se yksi riitä?

Vierailija
49/195 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

>>>>>Ap.

No kultsu, luepas se aloituksesi. Kyllä useimmat kuvittelevat että se on provo, siksi kenties ilkeilevät. Kohta varmaan se yks tulee huutelemaan että "mieshvihaprovo" :)

Jos aloitus on kuitenkin totta (mikä tuntuu vaikealta uskoa), niin onhan teillä joku aivan selkeä kommunikaatio-ongelma, kun ei voida puhua noin tärkeästä asiasta rehellisesti vaan keskustelupalstan kautta käydään hakemassa vastauksia...

Vierailija
50/195 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mies minusta teki sinua kohtaan väärin, kun antaa ensin toiveita ja sitte alkaa luistaa omasta osuudestaan. Minä olen naisena tässä asiassa täysin sinun puolellasi.

Kiinnostais kyllä tietää minkä ikäisiä ootte ja oletteko pitkään olleet yhdessä?

Kenellä tahansa on oikeus muuttaa mielensä koska tahansa. Siihen ei mitään lupia tarvitse

Ei tarvi lupia ja on oikeus, mutta olishan se reilua sanoa ääneen että muutti mielensä. Eikö vain?

Vierailija
51/195 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

>>>>>Ap.

"Mies sanoo myös olevan varmaa, että hän saa minut raskaaksi tälläkin tapaa. " :D mitä h.lvettiä!! Empä ole ennen kuullut että keskeytettyä käytetään raskaaksi tulemiseen :D

Vierailija
52/195 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No katsot mihin mies laukeaa. Laitat sormen siihen ja sitten emättimeen. Etkä todellakaan ala syödä pillereitä.

Jos sun nimi alkaa i:llä niin ollaan oltu samalla luokalla.. Eräs luokkalaiseni nimittäin pitkään märehti kun ei alaikäisenä paukahtanut paksuksi vaikka miten yrittivät ja innoissaan sitten hehkutti tätä "taktiikkaa" jota yritti mutta eipä tärpännyt.

Aivan sairasta tollanen! Kyllä lasta pitää kummankin haluta ei siinä muuten ole mitään järkeä

Vierailija
53/195 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No,voit kyllä ihan miehellesi muistuttaa,että miten nainen tulee raskaaksi..;) Tää on niin outoa..Ihme,ettei miehesi ole ehdottanut kumin käyttöä."Kyllä sieltä varmaan joku tippa menee ohi." Heh heh:)

Vierailija
54/195 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies vain testaa omaa itsehillintäänsä. Suuttuiko se sulle silloin, kun lukitsit sen päällesi?

Jos ei suuttunut, niin testailee vain omaa itsehillintäänsä ja saattaa jopa nauttia ja odottaa sun toimivan noin. Kokemusta tuosta itellä.

Vierailija
55/195 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies haluaa kolmannen lapsen mutta ei toista. Just.

Vierailija
56/195 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos minun mieheni jotenkin lukitsisi minut yhdynnässä, eikä sellaisesta ole erikseen sovittu,niin suuttuisin miehelle aivan varmasti.

Vierailija
57/195 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika hyvä provo!!

Vierailija
58/195 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on trolli. :)

Vierailija
59/195 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo miehen toiminta kovin reilulta tunnu, mutta herää kysymys miksi näin? Onko tuo hänen ainoa keino vaikuttaa asiaan? Monesti naiset tuppaavat näissä lapseen liittyvissä asioissa jyräämään keskustelua siihen malliin, että miehen mielipiteellä ei ole merkitystä tai sitä ei pääse edes esittämään.

Joka tapauksessa suosittelisin lapsen hankinnan lopettamista ja asian käsittelyä uudelleen. Joku on nyt vinossa ja kun on kyse näin suuresta asiasta, asia on parempi selvittää heti.

Vierailija
60/195 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voithan antaa pippelin karata sisältäisi mutta pidä jaloillasi miestä nilkoista kiinni niin ei kauas pääse ja spermaa tulee päällesi :). Siitä vaan äkkiä sperman kauhaisu sisällesi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kuusi