Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen kanssa sovittiin ehkäisyn lopetuksesta, vaan mitä tekikään mies

Vierailija
23.02.2017 |

Miehen luvalla lopetin ehkäisyn ja samalla sovittiin, että vauvalla on lupa alkaa ilmoitella tulostaan. Vaan mitä teki mies. Hän alkoi harrastaa keskeytettyä yhdyntää.;(

Onko vinkkejä siihen, että miten saadaan mies menemään ihan loppuun asti ja tulisin nopeemmin raskaaksi, koska nyt tää homma vaikuttaa miehen puolelta pelkältä nysväämiseltä josta en saa enää edes täyttä nautintoa.
Olen kyllä pari kertaa onnistunut suunilleen ovulaation aikaan lukitsemaan miehen päälleni puristallma jalat tiukasti ympärille ja painamalla pakaroista sisälleni, mutta hänestä on tullut nyt varovaisempi etenkin kiertoni puolessa välissä. Sekin jo alkanut pelottaa, että mahtaako tuo edes toista lasta haluta, vaikka niin mulle koko ajan tiukasti vakuuttaa.

Kommentit (195)

Vierailija
1/195 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eikö nyt ole ihan selvää ettei mies halua toista lasta? Saat ehkä toisen pakotettua lisääntymään kanssasi mutta isää et kenestäkään voi tehdä pakolla. Ja mitä helvettiä, puristat reisillä ettei mies pääse pois?!

Vierailija
2/195 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä??:D onnistunut lukitsemaan jaloillasi miehen... kuulostaa joltain hyönteisten parittelulta, jotkut rukoilijasirkat joista naaras syö uroksen kunhan on saanut lastit itselleen.

Oisko teillä nyt keskustelun paikka, pyyhipä pölyt silmistäsi vaikket halua tilannetta nyt nähdä selvästi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/195 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kai tuo nyt on aika selvää, ettei lasta halua, jos ei ennen ole tuollaista harrastanut. Suosittelen, että keskustelette siitä, haluaako mies oikeasti lapsen juuri nyt ja sinä lopetat hänen lukitsemisensa mihinkään asentoon. Kyllä siitä lapsensaannista ja seksielämästä pitäisi olla oikea yhteisymmärrys.

Ps. Toivottavasti oli provo.

Vierailija
4/195 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei mies voi sanoa suoraan ettei halua toista lasta? Tuo nyt on aivan typerää.

Vierailija
5/195 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikalisä, mies ei juuri nyt tahdo lasta.

Vierailija
6/195 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvä pelihän tuo on: ei halua toista lasta!

Vierailija
7/195 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haloo ap! Miehesi ei halua toista lasta.

Vierailija
8/195 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä mä just luin?! Te tarviitte apua.

Vierailija
9/195 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mies minusta teki sinua kohtaan väärin, kun antaa ensin toiveita ja sitte alkaa luistaa omasta osuudestaan. Minä olen naisena tässä asiassa täysin sinun puolellasi.

Kiinnostais kyllä tietää minkä ikäisiä ootte ja oletteko pitkään olleet yhdessä?

Vierailija
10/195 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin isot asiat kuin vanhemmuus eivät ole mitään "halki, poikki ja pinoon" -asioita. Niihin liittyy epävarmuutta, empimistä, katumnusta, intoa – ainakin kaikkia noita peräkkäin ja päällekkäin. 

Ovulaation vahtiminen ja hedelmöityskeskeinen yhdyntä on kyllä mun ymmärtääkseni aika tehokas seksuaalisen ilon ja nautinnon tappaja. Mikä kiire sinulla on tulla raskaaksi? 

Vierailija
11/195 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha konsti on parempi eli kunnon känni. Pidät vaan huolen, että hoitaa homman ja sitten lisää viinaa. Ei muista seuraavana päivänä mitään. Jos ei toimi, niin muuten sama mutta haet siemenet naapurista.

Vierailija
12/195 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla laskutaitoinen jännämies.

Tietää mitä todennäköisesti tapahtuu parisuhteellenne lähitulevaisuudessa.

Vierailija
13/195 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen kanssa sovittiin... Joopajoo. Oletko varma ettet vaan ilmoittanut että nyt olisi aika vauvalle EIKS NII?!? Nössö mies mutisi jotain sinnepäin ja tulkitsit että sovittu on nyt sitten. 

Vierailija
14/195 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo lukitseminen lasketaan raiskaukseksi

Vierailija
15/195 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedättekö sen piirretyistä tutun käkikellon äänen?

Vierailija
16/195 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noo seuraavan kerran kun kopuloitte, teet ihan niin kuin aloituksessa sanoit kerran tehneesi. Jalat vaan tiukasti ukon ympärille ja pidät kiinni. :D

Miehille tiedoksi: keskeytetty homma ei tunnu yhtä hyvältä kuin...

Vierailija
17/195 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei toista saa painostaa seksiin että haluat vauvan. Kyllä on kaikilla pakkomielteet.

Vierailija
18/195 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ihan vaan kysyisit onko mies tullut katumapäälle. Sellainenkin kun on ihan sallittua.

Vierailija
19/195 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noo seuraavan kerran kun kopuloitte, teet ihan niin kuin aloituksessa sanoit kerran tehneesi. Jalat vaan tiukasti ukon ympärille ja pidät kiinni. :D

Miehille tiedoksi: keskeytetty homma ei tunnu yhtä hyvältä kuin...

Miehen kannttaisi nyt naida vain takaapäin ja perseeseen. Kunnolla vaan käsivarret naisen ympärille ja väkisin loppuun asti vaikka yrittäisi estellä

Vierailija
20/195 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolle joka kysyi ikäämme, niin minä olen 36v ja mieheni 37v. Naimisissa on oltu 6 v ja yhdessä 12v. Esikoinen on 6v. ja taloudellinen tilanteemme on hyvä. Ikäni huomioon ottaen minusta nyt olisi juuri se oikea aika toisen lapsen tulla ja niin mieskin sanoo, vaikka toimet kertoo kyllä muusta.

Enkä tikuttele ovista, tunnistan sen muuten limoista ja vatsan vihlaisuista. Rakastan miestäni ja vieraisiin en lähde. >>>>>Ap.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kolme