Miehen kanssa sovittiin ehkäisyn lopetuksesta, vaan mitä tekikään mies
Miehen luvalla lopetin ehkäisyn ja samalla sovittiin, että vauvalla on lupa alkaa ilmoitella tulostaan. Vaan mitä teki mies. Hän alkoi harrastaa keskeytettyä yhdyntää.;(
Onko vinkkejä siihen, että miten saadaan mies menemään ihan loppuun asti ja tulisin nopeemmin raskaaksi, koska nyt tää homma vaikuttaa miehen puolelta pelkältä nysväämiseltä josta en saa enää edes täyttä nautintoa.
Olen kyllä pari kertaa onnistunut suunilleen ovulaation aikaan lukitsemaan miehen päälleni puristallma jalat tiukasti ympärille ja painamalla pakaroista sisälleni, mutta hänestä on tullut nyt varovaisempi etenkin kiertoni puolessa välissä. Sekin jo alkanut pelottaa, että mahtaako tuo edes toista lasta haluta, vaikka niin mulle koko ajan tiukasti vakuuttaa.
Kommentit (195)
No sit joudut vaa ratsaille joka kerta. Ei pääse mies karkuun. Tai sitten ihan kysyt siltä mieheltä että eikö se haluukkaan lasta. Ja kerro sille samalla et keskeytetty yhdyntä ei toimi ehkäsynä eli raskauden riski on silti olemassa vaikka se kui ottaa sen lerssinsä ulos ennen laukeemista.
Sun mies on jo aika vanha leikkimään tuolla tavoin, että sanoo toista vaikka tarkoittaa päinvastaista ja sitten nolosti yrittää torpata vauvan saannin. Ja sinä sitten vielä yrität ottaa hänet väkisin.
Huoh. Kuulostaa surkuhupaisalta suhteelta.
Sinuna tekisin nyt niin, että lopettaisin rukoilijasirkka-asennot ja aloittaisit pillerit uudestaan.
Kerrot sitten miehelle että syöt pillereitä. Sanot että teet näin, koska sinusta vaikutti että hän ei haluakaan toista lasta, etkä haluaa jatkaa suunnitelmaa, ellei hän ole messissä. Jospa ressukka sitten uskaltaisi avautua sulle. Pääsisitte suhteessanne sille seuraaalle levelille.
Voisitte ihan rehellisesti keskustella siitä että onko teidän pelastettava avioliittonne ennen kuin rupeatte pykäämään lisää lapsia.
Mikset kysy mieheltä, onko hän tullut toisiin aatoksiin?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mies minusta teki sinua kohtaan väärin, kun antaa ensin toiveita ja sitte alkaa luistaa omasta osuudestaan. Minä olen naisena tässä asiassa täysin sinun puolellasi.
Kiinnostais kyllä tietää minkä ikäisiä ootte ja oletteko pitkään olleet yhdessä?
Kenellä tahansa on oikeus muuttaa mielensä koska tahansa. Siihen ei mitään lupia tarvitse
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noo seuraavan kerran kun kopuloitte, teet ihan niin kuin aloituksessa sanoit kerran tehneesi. Jalat vaan tiukasti ukon ympärille ja pidät kiinni. :D
Miehille tiedoksi: keskeytetty homma ei tunnu yhtä hyvältä kuin...
Miehen kannttaisi nyt naida vain takaapäin ja perseeseen. Kunnolla vaan käsivarret naisen ympärille ja väkisin loppuun asti vaikka yrittäisi estellä
:DDD
Tänne voi avautua, mutta ei sitten miehen kanssa keskustella asiasta? Kyllä vakka on kantensa ansainnut.
Vierailija kirjoitti:
No eikö nyt ole ihan selvää ettei mies halua toista lasta? Saat ehkä toisen pakotettua lisääntymään kanssasi mutta isää et kenestäkään voi tehdä pakolla. Ja mitä helvettiä, puristat reisillä ettei mies pääse pois?!
Ei toi oo tervettä... Ap miksi pakotat miestäsi tähän?
Meillä on muuten toimiva suhde ja molemmat ollaan lapsirakkaita. Se tässä hassua on, kun mies on koko avioliittomme ajan puhunut useammasta, jopa kolmesta lapsesta, mutta nyt kun tämä toisenkin alulle laittaminen tökkii, niin en enää tiedä mitä ajatella. Olen ajatellut sitäkin, että jos se johtuu minun liiasta innokkudestani. Pillerit lopettuani himot heräsivät ja ehkä mies pitää minua nyt liian päällekäyvänä tjms.
>>>>>Ap.
Vierailija kirjoitti:
Sun mies on jo aika vanha leikkimään tuolla tavoin, että sanoo toista vaikka tarkoittaa päinvastaista ja sitten nolosti yrittää torpata vauvan saannin. Ja sinä sitten vielä yrität ottaa hänet väkisin.
Sinuna tekisin nyt niin, että lopettaisin rukoilijasirkka-asennot ja aloittaisit pillerit uudestaan.
Kerrot sitten miehelle että syöt pillereitä. Sanot että teet näin, koska sinusta vaikutti että hän ei haluakaan toista lasta, etkä haluaa jatkaa suunnitelmaa, ellei hän ole messissä. Jospa ressukka sitten uskaltaisi avautua sulle. Pääsisitte suhteessanne sille seuraaalle levelille.
Voisitte ihan rehellisesti keskustella siitä että onko teidän pelastettava avioliittonne ennen kuin rupeatte pykäämään lisää lapsia.
Ketjun järkevin vastaus on tässä. Kuulostaa ihan sekopäiseltä, että toinen väittää haluavansa lasta mutta käyttää keskeytettyä ehkäisynä ja toinen pitää pihdeissään väkisin. Mitä AP:n mies vastaa kun kysyt että miksi ei voi tulla loppuun saakka jos kerran haluaa lasta???
Vierailija kirjoitti:
Meillä on muuten toimiva suhde ja molemmat ollaan lapsirakkaita. Se tässä hassua on, kun mies on koko avioliittomme ajan puhunut useammasta, jopa kolmesta lapsesta, mutta nyt kun tämä toisenkin alulle laittaminen tökkii, niin en enää tiedä mitä ajatella. Olen ajatellut sitäkin, että jos se johtuu minun liiasta innokkudestani. Pillerit lopettuani himot heräsivät ja ehkä mies pitää minua nyt liian päällekäyvänä tjms.
>>>>>Ap.
No etkö ole kysynyt mieheltä miksi hän keskeyttää?
No katsot mihin mies laukeaa. Laitat sormen siihen ja sitten emättimeen. Etkä todellakaan ala syödä pillereitä.
Vierailija kirjoitti:
No eikö nyt ole ihan selvää ettei mies halua toista lasta? Saat ehkä toisen pakotettua lisääntymään kanssasi mutta isää et kenestäkään voi tehdä pakolla. Ja mitä helvettiä, puristat reisillä ettei mies pääse pois?!
Tämä.
Kai tämä on provo?
Hahahaa, ihana.. lukitsee miehen jaloillaan :D tuntuisi teillä rakkaus kukoistavan!
Hei oikeasti, jätä se mies ja päästä hänet jonkin täysjärkisen matkaan.
Ettekö te osaa keskustella keskenänne?
"Miksi et tule sisälleni, et taidakaan haluta lasta?"
Pakotat miehen tulemaan sisällesi puristamalla jaloilla? Mies ehkäisee koska jätit pillerit?
Oletteko jotain mielenterveysongelmaisia?
Ai vielä mietit haluaako se lasta??! Tässähän on kunnon farssi.
Vierailija kirjoitti:
Miksei mies voi sanoa suoraan ettei halua toista lasta? Tuo nyt on aivan typerää.
Jos mies haluaa parisuhteen ei voi paljon muuta tehdä...
Vierailija kirjoitti:
Ja siihenkö voi luottaa että nainen syö pillerinsä? Hyvä(tai siis huono)vitsi...
Kyllä kannattais tosiaan vähän miettiä kenen kanssa ja kuinka monta lasta maailmaan saattaa. Ja pystyykö heistä huolehtimaan sitten kun ero koittaa. Se nimittäin koittaa varmuudella ennen pitkää, jos suhteessa ei ole toisen kunnioitusta ja hyvää keskusteluyhteyttä.