Islantilaisessa kissakamerassa neljä pentua nukkuu parhaillaan kerrossängyissään <3
Pennut on kiivenneet yläpedeille, nukkuvat kaksi pentua yhdessä pedissä. Aww, en kestä <3
Kommentit (1316)
Mitähän tuo valkoharmaa oikein tähyää tuolta katosta? Pää pyörii kuin väkkärällä.
Vierailija kirjoitti:
Harmaa-raidallinen jäi yksin.
Se näyttää mököttävältä kun on selkä noihin muihin päin :D
Voi hellanduudeli! Kolme kisua nukkuu samassa pedissä, liian söpöä.😻💛
Ah kuinka nukkuva kissa osaakin olla tyytyväisen näköinen! Ihan kuin hymyilisi koko ajan.
Harmi, että ne joudutaan erottamaan, kun ne lähtevät omiin koteihinsa.
Siis niin paljon kauniimpia kuin Khloe, Kylie, Kim ja Rob. Noiden oheistuotteita voisi ostaa:) Kattrashians kisushampoo, ruokakuppi jne
Siis OMG!! IHKUI!!!
Voi vittu. Jos ois koiranpennuista kyse, niin kaikki vaan haukkuis mitä rumia kuolaavia, haisevia paska piskejä.
Nyt siellä on ilmeisesti sosiaalistaminen, siivous ja syöttäminen menossa kun kameroissa näkyy mainoksia ja pentujen kuvia.
Joo, toivottavasti eivät jää kokonaan vaille ihmiskontaktia, jos niistä kotikissoja meinataan...
Voi taivahan talikynttilät. Tähän tarvii söpöysvaroituksen.
Tää on tosi hyvä Big Brother valvoo tosi-TV. Siis paaaljon parempi kuin ne ihmisversiot.
Vierailija kirjoitti:
Joo, toivottavasti eivät jää kokonaan vaille ihmiskontaktia, jos niistä kotikissoja meinataan...
Ei, siellä työntekijät ja vapaaehtoiset pitävät niistä huolta.
Employees and volunteers from The Icelandic Cat Protection Society take care of the kittens and make sure they get a sufficient time with people which is very important. They also take care of housekeeping, cleaning the litter box and serving food. Meanwhile we take a break from the streaming. This happens 2-3 times a day.
Pallotuolitkin on nostettu takaisin pystyyn ja yksi vauveli siellä makoilee tuolissa <3
Tuollainen pieni pallotuoli pitäisi löytää jostain. Luulen että eräs kissani ottaisi sen omakseen.
Mä olen vähän aikaa katsonut, ja ihan kuin nuo toiset kissa vähän yhtä kaihtaisivat, sitä jolla on paljon valkoista. Jää usein yksinään ja toinen ajaa sen pois syömästäkin.
Näytin tätä meidän kissalle. Tuijotti tovin aikaa silmät pyöreinä.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen vähän aikaa katsonut, ja ihan kuin nuo toiset kissa vähän yhtä kaihtaisivat, sitä jolla on paljon valkoista. Jää usein yksinään ja toinen ajaa sen pois syömästäkin.
Mun mielestä nuo harmaat tulee hyvin juttuun keskenään, mutta jotenkin kaihtavat mustaa, onkohan se kolli, ainakin iso ja raisu.
Mitähän tuo valkoharmaa oikein tähyää tuolta katosta? Pää pyörii kuin väkkärällä.