Official Temptation Island Suomi Finland 2017 eli TI
Noniin, tässä uusi ketju vuoden 2017 TI Suomi ohjelmalle. Nyt kaivetaan popcornit esiin ja istutaan mukavasti sohvalle ja aletaan ruotimaan ohjelmaa. Mitä mieltä olet?
Kommentit (3798)
Vierailija kirjoitti:
Taitaa olla Emmin koulukiusaajat tässä ketjussa. Hävetkää, ette edes aikuisiällä osaa jättää toista rauhaan. Toivon todellakin etteivät tuollaiset ihmiset työskentele lasten kanssa tai missään alalla missä on puolustuskyvyttömiä ihmisuä.
Tuo on juuri naisten tapa kiusata. Levitellään perättömiä juoruja ja vihjaillaan "viattomasti" kaikenlaista. Anteeksiannettavaa kun ikää on 14v, mutta aikuisilla pitäisi olla jo enemmän järkeä päässä ja sivistystä sydämessä.
Mistä "tiedät" et kirjottelijat on naisia? Olisko vähän ennakkoasenteita sullakin?
Haluaisin nähdä jo uuden Pauliinan ja Niklaksen!
Vierailija kirjoitti:
Tietääkö kukaan missä paikassa Thaimaata tuo on kuvattu? Aika ruman näköiset biitsit ja tuulee ihan sikana?! Pilvistäkin näyttäs olevan melkee koko ajan.
Nyt sitten Jonnekin sanoi Aisland, menee kyl usko näihin ihmisiin, ku jo kolme on sanonut sen väärin :(.
Pranburissa, lähellä Hua Hiniä. Ihan on aurinkoinen paikka. :D
Juuso alkaa vaikuttaa hieman ahdistavalta tyypiltä. Ilmeisesti on ollu melko kontrolloiva ja mustasukkanen eikä näe yhtään, että omassaki käyttäytymisessä olis parannettavaa. Vilma sentään puhuu lämpimästi juusosta, kun juuso taas vaikutti melko nopeasti olevan valmis heittämään pyyhkeen kehään. Lisäks ku puhuu usein kehon hyvinvoinnin ylläpitämisestä ja mainitsee, et puhuu vilmalle usein paljon samoista asioista tuli mieleen, et olisko se mahdollisesti jankannu vilmalle kuntoilusta ja laihduttamisesta.
Mä näin Vilman capitalissa eilen, oli oikeesti tosi hauska tyyppi :D Juusoa ei näkyny..
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin nähdä jo uuden Pauliinan ja Niklaksen!
Kiinnosti itseäkin, mutta näköjään he ovat tulleet ohjelmaan keskenään ihan eri odotuksista ja syistä. Tuli vaan huono fiilis tästä parista..
Minusta Juuso on todella epämiellyttävän oloinen henkilö. Olemuksen ja äänen perusteella pitäisin miellyttävänä, mutta heti kun hän avaa suunsa, niin ei todellakaan.
Siis tämä jätkä ensin itse nukkuu ulkona sen tytön (Jasmin?) vieressä, ja kun sitten Vilma tekee samoja asioita kuin hänkin, niin kommentti on: "Miten kukaan voi olla noin itsekäs kusipää?!" Repesin tuossa kohdassa täysin. :D Kammottavaa, oksettavaa kaksinaismoralismia! Sitä paitsi jaksojen mukaan Juuso itse aloitti ensin rajojen rikkomisen. Mielestäni Vilma ei toki ole käyttäytynyt moitteettomasti, mutta ei lähellekään yhtä pahasti kuin Juuso. Ja kuten joku sanoikin, Vilma kuitenkin kehui Juusoa ja näytti välittävän tästä, vaikka treffeillä kertoi mm. kuinka mustasukkainen Juuso on ja että pyrkii kontrolloimaan ainakin Vilman vaatevalintoja baariin lähtiessä... Itse juoksisin.
Vierailija kirjoitti:
Minusta Juuso on todella epämiellyttävän oloinen henkilö. Olemuksen ja äänen perusteella pitäisin miellyttävänä, mutta heti kun hän avaa suunsa, niin ei todellakaan.
Siis tämä jätkä ensin itse nukkuu ulkona sen tytön (Jasmin?) vieressä, ja kun sitten Vilma tekee samoja asioita kuin hänkin, niin kommentti on: "Miten kukaan voi olla noin itsekäs kusipää?!" Repesin tuossa kohdassa täysin. :D Kammottavaa, oksettavaa kaksinaismoralismia! Sitä paitsi jaksojen mukaan Juuso itse aloitti ensin rajojen rikkomisen. Mielestäni Vilma ei toki ole käyttäytynyt moitteettomasti, mutta ei lähellekään yhtä pahasti kuin Juuso. Ja kuten joku sanoikin, Vilma kuitenkin kehui Juusoa ja näytti välittävän tästä, vaikka treffeillä kertoi mm. kuinka mustasukkainen Juuso on ja että pyrkii kontrolloimaan ainakin Vilman vaatevalintoja baariin lähtiessä... Itse juoksisin.
Hmm. Itse ainakin pidän eri asiana sitä, että nukahtaako sohvalle jonkun sinkun viereen, vaiko hakeutuuko itse sinkun kainaloon nukkumaan, kuten Vilma teki. Tuo itsekäs kusipää -kommentti ei myöskään tullut nukkumisesta Jussin vieressä, vaan nimenomaan tuosta ranneke-casesta. Että Vilma heittää sellaisen esineen metsään, jolla tietää olevan Juusolle tunnearvoa. Myöskin eri mieltä tuosta, että Juuso olisi tehnyt pahempia asioita kuin Vilma. Kyllä minun mielestäni kameroita pakoon juokseminen ynnä muu on huomattavasti enemmän epäilyksiä herättävää, kuin mikään mitä Juuso on tehnyt.
Vierailija kirjoitti:
Tollasia kommentteja kun lukee tulee mieleen katsooko porukka oikeasti ihan ajatuksella kyseistä ohjelmaa. Juuso ei ole mennyt Jasminin viereen nukkumaan, he olivat ulkona istuskelemassa porukalla kun Jasmin NUKAHTI juuson viereen. Juuso ei myöskään haukkunut Vilmaa itsekkääksi kusipääksi sen takia että Vilma viihtyy Jussin kanssa vaan sen takia koska Vilma heitti rannekkeen pois jolla oli suurta tunnearvoa Juusolle. Molemmilla on peiliin katsomisen paikka,mutta kyllä se Vilma on joka on enemmän mennyt rajojen yli niin tunteissa kun tekemisissä. Tuskin kukaan mies pitää naisesta jolle ei mikään huomio riitä, rajansa kaikella.
En ota kantaa siihen "kumpi aloitti", mutta ainakin omaan silmään Vilman suhde Jussin kanssa on kaveripohjalla. Eivät näytä toisiinsa ihastuneilta. Juuso puolestaan puhui Jasminille, että haluaisi ehkä tämän jälkeen nähdä ja tutustua paremmin yms. Kasvun paikka on molemmille, itsetuntemus heillä molemmilla on aika heikkoa, koska siinä mitä olivat yhdessä sopineet ja miten käytännössä tekevät on suuren suuri ero.
Vierailija kirjoitti:
En ota kantaa siihen "kumpi aloitti", mutta ainakin omaan silmään Vilman suhde Jussin kanssa on kaveripohjalla. Eivät näytä toisiinsa ihastuneilta. Juuso puolestaan puhui Jasminille, että haluaisi ehkä tämän jälkeen nähdä ja tutustua paremmin yms. Kasvun paikka on molemmille, itsetuntemus heillä molemmilla on aika heikkoa, koska siinä mitä olivat yhdessä sopineet ja miten käytännössä tekevät on suuren suuri ero.
Vilmahan sanoi olevansa ihastunut Jussiin ja Jussi oli sanonut olevansa samalla aaltopituudella Vilman kanssa, se kuulostaa vähän enemmältä kun kaverisuhteelta! Siinä ei ole mielestäni mitään pahaa jos Juuso haluaa tavata Jasminin vielä ulkomaailmassakin ja tutustua häneen paremmin. Minäkin valitsisin mielummin luonnollisen, fiksun ja kauniin Jasminin kuin nalkuttavan ja tyytymättömän bimbon blondin ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tollasia kommentteja kun lukee tulee mieleen katsooko porukka oikeasti ihan ajatuksella kyseistä ohjelmaa. Juuso ei ole mennyt Jasminin viereen nukkumaan, he olivat ulkona istuskelemassa porukalla kun Jasmin NUKAHTI juuson viereen. Juuso ei myöskään haukkunut Vilmaa itsekkääksi kusipääksi sen takia että Vilma viihtyy Jussin kanssa vaan sen takia koska Vilma heitti rannekkeen pois jolla oli suurta tunnearvoa Juusolle. Molemmilla on peiliin katsomisen paikka,mutta kyllä se Vilma on joka on enemmän mennyt rajojen yli niin tunteissa kun tekemisissä. Tuskin kukaan mies pitää naisesta jolle ei mikään huomio riitä, rajansa kaikella.
Heidän sääntö oli, että toisten vieressä ei nukuta. Ihan sama miten Juuso päätyi Jasminin viereen, hän rikkoi tuon rajan ensimmäisenä. Juuso on myös koko muun ajan haukkunut ja arvostellut Vilman muutakin käyttäytymistä, ei pelkästään rannekkeen heittoa, vaikka itse tekee aivan sitä samaa ja yleensä vielä ensimmäisenä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vilmahan sanoi olevansa ihastunut Jussiin ja Jussi oli sanonut olevansa samalla aaltopituudella Vilman kanssa, se kuulostaa vähän enemmältä kun kaverisuhteelta! Siinä ei ole mielestäni mitään pahaa jos Juuso haluaa tavata Jasminin vielä ulkomaailmassakin ja tutustua häneen paremmin. Minäkin valitsisin mielummin luonnollisen, fiksun ja kauniin Jasminin kuin nalkuttavan ja tyytymättömän bimbon blondin ;)
Itse taas kuulin Vilman sanovan että pitää Jussista ihmisenä. Juuso taas jo alussa epäili suhdettaan Vilmaan. Minusta juuri Vilma haikailee liikaa Juuson perään.
Kuulin villii huhui et Vilma käy tääl aika ahkerast puollustelemas itseensä 👏🏽
Katsokaa Vilman ja Jussin yhdessä oloa ja kemiaa, näyttävätkö he ihastuneilta? Minusta ei. Jussin tehtävä on olla tuolla viettelemässä varattuja, joten ei olisi ihme, että hän hoitaa roolinsa ja sanoo olevansa ihastunut yms. Varmaan muuten viihtyvät kyllä yhdessä.
Mulle tulee uudesta Pauliinasta mieleen rumempi ja white trashempi versio näyttelijä Emily Bluntista.
Hyvä kaverini on Jussin parhaimpia ystäviä, ja Jussi oli sanonut hänelle, ettei ollut oikeasti edes ollenkaan kiinnostunut Vilmasta, mutta näki että Vilma on kiinnostunut tästä ja alkoi vikittelemään tätä ihan vain pysyäkseen saarella mahdollisimman pitkään. Silkkaa taktikointia siis. Toivottavasti Vilma ei kuvitellut Jussista liikoja!
Uusi Pauliina on tyypillinen suomalainen nainen. Kunnollinen ja kiltti mies Niklas ei kelpaa, mutta jännämiehen kanssa täytyy päästä köyrimään.
Minulla nousi niskavillat pystyyn Juusosta jo melko alussa kun Vilma mainitsi Jussille Juuson mustasukkaisuudesta ja kontrolloinnista. Mutta ehkä nuo ovat oireita Vilman aiemmasta pettämisestä, vai muistelenko väärin että Juuso sanoi hänen joskus pettäneen?
Mulla onnistui uudestaan!:) kiitos vinkistä.