Official Temptation Island Suomi Finland 2017 eli TI
Noniin, tässä uusi ketju vuoden 2017 TI Suomi ohjelmalle. Nyt kaivetaan popcornit esiin ja istutaan mukavasti sohvalle ja aletaan ruotimaan ohjelmaa. Mitä mieltä olet?
Kommentit (3798)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Emmi ei kontrolloi Jesseä, tuo on Jonnen keksimä ja hokema valhe. Emmi avautui snäpissään kuinka ennen kuvauksien alkamista ja parien erottamista Jonne otti Emmin kohteeksi ja hyökkäsi sanallisesti Emmin kimppuun ja alkoi syyttelemään tätä Jessen kontrolloimisesta. Molemmat, sekä Emmi että Jesse, yrittivät tehdä selväksi Jonnelle ettei kukaan kontrolloi ketään mutta silti Jonne on jatkanut tuon asian hokemista sekä syöttänyt samaa sinkkunaisille.
Minä en ainakaan perusta käsitystäni asiasta Jonnen sanomisille tai tekemiselle, vaan sille, millaisena Emmi esiintyi Temppiksessä. Hänen käytöksensä ja reaktionsa antoivat sellaisen kuvan, että kyseessä on äärimmäisen epävarma, epävakaa ja kontrolloiva nuori nainen. Hienoa tietysti, jos näin ei ole, mutta siltä se toiminta ikävä kyllä vaikutti.
Mä en ymmärrä tätä "kontrollointi näkyy Emmin käytöksessä" miten? Silläkö, että osottaa tunteensa ja puhuu avoimesti fiiliksistään? Huomatkaa Jesse ei ole kertaakaan sanonut Emmistä mitään negatiivista.Se kertoo mielestäni paljon.
Vierailija kirjoitti:
Emmi ei kontrolloi Jesseä, tuo on Jonnen keksimä ja hokema valhe. Emmi avautui snäpissään kuinka ennen kuvauksien alkamista ja parien erottamista Jonne otti Emmin kohteeksi ja hyökkäsi sanallisesti Emmin kimppuun ja alkoi syyttelemään tätä Jessen kontrolloimisesta. Molemmat, sekä Emmi että Jesse, yrittivät tehdä selväksi Jonnelle ettei kukaan kontrolloi ketään mutta silti Jonne on jatkanut tuon asian hokemista sekä syöttänyt samaa sinkkunaisille.
Niin Emmin itsensä mielestä hän ei varmaan kontrolloikaan Jesseä. Mutta luuletko oikeasti, että on helppo olla sellaisen henkilön kanssa, joka heti alkaa itkemään ja syyttelemään, koska hänellä itsellään on niin huono itsetunto, ettei luota toiseen yhtään? Ja se on tullut kyllä ilmi kuvamateriaalista ja Emmin omasta käytöksestä saarella eikä vain Jonnen sanomisten perusteella.
Emmihän alkoi parkumaan heti siitä nuudeli-läpästä, minkä Jesse heitti ja meinasi lopettaa jo siinä vaiheessa täysin tuohtuneena. Ja ilmeisesti tuo yksi kommentti edelleenkin vaivaa, koska tämän hän ottaa syyllistäen uudestaan esille ja itkee hysteerisenä kun tapaa Jessen rannalla. Onhan tuo tietyntyyppistä manipulointia, että aina aletaan itkemään ja oksennetaan se oma paha olo ja huono itsetunto syytellen toisen niskoille. Ei anneta mitään mahdollisuutta sille, että toinen ei itse asiassa ole tehnyt mitään väärää, vaan totta kai toisessa on oltava vika, kun Emmillä on paha mieli ja itkettääkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en ainakaan perusta käsitystäni asiasta Jonnen sanomisille tai tekemiselle, vaan sille, millaisena Emmi esiintyi Temppiksessä. Hänen käytöksensä ja reaktionsa antoivat sellaisen kuvan, että kyseessä on äärimmäisen epävarma, epävakaa ja kontrolloiva nuori nainen. Hienoa tietysti, jos näin ei ole, mutta siltä se toiminta ikävä kyllä vaikutti.
Mä en ymmärrä tätä "kontrollointi näkyy Emmin käytöksessä" miten? Silläkö, että osottaa tunteensa ja puhuu avoimesti fiiliksistään? Huomatkaa Jesse ei ole kertaakaan sanonut Emmistä mitään negatiivista.Se kertoo mielestäni paljon.
Jesse ei uskalla sanoa mitään kritiikkiä Emmistä. Hän on varpaisillaan ja ottaa vain kaikki syytökset vastaan.
ihanaa että miika ja sonja on yhdessä <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jesse näyttää alistuneen tilanteeseen. Haluaa ymmärtää itkuherkkää tyttöystäväänsä ja yrittää olla keikuttamatta venettä. Selvästi kuitenkin sanonut, että toivoo Emmin rentoutuvan ja relaavan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Esimerkiksi reaktio Jessen videoon ekalla iltanuotiolla oli aivan jäätävää katsottavaa ja kuunneltavaa. Eihän Jessen videossa ollut mitään sellaista, mistä tunne-elämältään tasapainoisella ihmisellä olisi syytä flipata sillä tavalla kuin Emmi flippasi: "Vittu tapa ittes oikeesti!"
Tietenkin tunteensa saa osoittaa ja puhua avoimesti fiiliksistään, mutta tässä onkin kyse siitä, millaiset ja miten voimakkaat tunnereaktiot ovat vielä kohtuullisia ja ymmärrettäviä. Emmin käytös vaikutti siltä, että pelkkä Jessen hauskanpito tai halaukset muiden naisten kanssa saavat hänet romahtamaan. Kuten joku jo sanoikin, koko ajan saa olla varpaillaan.
En edes tiedä miksi katson TIS:a. Joku aiempi kausi on ollut viihdyttävä, mutta tämä on tosi tylsä.
Siellä on tosi nuoria pariskuntia, jotka ovat kovin mustasukkaisia toisistaan ja he eivät älyä miten videoilla manipuloidaan heidän käytöstään. Mediakriittisyys puuttuu.
Ja ainoat ohjelmanumerot ovat pikku piipahdus tekemässä jotain ns. kivaa ja loppuaika tissutellaan viiniä.
Miten noiden maksa kestää? Jo parin viikon jatkuva alkoholin runsas käyttö voi olla tuhoisaa maksalle. Mun mielestä tuo ohjelma on kyseenalainen vaarantaessaan osamlistujien henkisen ja fyysisen terveyden.
Eikö mitään muuta ajanvietettä keksitä, kun alkoholin lipittely? Kuka edes haluaa ja pystyy tuohon? Mun mielestä esim. Pauliinassa jo näkyy jatkuva ryypiskely.
Veikkaan, että Emmillä oli vielä liian tuoreessa muistissa se Jessen aiempi hairahdus, ja ohjelmaan osallistuminen osittain repi ne haavat uudelleen auki.
Vierailija kirjoitti:
Voisikohan uuden parin naisosapuoli olla eräs P.R., joka löytyy esim. Pauliinan Ig-seurattavista? Tämän P:n seuraajista löytyy myös Sami Kuronen, muita TIS-kisaajia ja -sinkkuja.
Voisiko joku kertoa tuon P.R.:n koko nimen? En ole instassa, joten en näe Pauliinan seuraajia enkä seurattavia, pelkät kuvat vaan. Kiitos jo etukäteen jos joku viitsii paljastaa :)
On pitänyt jo aiemmin sanoa, että tekopyhä Juuso on myös aika pelottava. Varmaankin kotipuolessa jotain vihanhallintaongelmia. Aina "ikävän" videon nähtyään alkaa läimiä käsiä yhteen aggressiivisesti. Hyvä ettei Vilma ole metrileuan lähettyvilläkään...
Vierailija kirjoitti:
Veikkaan, että Emmillä oli vielä liian tuoreessa muistissa se Jessen aiempi hairahdus, ja ohjelmaan osallistuminen osittain repi ne haavat uudelleen auki.
Mietin samaa.Reaktiot ovat olleet Emmillä niin vahvat, että veikkaan heidän lieventäneet Jessen "hairahdusta" medialle
Täällä sanotaan Emmiä kontrolloivaksi, mut mikähän Juuso sitten on. Haukkuu Vilman tyyliin h*oraksi, jos tämä on laittautunut Juuson mielestä liian hyvännäköiseksi vaikka baariin lähtiessä.
Vierailija kirjoitti:
En edes tiedä miksi katson TIS:a. Joku aiempi kausi on ollut viihdyttävä, mutta tämä on tosi tylsä.
Siellä on tosi nuoria pariskuntia, jotka ovat kovin mustasukkaisia toisistaan ja he eivät älyä miten videoilla manipuloidaan heidän käytöstään. Mediakriittisyys puuttuu.
Ja ainoat ohjelmanumerot ovat pikku piipahdus tekemässä jotain ns. kivaa ja loppuaika tissutellaan viiniä.
Miten noiden maksa kestää? Jo parin viikon jatkuva alkoholin runsas käyttö voi olla tuhoisaa maksalle. Mun mielestä tuo ohjelma on kyseenalainen vaarantaessaan osamlistujien henkisen ja fyysisen terveyden.
Eikö mitään muuta ajanvietettä keksitä, kun alkoholin lipittely? Kuka edes haluaa ja pystyy tuohon? Mun mielestä esim. Pauliinassa jo näkyy jatkuva ryypiskely.
Just mietittiin miehen kanssa eilen, että millaiset sopparit noilla osallistujilla mahtaa olla. Voidaanko osallistujien alkoholikäyttäytymisestä edes määrätä millään sopimuksilla? Itse vetäisin ehkä parit kännit, ja loppureissu menisi niistä toipuessa. Olen kuitenkin eri mieltä siitä, onko tuotanto vastuussa osallistujien terveydestä. Jokainen on tuohon omasta vapaasta tahdostaan päättänyt osallistua, eikä kenellekään pitäisi tulla yllätyksenä, että reissun pääasiallinen viihdyke on juominen.
Mutta siitä olen taas samaa mieltä, että kausi on ollut tosi tylsä tähän asti. Toivon todella, että meno piristyy loppukaudesta.
Vierailija kirjoitti:
Täällä sanotaan Emmiä kontrolloivaksi, mut mikähän Juuso sitten on. Haukkuu Vilman tyyliin h*oraksi, jos tämä on laittautunut Juuson mielestä liian hyvännäköiseksi vaikka baariin lähtiessä.
Voisivatko molemmat olla kontrolloivia tahoillaan?
Vierailija kirjoitti:
Huoh, missä sekin on nyt muka kerrottu, että Jesse on Emmin terapeutti. On taas olettamukset.
Terapeutti- kommentti viittasi siihen, kun joku täällä toivoi että Jesse voisi rakkaudellaan korjata Emmin loppuunpalamisen jäljiltä. Ei se niin vain käy. Rakkaus ja toisen hyväksyntä auttaa kyllä hyväksymään itsensä mutta se ei yksinään riitä. Etenkin jos on vaativuuden ja itsetunnon kanssa ongelmaa, ihminen on kuin pohjaton kaivo, eikä toisen vakuuttelut sitä korjaa. Täytyy itse alkaa työstämään omia ongelmiaan ja vaativuuttaan. Se on edellytys myös jotta voisi työskennellä sosiaalityössä johon tyttö haaveilee.
Miettikää missä paineessa noi ihmiset tuolla on. Ei ihme jos tulee romahtamisia.En jaksa uskoa että moni heistä käyttäytyy noin siviilissä
Vierailija kirjoitti:
Missään kohtaa ei ole kerrottu pettämisestä vaan vieressä nukkumisesta!!! Ohjelmadsa nähdyn perusteella olisin taipuvainen uskomaan että siinäkään ei oikeasti ole kyse niin dramaattisesta asiasta. Varmaan opiskelubileiden jälkeen menty porukalla jonkun kämpille yöksi ja Emmi vetänyt tästä kilarit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisikohan uuden parin naisosapuoli olla eräs P.R., joka löytyy esim. Pauliinan Ig-seurattavista? Tämän P:n seuraajista löytyy myös Sami Kuronen, muita TIS-kisaajia ja -sinkkuja.
Voisiko joku kertoa tuon P.R.:n koko nimen? En ole instassa, joten en näe Pauliinan seuraajia enkä seurattavia, pelkät kuvat vaan. Kiitos jo etukäteen jos joku viitsii paljastaa :)
Onko kyseessä Pauliinan kaima? :D Jos on, niin taisin löytää hänet fb:sta. Hän on ainakin Vilman kavereissa, ja hänen kuvistaan on tykänneet mm. Pauliina, Jonne, Sonja ja Emmi.
Ihmettelen kovasti näitä yhteiskuvien huuteluita. Eikö ihmiset ymmärrä, että ne yhteiskuvat ovat vanhoja?