Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Official Temptation Island Suomi Finland 2017 eli TI

Vierailija
22.02.2017 |

Noniin, tässä uusi ketju vuoden 2017 TI Suomi ohjelmalle. Nyt kaivetaan popcornit esiin ja istutaan mukavasti sohvalle ja aletaan ruotimaan ohjelmaa. Mitä mieltä olet?

Kommentit (3798)

Vierailija
1041/3798 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta on kiva lukea täältä juonipaljastuksia! Jaksaa seurata ohjelmaa ja odottaa sitä enemmän. Pakko jotain vakavaa asiaa on Emmillä oltava, ei ne muuten sais tavata. Ja tosiaan miksi tapaaminen näytettäis jos poistuvat sit saarelta? Luulen siis että tapaavata ja jäävät saarelle. Raskaus olis hyvä vaihtoehto :D Kunnon draamaa. Mutta miks Emmi jäis sit saarelle vielä bilettämään?

Vierailija
1042/3798 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jonnessa on se hauska juttu, ettei se ole edes teennäinen! Jätkä on vaan niin pohjamutiaan myöten daiju, että se oikeesti luulee luovansa sinkkunaisiin Syviä Yhteyksiä kännijorinoillaan. Siis sen katseessa lepää niin järkkymättömän vahva, eloton yksinkertaisuus ettei voi kuin ihmetellä.

Tämä oli kyllä paras lukemani kommentti viiden vuoden Vauva.fi -urani aikana 🤣🤣🤣

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1043/3798 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Musta on kiva lukea täältä juonipaljastuksia! Jaksaa seurata ohjelmaa ja odottaa sitä enemmän. Pakko jotain vakavaa asiaa on Emmillä oltava, ei ne muuten sais tavata. Ja tosiaan miksi tapaaminen näytettäis jos poistuvat sit saarelta? Luulen siis että tapaavata ja jäävät saarelle. Raskaus olis hyvä vaihtoehto :D Kunnon draamaa. Mutta miks Emmi jäis sit saarelle vielä bilettämään?

Emmi kertoi snäpissä, että keskustelu eteni niinkuin tuotanto sen halusi, eli draamaa vain haettu.

Vierailija
1044/3798 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mää oon tähän asti kuvitellu et toi Husky-Arttu on joki valjakkokuski ja siitä saanu lempi nimensä :'D

Oon siis kattonu vastaihan muutaman jakson ja seurannu tätä ketjua :D

En mäkään tajunnut mistä toi nimi tulee :D

Mää oon ymmärtäny et ku sillä on niin siniset silmät ku haskeilla on monesti sellaset ihan jään siniset silmät...

Vierailija
1045/3798 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tää Emmin snäppi löytyy?

Vierailija
1046/3798 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa alkaa seuraamaan pariskuntia sosiaalisessa mediassa insta snäppi jne.Itsellä muuttu monesta mielipide täysin kun ei ole tätä tuotannon leikkaa/liimaa matskua vaan näkyvissä.

Vierailija
1047/3798 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä tää Emmin snäppi löytyy?

emmikaroliiiina

Vierailija
1048/3798 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Emmi kertoi snäpissä, että keskustelu eteni niinkuin tuotanto sen halusi, eli draamaa vain haettu.

Selviääkö sieltä Emmin snäpistä että ovatko edelleen Jessen kans yhdessä?

Vierailija
1049/3798 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mää oon tähän asti kuvitellu et toi Husky-Arttu on joki valjakkokuski ja siitä saanu lempi nimensä :'D

Oon siis kattonu vastaihan muutaman jakson ja seurannu tätä ketjua :D

En mäkään tajunnut mistä toi nimi tulee :D

Mää oon ymmärtäny et ku sillä on niin siniset silmät ku haskeilla on monesti sellaset ihan jään siniset silmät...

Jep. "Sinisillä huskyn silmillä hurmaava Arttu on saanut tästä ominaisuudesta itselleen jopa lempinimen, joten katsotaan, miten nämä vilkkusilmät tehoavat Temptation Islandin varattuihin naisiin!" sanotaan Nelosen sivuilla sinkkujen esittelytekstissä.

Vierailija
1050/3798 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Selviääkö sieltä Emmin snäpistä että ovatko edelleen Jessen kans yhdessä?

Ei ne saa paljastaa.

Ei tiestysti, mut aattelin et joku av mamma on kuitenki käyttäny salapoliisilahjojaan ja selvittäny tämän.

Vierailija
1051/3798 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietäjät tietää että Joonas ja Pauliina ovat vielä yhdessä

Vierailija
1052/3798 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä löytyy insta jne?

Vierailija
1053/3798 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkilökohtaisesti itse odotan eniten jaksoa 10, jonka nimi on: "Jonne, oletko psykopaatti?"

Vierailija
1054/3798 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ruutu Plus -ihmiset, spoilereita? :D

Vilma riisu rannekkeen iltanuotiolla. Jonnella on käynyt käsi Erikan housuissa. Artulla oli jäätävä stondis ja Pauliinaa panettaa. Ens viikon jaksossa Jesse ja Emmi tapaavat, Emmillä itku silmässä, näyttäis ihan siltä et ne lopettaa leikin kesken.

T. TISSI

Kas kun kukaan ei vielä eilen tähän leikin kesken jättämiseen millään uskonut, alapeukkuja vain sateli...

Vierailija
1055/3798 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee nimitys luultavimmin artun silmistä, pauliinakin kehui niitä jäätävän kauniiksi:)

Vierailija
1056/3798 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin kertoa, että tämä kausi on Jonnen kausi. Tähän asti kaikki vasta ensisoittoa ja pahemmaksi muuttuu :( Hän on oikeasti todella kuumottava ja sairas ihminen. Kaikki selviää kyllä aikanaan.. Harmi vaan kun hän ei tunnu itse sitä vieläkään ymmärtävän, mutta ehkä realismi iskee kevään aikana vastaan... mitäs niistä narsisteista sanotaankaan..

Vierailija
1057/3798 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tuo Sonja ole ajatellut tai nähnyt seurusteluaikana, että kumppanilla ei ole kaikki muumit laaksossa vai onko vain jäänyt huonoon suhteeseen.

Vierailija
1058/3798 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa kun joku sanoi, et Jonnella on lasittunut katse eikä ilmeitä juurikaan ja sitten kun olivat Erikan kanssa treffeillä, niin Jonne aika "monotonisesti" kertoi omaa juttuaan ja Erika kommentoi kameralle, et ei meinaa pysyä perässä missä mennään. Et mistä juttu lähti ja mitä se on niinku sanomassa. Nuo on aspergeriin/autismiin viittaavia piirteitä.. voiskohan Jonnella olla tyyliin asperger, niitäkin kun on eri asteisia. Eikä sillä, et kaikilla asseilla olis lasittunut katse, eivät ilmeilis jne. mut ne on kuitenkin luokiteltu aspergerin piirteiksi. 

Vierailija
1059/3798 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö tuo Sonja ole ajatellut tai nähnyt seurusteluaikana, että kumppanilla ei ole kaikki muumit laaksossa vai onko vain jäänyt huonoon suhteeseen.

Jos on nuorena aloittanut seurustelun ja on ensimmäinen poikaystävä, niin helposti luulee, että kaikki outoudet on ihan normaaleja juttuja.

Vierailija
1060/3798 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uppaako kukaan ennakkojaksoja jonnekin vai katsotteko kaikki ruutu plussalla?

Ketju on lukittu.