Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Official Temptation Island Suomi Finland 2017 eli TI

Vierailija
22.02.2017 |

Noniin, tässä uusi ketju vuoden 2017 TI Suomi ohjelmalle. Nyt kaivetaan popcornit esiin ja istutaan mukavasti sohvalle ja aletaan ruotimaan ohjelmaa. Mitä mieltä olet?

Kommentit (3798)

Vierailija
1001/3798 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

15 min tätä jaksoa ja suu loksahtanut jo auki jonnen vastenmielisyydelle. En kestä

Vierailija
1002/3798 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonne on pelottava.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1003/3798 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä Jonne on ihanan macho. Toivottavasti lyötää itselleen paremman kuin Sonja. Saarella ei tosin tarpeeksi hyviä ole.

Vierailija
1004/3798 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tähän valitaan aina tollasia psykopaatteja?? Viime kaudella Mika ja nyt Jonne

Vierailija
1005/3798 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mari on ihan törkeen kaunis nuori nainen

Vierailija
1006/3798 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että mä nautin tuosta hetkestä, kun Sami teki pienen realitycheckin Jonnelle..

Selvästi hänkin on alkanut ajatella, että Jonne ei ole hyvä kumppani Sonjalle. Aika väkeviä sanoja.

Vierailija
1007/3798 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon yrittänyt tässä miettiä, että mikä Jonnessa antaa sellaisen psykopaattikuvan. Rupesin nyt oikein kiinnittämään huomiota, ja kaikissa noissa haastatteluissa puhuu todella monotonisella äänellä, vähän niin kuin lukisi suoraan jostain paperista. Ilmeisesti vähän vaikeuksia näyttää tunteita.

Vierailija
1008/3798 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yhtään miespuolista joka miellyttäisi

Vierailija
1009/3798 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonne ja Juuso on kuvottavia 😖

Pauliinan ja Joonaksen toivoisin jatkavan yhdessä.

Vierailija
1010/3798 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
1011/3798 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon yrittänyt tässä miettiä, että mikä Jonnessa antaa sellaisen psykopaattikuvan. Rupesin nyt oikein kiinnittämään huomiota, ja kaikissa noissa haastatteluissa puhuu todella monotonisella äänellä, vähän niin kuin lukisi suoraan jostain paperista. Ilmeisesti vähän vaikeuksia näyttää tunteita.

Lisäksi katse on lasittunut ja hänellä ei ole ilmeitä kasvoilla.

Vierailija
1012/3798 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi ymmärtää miten tyhmiä ihmisiä nää on. Ei noi kaikki sinkut tuolla oo mitään parisuhdetta etsimässä ja nää pariskunnat luulee että voi vaan valita kenet ottaa uutteen suhteeseen. Melkosia sielunkumppaneita..

Vierailija
1013/3798 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että miten vastenmielinen tuo Jonne on.

Vierailija
1014/3798 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

JOSPA EMMI ONKIN OIKEASTI RASKAANA??? Sille tuli yhdessä jaksossa huono olokin kun jotkut poltti tupakkaa!

Tosin pakko kai toivoa ettei olisi, alkoholia kun on tullut tuolla varmaan ihan hyvin nautittua...

Vierailija
1015/3798 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En voi ymmärtää miten tyhmiä ihmisiä nää on. Ei noi kaikki sinkut tuolla oo mitään parisuhdetta etsimässä ja nää pariskunnat luulee että voi vaan valita kenet ottaa uutteen suhteeseen. Melkosia sielunkumppaneita..

Jonne ainakin luulee olevansa Bachelorissa. Ehkä mennyt formaatit sekaisin.

Vierailija
1016/3798 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lisäksi katse on lasittunut ja hänellä ei ole ilmeitä kasvoilla.

Ja se parta ei sovi sit yhtään. Tukee ihan laatikkopää

Vierailija
1017/3798 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos emmi ois ollu raskaana niin abortin tehny sitten

Vierailija
1018/3798 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi Mari mutta et ole kaunista nähnytkään :)

Riittää sitten se itsekehuskelu.

Vierailija
1019/3798 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näiden parin jakson perusteella

Emmi ja jesse on varmaan ainoa pari joka lähtee saarelta yhdessä.

Vierailija
1020/3798 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko kukaan kiinnittänyt huomiota, kuinka tuo Jonne vaikuttaa yllyttävän muita miehiä ja jopa jonkinlaisia manipuloinnin merkkejä? Vai kuvittelenkohan minä.

Esimerkiksi siinä eilisessä jaksossa puhui kuinka ovat poikien kanssa "auttaneet" Jesseä löytämään itsensä ja kuinka Emmi on liian kontrolloiva Jesseä kohtaan ja muutenkin on kovin kiinnostunut Jessen "vapauttamisesta". Siis sen ainoan, joka ei ole heti kättelyssä valmis pettämään  henkisesti tai fyysisesti kumppaniaan tuolla.

Mulla tulee mieleen uskonlahkojen johtajat tuosta Jonnesta.

Emmi kertoi snäpissään mielenkiintoista faktaa Jonnesta noin viikko sitten.Kertoi parien viettäneen aikaa ennen kuvauksia, jolloin Jonne "hyökkäsi" jo silloin Emmin kimppuun selittäen pokkana miten Emmi kontrolloi Jesseä.Olivat Jessen kanssa yhteistuumin korjanneet Jonnen väitteitä, että tuo ei pidä paikkaansa millään tavalla.Emmi myös ihmetteli miksi Jonne silti selitti kameroille tätä Jessen kontrolli asiaa.Aluksi epäilin tätä Emmin avautumista, mutta nyt kun on nähny enemmän jaksoja todellakin huomaa, että Jonne yrittää manipuloida ja tuhota myös toisten parisuhteita.Jesse ei myöskään kertaakaan itse ole puhunut mitään pahaa Emmistä.Pelkästään hyvää.Kaikki tämä kontrollointi puhe on tullut Jonnen ja sinkkunaisten suusta.

Ketju on lukittu.