Official Temptation Island Suomi Finland 2017 eli TI
Noniin, tässä uusi ketju vuoden 2017 TI Suomi ohjelmalle. Nyt kaivetaan popcornit esiin ja istutaan mukavasti sohvalle ja aletaan ruotimaan ohjelmaa. Mitä mieltä olet?
Kommentit (3798)
Mun mielestä Jonne on ihanan macho. Toivottavasti lyötää itselleen paremman kuin Sonja. Saarella ei tosin tarpeeksi hyviä ole.
Miten tähän valitaan aina tollasia psykopaatteja?? Viime kaudella Mika ja nyt Jonne
Mari on ihan törkeen kaunis nuori nainen
Että mä nautin tuosta hetkestä, kun Sami teki pienen realitycheckin Jonnelle..
Selvästi hänkin on alkanut ajatella, että Jonne ei ole hyvä kumppani Sonjalle. Aika väkeviä sanoja.
Oon yrittänyt tässä miettiä, että mikä Jonnessa antaa sellaisen psykopaattikuvan. Rupesin nyt oikein kiinnittämään huomiota, ja kaikissa noissa haastatteluissa puhuu todella monotonisella äänellä, vähän niin kuin lukisi suoraan jostain paperista. Ilmeisesti vähän vaikeuksia näyttää tunteita.
Ei yhtään miespuolista joka miellyttäisi
Jonne ja Juuso on kuvottavia 😖
Pauliinan ja Joonaksen toivoisin jatkavan yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
Oon yrittänyt tässä miettiä, että mikä Jonnessa antaa sellaisen psykopaattikuvan. Rupesin nyt oikein kiinnittämään huomiota, ja kaikissa noissa haastatteluissa puhuu todella monotonisella äänellä, vähän niin kuin lukisi suoraan jostain paperista. Ilmeisesti vähän vaikeuksia näyttää tunteita.
Lisäksi katse on lasittunut ja hänellä ei ole ilmeitä kasvoilla.
En voi ymmärtää miten tyhmiä ihmisiä nää on. Ei noi kaikki sinkut tuolla oo mitään parisuhdetta etsimässä ja nää pariskunnat luulee että voi vaan valita kenet ottaa uutteen suhteeseen. Melkosia sielunkumppaneita..
Että miten vastenmielinen tuo Jonne on.
JOSPA EMMI ONKIN OIKEASTI RASKAANA??? Sille tuli yhdessä jaksossa huono olokin kun jotkut poltti tupakkaa!
Tosin pakko kai toivoa ettei olisi, alkoholia kun on tullut tuolla varmaan ihan hyvin nautittua...
Vierailija kirjoitti:
En voi ymmärtää miten tyhmiä ihmisiä nää on. Ei noi kaikki sinkut tuolla oo mitään parisuhdetta etsimässä ja nää pariskunnat luulee että voi vaan valita kenet ottaa uutteen suhteeseen. Melkosia sielunkumppaneita..
Jonne ainakin luulee olevansa Bachelorissa. Ehkä mennyt formaatit sekaisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lisäksi katse on lasittunut ja hänellä ei ole ilmeitä kasvoilla.
Ja se parta ei sovi sit yhtään. Tukee ihan laatikkopää
No jos emmi ois ollu raskaana niin abortin tehny sitten
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi Mari mutta et ole kaunista nähnytkään :)
Riittää sitten se itsekehuskelu.
Näiden parin jakson perusteella
Emmi ja jesse on varmaan ainoa pari joka lähtee saarelta yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
Onko kukaan kiinnittänyt huomiota, kuinka tuo Jonne vaikuttaa yllyttävän muita miehiä ja jopa jonkinlaisia manipuloinnin merkkejä? Vai kuvittelenkohan minä.
Esimerkiksi siinä eilisessä jaksossa puhui kuinka ovat poikien kanssa "auttaneet" Jesseä löytämään itsensä ja kuinka Emmi on liian kontrolloiva Jesseä kohtaan ja muutenkin on kovin kiinnostunut Jessen "vapauttamisesta". Siis sen ainoan, joka ei ole heti kättelyssä valmis pettämään henkisesti tai fyysisesti kumppaniaan tuolla.
Mulla tulee mieleen uskonlahkojen johtajat tuosta Jonnesta.
Emmi kertoi snäpissään mielenkiintoista faktaa Jonnesta noin viikko sitten.Kertoi parien viettäneen aikaa ennen kuvauksia, jolloin Jonne "hyökkäsi" jo silloin Emmin kimppuun selittäen pokkana miten Emmi kontrolloi Jesseä.Olivat Jessen kanssa yhteistuumin korjanneet Jonnen väitteitä, että tuo ei pidä paikkaansa millään tavalla.Emmi myös ihmetteli miksi Jonne silti selitti kameroille tätä Jessen kontrolli asiaa.Aluksi epäilin tätä Emmin avautumista, mutta nyt kun on nähny enemmän jaksoja todellakin huomaa, että Jonne yrittää manipuloida ja tuhota myös toisten parisuhteita.Jesse ei myöskään kertaakaan itse ole puhunut mitään pahaa Emmistä.Pelkästään hyvää.Kaikki tämä kontrollointi puhe on tullut Jonnen ja sinkkunaisten suusta.
15 min tätä jaksoa ja suu loksahtanut jo auki jonnen vastenmielisyydelle. En kestä