Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Official Temptation Island Suomi Finland 2017 eli TI

Vierailija
22.02.2017 |

Noniin, tässä uusi ketju vuoden 2017 TI Suomi ohjelmalle. Nyt kaivetaan popcornit esiin ja istutaan mukavasti sohvalle ja aletaan ruotimaan ohjelmaa. Mitä mieltä olet?

Kommentit (3798)

Vierailija
1021/3798 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onks toi Jessen ja Emmin tapaaminen selvinny jo plussalaisille? Spoilereita? Rotilla?

Vierailija
1022/3798 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurattaa tuo Lauran säälipisteiden hakeminen tolla "en oo koskaan ollu treffeillä enkä koskaan saanu kukkia". Pitäiskö miettiä, että miksiköhän, varattuja pokailemalla ei varmasti paljo kukkia heru.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1023/3798 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin inhottaa todella suuresti, että Jonne tosiaan tuntuu kohtelevan sinkkutyttöjä kuten karjaa josta voi valita itselleen miellyttävimmän sängynlämmittäjän tai jopa vaimon. Säälittää CC, joka viime jakson perusteella sais varmaan jossain vaiheessa juosta Jonnea pakoon. Tämä tuntuu iskeneen silmänsä CC:hen, mutta kun homma ei puheiden perusteella vaikuta yhtään molemminpuoliselta, CC silmäilee lähinnä Jesseä.

Sonja kertoo että eivät naura yhdessä että sinkkuna on nauranut enemmän, Jonne kostaa vahingot reagoimalla tosissaan takaisin (se tönäisy esimerkki, että jos Sonja vahingossa vähän tönäisee Jonnea niin tämä tönäisee takaisin niin lujaa että kaataa kumoon), iltanuotiolla sanoi että heidänkin suhteen aikana flirttaillut muille varmaan lähinnä loukatakseen.

PUISTATTAA.

Vierailija
1024/3798 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuronenki iha hukassa iltanuotiolla Jonnen ja sen elämänpelin kaa...

Vierailija
1025/3798 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonne: "Mä voisin vähä avata sulle tätä elämän peliä..."

Joo ei kiitos,äkkiä KARKUUN!

Vierailija
1026/3798 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naurattaa tuo Lauran säälipisteiden hakeminen tolla "en oo koskaan ollu treffeillä enkä koskaan saanu kukkia". Pitäiskö miettiä, että miksiköhän, varattuja pokailemalla ei varmasti paljo kukkia heru.

Musta kuulostaa vaan ihan tosi surulliselta. En tykkää tehdä analyysia ihmisistä jotka perustuu ihan täysiin arvailuihin, mutta siis voin kuvitella, että Lauran kanssa samalla tavalla käyttäytyisi esimerkiksi ihminen, joka on seksuaalisesti hyvin rajaton ja jopa loukattu. Tuo superseksuaalinen ja varattuja iskevä Laura tuntuu joltain kuorelta. Saattaahan se tuolla iskeä vasten kasvoja, että kukaan ei ole koskaan kohdellut hyvin, eikä osaa edes suojella itseään huonolta kohtelulta, kun ainoa tapa olla kontaktissa miesten kanssa on sen superseksuaalisen roolin kautta.

Joo on kivaa kyökkipsykaa, mutta olenpa näitä ihmisiä elämässäni nähnyt.

Vierailija
1027/3798 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onks toi Jessen ja Emmin tapaaminen selvinny jo plussalaisille? Spoilereita? Rotilla?

Ens viikon ke vasta pystyy katsomaan sen jakson jossa ne tapaa

Vierailija
1028/3798 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos emmi ois ollu raskaana niin abortin tehny sitten

Oletko koskaan kuullut keskenmenosta?

Vierailija
1029/3798 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo tiedän, että se on tämän formaatin idea, mutta ärsyttää kun Joonas paransi käytöstään ja puhui moneen otteeseen, että rakastaa Pauliinaa ja haluaa olla tämän kanssa, niin niitä klippejä ei näytetty Pauliinalle!!!! Nyt se Pauliina itkee, kun luulee, että Joonas ei enää välitä.

Vierailija
1030/3798 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo tiedän, että se on tämän formaatin idea, mutta ärsyttää kun Joonas paransi käytöstään ja puhui moneen otteeseen, että rakastaa Pauliinaa ja haluaa olla tämän kanssa, niin niitä klippejä ei näytetty Pauliinalle!!!! Nyt se Pauliina itkee, kun luulee, että Joonas ei enää välitä.

Ööö katsotko tv:n vai plussan tahtiin?

Vierailija
1031/3798 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua puistattaa myös Juuso, Jonnen lisäksi. Vilma aika siinä alussa kertoi, että joskus kun ovat yhdessä olleet löhdössä iltaa viettämään niin Juuso oli tokaissut jotain todella rumasti Vilman ulkonäöstä. Voin vaan kuvitella miksi on tätä nimitellyt... Ja sitten se lesoaminen että toisen vieressä ei nukuta ja että Vilma sen rajan nyt ylitti, yhyy tää suhde alkaa oleen tässä - Ja sitten samalla herra itse on nukkunut sen Jasminin vieressä, muija ollut siinä kainalossa. Mua vaan jotenkin inhottaa Juuson olemus.

Vierailija
1032/3798 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joonas roikkunut nyt ties kuinka kauan siinä vauvakasvoisessa jennikassa mutta kas kun pauliina alkaa jatkaa elämäänsä sitten johonkin toiseen suuntaan niin oho kyllä muuttuu ääni kellossa joonaksella

Vierailija
1033/3798 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ööö katsotko tv:n vai plussan tahtiin?

Plussan

Vierailija
1034/3798 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun katsoo niitä lehdistökuvia, joissa parit ovat palattuaan Suomeen, niin ainoastaan Emmi ja Jesse näyttävät siltä, että ovat ihan iloisena samassa kuvassa.

Vierailija
1035/3798 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua puistattaa myös Juuso, Jonnen lisäksi. Vilma aika siinä alussa kertoi, että joskus kun ovat yhdessä olleet löhdössä iltaa viettämään niin Juuso oli tokaissut jotain todella rumasti Vilman ulkonäöstä. Voin vaan kuvitella miksi on tätä nimitellyt... Ja sitten se lesoaminen että toisen vieressä ei nukuta ja että Vilma sen rajan nyt ylitti, yhyy tää suhde alkaa oleen tässä - Ja sitten samalla herra itse on nukkunut sen Jasminin vieressä, muija ollut siinä kainalossa. Mua vaan jotenkin inhottaa Juuson olemus.

Vilma ja Juuso yhtä pellejä molemmat. Morkkaavat toisiaan mutta eivät nää omia tekojaan.

Muutenki jotenkin putkinäköisiä varattuja tai sit leikattu tätä ohjelmaa niin, että kukaan ei koskaan myönnä, että olis ite toiminut väärin? Toisen videoille kyllä itketään, mutta ei todeta, että ehkäpä olin itse ensin se joka teki pahasti.

Vierailija
1036/3798 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sonja on kaunis ja suloinen, ja vaikuttaa luonteeltaankin miellyttävältä.

Pidän myös siitä hänen seurassaan viihtyvästä miehestä, olikohan nimi Miikka.

En pidä muista varatuista miehistä. Tai sen Emmin poikaystävä on ok, mutta Juusosta meni maku kun Vilma kertoi hänen olevan niin mustasukkainen, että miespuolisia ystäviä ei saa olla, ja Jonnesta meni maku koska vaikuttaa kummalliselta ja puhuu outoja. (Minusta Jonne on kuitenkin ulkoisesti kivannäköinen, ja tykkään parrasta :D)

Varatut naiset ovat kaikki ihan ok.

Sinkkumiehet ovat minusta aika mitäänsanomattomia, melkein kukaan ei ole jäänyt mieleen.

Sinkkunaisista ainakin mustanpuhuva Joonaksen kanssa viihtyvä tyttö, punatukkainen Laura (repesin positiivisesti hänen esittelylleen, kun puhui mm. ratsastamisesta) ja Cheyenne vaikuttavat ainakin sopivan tällaiseen ohjelmaan ja ovat räväköitä. Minusta muuten Cheyenne on kohujulkisuudestaan huolimatta jotenkin kivan oloinen henkilö.

Mutta Sonjasta pidän eniten. Todella suloinen. Myös juontaja on kiva ja komea.

Vierailija
1037/3798 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mää oon tähän asti kuvitellu et toi Husky-Arttu on joki valjakkokuski ja siitä saanu lempi nimensä :'D

Oon siis kattonu vastaihan muutaman jakson ja seurannu tätä ketjua :D

Vierailija
1038/3798 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonne ihan jokaiseen Cheyennen päivitykseen fb:ssä kommaa... Siis luuleko se oikeasti olevansa joku kuuma adonis? :D Voin kertoa että jos tuon näköinen jonne edes yrittäisi IRL lähestyä CCtä, niin ei varmana muija lämpenis. No sitten ehkä jos tää äijä olisi todella masseissa.  CCllä on ehkä pikkuisen eri miesmaku. Nytkin Jonnen uusin komma: "Ihana Niko ja Ihana CC!!! 😍😍 Paljon oli tärkeää asiaa"

Ei helvetti... :D

Vierailija
1039/3798 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mää oon tähän asti kuvitellu et toi Husky-Arttu on joki valjakkokuski ja siitä saanu lempi nimensä :'D

Oon siis kattonu vastaihan muutaman jakson ja seurannu tätä ketjua :D

En mäkään tajunnut mistä toi nimi tulee :D

Vierailija
1040/3798 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanoihan se Joonas videolla että fiilis on ollut tosi maassa kun on niin kova ikävä Pauliinaa tms.

Ketju on lukittu.