Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Official Temptation Island Suomi Finland 2017 eli TI

Vierailija
22.02.2017 |

Noniin, tässä uusi ketju vuoden 2017 TI Suomi ohjelmalle. Nyt kaivetaan popcornit esiin ja istutaan mukavasti sohvalle ja aletaan ruotimaan ohjelmaa. Mitä mieltä olet?

Kommentit (3798)

Vierailija
961/3798 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katsokaapa 9 ja 10 jaksojen esittelytekstejä - vaikuttaa siltä, että Emmi ja Jesse lähtee kesken kaiken kotiin?

En mä vaan saa tuosta sellaista käsitystä

"Peli käy toisille liian kovaksi" - sen jälkeen kerrotaan muiden parien tapahtumia, kummassakaan ei mainita Emmiä eikä Jesseä, muiden parien kuulumisia kyllä.

Veikkaan, että ainakin esim. Vilmalle peli käy liian kovaksi kun niin huolella hajoilee seuraavan iltanuotion jälkeen. "Kyyneleet virtaavat, mutta elämä jatkuu" eli elo saarella jatkuu pahasta mielestä huolimatta.

Sun veikkaus toteutuu. 7 jakson lopussa näytettiin, että kuinka seremonian jälkeen Vilma romahtaa

Vierailija
962/3798 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ööö ei miikka kyllä Tefloneis ole :D

Ööö joku oli edellisissä viesteissä kirjoittanut että oli :D

Öö no kyl se on niitten dj

OLI

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
963/3798 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hajosin 10. jakson nimelle.

Vierailija
964/3798 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä täällä on keskusteltu kun edelliseltä sivulta on poistettu 9 viestiä? :D :D

Vierailija
965/3798 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin pätkän ekaa kautta ja ne sinkkunaiset ei todellakaan ollut näin tyrkkyjä mitä nyt nähdään!

Vierailija
966/3798 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku kysynyt 8. jakson puuttumisesta facebookissa ja sille on vastattu näin: "Et maksa turhasta. Valitettavasti jaksoa 8. jouduttiin jälkieditoimaan ja tämän vuoksi sen julkaisu myöhästyy hiukan. Jakso on kuitenkin tulossa tänään ja jatkossa yritämme päästä taas kiinni totuttuun julkaisusykliin." 

Mitähän sieltä on täytynyt editoida? :D

Bachelor Suomen tilintekojakson piti myös näkyä plussalaisille eilen illalla, mutta oli jostain syystä katsottavissa vasta pari tuntia sitten. Onkohan sitäkin sitten jälkieditoitu :D Mystistä.

Vierailija
967/3798 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua häiritsee kun keskiviikon jakson lopussa Jesse jää sinne sänkyyn paiskomaan jotain. Plussalaisilla tietoa siitä mitä tapahtu? :D

Vierailija
968/3798 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin jakson 7 eli älä lue jos et halua spoilauksia.

Tapaus Laura pääsi jaksossa ensimmäistä kertaa koko elämässään treffeille. Hän kertoi, ettei kukaan ole koskaan vienyt häntä mihinkään. Laura oli treffeistä nyt todella iloissaan ja onnellinen. Aiempien kommenttiensa vuoksi olin yllättynyt, ettei hänellä ole ilmeisesti minkäänlaista oikeaa suhdetta takana. Vain seksiä. Ei nostanut pisteitä, mutta avasi hiukan hänen maailmankuvaansa. Tyttörukka.

Vierailija
969/3798 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tapaus Laura pääsi jaksossa ensimmäistä kertaa koko elämässään treffeille. Hän kertoi, ettei kukaan ole koskaan vienyt häntä mihinkään. Laura oli treffeistä nyt todella iloissaan ja onnellinen. Aiempien kommenttiensa vuoksi olin yllättynyt, ettei hänellä ole ilmeisesti minkäänlaista oikeaa suhdetta takana. Vain seksiä. Ei nostanut pisteitä, mutta avasi hiukan hänen maailmankuvaansa. Tyttörukka.

Se kyllä yllätti, että sanoi sanoneensa ennen sinkkujen ensimmäistä esittäytymistä sanoneensa matkan aikana ehkä yhteensä 3 sanaa tms. Samastun Lauraan siinä mielessä, että olen äärimmäisen ujo ja epävarma, ja munkin on tosi vaikea avata suutani porukassa ja vietän aikaa mielelläni kaksistaan ihmisten kanssa. Mut ei mulla sentään oo tarvetta jakaa itteeni joka miehelle (varsinkaan varatuille!) ja vielä ylpeillä sillä :D :D

Vierailija
970/3798 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tietäjänä voin sanoa että kyllä Lauralla varmaan ainakin 7 seurustelusuhdetta on takana. Ja toki siihen lisäksi ne 40 irtosuhdetta. Oli kyllä yläasteella kiusattu.

Vierailija
971/3798 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se kyllä yllätti, että sanoi sanoneensa ennen sinkkujen ensimmäistä esittäytymistä sanoneensa matkan aikana ehkä yhteensä 3 sanaa tms. Samastun Lauraan siinä mielessä, että olen äärimmäisen ujo ja epävarma, ja munkin on tosi vaikea avata suutani porukassa ja vietän aikaa mielelläni kaksistaan ihmisten kanssa. Mut ei mulla sentään oo tarvetta jakaa itteeni joka miehelle (varsinkaan varatuille!) ja vielä ylpeillä sillä :D :D

Täytyy kuitenkin muistaa, että jos TI:tä ajattelee työnä, niin se varattujen viettelijänä esiintyminen on osa työnkuvaa. Se että joku on överi, laukoo mauttomia kaksimielisiä juttuja ja sanoo provosoivia asioita tarkoittaa katsojia, draamaa ja "hyvää" sisältöä. En mä sano että se on fiksua esiintyä sellasena ihmisenä, mutta ei mua yllätä jos siviilissä esim Laura ja pari muuta sinkkutyttöä ei olekaan mitään katalia horoja.

Vierailija
972/3798 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan tietäjänä voin sanoa että kyllä Lauralla varmaan ainakin 7 seurustelusuhdetta on takana. Ja toki siihen lisäksi ne 40 irtosuhdetta. Oli kyllä yläasteella kiusattu.

Vaan 40? 😁

Vierailija
973/3798 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ruutu Plus -ihmiset, spoilereita? :D

No mitä sä haluut...

Ainakin Vilman ja Juuson juttu alkaa mennä huimasti kohti alamäkeä. Juuso halailee ja syvenyy suhteeseensa sen öö jonkun tytön kanssa ja kertoo epäsuorasti, ettei ole enää varma parisihteestaan. Vilma uhoaa poistavansa Juuson rakkausrannekkeen, mikäli saa epävarmoja signaaleja tulevan illan videosta. Ja niitä hän tulee saamaan jaksossa 8.

Vierailija
974/3798 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laura lähetettiin kotiin! Suuret puheet, pienet teot. Tosi epävarma tyttö.

Vierailija
975/3798 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa kamalia, äö pieni, erityisesti miehillä. Aivot ovat tärkein parisuhteessa ja seksuaalisuudessa, ai miksi muka, mihin aivoja tarvitaan kun on sikakivaa ja sikasiistii ja itkin sikana....

Sullahan se ÄÖ näyttääkin olevan varsin suuri että on hyvä laukoa 😀😀

Vierailija
976/3798 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

PALJASTUKSIA JAKSOSTA 8!

Älä lue, jos et halua tietää!!!

Vilma heittää rannekkeen mereen ja jättää Juuson.

Pauliina ja Husky nukkuvat samassa sängyssä ja Huskylla kova stondis. Pauliina kuiskaa, että on hänen ja Huskyn kiusaamista ja tekee kovasti mieli. Joonas on aivan murtunut.

Seuraavassa jaksossa tullaan näkemään Emmin ja Jessen kohtaaminen eli lopettavatkohan he leikin kesken. Myös kaksi, en tiedä ketkä, hiippailevat salaa jonnekin.

Vierailija
977/3798 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ruutu Plus -ihmiset, spoilereita? :D

Vilma riisu rannekkeen iltanuotiolla. Jonnella on käynyt käsi Erikan housuissa. Artulla oli jäätävä stondis ja Pauliinaa panettaa. Ens viikon jaksossa Jesse ja Emmi tapaavat, Emmillä itku silmässä, näyttäis ihan siltä et ne lopettaa leikin kesken.

T. TISSI

Vierailija
978/3798 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonne on kyllä yks hämärimmistä tyypeistä joita maa päällään kantaa

Vierailija
979/3798 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miikka ja Sonja nähty yhdessä Lahessa. Seurustelevat nykyään. Onnex, jonne on ällöttävä!!

Vierailija
980/3798 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat Vilma ja Juuso rikkoivat rajojansa...

Ketju on lukittu.