Official Temptation Island Suomi Finland 2017 eli TI
Noniin, tässä uusi ketju vuoden 2017 TI Suomi ohjelmalle. Nyt kaivetaan popcornit esiin ja istutaan mukavasti sohvalle ja aletaan ruotimaan ohjelmaa. Mitä mieltä olet?
Kommentit (3798)
Miksi vaalea tippunut poika sanoi muistaakseni esim Jaakostakin että "sairas tyyppi joka manipuloi"? :D
Siis ymmärsinkö oikein, että uusi pari Pauliina ja Niklas ovat olleet yhdessä neljä vuotta ja eivät ole sinä aikana kertaakaan käyneet yhdessä bilettämässä tai nähneet toisiaan humalassa? Erikoista, jos näin on! Aika outo valinta hakea mukaan tällaiseen tv-formaattiin, jossa bilettäminen on melko olennainen osa koko juttua.
saituri kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tonikinhan sanoi tippuessaan että "Jonne on narsisti." :D
Kuinka hyvin Toni tunsi Jonnen? Ikinä nähny miltä näyttää saati mitään videoita hänestä. Se mistä hän pystyi vetään johtopäätökset on sonjan puheet. Mikäli meette katsomaan näiden osallistujien kuvia jostain niin sieltäkin näkyy et kaikki muut oon kokoontunu yhteen ohjelman jälkeen paitsi Sonja, Miikka, Juuso, Vilma, Jesse ja Emmi.
Jep. Jotenki vaikuttaa siltä että nää ei tyypit halua olla missään jutuissa ohjelman muiden (tiettyjen) tyyppien kanssa. Outoa.. olisko ollut jotain keskinäistä? Sonjan instastakin voi jo päätellä ettei edes seuraan kaikkia ohjelman tyyppejä. Ei edes tätä uutta Pauliinaa..vaikka oli myös pariskunnan naispuolisena osallisena mukana... Vaikka tulikin kesken kaiken, mutta silti.
Cactus Joe kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Cactus Joe, jännää että sinä näet vaan pinnan josta kuvittelet, ettei siellä tapahdu mitään, ja minä näen sen valtavan kivun ja häpeän siellä alla. Mitä syvemmälle tällainen ihminen näissä tunteissa joutuu, sitä ilmeettömämmäksi hän käy.
Niklaksen olemus särkee mun sydäntä, se hyvyys ja hauraus. Hänelle toivoisi van hyvää.
t. edellinen, 2326
Tää menee ehkä vähän OT:ksi ja Temptation Iceland -tason syvällisyyksiin, koita kestää!
Mulla on itellä todettu persoonallisuushäiriö nimeltä estynyt persoonallisuus/avoidant personality disorder. Yks mun hoitokontakti joskus kuvaili, että siinä on jotain samaa kuin narsistisessa persoonallisuushäiriössä. Eli on olemassa ohutnahkaista narsismia ja paksunahkaista narsismia, ja mulla on vissiin tota ensimmäistä aika paljon. Kuvittelen, että kaikki maailman ihmiset jatkuvasti tarkkailee mua ja että niillä on musta negatiivinen mielipide ja pelkään, että joudun niiden pilkan kohteeksi. Eli mulla on kyllä kokemusta häpeästä, se lamauttaa mut välillä melkein täysin ja saa eristäytymään muusta maailmasta.
Se miten mä sit varmaan eroan Jonnesta on, että mulla se häpeä on kääntynyt itseäni vastaan vihana ja itseinhona ja jatkuvana itseni mollaamisella ja Jonnella (ehkä?) taas vastaavasti muiden satuttamiseen. Mä pidän omaa tapaani "terveempänä" koska sillon satutan vain itseäni enkä muita. Ehkä mä pidän Jonnea niin outona siksi, että sen tapa kommunikoida muiden kanssa eroaa mun omasta niin paljon. Mäkin manipuloin omasta mielestäni ihmisiä aika paljon, mutta se liittyy enemmän siihen, etten uskalla ilmaista omia toiveitani vaan yritän saada tahtoni läpi niin, että se toinen ihminen ehdottais sitä muka hyvää hyvyyttään eikä mun tarvitse suoraan kysyä. Ja jos olen omasta mielestäni/muiden mielestä tehnyt jotain väärin niin annan sen kyllä näkyä, ruoskin itseäni julkisesti oikein kunnolla, että ihmiset huomais, kuinka pahalta musta tuntuu. Ja Jonne ei näin tee, vaikuttaa ettei se kadu mitään.
Esim. jos Joonas niiden ekojen iltojen perseilyjen jälkeen ei ois vaikuttanut ollenkaan katuvalta vaan jatkanut ihan pokkana meininkiä eikä olis puhunut siitä, että on varmasti loukannut Pauliinaa, tälläkään palstalla ei suhtauduttais siihen kovin lämpimästi. Ihmiset yleensä suhtautuu myötätuntoisemmin jos toinen katuu ja osoittaa olevansa pahoillaan. Jonnelta tää katuminen puuttuu kokonaan ja se sekä ärsyttää että hämmentää mua. Tulis jotenkin mieleen et jos se on kerta mestarimanipuloija nii kai se ton verrankin perus sosiaalipsykologiaa tajuis ja edes näyttelis katuvaa. Koska se ei näin tee, mulle tulee semmonen fiilis ettei se tajua tekevänsä mitään väärin. Ja se on pelottavaa, koska sillon se ei voi muuttua.
Tästä nyt tuli tämmönen sekava avautuminen, sori siitä!
No mulla oli luonnehäiriöinen eksä eikä se koskaan katunut mitään tekojaan, koska mielestään oli aina oikeassa eikä mikään nöyrtyminen sopinut kuvioon. Mutta tuon saman se osasi kyllä, että osaa ihan hetkessä vaihtaa tunnetilasta toiseen ja nimenomaan sinne hyvältä näyttävään suuntaan.
Eli kun normaali ihminen raivostuu ja menettää täysin hermonsa juuri esimerkiksi vaikka sen psykopaatin vehkeilystä niin tämä psyko itse alkaakin käyttäytyä täysin hillitysti ja normaalisti ikään kuin ei olisi mitään ongelmaa eikä koskaan ollutkaan kuin korkeintaan siinä vastapuolessa itsessään.
En tiedä, tajusiko kukaan tästä mitään, mutta tulipahan yritettyä.
Vierailija kirjoitti:
Kuronen saisi Vilman hiillostamisen lisäksi kohdistaa sitä samaa myös Juusoon. Vilmaa hän kehottaa katsomaan peiliin ja kyselee, eikö Jussin kanssa muka tapahtunut mitään, mutta Juusolle ei sano mitään. Juuso tekee samaa ja lisäksi puhuu Vilmasta todella inhottavasti, katkerasti ja aggressiivisesti. Vilma ei puhu Juusosta.
Tätä mäkin olen miettinyt! Ihme kaksoistandardi Kurosella. Ei kyseenalaista Juuson hommia päin naamaa mutta Vilman kyllä minkä kerkeää. Ne molemmat rikkoo koko ajan samoja rajoja, vaikkakin Vilmalla on kyllä menny vähän lujempaa.
Ärsyttääkö muita Chyennen sössötys?
Vierailija kirjoitti:
Cactus Joe kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Cactus Joe, jännää että sinä näet vaan pinnan josta kuvittelet, ettei siellä tapahdu mitään, ja minä näen sen valtavan kivun ja häpeän siellä alla. Mitä syvemmälle tällainen ihminen näissä tunteissa joutuu, sitä ilmeettömämmäksi hän käy.
Niklaksen olemus särkee mun sydäntä, se hyvyys ja hauraus. Hänelle toivoisi van hyvää.
t. edellinen, 2326
Tää menee ehkä vähän OT:ksi ja Temptation Iceland -tason syvällisyyksiin, koita kestää!
Mulla on itellä todettu persoonallisuushäiriö nimeltä estynyt persoonallisuus/avoidant personality disorder. Yks mun hoitokontakti joskus kuvaili, että siinä on jotain samaa kuin narsistisessa persoonallisuushäiriössä. Eli on olemassa ohutnahkaista narsismia ja paksunahkaista narsismia, ja mulla on vissiin tota ensimmäistä aika paljon. Kuvittelen, että kaikki maailman ihmiset jatkuvasti tarkkailee mua ja että niillä on musta negatiivinen mielipide ja pelkään, että joudun niiden pilkan kohteeksi. Eli mulla on kyllä kokemusta häpeästä, se lamauttaa mut välillä melkein täysin ja saa eristäytymään muusta maailmasta.
Se miten mä sit varmaan eroan Jonnesta on, että mulla se häpeä on kääntynyt itseäni vastaan vihana ja itseinhona ja jatkuvana itseni mollaamisella ja Jonnella (ehkä?) taas vastaavasti muiden satuttamiseen. Mä pidän omaa tapaani "terveempänä" koska sillon satutan vain itseäni enkä muita. Ehkä mä pidän Jonnea niin outona siksi, että sen tapa kommunikoida muiden kanssa eroaa mun omasta niin paljon. Mäkin manipuloin omasta mielestäni ihmisiä aika paljon, mutta se liittyy enemmän siihen, etten uskalla ilmaista omia toiveitani vaan yritän saada tahtoni läpi niin, että se toinen ihminen ehdottais sitä muka hyvää hyvyyttään eikä mun tarvitse suoraan kysyä. Ja jos olen omasta mielestäni/muiden mielestä tehnyt jotain väärin niin annan sen kyllä näkyä, ruoskin itseäni julkisesti oikein kunnolla, että ihmiset huomais, kuinka pahalta musta tuntuu. Ja Jonne ei näin tee, vaikuttaa ettei se kadu mitään.
Esim. jos Joonas niiden ekojen iltojen perseilyjen jälkeen ei ois vaikuttanut ollenkaan katuvalta vaan jatkanut ihan pokkana meininkiä eikä olis puhunut siitä, että on varmasti loukannut Pauliinaa, tälläkään palstalla ei suhtauduttais siihen kovin lämpimästi. Ihmiset yleensä suhtautuu myötätuntoisemmin jos toinen katuu ja osoittaa olevansa pahoillaan. Jonnelta tää katuminen puuttuu kokonaan ja se sekä ärsyttää että hämmentää mua. Tulis jotenkin mieleen et jos se on kerta mestarimanipuloija nii kai se ton verrankin perus sosiaalipsykologiaa tajuis ja edes näyttelis katuvaa. Koska se ei näin tee, mulle tulee semmonen fiilis ettei se tajua tekevänsä mitään väärin. Ja se on pelottavaa, koska sillon se ei voi muuttua.
No mulla oli luonnehäiriöinen eksä eikä se koskaan katunut mitään tekojaan, koska mielestään oli aina oikeassa eikä mikään nöyrtyminen sopinut kuvioon. Mutta tuon saman se osasi kyllä, että osaa ihan hetkessä vaihtaa tunnetilasta toiseen ja nimenomaan sinne hyvältä näyttävään suuntaan.
Eli kun normaali ihminen raivostuu ja menettää täysin hermonsa juuri esimerkiksi vaikka sen psykopaatin vehkeilystä niin tämä psyko itse alkaakin käyttäytyä täysin hillitysti ja normaalisti ikään kuin ei olisi mitään ongelmaa eikä koskaan ollutkaan kuin korkeintaan siinä vastapuolessa itsessään.
Kiitos vastauksesta, kyllä mä ainakin luulen ymmärtäneeni sun viestin. :) Tommonen kuulostaa tosi rankalta, onneksi olet päässyt hänestä eroon!
Kannattaa muistaa, että nämä luonnehäiriöt yms. syntyvät jo ihan lapsuudessa. Kukaan ei "päätä" ryhtyä luonnehäiriöiseksi. Ja pieni lapsi ei voi valita vanhempiaan. Toivoisi siis siksi tähän keskusteluun vähän ymmärrystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuronen saisi Vilman hiillostamisen lisäksi kohdistaa sitä samaa myös Juusoon. Vilmaa hän kehottaa katsomaan peiliin ja kyselee, eikö Jussin kanssa muka tapahtunut mitään, mutta Juusolle ei sano mitään. Juuso tekee samaa ja lisäksi puhuu Vilmasta todella inhottavasti, katkerasti ja aggressiivisesti. Vilma ei puhu Juusosta.
Tätä mäkin olen miettinyt! Ihme kaksoistandardi Kurosella. Ei kyseenalaista Juuson hommia päin naamaa mutta Vilman kyllä minkä kerkeää. Ne molemmat rikkoo koko ajan samoja rajoja, vaikkakin Vilmalla on kyllä menny vähän lujempaa.
Kuronenhan on ollut aiemmilla kausilla bileiden dj:nä, todennäköisesti nytkin. Lisäksi naisystävänsä oli aiemmilla kausilla maskin puolella. Eli Kuronen ja kumppanit tietää ohjelman ulkopuolisista tapahtumista paljon enemmän kuin me ikinä.
"Pahoinpitelytuomion Toni sai, kun hän oli lyönyt toista miestä yleisellä paikalla nyrkillä kasvoihin. Uhrin nenä murtui lyönnin seurauksena. Pahoinpitely tapahtui lokakuussa 2015 Pyhäjärvellä.
Viime kesäkuussa Toni ja toinen mies anastivat monitoimihallin omaisuutta. He veivät monitoimihallista rahalippaan, jossa oli käteistä 12,60 euroa. Kahvion jääkaapista he veivät makkaraa ja muita elintarvikkeita. Lisäksi he yrittivät varastaa älytaulun, mutta eivät onnistuneet irrottamaan sitä.
Samassa kuussa Toni vahingoitti yhden asianomistajan pihalla ollutta perämoottoria.
Vuoden 2016 heinäkuussa Toni jäi kiinni kulkuneuvon kuljettamisesta oikeudetta. Tonilla ei ollut lainkaan ajo-oikeutta ja teko oli hänelle kahdeksas vuoden sisään.
Laittomaan uhkaukseen Toni syyllistyi elokuussa. Hän uhkasi Instagramissa toista miestä henkirikoksella tai muulla väkivallalla niin, että uhatulla oli perusteltu syy pelätä henkilökohtaisen turvallisuutensa olevan vakavasti vaarassa. "
Iltalehden sivuilla juttua tästä sinkku-Tonista, sellainen sankari
Tunsin Tonin vuosia sitten. Samanlainen ku*ipää oli jo silloin, ja tiesi ettei siitä pojasta ole mihinkään muuhun kuin pahantekoon. Väkivaltainen ja ailahteleva tyyppi.
Päädyinkin vahingossa lukemaan Tonista jotakin suomi24:n Pyhäjärvi-palstalta jo joskus ennen kuin sinkut oli edes julkistettu. Oli kuulemma toitottanut kaikille heti kuvauksista tultuaan pääsystään ohjelmaan, mikä taitaa olla aika kovakin sopimusrikkomus. Jotain aineidenkäytöstäkin vihjailtiin. Nyt on ne hurjimmat viestit poistuneet tuosta ketjusta:
Ei.
Marilla ei ole avopuolisoa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.instagram.com/p/BS5mm7-AbX3/
Onko tuossa Marin kuvassa Marin kanssa Niklas? Vähän samalta näyttääkuvassa Marin avopuoliso
Ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.instagram.com/p/BS5mm7-AbX3/
Onko tuossa Marin kuvassa Marin kanssa Niklas? Vähän samalta näyttääkuvassa Marin avopuoliso
Ei.
Aha
Vilma oli tosi kauniin näköinen iltanotskilla, kun oli ottanut tekoripset pois, oikein hämmästyin, niin raikkaan näköinen, ei niin kuin niissä silmiä pienentävissä tekoripsissä.
Olis kiva nähdä miten noi viettää aikaa resortilla muuten kuin ryyppäämällä. En nyt muista kuka mut jossain jaksossa joku sanoi jotain "eilen kun katottiin leffaa..." (hui miten hyvin selitetty :D) eli sellaista selväpäistä perushengailuakin olisi joskus mukava vaihteeksi katsella. Ja vaikka tää pariskuntiin keskittyykin, niin harmittaa kun jää näkemättä sinkkujen välinen draama, esim. mitä kinaa niillä sinkkutytöilläkin oli jossain vaiheessa ollut. No joo, tää ei oo bb eli ehkä vähän turha sotkea noita keskenään :D
Vierailija kirjoitti:
Cactus Joe kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. edellinen, 2326
Höpö höpö. Jos jätkäkaverisi on ollut rauhallinen kun sinä olet riehunut, niin ei se tee jätkästä "psykopaatti narsistia". Melkein kaikkien "kavereideni" exät ovat aina olleet heidän puheidensa mukaan "narsisteja", vaikka näin tyttöjen kesken epäilen kyllä tietäväni kummat niissä suhteissa niitä narsisteja ovat olleet.
Usein se joka eniten huutaa toisia narsisteiksi, onkin sitä ihan itse kun peilin edessä itseään tutkiskelee.
Vilma näyttää Ulla Taalasmaalta.