Selittäkää miten Tinder toimii ja kannattaako...
... sinne yleensä mennä?
Olen ok-näköinen, kauniiksikin kehuttu nainen. Eli miten se toimii? Pyyhkäiset vasemmalle jos ei kiinnosta, ja oikealle, jos natsaa, ja mitä sitten? Onko siinä sitten jotakin keskustelua, ja miten, ja onko se toinen pakko heti kohta tavata jos haluaa ensin tutustua keskustelemalla netissä?
Millaisia kokemuksia? Tiedän tämän Tinder-horror story jutun, mutta muuten? Ja jos ette suosittele Tinderiä, niin mikä olisi hyvä deittisovellus?
T. Varautunut mutta ei varattu
Kommentit (363)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elämä on kirjoitti:
Tinder toimii joillekin, mutta itselleni sieltä ei jäänyt mitään käteen. Sain parin kuukauden aikana kymmenisen matchiä (tykkäsin varmaan 10-20 miehestä per päivä), aloitin heistä 8 kanssa keskustelun, neljä jatkoi jutustelua, vain yksi halusi nähdä muttei sitten tykännyt musta.
Samaan aikaan ulkonäöltään samantasoinen työkaverini käy jatkuvasti treffeillä, illallisilla ja yökylässä Tinderin kautta. Miehet aloittavat keskustelut, ja jatkavat juttua innokkaasti, sekä tapaamisen jälkeen pyytävät uudestaan ulos.
Mitään varsinaista eroa profiileissamme tai viesteissämme ei ole - kuvat samantyyppisiä, molemmilla huumorintajua. Mutta - niin kuin tosielämässäkin - toisella nyt vain on jatkuvasti vientiä, ja toisella ei. En vaan ymmärrä, miten miehet tietävät muutamasta kuvasta tai keskustelunavauksesta, että jaa tuo ei ole kelvannut kenellekään, en minäkään yritä edes irtoseksiä siltä.
Saanko arvata?
Sinulla on lyhyt tukka, hänellä pitkä. Sinulla korkeampi rasvaprosentti & löysät vaatteet. Jne. Tai et hymyile kameralle, tai olet 180+cm, tai sitä tai tätä.
Ei miehet tiedä ettei "tuo ole kelvannut kenellekään", koska miehet ei ajattele niin, miehet eivät ole naisia. Miehet päättää itse, ihan itsenäisesti. Teini ja parinkympin-alkuinen voi vielä miettiä muiden mielipiteitä, aikuinen mies (25+) harvemmin.
Molemmilla on pitkät hiukset, minä olen noin 15 kiloa laihempi, molemmat käytämme naisellisia vaatteita mutta hän useammin housuja, minä hameita/mekkoja. Olen laittanut hymykuvia, en ole kirahvi. Enkä tarkoittanut tuota viimeistä kirjaimellisesti.
Kaverisi on varmaan vaan helpompi. Jatka sinä samalla linjalla. Meitä nättejä mekkotyttöjä ei ole ikinä liikaa :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tinder on aika raadollinen, ainakin miehelle..Mulla oli suht ok itsetunto ennen, 3kk Tinderin jälkeen haluan vaan käpertyä peiton alle ja kuolla. En ole varmaan koskaan tuntenut itseni näin rumaksi
M32
Tiedän tunteen, käytin tinderiä 10kk viime vuonna ja melkein menetin uskoni naissukupuoleen kokonaan.
Se fiilis kun näet suuren vaivan sen eteen että saat ensinnäkin mätsin naisen kanssa ja saat naisen vastaamaan sun viesteihin, vaihdatte numerot ja juttelette whatsapissa lisää, sovitte treffit viikon päähän ja viikon päästä nainen sanoo olevansa flunssassa jonka takia ei pääse treffeille. Sanot naiselle että ilmoittelee sitten kun on taas terveenä mutta nainen ei enää vastaa tai jopa blokkaa sut heti.
Näin tapahtui parhaimmillaan kolme kertaa putkeen. Naiset toimii keskenään saman kaavan mukaan.
Onhan tuolla tosiaan oksettavaa käyttäytymistä monilta naisilta, mutta itse en ainakaan jaksa enää välittää. Jos nainen ei vaikuta siltä, että haluaa jutella kanssani, niin lopetan keskustelun. Turha on alkaa väkisin vääntämään. Voi olla, että he eivät ole kiinnostuneita tai sitten heillä on jo jotain pidemmälle edennyttä tai kiinnostavampaa menossa. Laittakoot minulle viestiä jälkikäteen jos haluavat.
Kannattaa muistaa, että tuolla on naisilla kovaa ylitarjontaa, eikä he oikeasti tunne sinua muutaman kuvan ja tekstin perusteella. Siten ei kannata ottaa henkilökohtaisesti jos he eivät sinulle kirjoita. Jos alkaa ärsyttämään, niin ei muuta kuin poistat matchin ja koitat löytää uuden.
Vaikka tuolta ei löytyisi kuin yksi miellyttävä nainen, niin sekin on jo vaivan arvoista.
Tässä on jo ihan hyvää asennetta muuten, mutta onnistuisitko vielä luopumaan tuosta ajattelutavasta, että jos nainen ei syystä tai toisesta ole kiinnostunut juuri sinusta, niin se on "oksettavaa käytöstä"? Jos voit hyväksyä sen, että ihmisiä kiinnostaa tai ei, eikä sinun ihmisarvosi ole siitä kiinni eikä naisen epäkiinnostus ole mikään henkilökohtainen loukkaus sinua kohtaan, takaan että aiempaa useampi nainen alkaa kiinnostua sinusta.
Se on oksettavaa käyttäytymistä jos aletaan tiuskimaan olemattomista asioista, poistetaan match heti sen tultua, ei vastata viesteihin, vaikuttaa suostuvaiselta tapaamiseen jos ei oikeasti aio kuitenkaan nähdä jne.
Ystävällinen ihminen päättää keskustelun sopivaan kohtaan, jossa se on luonteva päättää. Jos toinen ei luovuta, niin sanoo, että ei kiinnosta.
Minä löysin ihanan miehen tinderistä :) pari viikkoa viestiteltiin tiuhaan ja sitten nähtiin, jännitin alkuun että onko mies niin kiva kuin viesteistä vaikutti ja olihan se, ensimmäisestä halauksesta tiesin, että tämän kanssa haluan olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tinder on aika raadollinen, ainakin miehelle..Mulla oli suht ok itsetunto ennen, 3kk Tinderin jälkeen haluan vaan käpertyä peiton alle ja kuolla. En ole varmaan koskaan tuntenut itseni näin rumaksi
M32
Tinderiä ei vaan saisi ottaa ikinä tosissaan. Naisilla on siellä niiin paljon valinnanvaraa että hypergamia jyllää. Tavismies ei ole yhtään mitään siellä niiden tavisnaisten silmissä.
Näinhän se on. Pitäisi vaan ottaa huvina ja jos natsaa niin natsaa. Siellä on vaan naisissa valitettavan paljon varattuja tapauksia mittaamassa omaa tasoaan tai sitten sellaisia joiden parisuhdestatus on kysymysmerkki. Tinder-profiilissa ei mainita kumppanista mitään, mutta sitten esim. IG tai FB paljastaa kuvia puolison kanssa tai kaulailua miesporukassa. Saattavat jutella jonkun aikaa, mutta sitten yhtäkkiä katoavat kun puoliso alkaa todennäköisesti ihmetellä kenen kanssa sitä viestitellään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M32
Tiedän tunteen, käytin tinderiä 10kk viime vuonna ja melkein menetin uskoni naissukupuoleen kokonaan.
Se fiilis kun näet suuren vaivan sen eteen että saat ensinnäkin mätsin naisen kanssa ja saat naisen vastaamaan sun viesteihin, vaihdatte numerot ja juttelette whatsapissa lisää, sovitte treffit viikon päähän ja viikon päästä nainen sanoo olevansa flunssassa jonka takia ei pääse treffeille. Sanot naiselle että ilmoittelee sitten kun on taas terveenä mutta nainen ei enää vastaa tai jopa blokkaa sut heti.
Näin tapahtui parhaimmillaan kolme kertaa putkeen. Naiset toimii keskenään saman kaavan mukaan.
Onhan tuolla tosiaan oksettavaa käyttäytymistä monilta naisilta, mutta itse en ainakaan jaksa enää välittää. Jos nainen ei vaikuta siltä, että haluaa jutella kanssani, niin lopetan keskustelun. Turha on alkaa väkisin vääntämään. Voi olla, että he eivät ole kiinnostuneita tai sitten heillä on jo jotain pidemmälle edennyttä tai kiinnostavampaa menossa. Laittakoot minulle viestiä jälkikäteen jos haluavat.
Kannattaa muistaa, että tuolla on naisilla kovaa ylitarjontaa, eikä he oikeasti tunne sinua muutaman kuvan ja tekstin perusteella. Siten ei kannata ottaa henkilökohtaisesti jos he eivät sinulle kirjoita. Jos alkaa ärsyttämään, niin ei muuta kuin poistat matchin ja koitat löytää uuden.
Vaikka tuolta ei löytyisi kuin yksi miellyttävä nainen, niin sekin on jo vaivan arvoista.
Tässä on jo ihan hyvää asennetta muuten, mutta onnistuisitko vielä luopumaan tuosta ajattelutavasta, että jos nainen ei syystä tai toisesta ole kiinnostunut juuri sinusta, niin se on "oksettavaa käytöstä"? Jos voit hyväksyä sen, että ihmisiä kiinnostaa tai ei, eikä sinun ihmisarvosi ole siitä kiinni eikä naisen epäkiinnostus ole mikään henkilökohtainen loukkaus sinua kohtaan, takaan että aiempaa useampi nainen alkaa kiinnostua sinusta.
Oksettavaa se on siksi, että mies on panostanut asiaan enemmän. Järjestänyt ja sopinut treffit, mutta nainen kusettaakin viime metreillä olevansa flunssassa, eikä enää koskaan ota yhteyttä. Kuten on täälläkin nähty, ei treffien saaminen ole kaikille helppoa, ja sitten jos luulee niiden toteutuvan, niin toinen osoittautuukin kusettajaksi. Onhan se oksettavaa.
Minulla on miehenä strategiana tykätä kaikista naisista, jotka voisin kuvitella kanssani parisuhteeseen. Jos mätsi tulee, niin annan naisen tehdä aloitteen, koska omat aloitteeni eivät ole johtaneet mihinkään. Nainen on vain vastaillut velvollisuudentunnosta, eikä ole vienyt sitä ollenkaan eteenpäin tai sanonut suoraan, että ei kiinnosta ja lopulta poistanut mätsin. Paljon helpompaa näin ja ei tule pettymyksiä niin paljon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M32
Tinderiä ei vaan saisi ottaa ikinä tosissaan. Naisilla on siellä niiin paljon valinnanvaraa että hypergamia jyllää. Tavismies ei ole yhtään mitään siellä niiden tavisnaisten silmissä.
Näinhän se on. Pitäisi vaan ottaa huvina ja jos natsaa niin natsaa. Siellä on vaan naisissa valitettavan paljon varattuja tapauksia mittaamassa omaa tasoaan tai sitten sellaisia joiden parisuhdestatus on kysymysmerkki. Tinder-profiilissa ei mainita kumppanista mitään, mutta sitten esim. IG tai FB paljastaa kuvia puolison kanssa tai kaulailua miesporukassa. Saattavat jutella jonkun aikaa, mutta sitten yhtäkkiä katoavat kun puoliso alkaa todennäköisesti ihmetellä kenen kanssa sitä viestitellään.
Saman olen huomannut itsekin. Tämä ei tietenkään ole mikään yllätys, koska naisilla on luontainen tarve miellyttää miestä. Miehet eroavat parisuhteista, koska haluavat harrastaa seksiä muiden naisten kanssa. Naiset taas eroavat siksi, että haluavat tuntea olonsa halutuksi.
Tinderissä tuo sama halu saa jossain määrin tyydytystä, kun huomaa miesten haluavan heitä. Yleensä nämä naiset poistavat heti kun aloittaa keskustelun, mutta jotkut juttelevat jonkin aikaa ja sitten lopettavat.
En usko, että vastaavia tapauksia on miehissä juuri lainkaan. Jos siellä on varattuja miehiä, niin he hakevat ihan vain seksiseuraa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M32
Saman olen huomannut itsekin. Tämä ei tietenkään ole mikään yllätys, koska naisilla on luontainen tarve miellyttää miestä. Miehet eroavat parisuhteista, koska haluavat harrastaa seksiä muiden naisten kanssa. Naiset taas eroavat siksi, että haluavat tuntea olonsa halutuksi.
Tinderissä tuo sama halu saa jossain määrin tyydytystä, kun huomaa miesten haluavan heitä. Yleensä nämä naiset poistavat heti kun aloittaa keskustelun, mutta jotkut juttelevat jonkin aikaa ja sitten lopettavat.
En usko, että vastaavia tapauksia on miehissä juuri lainkaan. Jos siellä on varattuja miehiä, niin he hakevat ihan vain seksiseuraa.
Huvitavinta tuossa on se, että he ovat silti keskimäärin ihan yhtä haluttavia kuin kaikki muutkin naiset. Ei miesten halua voi mitata noin. Jos olisin täsmälleen yhtä kaunis nainen kuin olen komea mies, niin vientiä olisi kuin pipoa, mutta niin on seuraavallakin pirkolla ja sitä seuraavalla.
vieras-m kirjoitti:
Onhan se hyvä sovellus, nopea ja helppo. Mun kannalta vain harmi, että vaikea saada seuraa. Mietin, jos sitä kokeilis taas kerran. Viimeks viikon kokeilulla en saanut yhtään matchia :/ joten luovutin. Aikaisemmin olen saanut ehkä 7 paria, koskaan en Tinder/nettitreffeillä ole ollut.
Ymmärrän, etten ole mikään saalis niin tuo parisuhteen saaminen on kyllä haastavaa, mut aina voi haaveilla.
Kannattaa ottaa huomioon, että jos sun profiili on ollut vain viikon esillä, kaikki joista oot tykännyt ei ole välttämättä edes nähneet sitä vielä, eikä mahdollisesti kiinnostuneet ole ehtineet tykätä takaisin. Kaikki eivät välttämättä selaile päivittäin, eivätkä välttämättä kerralla kovin pitkään.
Ainakin mulle on joskus tullut matchejä tyypeistä, joista itse olen tykännyt kuukauttakin aikaisemmin.
Vierailija kirjoitti:
vieras-m kirjoitti:
Onhan se hyvä sovellus, nopea ja helppo. Mun kannalta vain harmi, että vaikea saada seuraa. Mietin, jos sitä kokeilis taas kerran. Viimeks viikon kokeilulla en saanut yhtään matchia :/ joten luovutin. Aikaisemmin olen saanut ehkä 7 paria, koskaan en Tinder/nettitreffeillä ole ollut.
Ymmärrän, etten ole mikään saalis niin tuo parisuhteen saaminen on kyllä haastavaa, mut aina voi haaveilla.
Kannattaa ottaa huomioon, että jos sun profiili on ollut vain viikon esillä, kaikki joista oot tykännyt ei ole välttämättä edes nähneet sitä vielä, eikä mahdollisesti kiinnostuneet ole ehtineet tykätä takaisin. Kaikki eivät välttämättä selaile päivittäin, eivätkä välttämättä kerralla kovin pitkään.
Ainakin mulle on joskus tullut matchejä tyypeistä, joista itse olen tykännyt kuukauttakin aikaisemmin.
Oman kokemukseni mukaan valtaosa kyllä selailee aika aktiivisesti. Erittäin harvoin saan matchia pitkän ajan takaa.
Itse olen puoli vuotta käyttänyt, enkä jaksa juurikaan käyttää enää, vaikka kiinnostaisikin tavata kivoja naisia. Ei vaan jaksa sitä, että valtaosan kanssa juttu ei etene mihinkään, koska tuo alun jutustelu alkaa puuduttamaan aika nopeasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on useampikin kaveri ketkä ovat löytäneet tinderistä puolison ja olleet nyt sitten 2-3 vuotta ainakin yhdessä. Mutta älytön mäihähän se on. Itse kokeilin tinderiä keväällä 2014, en halunnut mitään suhdetta enkä sieltä seksiäkään etsinyt vaan ihan mielenkiinnosta kokeilin. En ole ennen ollut mitenkään nirso miesten suhteen, mutta yhtäkkiä huomasin löytäväni jokaisesta jotain negatiivista vaikka livenä tavattaessa olisin varmasti alkanut keskustelemaan ja antanut ulkonäön olla toissijaista. Sain ehkä 15 matchia sen 2kk aikana (about 98% niistä kenet itse pyyhkäisin oikealle) ja osan kanssa juttelin ja yhden kanssa kävin kaksi kertaa "treffeillä". Sattumalta sitten noiden toisten treffien jälkeisenä päivänä törmäsin nykyiseen mieheeni eräässä tapahtumassa ja tässä sitä saman miehen kanssa ollaan edelleen vaikken etsinyt edes parisuhdetta.
Tarkoitan sanoa että on sieltä tinderistä varmasti mahdollista löytää puoliso, mutta tuo oli ainakin omalla kohdallani niin epätyypillinen tapa tutustua ihmisiin että olisin varmasti swipannut vasemmalle ihmisiä kenen kanssa livenä olisin tullut hyvin juttuun. Tietenkin tuolla on hyvin paljon niitä omanarvon testaajia niin miehissä kuin naisissa, matchin tullen ei sanota mitään ja jos keskustelun aloittaakin niin vastailu on nihkeää. Itse pääasiassa aloitin keskustelun niiden kanssa kenen kanssa match tuli swipatessa, mutta ne kenestä olin tykännyt ensin eivät monestikaan laittaneet viestiä. Tai sen perus "hei ootko mistä päin?" Ja sitten hiljaisuus.
Arviosi match prosentistasi on jokseenkin virheellinen.
Joo tiedän enkä yrittänytkään heittää tarkkaa prosenttilukua, tarkoitus oli sanoa että 0-2 jätti matchaamatta minut. No sovitaan sitten että match-% oli 95 +/- 5%.
Jos tuo pitäisi paikkaansa, niin muistaisit tarkan luvun.
Olen perusnätti ja normaalipainoinen, silloin 26-vuotias yliopistossa opiskeleva nainen eli kyllä niitä matcheja tuli lähes kaikilta joille itse sydäntä painoin. Tämä tuskin tulee yllätyksenä jos olet tinderiä koskaan käyttänyt. En pitänyt tarkkaa tukkimiehen kirjanpitoa mutta suunnilleen laskeskelin että noin 15-17 tykkäystä annoin.
Kyllä miehetkin lopettavat yhtäkkiä kirjoittelun Tinderissä. En mä pidä kovin pahana, jos poistaa matchin heti ilman kirjoittelua. Se on vain toisen kierroksen karsintaa. Ehkä vasta siinä vaiheessa huomaa esim. liian pitkän välimatkan.
Itse menin avoimella ja kokeilevalla asenteella. Olen päälle 30 vuotias mies, kivannäköinen kuulemma, fiksu, korkeasti koulutettu ja panostin profiiliin. Tehnyt joskus mallintöitä, mutta en tuonut kyseistä esille, sillä sisäinen kauneus on kaikista tärkein asia.
Vahinkomätsejä tuli ja jokunen supertykkäys, mutta ei yhtään kiinnostavaa, vaikka tykkäsin yli sataa henkilöä. Halusin vaan yhden hyvän mätsin, se olisi riittänyt ;). Laskin rimaa ja tuli muutamia, mutta ei kiinnostusta tavata ja niinpä viestittelytkin jäivät tai eivät edes alkaneet. Osa naisista varattuja, osa feikkejä yms. Ja profiilin takana pitäisi olla vielä oikeasti mukava ihminen, sillä pelkkä kaunis ulkokuori ei riitä kohdallani mihinkään. Niinpä kolmen kuukauden jälkeen lopetin tykkäilyt, mutta en masentunut. Tulipahan sekin testattua.
Kannattaako kokeilla? Kannattaa ehdottomasti, muttei kannata masentua tai pahoittaa mieltänsä. Monille naisille varmasti ok sovellus, useammalle miehelle turha tai turhauttava. Mutta eihän tuossa menetä mitään ja helppoa lähteä pois, ja yhtä helppoa palata aina takaisin... ;).
Joku henkilö oli luonut tinderiin profiilin facekuvillani. Tämä selvisi, kun miespuolinen ystäväni ihmetteli, mitä teen siellä (olen jo suhteessa). Kiva juttu, kun mitenkä tuollaisenkin saa sieltä poistettua, ei mitenkään... Muutenkaan mitä järkeä tehdä joku tuollainen catfishprofiili, ihmetteleehän ne miehet sitten kun ihan erinäköinen matami ilmestyy mahdollisille treffeille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
2v saldoni:
Selasin noin 50000 naista, laitoin Liken noin 30000:lle, match tuli noin 1000 kanssa. Minulle alkoi jutella noin 40, itse aloin jutella noin 80:lle. Vastasin kaikkien viestiin, minun viestiin vastasi noin 55%. Noin 80-85 kanssa siis tuli juteltua. Noin puolet noista sellaisia, että loppui 1-2 lauseen/viestin jälkeen. Osa noista sellaisia, että tuli haukkumista tai vittuilua. Myös osa pidemmistä viestittelyistä meni tuolle asteelle suht nopeasti (huom: naisen taholta). Vittuilu oli esimerkiksi sellaista, että kun kerroin paikkakuntani, niin tuli "no se selittääkin" (viitaten siihen että miksi olen niin tyhmä/outo/hullu tai muuta vastaavaa). Tai sitten vittuilua etunimestäni, kaikki minun nimiset ovat kuulemma samanlaisia, viitaten taas johonkin edellä mainittuun adjektiiviin.
Jos viestittely sujui tai tuntui sujuvan, esimerkiksi 4-5 tuntia juteltiin ekana iltana, niin noin puolesta noista naisista ei kuitenkaan jatkossa kuulunut enää mitään. Naisilla oli huono tapa kadota selittämättömästi ja pian. Esimerkiksi noin 10% poisti matchin saatuaan aloitusviestini. Osa poisti matchin 1-3 minuutissa matchin jälkeen, vaikka olisivat laittaneet minulle Super-Liken.
Huomasin että naiset joiden kanssa viestittely jatkuu, ja tuntui että voisi jatkua vaikka kuinka pitkään ja kauan, olivat suureksi osaksi white trashia. Tupakoivia yksinhuoltajia.
4 päädyin tapaamaan, yhdelle olin matkaopas kun tuli vierailemaan kaupungissani lomallaan, muut kai sitten olivat varsinaisia treffejä. Melko tylsiä ja epämukaviakin treffejä lähes kaikki. Täysin erilaisten naisten kanssa kuin millaisia haen. Jokaisen tapasin enimmäkseen tekemisen puutteen takia, tai siksi että tulisi edes joku tavattua, kuin siksi että olisin ollut kiinnostunut.
Yhdestä naisesta kiinnostuin Tinderissä. Vetosi siihen että olemme liian eri aaltopituudella, että voisimme tavata. Myönsi kyllä että meillä on paljon yhteistä. 2,5 kuukauden ajan yritin saada hänet kertomaan mihin hän viittaa sillä että olemme eri aaltopituuksilla, ja miten hän pystyy sen muutamasta viestistä huomaamaan, mutta en saanut mitään sen enempää irti. Yleensä tuollaisia "meidän kemiat ei toimi" kuulee vasta treffeillä tai treffien jälkeen, en tiedä mihin tuollaisella viitataan jos vasta viestitellään.
Muissa paikoissa on paljon helpompaa viestitellä, ja hyvin harvat katoavat selittämättä ja nopeasti. Myös treffit ovat harvoin samanlaisia kuin Tinderin kautta sovittuna. Ehkä tietynlaiset ihmiset ovat Tinderissä yliedustettuna. En oikein osaa sen enempää kuvailla millaiset. Ehkä vähän sellaiset jotka suhtautuu ihmisiin kuin tavaroihin tai "karjaan". Tai ehkä Tinderin pitkäaikainen käyttö tekee ihmisistä sellaisia. Tai ehkä naisille ei jää muuta vaihtoehtoa..? Itse vastasin jokaiseen saamaani viestiin Tinderissä, enkä koskaan poistanut matcheja (lukuunottamatta paria vahinko-Likeä, jotka poistin heti kun ne huomasin).
Voijeesusmaaria! :-o
Sanopa muuta, noin kauan saa lypsää eikä siltikään nainen osaa perustella mitään.
Vierailija kirjoitti:
2v saldoni:
Selasin noin 50000 naista, laitoin Liken noin 30000:lle, match tuli noin 1000 kanssa. Minulle alkoi jutella noin 40, itse aloin jutella noin 80:lle. Vastasin kaikkien viestiin, minun viestiin vastasi noin 55%. Noin 80-85 kanssa siis tuli juteltua. Noin puolet noista sellaisia, että loppui 1-2 lauseen/viestin jälkeen. Osa noista sellaisia, että tuli haukkumista tai vittuilua. Myös osa pidemmistä viestittelyistä meni tuolle asteelle suht nopeasti (huom: naisen taholta). Vittuilu oli esimerkiksi sellaista, että kun kerroin paikkakuntani, niin tuli "no se selittääkin" (viitaten siihen että miksi olen niin tyhmä/outo/hullu tai muuta vastaavaa). Tai sitten vittuilua etunimestäni, kaikki minun nimiset ovat kuulemma samanlaisia, viitaten taas johonkin edellä mainittuun adjektiiviin.
Jos viestittely sujui tai tuntui sujuvan, esimerkiksi 4-5 tuntia juteltiin ekana iltana, niin noin puolesta noista naisista ei kuitenkaan jatkossa kuulunut enää mitään. Naisilla oli huono tapa kadota selittämättömästi ja pian. Esimerkiksi noin 10% poisti matchin saatuaan aloitusviestini. Osa poisti matchin 1-3 minuutissa matchin jälkeen, vaikka olisivat laittaneet minulle Super-Liken.
Huomasin että naiset joiden kanssa viestittely jatkuu, ja tuntui että voisi jatkua vaikka kuinka pitkään ja kauan, olivat suureksi osaksi white trashia. Tupakoivia yksinhuoltajia.
4 päädyin tapaamaan, yhdelle olin matkaopas kun tuli vierailemaan kaupungissani lomallaan, muut kai sitten olivat varsinaisia treffejä. Melko tylsiä ja epämukaviakin treffejä lähes kaikki. Täysin erilaisten naisten kanssa kuin millaisia haen. Jokaisen tapasin enimmäkseen tekemisen puutteen takia, tai siksi että tulisi edes joku tavattua, kuin siksi että olisin ollut kiinnostunut.
Yhdestä naisesta kiinnostuin Tinderissä. Vetosi siihen että olemme liian eri aaltopituudella, että voisimme tavata. Myönsi kyllä että meillä on paljon yhteistä. 2,5 kuukauden ajan yritin saada hänet kertomaan mihin hän viittaa sillä että olemme eri aaltopituuksilla, ja miten hän pystyy sen muutamasta viestistä huomaamaan, mutta en saanut mitään sen enempää irti. Yleensä tuollaisia "meidän kemiat ei toimi" kuulee vasta treffeillä tai treffien jälkeen, en tiedä mihin tuollaisella viitataan jos vasta viestitellään.
Muissa paikoissa on paljon helpompaa viestitellä, ja hyvin harvat katoavat selittämättä ja nopeasti. Myös treffit ovat harvoin samanlaisia kuin Tinderin kautta sovittuna. Ehkä tietynlaiset ihmiset ovat Tinderissä yliedustettuna. En oikein osaa sen enempää kuvailla millaiset. Ehkä vähän sellaiset jotka suhtautuu ihmisiin kuin tavaroihin tai "karjaan". Tai ehkä Tinderin pitkäaikainen käyttö tekee ihmisistä sellaisia. Tai ehkä naisille ei jää muuta vaihtoehtoa..? Itse vastasin jokaiseen saamaani viestiin Tinderissä, enkä koskaan poistanut matcheja (lukuunottamatta paria vahinko-Likeä, jotka poistin heti kun ne huomasin).
Onko nimesi esim. Tomi?
Vierailija kirjoitti:
Joku henkilö oli luonut tinderiin profiilin facekuvillani. Tämä selvisi, kun miespuolinen ystäväni ihmetteli, mitä teen siellä (olen jo suhteessa). Kiva juttu, kun mitenkä tuollaisenkin saa sieltä poistettua, ei mitenkään... Muutenkaan mitä järkeä tehdä joku tuollainen catfishprofiili, ihmetteleehän ne miehet sitten kun ihan erinäköinen matami ilmestyy mahdollisille treffeille.
No huhhuh! Toivottavasti kaikki tuttusi joille tuo on tullut vastaan ovat ilmiantaneet profiilin. Identiteettivarkaushan tuo on.
MiäsHenkilö kirjoitti:
Tässä on hyvä kuvaus siitä miten tinder todella toimii:
https://www.bustle.com/articles/121866-i-swiped-right-on-everyone-on-ti…
Miehet vaikertaa sen kanssa, että kukaan ei ole heistä kiinnostunut, naiset taas eivät voi oikeastaan koskaan tietää oletko miehen mielestä sintti vai vonkale, näin kalastustermein.
Jos alla olevalla videolla esitetty teoria pitää paikkaansa, minun joka olen oman arvioni mukaan ulkonäöltäni jota kuinkin 7, minun ei pitäisi saada mätsejä ennen kuin alan pyyhkimään 4:n naisia oikealle... paitsi silloin kun valokuva hämää ja treffeillä nainen paljastuu neloseksi. Jännä katsoa miten käy!
.
Aika hyvä video. Masentava, mutta mielummin näen todellisuuden sellaisena kun se on.
Vierailija kirjoitti:
Teinipojat tuon profiilin ovat todennäköisesti luoneet, eikä naiset. Trollaavat miehiä profiilillasi.