Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Selittäkää miten Tinder toimii ja kannattaako...

Vierailija
21.02.2017 |

... sinne yleensä mennä?

Olen ok-näköinen, kauniiksikin kehuttu nainen. Eli miten se toimii? Pyyhkäiset vasemmalle jos ei kiinnosta, ja oikealle, jos natsaa, ja mitä sitten? Onko siinä sitten jotakin keskustelua, ja miten, ja onko se toinen pakko heti kohta tavata jos haluaa ensin tutustua keskustelemalla netissä?

Millaisia kokemuksia? Tiedän tämän Tinder-horror story jutun, mutta muuten? Ja jos ette suosittele Tinderiä, niin mikä olisi hyvä deittisovellus?

T. Varautunut mutta ei varattu

Kommentit (363)

Vierailija
201/363 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä on kirjoitti:

Tinder toimii joillekin, mutta itselleni sieltä ei jäänyt mitään käteen. Sain parin kuukauden aikana kymmenisen matchiä (tykkäsin varmaan 10-20 miehestä per päivä), aloitin heistä 8 kanssa keskustelun, neljä jatkoi jutustelua, vain yksi halusi nähdä muttei sitten tykännyt musta.

Samaan aikaan ulkonäöltään samantasoinen työkaverini käy jatkuvasti treffeillä, illallisilla ja yökylässä Tinderin kautta. Miehet aloittavat keskustelut, ja jatkavat juttua innokkaasti, sekä tapaamisen jälkeen pyytävät uudestaan ulos.

Mitään varsinaista eroa profiileissamme tai viesteissämme ei ole - kuvat samantyyppisiä, molemmilla huumorintajua. Mutta - niin kuin tosielämässäkin - toisella nyt vain on jatkuvasti vientiä, ja toisella ei. En vaan ymmärrä, miten miehet tietävät muutamasta kuvasta tai keskustelunavauksesta, että jaa tuo ei ole kelvannut kenellekään, en minäkään yritä edes irtoseksiä siltä.

"ulkonäöltään samantasoinen työkaverini käy jatkuvasti treffeillä"

Olisko se kuitenkin joku ratkaiseva ero siinä "tasossa"? Ihmisen voi olla vaikeaa arvioida omaa tasoaan verrattuna muihin. Siinä työkaverissasi voi olla jotain erityisen viehättävää kuvissa tai hänen teksteissään.

Vierailija
202/363 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä jäi hyvä mieli kyseistä sovelluksesta. Kaveri ylipuhui lataamaan joku pari vuotta sitten :D Löytyihän sieltä todella erilaisia heppuja, muutama sellainen kenen kanssa jutteli ihan vain lämpimikseen niitä näitä ja muutama joiden viestit olivat pelkkää dirty talkia, huoh. Selailin sitä yleensä tylsyyksissäni, en oikeasti hakenut sieltä mitään vakavaa koska en uskonut että Tinderistä voisi jonkun tosissaan löytää. Noh, miten kävikään, yksi mies sitten ehdotti tapaamista ja nyt 1,5v myöhemmin olen saman ihanan miehen kanssa avoliitossa.. :) 

Että minun kokemukseni mukaan kannattaa! Mutta tosiaan ihan laidasta laitaan löytyy erilaista porukkaa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/363 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerään siis yhä rohkeutta tähän Tinder-kokeiluun... Ehkä jokin ilta muutaman viikon päästä juon vähän viiniä rohkaisuksi ja luon tilin. Onko oikeesti niin, että on parempi luoda uusi FB-profiili? Mulla on vielä suht harvinainen nimi, joten en haluaisi mitään ahdistelijoita, jos ei natsaakaan... Kokemusta nimittäin on stalkkereista.

Ap

Mä ajattelin ensin kuin sinä. Mulla oli rinnakkaistili facebookissa, nimimerkki ja aluksi jopa piirroskuva profiilikuvana. Sitten rohkaistuin ja menin omalla naamalla ja nimelläni. Tinderissä on ihan tavallisia ja hyvin menestyneitäkin ihmisiä. Hulluja mahtuu joka foorumille. Turha niiden takia on itseään rajoittaa. Mulla on ollut treffejä julkkisten, miljonäärien, pankinjohtajien, mallien ja ihan tavisten kanssa. Kivoja ja outoja, ihania ja ärsyttäviä. Niin kuin ihmiset nyt ovat. Tinder on niin kuin katu tai baari: sama kirjo siellä tulee vastaan.

Samaa mieltä. "Kaikki" on Tinderissä.

Kaikki ei ole edes Facebookissa. Minä joutuisin Tinderiä varten perustamaan tilin ja aika lailla raakaversio siitä tulisi. Nimeni on ulkomaalainen, vaikka olen suomalainen ja vaalea. En todellakaan laittaisi omaa nimeä. Ja ihan tavallinen, rehellinen nainen olen.

Ok, no sä et ole, mutta eiköhän tuo "kaikki" tarkoittanut, että kaikenlaiset.

Totta. Minä tulkitsin että puhe oli feikkiprofiileista. Anyway, tylsää että Tinder vaatii jonkun Facebook-tilin.

Vierailija
204/363 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nyt reilun vuoden roikkunut tinderissä. Matcheja tulee todella paljon, mutta olen tullut siihen tulokseen että suurin osa miehistä antaa lähes kaikille sydäntä, eli kannattaa vaan itse odottaa miehen aloitetta. Aiemmin tein todella paljon aloitteita, mutta huonolla menestyksellä. Kokeilin monenlaista tyyliä aloitteissa, välillä kysyin jotain profiilista, välillä huumoria, välillä suora ehdotus treffeille menemisestä ja välillä ihan vaan sanoin moi. Yksikään aloitteistani ei johtanut tapaamiseen. Joten olen antanut miesten tehdä aloitteet.

Olen panostanut paljon profiiliini. Minulla on 6 kuvaa, joista ilmenee varsin laajasti mitä harrastan jne. Kuvista näkyy kasvot selkeästi ja vartalo myös. Tekstin olen kirjoittanut huumorilla mutta siitä selviää kyllä millä alalla olen, mitä harrastan, mihin kulutan suurimman osan päivästäni ja mitä olen etsimässä.

Annan hyvin valikoivasti sydäntä miehille. Jos mies ei ole vaivautunut valitsemaan edes kunnollisia kuvia tai kirjoittamaan mitään profiilitekstiä niin painan samantien ruksia. Kaikille paidattomille pullistelijoille ja autonsa/veneensä/moottoripyöränsä kanssa poseeraaville ruksia heti. Samaten niille joilla rööki suussa, näyttävät keskisormea, olutmerkkilippis päässä jne. Ilmeiset oikeinkirjoitusvirheet saavat myös samantien painamaan ruksia. Minulla ei ole mitään yhteistä tuollaisten miesten kanssa enkä koe että olisin jotenkin velvollinen tuhlaamaan aikaani täysin epäkiinnostavien miesten kanssa. Ja muutenkin noista suttuisista kuvista ja tekstittömyydestä jotenkin välittyy ettei mies ole todellakaan kovinkaan tosissaan tinderiä ladannut.

Olen käynyt ehkä 15 kertaa tinderin kautta treffeillä ja yksikään ei ole paljastunut miksikään friikiksi, toisin kuin Suoli24 kautta. Kaikkien kanssa on ollut mukavat treffit. Muutaman kanssa olen ystävystynyt, vaikkei mitään romanssia syntynytkään. Viikko sitten tapasin todella mielenkiintoisen miehen jota valitettavasti en ole ehtinyt vielä näkemään uudelleen, viestitellään kuitenkin päivittäin. Eipä tuollakaan miehellä ollut kuin ehkä 3 kuvaa ja muutaman virkettä tekstiä, mutta ne kuvat ja teksti kertoi sitäkin enemmän, meillä on paljon yhteistä. Toivon kovasti että myös seuraavat treffit olisi yhtä hauskat, tästähän nimittäin voisi jopa tulla jotain vakavaa :)

N31

Vierailija
205/363 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Olen ok-näköinen, kauniiksikin kehuttu nainen".

En suosittele, tuosta lauseesta tuli jo ilmi sun epävarmuus. Pahoitat vaan mielesi jos menet tinderiin. Jos kuitenkin päätät mennä sinne, niin toivottavasti tiedät oman tasosi ja jos päätät olla itse aktiivinen ja aloittaa viestittelyn jonkun kanssa niin lähesty vain oman tasosi miehiä.

Allekirjotan tuon että pahoittaa mielensä. Aika pintaliitoa se on ja suuri osa miehistä hakee vain seksiä eikä mitään vakavampaa.

Ok Cupid vois olla parempi. Itse tapasin nyksäni lopulta harrastuksen parissa.

P.S. Tiedän olevani nätti, vaikka en mikään missi olekaan.

Mulla meni hetkessä hermo Ok Cupidiin. Kirjoitin esittelyyni jo heti alkuun että kaukosuhde ehdoton ei ja et etsin vakituista suhdetta. Muhun otti yhteyttä todella moni mies, 3 samasta kaupungista kuin itse etsimässä yhden yön juttuja, loput jostain monen tunnin junamatkan päästä, Meksikosta, Australiasta, Afrikan eri maista ja jostain Itä-Euroopasta. Poistin kahden kuukauden jälkeen profiilini, että täällä on vaan lukutaidottomia tolloja.

Ei vaan niitä nettihuijareita. Mulla oli tuo sama ja ihmettelin aluksi.

Vierailija
206/363 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on aika huono siinä mielessä että miehet etsii lähinnä helppoa panoa. Voit kuitenkin löytää jotain vakavampaakin.itse nuorena naisena sain enemmän mätchejä melko kuumasta vartalokuvasta kuin kasvokuvasta mistä tein johtopäätöksen että moni etsii seksiä.miehet ovat aika passiivisia ja harva jaksaa keskustella jos et vie seksiin päin keskustelua.olen tavannut yhden miehen tinderistä ja nyt tapaillaan.ollaan opiskelijoita.tinder on kuitenkin ns. Matalan kynnyksen sovellus ja siellä on myös tasokkaita miehiä.Se on kivaa ajanvietettä mutta älä aseta liian kovia odotuksia.suosittelen kokeilemaan.

Vierailija
207/363 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä on kirjoitti:

Tinder toimii joillekin, mutta itselleni sieltä ei jäänyt mitään käteen. Sain parin kuukauden aikana kymmenisen matchiä (tykkäsin varmaan 10-20 miehestä per päivä), aloitin heistä 8 kanssa keskustelun, neljä jatkoi jutustelua, vain yksi halusi nähdä muttei sitten tykännyt musta.

Samaan aikaan ulkonäöltään samantasoinen työkaverini käy jatkuvasti treffeillä, illallisilla ja yökylässä Tinderin kautta. Miehet aloittavat keskustelut, ja jatkavat juttua innokkaasti, sekä tapaamisen jälkeen pyytävät uudestaan ulos.

Mitään varsinaista eroa profiileissamme tai viesteissämme ei ole - kuvat samantyyppisiä, molemmilla huumorintajua. Mutta - niin kuin tosielämässäkin - toisella nyt vain on jatkuvasti vientiä, ja toisella ei. En vaan ymmärrä, miten miehet tietävät muutamasta kuvasta tai keskustelunavauksesta, että jaa tuo ei ole kelvannut kenellekään, en minäkään yritä edes irtoseksiä siltä.

Parissa kuukaudessa ei voi päätellä mitään. Jos minä nyt päätän, että alan ilman nettiä tapailemaan miehiä, niin saldo olisi parissa kuukaudessa ehkä juuri tuollainen kuin sinun Tinder-kokeilusi. Eikä tuo ole mikään huono tulos. Minä ajattelen, että jos vuosien aktiivisuus -oli sitten netti tai "tosielämä- kyseessä - ei tuota minkäänlaista tulosta, niin se on ikävää. Mutta eihän mitään takeita ole suhteesta yhtään millään tavalla.

Vierailija
208/363 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tinder toimii niin että miehet ottaa sen mitä saa eli tykkää kaikista ja tyytyy siihen jolta saa vastakaikua.

Kun taas naiset valikoi miehistä kylmän pinnallisesti vain kaikista tasokkaimmat eli parhaimmillaan tykkää jostain 0.5% kaikista miehistä.

Kaksi juttua.

1. Siellä on tarkoituskin valikoida vain ne, joista oikeasti tykkää. Jos kaikki tykkäisivät kaikista, sovellus olisi efektiivisesti rikki. Sekin on tosi huono homma, jos kaikki miehet antavat sydäntä kaikille naisille, koska silloin nainen saa matchin aina antaessaan sydäntä itse, mutta toisaalta matchin saaminen ei tarkoita yhtään mitään. Sen kuitenkin kuuluisi tarkoittaa sitä, että kumpikin on kiinnostunut toisesta. Valikoiminen ei siis ole "kylmän pinnallista" vaan sovelluksen oikeanlaista käyttämistä.

2. En minä ainakaan valitse "kaikista tasokkaimpia" miehiä, vaan ne miehet, jotka vaikuttavat oman tyylisiltäni ja joilla on mielenkiintoinen profiiliteksti. En koskaan anna sydäntä tekstittömiin profiileihin, vaikka niissä esiintyisi millainen könsikäs tahansa. Sydämen annan noin 2-5 promillelle miehistä eli valikoiva olen kyllä, mutta tästä et voi päätellä että valikoisin juuri ne yleiseltä markkina-arvoltaan korkeimmalla olevat miehet.

Tuollaisilla tykkäysprosenteilla valitset vääjäämättä vain erittäin komeita miehiä tai sitten annat aivan liian suuren painoarvon tekstikentälle. 

Annan todella paljon painoa tekstille ja sinä et sitä voi minun puolestani määritellä "aivan liian suureksi". Tiedän varsin hyvin itse, mikä minulle on miehessä tärkeää. Matcheissani on ulkonäön puolesta porukkaa laidasta laitaan, koska ulkonäkö on minulle aidosti yhdentekevä asia. Ei sataprosenttisen yhdentekevä, mutta tässä karsintavaiheessa käytännössä kyllä, koska jokainen mies joka henkisiltä ominaisuuksiltaan on sellainen, että minä kiinnostun hänestä, on kyllä myös ulkonäöltään riittävän siisti.

t. 43

Totuus on, että luulet tietäväsi mitä haluat. Sinulla on päässäsi joku lista,  jota pyrit noudattamaan, mutta jonka heität jorpakkoon siinä vaiheessa kun sopiva mies tulee kohdalle. Tekstikenttä on pieni tekstinäyte, eikä sen perusteella todellakaan kannata vetää liian pitkälle meneviä johtopäätöksiä. Itse katson siitä lähinnä, että vaikuttaako toinen selväjärkiseltä ja onko edes yhtään sinne päin, jota etsin. Kuvilla ehdottomasti suurempi painoarvo, koska se kertoo paljon enemmän kuin tekstinäyte.

Mitä luultavimmin minä kuitenkin tiedän itsestäni ja mieltymyksistäni sekä niiden osumatarkkuudesta aika paljon enemmän kuin sinä tiedät minusta. Kuitenkin kerrot tässä minulle "totuuden", joka koskee minua ja mieltymyksiäni. Kumpi meistä nyt itse asiassa onkaan se, joka luulee tietävänsä?

Jos termi "mansplaining" ei ole sinulle vielä tuttu, suosittelen tutustumaan.

t. 43

Tällä asialla ei ole mitään tekemistä sinun kanssasi. Jos joku tykkää kahdesta miehestä tuhannesta miehestä, niin hän antaa vääjäämättä liian suuren painoarvon tekstille tai etsii erittäin poikkeuksellisen ulkonäön omaavaa ihmistä.

En usko hetkeäkään, että kiinnostut yhtä harvasta livenä tapaamastasi oman ikäluokkasi miehestä. 

No höpö höpö taas. En minä livenä ihastu kuin ehkä yhteen tuhannesta. Miehen pitää olla minulle juuri oikeanlainen, että kiinnostun. Huippuälykäs, hieman epäsosiaalinen, mutta ei liikaa, arvoiltaan moderni, mutta jolla silti on vakaumus. Ja joka haluaa vain minut eikä ketään muuta.

Onneksi minun unelmieni prinssi kosi minua jo kauan sitten, mutta jos leskeksi jään, en kyllä tindereihin lähde, vaan elän loppuelämäni yksin, koska todennäköisyys sille, että löydän uudelleen jonkun kiinnostavan, on äärimmäisen pieni. Nuorena nyt oli sentään muutama kiinnostava ihminen, jonka tapasin, jo omasta opiskelualastani johtuen.

Vierailija
209/363 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kokeilin matchiä. Varoitus kaikille, siellä on valtavasti ulkomaisia nettihuijareita. Suomalaiset miehet ovat olleet ihan tavallisia, parhaiten sen näkee kun heti käy vaan tapaamassa, jos yhtään juttu kulkee parin päivän aikana. Turha niitä yksiä kahveja on pelätä. Mitään enempää ei kannata lähteä eka treffillä, ehtii sinne elokuviin tms syömään sitten toisillakin, jos mies osoittautui samannäköiseksi kuin profiilissaan. Oman miehen löysin sieltä, ja tiedettiin kyllä ensimmäisen vartin sisällä, että tässä se on.

Omaa tasoaan on tosi vaikeaa tietää. Itse ajattelin, että tasoni on aika vaatimaton, kun en ole klassinen kaunotar, enkä timmi, ja noin 10 kiloakin liikaa. Nuorikaan en ole. Miehet eivät kuitenkaan näköjään hekään ole niin suoraviivaisia. Treffejä ei puuttunut, ilmeisesti koska olen luotettavan ja rauhallisen tuntuinen, naisellinen, ja hyvä kuuntelija.

Vierailija
210/363 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin tinderissä säännöllisen epäsäännöllisesti pari vuotta. Mulla oli aina joku teksti/kuvaus itsestäni missä kävi ilmi millanen oon. Ja ne oli nasevampia vissiin kun suurimalla osalla, sen ansiosta sain paljon fiksumpia alotuksia kun kuvalla ja moni mainitsi hyvästä esittelystä. Toki usein kuvistakin. Itse laitoin hylkyyn kaikki jotka näytti kuvassa keskaria tai oli teksti: sydäntä lähellä keuhkot ja rintalasta. Ja niitä oli paljon!

Kävin hyvillä treffeillä, huonoilla treffeillä ja ihan helkkarin kummallisilla treffeillä. Kerran yks roudas 3km päästä toimistotuolin jossa pyörät, kun olin ollut kipeenä ja vitsailin pyörätuolista. Nähtiin vielä puistossa. Muutaman frendinkin sain, yhtään yhdenillan juttua ei ollut.

Mutta kaikenlaista hiihtäjää ja stalkkeriakin siellä oli. Osa etti facebookista jos ei ollut tullut matchia. On saanut kyllä ettiä, mulla on yleinen sukunimi. Tosi hauskaa juttuseuraa oli monta kertaa. Kuitenkin suosittelen, oon kihloissa ja häät suunnitteilla. Kyllä siellä on niitä helmiä, joita ei muuten tapais.

Vierailija
211/363 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinkuille täydellinen sovellus yhden illan juttujen etsintään

Minusta tuo on aivan surkea sovellus yhden illan juttujen etsintään. Jotta tuollainen tapahtuisi, niin minun pitäisi kutsua nainen käytännössä suoraan kotiini, enkä minä voi mitenkään tietää etukäteen, että haluanko harrastaa tämän kanssa seksiä. Paljon helpompi mennä baariin, jolloin näkee heti, että onko kemiaa.

Toki voi kutsua naisen baariin tai johonkin kahvilaan tapaamiselle, mutta kahvilasta aika hankala konkretisoida samalla tapaamisella sänkyhommiksi ja baarissa taas tuntuu, että on velvoitettu olemaan tuon naisen seurassa jos hänet on sinne kutsunut. 

Minä olen mielestäni hitaasti lämpiävä ja harkitseva, ja lähdin ihan tyynesti kahvilaan ensi treffeille töiden jälkeen, miehen kanssa joka oli tuntunut mukavalle. Kahvilla alkoikin tuntua, että hän on erityisen viehättävä, joten lähdimme puistoon kävelylle. Siellä suudeltuamme harkitsin jo tosissaan, että menisimmekö siitä hänen luo saman tien. Vain se että en harrasta yhden yön juttuja, pidätteli minua. Tosin jos olisi ollut kesä, olisimme tehneet sen varmaan ulkona... joten ihan sama missä tapaa, jos kemia on oikea.

Vierailija
212/363 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoinen keskustelu. Itse olen tavannut muutaman miehen tinderin kautta ja kappas, jokainen ollut helpon panon perässä. Vaikka itse olen tuonut melko nopeaa ilmi, etten eti yhdenyön juttuja!

On ilmeisesti lukemisen ymmärtämisessä häikkää tai ovat niin puutteessa, kassit räjähtämispisteessä. Kyllähän siinä tulee fiilis, että kelpaa vain patjaksi. Mutten ajatellut vielä parin ääliön takia lyödä hanskoja tiskiin. ;)

Ap suosittelen kaikesta huolimatta rohkeasti kokeilemaan! Sittenpä olet taas himpun verran viisaampi ja tiedät, onko se sinulle sopiva paikka etsiä seuraa. :)

Vierailija
213/363 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä on kirjoitti:

Saanko arvata?

Sinulla on lyhyt tukka, hänellä pitkä. Sinulla korkeampi rasvaprosentti & löysät vaatteet. Jne. Tai et hymyile kameralle, tai olet 180+cm, tai sitä tai tätä.

Ei miehet tiedä ettei "tuo ole kelvannut kenellekään", koska miehet ei ajattele niin, miehet eivät ole naisia. Miehet päättää itse, ihan itsenäisesti. Teini ja parinkympin-alkuinen voi vielä miettiä muiden mielipiteitä, aikuinen mies (25+) harvemmin.

Vierailija
214/363 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elämä on kirjoitti:

Olisko se kuitenkin joku ratkaiseva ero siinä "tasossa"? Ihmisen voi olla vaikeaa arvioida omaa tasoaan verrattuna muihin. Siinä työkaverissasi voi olla jotain erityisen viehättävää kuvissa tai hänen teksteissään.

No, hän on mua 15 kiloa painavampi, saman pituinen, kasvoiltaan samanoloinen, pukeutuu useammin housuihin kuin minä, pitkät hiukset molemmilla, yhtä pitkiä olemme... Olen miettinyt - tietenkin - niin rehellisesti kuin mahdollista, että millä tavoilla hän on mua paremman näköinen, koska haluaisin tietenkin itse kehittyä siihen suuntaan. Mutta en vain keksi mitään selvää eroa. Kuvamme ovat samanlaisia siinä mielessä, että emme laita bikinikuvia tai selfieitä, vaan molemmilla on fiksut vähän kauempaa otetut kuvat, joissa hymyilemme.

Vierailija
215/363 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elämä on kirjoitti:

Saanko arvata?

Sinulla on lyhyt tukka, hänellä pitkä. Sinulla korkeampi rasvaprosentti & löysät vaatteet. Jne. Tai et hymyile kameralle, tai olet 180+cm, tai sitä tai tätä.

Ei miehet tiedä ettei "tuo ole kelvannut kenellekään", koska miehet ei ajattele niin, miehet eivät ole naisia. Miehet päättää itse, ihan itsenäisesti. Teini ja parinkympin-alkuinen voi vielä miettiä muiden mielipiteitä, aikuinen mies (25+) harvemmin.

Molemmilla on pitkät hiukset, minä olen noin 15 kiloa laihempi, molemmat käytämme naisellisia vaatteita mutta hän useammin housuja, minä hameita/mekkoja. Olen laittanut hymykuvia, en ole kirahvi. Enkä tarkoittanut tuota viimeistä kirjaimellisesti.

Vierailija
216/363 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Elämä on kirjoitti:

No, hän on mua 15 kiloa painavampi, saman pituinen, kasvoiltaan samanoloinen, pukeutuu useammin housuihin kuin minä, pitkät hiukset molemmilla, yhtä pitkiä olemme... Olen miettinyt - tietenkin - niin rehellisesti kuin mahdollista, että millä tavoilla hän on mua paremman näköinen, koska haluaisin tietenkin itse kehittyä siihen suuntaan. Mutta en vain keksi mitään selvää eroa. Kuvamme ovat samanlaisia siinä mielessä, että emme laita bikinikuvia tai selfieitä, vaan molemmilla on fiksut vähän kauempaa otetut kuvat, joissa hymyilemme.

Jos näyttäisit molemmat profiilit voisin heti kertoa. Kysy joltain mieheltä joka on niin törkeä että voi sanoa suoraan. Jos siis haluat oikeasti tietää. Tai pistä toi ystäväsi kysymään joltain sen deitiltä.

Vierailija
217/363 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tarkoittaa kun lähetetyn viestin alle tulee punainen teksti : viesti ei mennyt perille, yritä uudelleen napauttamalla. Sitten taas sama toistuu. Kun on virran ottanut pois päältä niin teksti on mennyt kyseisen henkilön kuvan viereen ???

Vierailija
218/363 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä menin just naimisiin mun tinderlöydön kans <3 Että kyllä sieltä voi helmiäki löytyä :)

Vierailija
219/363 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulihan tuolta sinkkuna ollessa tavattua miehiä vaikka kuinka, mitään vakavaa en netistä etsinyt ja nykyinen poikaystävä tulikin vastaan baarista.

Vierailija
220/363 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karisma tai luontainen seksikkyys ei näy tinderissä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kahdeksan