Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Selittäkää miten Tinder toimii ja kannattaako...

Vierailija
21.02.2017 |

... sinne yleensä mennä?

Olen ok-näköinen, kauniiksikin kehuttu nainen. Eli miten se toimii? Pyyhkäiset vasemmalle jos ei kiinnosta, ja oikealle, jos natsaa, ja mitä sitten? Onko siinä sitten jotakin keskustelua, ja miten, ja onko se toinen pakko heti kohta tavata jos haluaa ensin tutustua keskustelemalla netissä?

Millaisia kokemuksia? Tiedän tämän Tinder-horror story jutun, mutta muuten? Ja jos ette suosittele Tinderiä, niin mikä olisi hyvä deittisovellus?

T. Varautunut mutta ei varattu

Kommentit (363)

Vierailija
1/363 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuakin kiinnostaa. Onko se niin pinnallinen kuin sanotaan?

Kertokaa tyhmälle. Kerrotaanko siinä yleensä mitään itsestä esittelyssä vai onko vain naama esillä?

Vierailija
2/363 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene ja pyyhi, jos saat matsin niin voit alkaa viestittelemään. Ja sovitte treffit vaikka kahvilaan jos natsaa mutta mieluiten jollekin julkiselle paikalle ettei tule niitä horror stooreja ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/363 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on naisten karkkikauppa.

Vierailija
4/363 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli oikeelle jos natsaa, ja vasemmalle jos ei? Jos tulee match, niin avautuuko siinä joku keskusteluikkuna?

Ja julkiselle paikalle juu, oon jo valmiiksi varautunut kuten sanottu (huonoja kokemuksia, tosin irl)

Ap

Vierailija
5/363 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertokaa tyhmälle. Kerrotaanko siinä yleensä mitään itsestä esittelyssä vai onko vain naama esillä?

Kai siinä joku kuvaus on. Mulla oli Tinder about viisi minuuttia, ja bongasin työkaverin, naapurin ja exän :-O Poistin sen, huhhuh

Vierailija
6/363 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai miten niin?

Ap

Vierailija
7/363 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kai siinä joku kuvaus on. Mulla oli Tinder about viisi minuuttia, ja bongasin työkaverin, naapurin ja exän :-O Poistin sen, huhhuh

Mä löysin sieltä lääkärini. En uskaltanut pyyhkästä kyllä, vaikka se aika kuuma pakkaus onkin... ...

Vierailija
8/363 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai miten niin?

Ap

Kyllä se sulle selviää, kun menet sinne.

Vierailija
9/363 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapasin mieheni Tinderissä, perheenlisäystä tulossa kesällä, eli vahvat suositukset täältä! :)

Kokeile rohkeasti ja varaudu käymään useilla treffeillä. Tinderöin noin vuoden ajan ahkerasti ja sanoisin, että kiinnostuin noin 10-15% tapaamistani miehistä.

Kun tulee match, niin ensin chattaillaan sovelluksen kautta, itse siirryin potentiaalisten kanssa juttelemaan whatsappin puolelle. Joidenkin kanssa juttelin kolmekin viikkoa ja sen jälkeen tavatessa juttu jäi niihin yksiin treffeihin, koska todellisuus oli muuta kuin mitä hyvä kirjoitustaito antoi ymmärtää. Mieheni kanssa vaihdoimme noin kymmenen viestiä ja näimme kahden päivän päästä.

"...onko se toinen pakko heti kohta tavata jos haluaa ensin tutustua keskustelemalla netissä?" Missä sovelluksessa tai nettideitissä OLISI näin? :D

Itse määräät itsestäsi ja mikä sinusta tuntuu hyvältä, niin kuin muussakin elämässäsi.

Vierailija
10/363 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeelle pyyhkäsee jos tykkää, ja vasemmalle jos ei?

Tää on vaikeaa vasen-oikea -sokeelle kyllä...

T. Tyhmä blondi (ihan tosi)

Vierailija
11/363 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Olen ok-näköinen, kauniiksikin kehuttu nainen".

En suosittele, tuosta lauseesta tuli jo ilmi sun epävarmuus. Pahoitat vaan mielesi jos menet tinderiin. Jos kuitenkin päätät mennä sinne, niin toivottavasti tiedät oman tasosi ja jos päätät olla itse aktiivinen ja aloittaa viestittelyn jonkun kanssa niin lähesty vain oman tasosi miehiä.

Vierailija
12/363 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai miten niin?

Ap

No kerro nyt! Epäröin menemistä. Miten niin ei "miesten karkkikauppa"?

En muuten ajattele olevani mikään juhlakonvehti.

Ap

Vierailija
13/363 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En suosittele, tuosta lauseesta tuli jo ilmi sun epävarmuus. Pahoitat vaan mielesi jos menet tinderiin. Jos kuitenkin päätät mennä sinne, niin toivottavasti tiedät oman tasosi ja jos päätät olla itse aktiivinen ja aloittaa viestittelyn jonkun kanssa niin lähesty vain oman tasosi miehiä.

No tossahan se juuri on. Kyllä minuun ihastutaan, mutta oon hyvin epävarma just huonojen kokemusten takia. Olisko joku parempi sovellus?

En tiedä omaa tasoa.

Ap

Vierailija
14/363 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeelle pyyhkäsee jos tykkää, ja vasemmalle jos ei?

Tää on vaikeaa vasen-oikea -sokeelle kyllä...

T. Tyhmä blondi (ihan tosi)

Siinä ei voi pyyhkäistä väärään suuntaan. Jos pyyhkäisee vasemmalle kuvan päälle tulee punainen teksti "nope", eli kyllä huomaat ootko tykkäämässä vai ohittamassa.

Vierailija
15/363 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Allekirjotan tuon että pahoittaa mielensä. Aika pintaliitoa se on ja suuri osa miehistä hakee vain seksiä eikä mitään vakavampaa.

Ok Cupid vois olla parempi. Itse tapasin nyksäni lopulta harrastuksen parissa.

P.S. Tiedän olevani nätti, vaikka en mikään missi olekaan.

Vierailija
16/363 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tietenkään ole pakko tavata välittömästi. Ei se tykkäys ja juttelu oo lupaus yhtään mistään.

Mä tapasin nykyiseni siellä. Juteltiin 2 päivää ja mentiin ulos. Viikko myöhemmin kumpikin totesi, että tää vaan tuntuu niin oikeelta vaikka hullun nopeaa onkin ja alettiin seurustella vaikka ei sänkyyn mentykään vielä useampaan viikkoon. Nyt ollaan oltu yhdessä 4kk ja tää tuntuu vieläkin oikeelta ja mietitään oisko yhteen muuttaminen ihan hullua kun käytännössä vietetään viikosta 5 päivää saman katon alla jo.

Vierailija
17/363 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tapasin mieheni Tinderissä, perheenlisäystä tulossa kesällä, eli vahvat suositukset täältä! :)

Kokeile rohkeasti ja varaudu käymään useilla treffeillä. Tinderöin noin vuoden ajan ahkerasti ja sanoisin, että kiinnostuin noin 10-15% tapaamistani miehistä.

Kun tulee match, niin ensin chattaillaan sovelluksen kautta, itse siirryin potentiaalisten kanssa juttelemaan whatsappin puolelle. Joidenkin kanssa juttelin kolmekin viikkoa ja sen jälkeen tavatessa juttu jäi niihin yksiin treffeihin, koska todellisuus oli muuta kuin mitä hyvä kirjoitustaito antoi ymmärtää. Mieheni kanssa vaihdoimme noin kymmenen viestiä ja näimme kahden päivän päästä.

"...onko se toinen pakko heti kohta tavata jos haluaa ensin tutustua keskustelemalla netissä?" Missä sovelluksessa tai nettideitissä OLISI näin? :D

Itse määräät itsestäsi ja mikä sinusta tuntuu hyvältä, niin kuin muussakin elämässäsi.

Hyvä vastaus, kiitos. Ja onneksi olkoon! Täytyy kyllä kerätä rohkeutta että tonne menee... ehkä pari kuukautta... jos menee. En ole rohkea ja siksi yksin. Vaikutan kylmäkiskoiselta vaikka olen vain varautunut. Sanotaan jääkuningattareksi jne. En tiedä miten ton vois muuttaa.

Ap

Vierailija
18/363 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai miten niin?

Ap

No kerro nyt! Epäröin menemistä. Miten niin ei "miesten karkkikauppa"?

En muuten ajattele olevani mikään juhlakonvehti.

Ap

80% naisista on miesten parhaan kymmenyksen perässä ja näillä miehillä on kissanpäivät Tinderissä ja valtaosalla miehistä on hyvin hiljaista.

Vierailija
19/363 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinder toimii niin että miehet ottaa sen mitä saa eli tykkää kaikista ja tyytyy siihen jolta saa vastakaikua.

Kun taas naiset valikoi miehistä kylmän pinnallisesti vain kaikista tasokkaimmat eli parhaimmillaan tykkää jostain 0.5% kaikista miehistä.

Vierailija
20/363 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei tietenkään ole pakko tavata välittömästi. Ei se tykkäys ja juttelu oo lupaus yhtään mistään.

Mä tapasin nykyiseni siellä. Juteltiin 2 päivää ja mentiin ulos. Viikko myöhemmin kumpikin totesi, että tää vaan tuntuu niin oikeelta vaikka hullun nopeaa onkin ja alettiin seurustella vaikka ei sänkyyn mentykään vielä useampaan viikkoon. Nyt ollaan oltu yhdessä 4kk ja tää tuntuu vieläkin oikeelta ja mietitään oisko yhteen muuttaminen ihan hullua kun käytännössä vietetään viikosta 5 päivää saman katon alla jo.

Ihana tarina. Varsinkin tuo ettei heti sänkyyn. Onneksi olkoon :)

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kahdeksan