Selittäkää miten Tinder toimii ja kannattaako...
... sinne yleensä mennä?
Olen ok-näköinen, kauniiksikin kehuttu nainen. Eli miten se toimii? Pyyhkäiset vasemmalle jos ei kiinnosta, ja oikealle, jos natsaa, ja mitä sitten? Onko siinä sitten jotakin keskustelua, ja miten, ja onko se toinen pakko heti kohta tavata jos haluaa ensin tutustua keskustelemalla netissä?
Millaisia kokemuksia? Tiedän tämän Tinder-horror story jutun, mutta muuten? Ja jos ette suosittele Tinderiä, niin mikä olisi hyvä deittisovellus?
T. Varautunut mutta ei varattu
Kommentit (363)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinkuille täydellinen sovellus yhden illan juttujen etsintään
Minusta tuo on aivan surkea sovellus yhden illan juttujen etsintään. Jotta tuollainen tapahtuisi, niin minun pitäisi kutsua nainen käytännössä suoraan kotiini, enkä minä voi mitenkään tietää etukäteen, että haluanko harrastaa tämän kanssa seksiä. Paljon helpompi mennä baariin, jolloin näkee heti, että onko kemiaa.
Toki voi kutsua naisen baariin tai johonkin kahvilaan tapaamiselle, mutta kahvilasta aika hankala konkretisoida samalla tapaamisella sänkyhommiksi ja baarissa taas tuntuu, että on velvoitettu olemaan tuon naisen seurassa jos hänet on sinne kutsunut.
En ole kokeillut Tinderiä, enkä tiedä löytäisinkö sieltä mitään, mutta eikö siellä voisi sopia lasilliselle menosta alkuillasta, ja optiona siitä baariin jatkamista, jos molemmilla on kiinnostusta? Ja baarin jälkeen homma voisi konkretisoitua sänkyhommiksi. Ainakin näin äkkiseltään tuntuisi noin luontevammalta aloitteen tekemiseltä kuin jossain meluisassa baarissa tai yökerhossa, jossa ei kuule mitään, ja jossa ollaan jo valmiiksi juopuneina.
Tottakai voi. Voihan kutsua naisen vaikka suoraan asunnolleen, koska tuskin siitä nyt mitään ihan katastrofia tulee, mutta noista tilanteista on aina hankalampi päästä pois jos ei juttu luistakaan yhtään. Siksi on mielestäni mukavaa tavata ensin vain ohimennen ja vasta seuraavalla tapaamisella sopia jotain kunnon treffejä, jotka voivat päätyä seksiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elämä on kirjoitti:
Tinder toimii joillekin, mutta itselleni sieltä ei jäänyt mitään käteen. Sain parin kuukauden aikana kymmenisen matchiä (tykkäsin varmaan 10-20 miehestä per päivä), aloitin heistä 8 kanssa keskustelun, neljä jatkoi jutustelua, vain yksi halusi nähdä muttei sitten tykännyt musta.
Samaan aikaan ulkonäöltään samantasoinen työkaverini käy jatkuvasti treffeillä, illallisilla ja yökylässä Tinderin kautta. Miehet aloittavat keskustelut, ja jatkavat juttua innokkaasti, sekä tapaamisen jälkeen pyytävät uudestaan ulos.
Mitään varsinaista eroa profiileissamme tai viesteissämme ei ole - kuvat samantyyppisiä, molemmilla huumorintajua. Mutta - niin kuin tosielämässäkin - toisella nyt vain on jatkuvasti vientiä, ja toisella ei. En vaan ymmärrä, miten miehet tietävät muutamasta kuvasta tai keskustelunavauksesta, että jaa tuo ei ole kelvannut kenellekään, en minäkään yritä edes irtoseksiä siltä.
Parissa kuukaudessa ei voi päätellä mitään. Jos minä nyt päätän, että alan ilman nettiä tapailemaan miehiä, niin saldo olisi parissa kuukaudessa ehkä juuri tuollainen kuin sinun Tinder-kokeilusi. Eikä tuo ole mikään huono tulos. Minä ajattelen, että jos vuosien aktiivisuus -oli sitten netti tai "tosielämä- kyseessä - ei tuota minkäänlaista tulosta, niin se on ikävää. Mutta eihän mitään takeita ole suhteesta yhtään millään tavalla.
Juu toki kaksi kuukautta on lyhyt aika - mutta tämä olikin kommenttina siihen yleiseen, tässäkin ketjussa esiintulleeseen käsitykseen, että jokainen nainen saa päivässä satoja matcheja, sen kuin vain valitsee parhaat päältä, kun miehet ovat ovista ja ikkunoista tulossa panemaan. Ilman nettiä en ole vuosikausiin saanut miestä treffeille lukuisista aloitteistani huolimatta, Tinderin kautta nyt tosiaan yksi sentään vaivautui tapaamaan :). Kaikki naiset eivät nyt vain löydä miestä helpolla, jos koskaan, vaikka olisivat ihan hyvännäköisiä ja normaaleja kuten minä (ja muutama kaverinikin).
Ei tuo kovin kummoinen luku ole naiselle. Itse olen ollut Tinderissä nyt alle viikon ja minulla on jo yli 30 matchia, vaikka en ole juurikaan edes antanut sydämiä. Tosin profiilini oli tuolla hetken ennen kuin aloin tykkäilemään itse, joten minulle varmaan oli kertynyt minusta tykänneitä naisia tuohon alkuun paljon tavallista enemmän.
Ulkonäöllisesti minun tasoinen nainen saisi varmasti matchin lähes jokaisesta miehestä, jolle painaa sydäntä, joten ei tätä reiluna pelinä voi pitää millään tavoin jos sukupuolet kisaisivat.
Pitääköhän munkin kokeilla pahuuttani tuota Tinderiä, ja testata päteekö siihen samat lainalaisuudet kuin muihin verkkoseurapalveluihin, joita olen aikanani kokeillut.
Katsotaan tuleeko matchejä ;)
Onhan se hyvä sovellus, nopea ja helppo. Mun kannalta vain harmi, että vaikea saada seuraa. Mietin, jos sitä kokeilis taas kerran. Viimeks viikon kokeilulla en saanut yhtään matchia :/ joten luovutin. Aikaisemmin olen saanut ehkä 7 paria, koskaan en Tinder/nettitreffeillä ole ollut.
Ymmärrän, etten ole mikään saalis niin tuo parisuhteen saaminen on kyllä haastavaa, mut aina voi haaveilla.
vieras-m kirjoitti:
Onhan se hyvä sovellus, nopea ja helppo. Mun kannalta vain harmi, että vaikea saada seuraa. Mietin, jos sitä kokeilis taas kerran. Viimeks viikon kokeilulla en saanut yhtään matchia :/ joten luovutin. Aikaisemmin olen saanut ehkä 7 paria, koskaan en Tinder/nettitreffeillä ole ollut.
Ymmärrän, etten ole mikään saalis niin tuo parisuhteen saaminen on kyllä haastavaa, mut aina voi haaveilla.
Älä ota sitä liian vakavasti. Sitä paitsi, kun seuraavan kerran joku sukulainen käy uteliaaksi parisuhdeasioiden suhteen, niin nyt sinulla on dataa tarjolla hiljentämään älykääpiön. Voit oikein esitellä asian niin, että ei varmaan kysy enää koskaan mitään.
Oliko se niin, että Tinder ei näytä kuvaa jos ootte Facebook-kavereita?
Vierailija kirjoitti:
Mä olen ruma ja pienitissinen nainen ja aina oon seksiä saanu tinderistä kun on tarvinut. Kaikki naiset saa sieltä jos minäkin saan.
Jos haluaa vain seksiä, varmaan saakin. Minä hain elänkumppania.
"Mieskatakogi" olin mun eka ajatus. Itselleni nappasin sieltä komean juristin ja häät ensi kesänä. Eli suosittelen!
Tässä on hyvä kuvaus siitä miten tinder todella toimii:
https://www.bustle.com/articles/121866-i-swiped-right-on-everyone-on-ti…
Miehet vaikertaa sen kanssa, että kukaan ei ole heistä kiinnostunut, naiset taas eivät voi oikeastaan koskaan tietää oletko miehen mielestä sintti vai vonkale, näin kalastustermein.
Jos alla olevalla videolla esitetty teoria pitää paikkaansa, minun joka olen oman arvioni mukaan ulkonäöltäni jota kuinkin 7, minun ei pitäisi saada mätsejä ennen kuin alan pyyhkimään 4:n naisia oikealle... paitsi silloin kun valokuva hämää ja treffeillä nainen paljastuu neloseksi. Jännä katsoa miten käy!
Tinder on aika raadollinen, ainakin miehelle..Mulla oli suht ok itsetunto ennen, 3kk Tinderin jälkeen haluan vaan käpertyä peiton alle ja kuolla. En ole varmaan koskaan tuntenut itseni näin rumaksi
M32
Vierailija kirjoitti:
Tinder on aika raadollinen, ainakin miehelle..Mulla oli suht ok itsetunto ennen, 3kk Tinderin jälkeen haluan vaan käpertyä peiton alle ja kuolla. En ole varmaan koskaan tuntenut itseni näin rumaksi
M32
Tinderiä ei vaan saisi ottaa ikinä tosissaan. Naisilla on siellä niiin paljon valinnanvaraa että hypergamia jyllää. Tavismies ei ole yhtään mitään siellä niiden tavisnaisten silmissä.
Vierailija kirjoitti:
M32
Tiedän tunteen, käytin tinderiä 10kk viime vuonna ja melkein menetin uskoni naissukupuoleen kokonaan.
Se fiilis kun näet suuren vaivan sen eteen että saat ensinnäkin mätsin naisen kanssa ja saat naisen vastaamaan sun viesteihin, vaihdatte numerot ja juttelette whatsapissa lisää, sovitte treffit viikon päähän ja viikon päästä nainen sanoo olevansa flunssassa jonka takia ei pääse treffeille. Sanot naiselle että ilmoittelee sitten kun on taas terveenä mutta nainen ei enää vastaa tai jopa blokkaa sut heti.
Näin tapahtui parhaimmillaan kolme kertaa putkeen. Naiset toimii keskenään saman kaavan mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Tinder on niin kuin katu tai baari: sama kirjo siellä tulee vastaan.
Tämä. Voi jeesuskristusmaria kun Tinderistä tietämättömille on joskus vaikea saada tätä ymmärrettävään muotoon. Oon tämänlaisen keskustelun käynyt monesti:
- Et sä sieltä Tinderistä mitään pysyvää löydä!
- No mistäs sitten löydän
- No vaikka baareista!
Ehkä käyttäjät on siihen osasyyllisiä, kun kavereilleen näyttävät ja kertovat kirjon ääripäät.
Vierailija kirjoitti:
M32
Jos et saa huomiota baareissa, niin et saa sitä myöskään Tinderissä. Jos taas saat huomiota baareissa, niin Tinderissä pärjäät kohtalaisesti. Jos naiset ovat baarissa jatkuvasti kimpussasi, niin pärjäät erittäin hyvin Tinderissä.
Minua lähestytään baarissa toisinaan. Katseita saan oikeastaan joka kerta kun baariin menen. Tinderissä matcheja tuli puolessa vuodessa 200-300, kun annoin kaikille vähänkään ylipainoisen näköisille rastia. Tykkäsin kyllä toisinaan kauniista kasvokuvista ilman, että kroppakuvaa oli saatavilla. Juttelin joidenkin kymmenien naisten kanssa, tapaaminen tuli puheeksi ehkä viiden kanssa ja lopulta halusin tavata vain yhden, jonka kanssa treffit meni oikein hyvin ja tapailtiin ehkä kuukauden verran.
Aluksi en saanut matcheja juurikaan, mutta kun vaihdoin kuvia ja tekstiä, niin matchien määrä vähintään kaksinkertaistui. Eli noilla asioilla on todellakin merkitystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M32
Tiedän tunteen, käytin tinderiä 10kk viime vuonna ja melkein menetin uskoni naissukupuoleen kokonaan.
Se fiilis kun näet suuren vaivan sen eteen että saat ensinnäkin mätsin naisen kanssa ja saat naisen vastaamaan sun viesteihin, vaihdatte numerot ja juttelette whatsapissa lisää, sovitte treffit viikon päähän ja viikon päästä nainen sanoo olevansa flunssassa jonka takia ei pääse treffeille. Sanot naiselle että ilmoittelee sitten kun on taas terveenä mutta nainen ei enää vastaa tai jopa blokkaa sut heti.
Näin tapahtui parhaimmillaan kolme kertaa putkeen. Naiset toimii keskenään saman kaavan mukaan.
Ihan samat kokemukset täällä naisena. Sain matchiksi varmaan 1% tykkäämistäni miehistä, aloitin keskustelun, yritin sopia tapaamisia, ja aina feidattiin. En ota sitä niin vakavasti että luulisin kaikkien olevan sellaisia, mutta eihän se kivaa ollut. Nyt en enää jaksa vaivautua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M32
Ihan samat kokemukset täällä naisena. Sain matchiksi varmaan 1% tykkäämistäni miehistä, aloitin keskustelun, yritin sopia tapaamisia, ja aina feidattiin. En ota sitä niin vakavasti että luulisin kaikkien olevan sellaisia, mutta eihän se kivaa ollut. Nyt en enää jaksa vaivautua.
Taidat olla ihan hypernirso jos tuo on oikea mätsiprosenttisi.
Itse miehenä sain sillä yhden viikon sallitulla 1400 tykkäyksellä 10 mätsiä eli se on 0.7% :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M32
Taidat olla ihan hypernirso jos tuo on oikea mätsiprosenttisi.
Itse miehenä sain sillä yhden viikon sallitulla 1400 tykkäyksellä 10 mätsiä eli se on 0.7% :D
Heh, kuulostaa lupaavalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tinder toimii niin että miehet ottaa sen mitä saa eli tykkää kaikista ja tyytyy siihen jolta saa vastakaikua.
Kun taas naiset valikoi miehistä kylmän pinnallisesti vain kaikista tasokkaimmat eli parhaimmillaan tykkää jostain 0.5% kaikista miehistä.
Kaksi juttua.
1. Siellä on tarkoituskin valikoida vain ne, joista oikeasti tykkää. Jos kaikki tykkäisivät kaikista, sovellus olisi efektiivisesti rikki. Sekin on tosi huono homma, jos kaikki miehet antavat sydäntä kaikille naisille, koska silloin nainen saa matchin aina antaessaan sydäntä itse, mutta toisaalta matchin saaminen ei tarkoita yhtään mitään. Sen kuitenkin kuuluisi tarkoittaa sitä, että kumpikin on kiinnostunut toisesta. Valikoiminen ei siis ole "kylmän pinnallista" vaan sovelluksen oikeanlaista käyttämistä.
2. En minä ainakaan valitse "kaikista tasokkaimpia" miehiä, vaan ne miehet, jotka vaikuttavat oman tyylisiltäni ja joilla on mielenkiintoinen profiiliteksti. En koskaan anna sydäntä tekstittömiin profiileihin, vaikka niissä esiintyisi millainen könsikäs tahansa. Sydämen annan noin 2-5 promillelle miehistä eli valikoiva olen kyllä, mutta tästä et voi päätellä että valikoisin juuri ne yleiseltä markkina-arvoltaan korkeimmalla olevat miehet.
Tuollaisilla tykkäysprosenteilla valitset vääjäämättä vain erittäin komeita miehiä tai sitten annat aivan liian suuren painoarvon tekstikentälle.
Annan todella paljon painoa tekstille ja sinä et sitä voi minun puolestani määritellä "aivan liian suureksi". Tiedän varsin hyvin itse, mikä minulle on miehessä tärkeää. Matcheissani on ulkonäön puolesta porukkaa laidasta laitaan, koska ulkonäkö on minulle aidosti yhdentekevä asia. Ei sataprosenttisen yhdentekevä, mutta tässä karsintavaiheessa käytännössä kyllä, koska jokainen mies joka henkisiltä ominaisuuksiltaan on sellainen, että minä kiinnostun hänestä, on kyllä myös ulkonäöltään riittävän siisti.
t. 43
Lisään vielä, että tässä on taas hauska esimerkki miehestä, jolla on stereotyyppinen ja kyyninen käsitys naisista, ja joka ei ilmeisesti muuta haluakaan. Kun nainen kertoo arvostavansa tekstiä ulkonäköä enemmän, miehen vastaus on, että naisen kuitenkin tulisi arvostaa ulkonäköä enemmän! Tai ainakin sitä tekstiä vähemmän. Tai jotain.
Onnea sinulle hyvän parisuhdekumppanin etsimiseen noista lähtökohdista.
Tottakai tulisi arvostaa kuvia enemmän, koska niistä saa informaatiota paljon enemmän kuin tekstistä. Teksti on jokaisen itse kirjoittama, etkä voi tietää yhtään kuinka paljon se pitää paikkaansa.
Tämä sinun kirjoittamasi kahden rivin teksti kertoo sinusta seuraavaa:
- et ole kovin harjaantunut lukemaan ihmisten persoonallisuutta näiden kirjoittamien tekstien pohjalta,
- lankeat helposti siihen harhakäsitykseen, että kukaan toinen ihminen ei voi olla taitava sellaisessa, missä itse et ole taitava,
- ts. olet korkeintaan keskinkertaisesti mielen teoriaa hahmottava henkilö,
- saatat pyrkiä omassa esittelytekstissäsi antamaan itsestäsi epätotuudenmukaisen kuvan (jos sinulla sellainen on),
- hahmotat maailmaa enemmän visuaalisesti kuin konseptuaalisesti/psykologisesti,
- ulkonäöllä on sinulle kohtalaisen paljon merkitystä kun valitset kumppaniehdokasta,
- et ehkä ole vielä tajunnut, kuinka paljon meikillä, kuvakulmillla ja esim. vanhoja kuvia käyttämällä voi halutessaan huijata.
Päätelmäni näistä on, että en kiinnostuisi sinusta Tinderissä. (Sinäkään et varmaan sietäisi minun seuraani hetkeä kauempaa, joten olkaamme molemmat tyytyväisiä!)
Lyhyelläkin tekstillä jotkut miehet saavat kerrottua itsestään hyvin paljon sellaista, joka osoittaa heidän olevan minulle kiinnostavia kumppaniehdokkaita. Mies, joka ei pidä oman tekstinsä huolellista laatimista äärimmäisen tärkeänä asiana, ei ole minulle se oikea. Kovin paljon tekstiä painottavia miehiä ei ole, ja siksi annankin sen sydämen hyvin harvoille. Olen tavannut tällä tekniikallani lähes pelkästään todella mukavia ja kiinnostavia miehiä - joukkoon mahtuu ainoastaan yksi poikkeus ja hänestä aavistin jo tapaamiseen mennessäni että hän saattaa olla feikkaajatyyppi, mikä sitten tapaamisessa varmistui. Ihan hyvin olen siis onnistunut treffikumppanini valitsemaan, jos verrataan juttuihin joita tältäkin palstalta voi aiheesta lukea.
Ihmisiä on erilaisia, ja olennaisinta on pyrkiä löytämään ne itselle sopivat tyypit. Teille palstamiehille on kuitenkin usein ylivoimaista ymmärtää, että naisyksilöiden mieltymykset voivat poiketa toisten naisyksilöiden mieltymyksistä huomattavastikin.
t. 43
Jokseenkin huvittava teksti, koska ihmisten tulkitseminen on juuri se asia, jossa minä olen hyvä. Itse asiassa opiskelen myös psykologiaa.
Tottakai hyvä teksti kertoo ihmisestä paljon, mutta toisaalta sen puute ei välttämättä kerro ihmisestä kovinkaan paljon. Aivan surkea teksti taas kertoo enemmän kuin hyvä teksti. Hyvän tekstin kirjoittaneita lähestymällä sinulla on varmasti suurin todennäköisyys löytää miellyttävä kumppani, mutta vääjäämättä sinulla menee ohi paljon henkilöitä, jotka eivät ole esimerkiksi vielä kirjoittaneet hyvää tekstiä tai jotka koittavat viestittää tekstillä jotain sellaista, joka ei sinuun uppoa. Samalla henkilöllä on voinut olla lukuisia tekstejä, joista joku toimii sinuun ja joku ei. Kyseessä on kuitenkin täysin sama henkilö, jonka sinä joskus hylkäät ja joskus et hylkää.
Ei siis ole mitään järkeä tehdä tekstin perusteella liian pitkälle meneviä johtopäätöksiä, koska sovelluksessa on mahdollisuus keskusteluun, jossa saa jo paljon enemmän tietoa toisesta henkilöstä. Ulkonäkö on sellainen asia, että jos se ei viehätä, niin on erittäin vähän tehtävissä. Tottakai voi laittaa yliedustavia kuvia, mutta pystyt kuvia tulkitsemalla myös päättelemään kuinka yliedustavista kuvista on kyse. Valtaosa laittaa joukkoon myös realistisempia kuvia. Sen sijaan se, että päätti heittää kenttään sellaisen tekstin, joka ei sinua miellytä, ei tarkoita sitä, että teillä ei yleisesti ottaen voisi synkata hyvin.
Sanot tykkääväsi kahdesta profiilista tuhannesta, joten sinulla ei todellakaan voi olla ylitarjontaa keskusteluista, että et ehtisi tutustua useampiin ja selvittää oikeasti millaisia he olet. Pelaat itsesi ulos jo esikarsinnassa.
1. Kyllä hyvän tekstin puute kertoo ihmisestä mm. sen, että hän kokee mahdolliseksi julkaista itsestään seuranhakuprofiilin ilman, että on ensin laatinut siihen tekstin ajatuksella. Tämä on jo niin kaukana sellaisista miehistä, joista itse pidän, että se on minun tapauksessani ihan järkevä karsintakriteeri. Toki tällainenkin mies voi julkaista profiilin jossakin tilanteessa ilman mietittyä tekstiä, siis silloin kun ei ole kovin tosissaan etsimässä elämänkumppania. En kuitenkaan halua tavata sellaisessa tilanteessa olevia miehiä.
2. Minulla olisi jatkuvasti enemmän sanottavaa näille kiinnostaville miehille kuin ehdin sanoa. Keskustelu paisuu helpostikin sellaiseksi, johon menee paljon aikaa, jos mies on sellainen josta olen oikeasti kiinnostunut. Ei tosiaankaan olisi järkevää löyhentää kriteerejä jotta saisin lisää miehiä tuskastuneena odottelemaan, milloin vastaan, koska tiedän (kokemuksesta, päädyin nykytyyliini tietenkin testailemalla käytännössä erilaisia toimintatapoja) että nämä löyhemmillä kriteereillä valitut ovat tyypillisesti muutenkin niitä vähemmän kiinnostavia tapauksia. Siinä tulee vain tarpeettomasti paha mieli kummallekin osapuolelle.
Koko sinä aikana kun olen Tinderiä käyttänyt, minulla ei ole ollut missään vaiheessa alitarjontaa keskusteluista.
t. 43
Aika hankalaa uskoa, että noilla kriteereillä ei ole pulaa keskustelukumppaneista ellet sitten keskustele todella paljon muutaman käyttäjän kanssa. Tinderillä on wikipedian mukaan noin 50 miljoonaa aktiivista käyttäjää maailmassa. Jos niistä vaikka 70% olisi miehiä ja tykkäisit tuolla tykkäysprosentillasi kaikista ja matchaisit kaikkien tykkäämisiesi miesten kanssa, niin sinulla olisi 70 000 matchia. Tämä siis koko maailmassa. Kun ottaa huomioon, että Tinderien mieskäyttäjät omassa ikähaarukassasi on ehkä joitakin kymmeniä tuhansia maksimissaan, niin on erittäin vaikea ajatella sinulla olevan enemmän kuin jotain 20 matchia.
Sinulla ei selvästikään ole kokemusta sellaisista keskusteluista, joita itse käyn matchieni kanssa. Ei niitä tarvitse olla kuin yksi aktiivisena kerrallaan, kun käy jo helposti niin että keskusteltavaa olisi enemmän kuin mihin käytettävissä oleva aika riittää.
En ole etsimässä satoja miehiä kumppanikseni, vaan yksi riittää. Siksi en priorisoi määrää vaan laatua. Miesten voi kannattaa tehdä toisin päin, mutta puhuimmekin siitä miten minun kannattaa (tai ei kannata) toimia.
t. 43
Se, että keskustelet 2 miehen kanssa tuhannesta vie todennäköisyydet aika pieneksi sen suhteen, että löydät mielenkiintoista keskusteluseuraa, koska sinulle ei jää kuin muutama vaihtoehto mistä valita. Hyvä jos olet ollut onnekas ja on sattunut osumaan hyviä tyyppejä tuohon mielivaltaiseen ja järjettömään otantaasi.
Jos ne 2 valittaisiin satunnaisotannalla, olisit oikeassa. Mielivaltaista ja järjetöntä taas olisi se, että valitsee ulkonäön perusteella, jos on ihminen jolle ulkonäöllä ei ole juurikaan merkitystä.
Ihmisillä on erilaisia mieltymyksiä, ja jokaisen kannattaa tehdä valinnat niiden mieltymyksien mukaan. Ei se ole sinulta pois, jos sinä et tule sellaisen naisen valitsemaksi, jolle teksti on aivan äärimmäisen tärkeä asia - kun kerran itse et ole äärimmäisen paljon tekstiä painottava ihminen. Sehän on vain hyvä että ko. nainen ei vie juuri sinun aikaasi, koska lopulta hän ei kuitenkaan haluaisi lähteä kanssasi treffeille. Näin voit keskittyä niiden naisten kanssa jutteluun, joiden kanssa ne treffitkin järjestyvät paljon todennäköisemmin.
Miehet, älkää tehkö sitä virhettä että yritätte kelvata kaikille mahdollisille naisille, ja loukkaannutte sydänjuurianne myöten jos joku osoittautuu kanssanne yhteensopimattomaksi. Ei se mitään merkitse jos ette saa matcheja Tinderissä. Tinder-profiili ei missään tapauksessa anna kokonaiskuvaa persoonallisuudestanne, joten älkää tehkö menestyksestänne tai sen puutteesta sitä päätelmää, että ette ole ihmisinä hyviä ja kiinnostavia. Sitä profiilia voi halutessaan hioa paremmaksi, tai sitten jättää koko Tinderin väliin ja tavata ihmisiä muuta kautta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M32
Onhan tuolla tosiaan oksettavaa käyttäytymistä monilta naisilta, mutta itse en ainakaan jaksa enää välittää. Jos nainen ei vaikuta siltä, että haluaa jutella kanssani, niin lopetan keskustelun. Turha on alkaa väkisin vääntämään. Voi olla, että he eivät ole kiinnostuneita tai sitten heillä on jo jotain pidemmälle edennyttä tai kiinnostavampaa menossa. Laittakoot minulle viestiä jälkikäteen jos haluavat.
Kannattaa muistaa, että tuolla on naisilla kovaa ylitarjontaa, eikä he oikeasti tunne sinua muutaman kuvan ja tekstin perusteella. Siten ei kannata ottaa henkilökohtaisesti jos he eivät sinulle kirjoita. Jos alkaa ärsyttämään, niin ei muuta kuin poistat matchin ja koitat löytää uuden.
Vaikka tuolta ei löytyisi kuin yksi miellyttävä nainen, niin sekin on jo vaivan arvoista.
Monta kertaa on yllättänyt miehen nähdessä, että millainen olemus hänellä on, millainen tuoksu, millainen ääni. Mutta onneksi useimmiten siis positiivisesti yllättynyt. Panostakaa miehet niihin profiileihinne, niin nainen voi vielä tavatessaan yllättyä positiivisesti lisää. Jos profiili on paska niin matchia ei tule eikä tapaamistakaan.