Selittäkää miten Tinder toimii ja kannattaako...
... sinne yleensä mennä?
Olen ok-näköinen, kauniiksikin kehuttu nainen. Eli miten se toimii? Pyyhkäiset vasemmalle jos ei kiinnosta, ja oikealle, jos natsaa, ja mitä sitten? Onko siinä sitten jotakin keskustelua, ja miten, ja onko se toinen pakko heti kohta tavata jos haluaa ensin tutustua keskustelemalla netissä?
Millaisia kokemuksia? Tiedän tämän Tinder-horror story jutun, mutta muuten? Ja jos ette suosittele Tinderiä, niin mikä olisi hyvä deittisovellus?
T. Varautunut mutta ei varattu
Kommentit (363)
Näkeekö omat kaverit minun tekstin Tinderissä tai esim. työkaverit tai naapurit. En haluaisi heidän näkevän tekstiäni ja kuvaani
Itsellä lähinnä huonoja kokemuksia. Olen nätti nainen eli matcheja kyllä tulee. Suurimman osan kanssa ei tule keskustelua. Osan kanssa tyrehtyy siihen, kun itse haluan tutustua ja miehet haluaa vain sänkyyn heti. Osan kanssa tyrehtyy siihen, että en ole kännykkä kädessä kokoajan ja mies on suuttunut kun en heti ole vastaamassa. Osan kanssa käynyt treffeillä. Osa miehistä on mukavia, mutta ei ole tullut tunteita joko minulle tai miehelle. Osan kanssa treffeillä olo on kuin olisi työhaastattelussa. Muutama on suuttunut kun en ole parin ekan treffin aikana ihastunut. Pari on huijannut ja valehdellut päästäkseen suhteeseen. Sitten taas muutama kaveri on löytänyt puolison tindetistä. Eli tuurista kiinni sanoisin. Saattaa olla hyvä kokemus, saattaa olla huono kokemus.
Tinderiin naiset vois laittaa koko kasvokuvan eikä puolikasta eikä peittää kasvonpiirteitä aurinkolaseilla jos ei pysty esiintymään omana itsenään niin ei kannata laittaa profiiliaan ollenkaan esille. Itse olen tinderissä tosi mielellä liikenteessä ai niin ja ne eläinkuvat kun muita kuvia ei kehdata laittaa en minä ole sieltä eläimiä etsimässä