Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Selittäkää miten Tinder toimii ja kannattaako...

Vierailija
21.02.2017 |

... sinne yleensä mennä?

Olen ok-näköinen, kauniiksikin kehuttu nainen. Eli miten se toimii? Pyyhkäiset vasemmalle jos ei kiinnosta, ja oikealle, jos natsaa, ja mitä sitten? Onko siinä sitten jotakin keskustelua, ja miten, ja onko se toinen pakko heti kohta tavata jos haluaa ensin tutustua keskustelemalla netissä?

Millaisia kokemuksia? Tiedän tämän Tinder-horror story jutun, mutta muuten? Ja jos ette suosittele Tinderiä, niin mikä olisi hyvä deittisovellus?

T. Varautunut mutta ei varattu

Kommentit (363)

Vierailija
261/363 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tinder on aika raadollinen, ainakin miehelle..Mulla oli suht ok itsetunto ennen, 3kk Tinderin jälkeen haluan vaan käpertyä peiton alle ja kuolla. En ole varmaan koskaan tuntenut itseni näin rumaksi

M32

Tiedän tunteen, käytin tinderiä 10kk viime vuonna ja melkein menetin uskoni naissukupuoleen kokonaan.

Se fiilis kun näet suuren vaivan sen eteen että saat ensinnäkin mätsin naisen kanssa ja saat naisen vastaamaan sun viesteihin, vaihdatte numerot ja juttelette whatsapissa lisää, sovitte treffit viikon päähän ja viikon päästä nainen sanoo olevansa flunssassa jonka takia ei pääse treffeille. Sanot naiselle että ilmoittelee sitten kun on taas terveenä mutta nainen ei enää vastaa tai jopa blokkaa sut heti.

Näin tapahtui parhaimmillaan kolme kertaa putkeen. Naiset toimii keskenään saman kaavan mukaan.

Ihan samat kokemukset täällä naisena. Sain matchiksi varmaan 1% tykkäämistäni miehistä, aloitin keskustelun, yritin sopia tapaamisia, ja aina feidattiin. En ota sitä niin vakavasti että luulisin kaikkien olevan sellaisia, mutta eihän se kivaa ollut. Nyt en enää jaksa vaivautua.

Taidat olla ihan hypernirso jos tuo on oikea mätsiprosenttisi.

Itse miehenä sain sillä yhden viikon sallitulla 1400 tykkäyksellä 10 mätsiä eli se on 0.7% :D

No, tykkäsin varmaan 500 miehestä ja matchejä tuli hädintuskin yhden käden sormille. Vaihtelin kuviakin. Mut kun ei niin ei. (Ja seuraava väite on aina että tykkäsin vain jostain alfoista. En tykännyt. Ennemminkin pelkään sellaisia miehiä.)

Vierailija
262/363 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tinder on aika raadollinen, ainakin miehelle..Mulla oli suht ok itsetunto ennen, 3kk Tinderin jälkeen haluan vaan käpertyä peiton alle ja kuolla. En ole varmaan koskaan tuntenut itseni näin rumaksi

M32

Tiedän tunteen, käytin tinderiä 10kk viime vuonna ja melkein menetin uskoni naissukupuoleen kokonaan.

Se fiilis kun näet suuren vaivan sen eteen että saat ensinnäkin mätsin naisen kanssa ja saat naisen vastaamaan sun viesteihin, vaihdatte numerot ja juttelette whatsapissa lisää, sovitte treffit viikon päähän ja viikon päästä nainen sanoo olevansa flunssassa jonka takia ei pääse treffeille. Sanot naiselle että ilmoittelee sitten kun on taas terveenä mutta nainen ei enää vastaa tai jopa blokkaa sut heti.

Näin tapahtui parhaimmillaan kolme kertaa putkeen. Naiset toimii keskenään saman kaavan mukaan.

Ihan samat kokemukset täällä naisena. Sain matchiksi varmaan 1% tykkäämistäni miehistä, aloitin keskustelun, yritin sopia tapaamisia, ja aina feidattiin. En ota sitä niin vakavasti että luulisin kaikkien olevan sellaisia, mutta eihän se kivaa ollut. Nyt en enää jaksa vaivautua.

Itse miehenä sain sillä yhden viikon sallitulla 1400 tykkäyksellä 10 mätsiä eli se on 0.7% :D

No, tykkäsin varmaan 500 miehestä ja matchejä tuli hädintuskin yhden käden sormille. Vaihtelin kuviakin. Mut kun ei niin ei. (Ja seuraava väite on aina että tykkäsin vain jostain alfoista. En tykännyt. Ennemminkin pelkään sellaisia miehiä.)

Miten tuo on mahdollista? Mulle tuli match melkein kaikista, joista tykkäsin. Vain joku välimatkan mies jäi pois.

-se miljonäärejä ja mallejakin treffannut:D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/363 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M32

Miten tuo on mahdollista? Mulle tuli match melkein kaikista, joista tykkäsin. Vain joku välimatkan mies jäi pois.

En tiedä. En ole ruma enkä ylipainoinen. Kuvani olivat niin hyviä kuin minusta saa. Vaikeahan se on hypätä ruudun toiselle puolelle katsomaan mitä kukin mies ajattelee pyyhkäistessään vasemmalle. Torjuntaan olen toki tottunut normielämässäkin - olen pyytänyt useita miehiä ulos mutta he ovat kieltäytyneet kohteliaasti. Nykyäänkin jo uskonkin jääväni puolisottomaksi ja lapsettomaksi, vaikkei ole mitään syytä siihen. En vain jaksa enää toivoa.

Vierailija
264/363 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MiäsHenkilö kirjoitti:

Tässä on hyvä kuvaus siitä miten tinder todella toimii:

https://www.bustle.com/articles/121866-i-swiped-right-on-everyone-on-ti…

Miehet vaikertaa sen kanssa, että kukaan ei ole heistä kiinnostunut, naiset taas eivät voi oikeastaan koskaan tietää oletko miehen mielestä sintti vai vonkale, näin kalastustermein.

Jos alla olevalla videolla esitetty teoria pitää paikkaansa, minun joka olen oman arvioni mukaan ulkonäöltäni jota kuinkin 7, minun ei pitäisi saada mätsejä ennen kuin alan pyyhkimään 4:n naisia oikealle... paitsi silloin kun valokuva hämää ja treffeillä nainen paljastuu neloseksi. Jännä katsoa miten käy!

.

Aika hyvä video. Masentava, mutta mielummin näen todellisuuden sellaisena kun se on.

Naisen tuleekin olla nirso. Hänhän kantaa ja synnyttää mahdollisen lapsen. Mielestäni noissa tilastoissa ei ole mitään yllättävää, eikä tilanteen tulekaan muuttua.

Vierailija
265/363 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MiäsHenkilö kirjoitti:

Miehet vaikertaa sen kanssa, että kukaan ei ole heistä kiinnostunut, naiset taas eivät voi oikeastaan koskaan tietää oletko miehen mielestä sintti vai vonkale, näin kalastustermein.

Jos alla olevalla videolla esitetty teoria pitää paikkaansa, minun joka olen oman arvioni mukaan ulkonäöltäni jota kuinkin 7, minun ei pitäisi saada mätsejä ennen kuin alan pyyhkimään 4:n naisia oikealle... paitsi silloin kun valokuva hämää ja treffeillä nainen paljastuu neloseksi. Jännä katsoa miten käy!

.

Aika hyvä video. Masentava, mutta mielummin näen todellisuuden sellaisena kun se on.

Naisen tuleekin olla nirso. Hänhän kantaa ja synnyttää mahdollisen lapsen. Mielestäni noissa tilastoissa ei ole mitään yllättävää, eikä tilanteen tulekaan muuttua.

Videossa mentiin vähän syvemmälle, eikä kyse ollut pelkästään siitä tilastosta, vaan mitä se oikeasti pidemmän päälle (avioliitossa) tarkoittaa. Selitettiin, miksi asetelma on alusta asti sellainen, että se johtaa naisten ottamiin eroihin, pihtaamiseen jne, jos mies ei kuulu 20% parhaimmistoon. Rauhallista pohdintaa, ilman vihaa tai syyttelyä.

Vierailija
266/363 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MiäsHenkilö kirjoitti:

.

Biologiaahan se vain on. Jos naisia olisi selvästi enemmän kuin miehiä, niin jossain kohtaa tilanne kääntyisi päälaelleen. 

Ja toisaalta eihän se naisillekaan tavallaan ole niin hienoa, että kaikkien mätchien todelliseen luonteeseen ei voi luottaa, koska jopa paremmat miehet harrastavat jonkin verran kalastusta, joskin vähemmän kuin keskivertomiehet.

Toki, syöhän se väkisinkin miehen itsetuntoa ja luottamusta naisiin kun käyttää Tinderiä, tai ylipäätänsä yrittää deittailla naisia. Hyvä lähtökohta on mielestäni tajuta, että miehen ei tarvitse lisääntyä, koska asiaa on tutkittu ja todettu, että loppujen lopulta vain pieni osa miehistä jatkaa sukuaan. Riittää, kun sinulla on naispuolisia sisarruksia tai naisten suhteen pätevämpi veli, niin homma on pulkassa.

Vierailija
267/363 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseäkin kiinnostaa tider. Saako sieltä oikeasti helposti seksiä?

Vierailija
268/363 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itseäkin kiinnostaa tider. Saako sieltä oikeasti helposti seksiä?

Jos oot nainen niin saat.

Vierailija
269/363 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 12v jälkeen sinkku, ja piti tietty kokeilla Tinderiä...voi jumalauta mitä paskaa

Harva nainen vastaa, ja jos vastaa niin ollaan erittäin passiivisia...eiks naiset hae sieltä seuraa? Ajattelin et olis deittisovellus eikä valokuva-albumi

Sehän on kun joku kilpailu, jätkä joka heittää parhaat koodit pääsee treffeille. Ihan oikeasti naiset, jos haette seuraa niin olkaa aktiivisia!

Vierailija
270/363 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi nainen matchasi minun kanssani aiemmin ja kun aloitin keskustelun hänen kanssaan, niin hän välittömästi poisti matchin. Nyt matchasi minun kanssani uudestaan. Mikähän järki tuossa on? Tuskin kahta kertaa vahingossa minun kanssani matchasi ellei sitten hakkaa kaikille sydämiä, jota epäilen suuresti. 

Vierailija
271/363 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kävi kanssa muutamien miesten kanssa noin, että heti kun aloitin keskustelun, poistettiin matcheistä. Tuli nimenomaan sellainen olo, että laittoivat kaikille sydämen ja sitten viestin tultua vasta tsekkaavat kuka siellä kirjoittaa. Ja ilmeisesti olen sitten aivan helvetin ruma, kun katosivat samantein linjoilta...

Juu ei ole Tinder heikkoitsetuntoisen naisen (tai miehen) paikka. Pelkkää mielipahaa aiheutti ainakin mulle.

Vierailija
272/363 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 12v jälkeen sinkku, ja piti tietty kokeilla Tinderiä...voi jumalauta mitä paskaa

Harva nainen vastaa, ja jos vastaa niin ollaan erittäin passiivisia...eiks naiset hae sieltä seuraa? Ajattelin et olis deittisovellus eikä valokuva-albumi

Sehän on kun joku kilpailu, jätkä joka heittää parhaat koodit pääsee treffeille. Ihan oikeasti naiset, jos haette seuraa niin olkaa aktiivisia!

Eli samaa kilpailua, mitä kaikkialla muuallakin. Netissä tai vaikka baarissa, niin parhaat läpät ja ulkonäkö voittaa. Ei ole oikotietä onneen.

Vierailija
273/363 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M32

En tiedä. En ole ruma enkä ylipainoinen. Kuvani olivat niin hyviä kuin minusta saa. Vaikeahan se on hypätä ruudun toiselle puolelle katsomaan mitä kukin mies ajattelee pyyhkäistessään vasemmalle. Torjuntaan olen toki tottunut normielämässäkin - olen pyytänyt useita miehiä ulos mutta he ovat kieltäytyneet kohteliaasti. Nykyäänkin jo uskonkin jääväni puolisottomaksi ja lapsettomaksi, vaikkei ole mitään syytä siihen. En vain jaksa enää toivoa.

Jos sä tykkäsitkin liian hissukoista ja vaatimattoman näköisistä, jotka taas pitivätkin sua "liian hyvänä".

-se sama

Vierailija
274/363 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi nainen matchasi minun kanssani aiemmin ja kun aloitin keskustelun hänen kanssaan, niin hän välittömästi poisti matchin. Nyt matchasi minun kanssani uudestaan. Mikähän järki tuossa on? Tuskin kahta kertaa vahingossa minun kanssani matchasi ellei sitten hakkaa kaikille sydämiä, jota epäilen suuresti. 

Et sä tule uudestaan jos sut on poistettu vaan se nainen oli poistanut koko sovelluksen.

Vierailija
275/363 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä ne ei kiinnostuneet susta.

Vierailija
276/363 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä järkeä sitten painaa sydäntä? Sehän on koko idea?

277/363 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et sä tule uudestaan jos sut on poistettu vaan se nainen oli poistanut koko sovelluksen.

Poistin siis itse profiilini, koska halusin ottaa uuden kierroksen ja sovellus sekoili muutenkin, kun matchit hyppelivät ihan miten sattuu keskusteluiden ja uusien matchien välillä, eikä kaikkien profiilit latautuneet yms. Tuosta aiemmasta matchista on aikaa, mutta se jäi mieleeni, koska nainen on ainoa, joka poisti minut välittömästi minun laitettua hänelle viestin.

Vierailija
278/363 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksinkertaista: profiilissasi oli jotain, joka herätti kiinnostuksen. Yhteydenotossasi oli jotain, joka tappoi sen, tai ei ylläpitänyt sitä riittävästi.

Se profiilin perusteella kiinnostuminen on vasta hyvin alustavaa, koska Tinder-profiilit ovat todella suppeita eikä ihmistä voi sen perusteella tuntea edes pintapuolisesti. Tutustumisen alkaessa vasta tarkentuu, kiinnostaako osapuolia riittävän paljon jotta syntyy keskustelua. Keskustelun edetessä tarkentuu, kiinnostaako lähteä tapaamaan livenä. Livetapaamisessa tarkentuu, kiinnostaako tavata uudelleenkin. Ja niin edelleen. Missä tahansa vaiheessa on aika hölmöä vedota siihen, että toinen oli kuitenkin aikaisemmin kiinnostunut ja loukkaantua siitä jos kiinnostus myöhemmin loppuikin. Sellaista se ihmisiin tutustuminen on; ei match ole mikään sopimus jossa luvataan olla kiinnostuneita alttarille asti.

Vierailija
279/363 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksinkertaista: profiilissasi oli jotain, joka herätti kiinnostuksen. Yhteydenotossasi oli jotain, joka tappoi sen, tai ei ylläpitänyt sitä riittävästi.

Se profiilin perusteella kiinnostuminen on vasta hyvin alustavaa, koska Tinder-profiilit ovat todella suppeita eikä ihmistä voi sen perusteella tuntea edes pintapuolisesti. Tutustumisen alkaessa vasta tarkentuu, kiinnostaako osapuolia riittävän paljon jotta syntyy keskustelua. Keskustelun edetessä tarkentuu, kiinnostaako lähteä tapaamaan livenä. Livetapaamisessa tarkentuu, kiinnostaako tavata uudelleenkin. Ja niin edelleen. Missä tahansa vaiheessa on aika hölmöä vedota siihen, että toinen oli kuitenkin aikaisemmin kiinnostunut ja loukkaantua siitä jos kiinnostus myöhemmin loppuikin. Sellaista se ihmisiin tutustuminen on; ei match ole mikään sopimus jossa luvataan olla kiinnostuneita alttarille asti.

YYmmärrän kyllä että kiinnostus voi lopahtaa, mutta ongelma on siinä että naiset ovat olleet passiivisia matchistä lähtien. Viesteihin vastataan niin lyhyesti kun mahdollista..

Tulee todella ylimielinen kuva naisista, ensiksi "kelpuutetaan" tykkäyksen muodossa, ja sitten katsotaan kuka saa kiinnostuksen heräämään. "Because I'm worth it"

Naiset käyttäytyy kun palkintoja, ja samalla itketään kun miehet esineellistää naisia? Ei voi ymmärtää

Vierailija
280/363 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nainen on tiistaina päivällä matchannyt monta potentiaalia miestä, ja tiistaina illalla jo jutellut jonkun kanssa johon tykästyi, niin ei hän enää keskiviikkona ole aktiivinen niiden muiden suuntaan, vaan katsoo mihin tämä yksi johtaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi viisi