Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä kurjaa olette kokeneet Tukholmassa?

Vierailija
19.02.2017 |

Itse olen hyvin vakavasti suunnitellut sinne muuttamista. Käydään useita kertoja vuodessa.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vi tar bussen till slussen

Vierailija
22/27 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerran lounasravintolassa otin tummaa leipää, mutta se oli semmoista makeaa mössöä, melkein kakkua. Arvaa harmitiko?

Härregud

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin narkkeja. Yök.

Vierailija
24/27 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea asuntotilanne, eli vuokra-asuntoja ei ole ja ostokämppien hinnat ovat kovia (uudemmissa taloissa on järkyttävät kk-maksut). Sosiaalisesti vaikeaa, uusia ystäviä on vaikea saada paikallisten keskuudesta. Lapset ja työpaikka kyllä auttavat ja muiden sinne muuttaneiden keskuudesta saa kyllä ystäviä. Paikalliset ovat usein snobeja jotka kuvittelevat asuvansa New Yorkissa. - Muuten ihana, kansainvälinen kaupunki jossa tekemistä riittää. Ruotsissa löytyy muutenkin ihan hirveästi nähtävää, ja hintataso on ok Suomeen verrattuna. Töitä löytyy kaikilta aloilta, koko maasta. Ruotsia täytyy osata jos ei nyt ihan erikoisalalla ole (huipputeknologiaa tai muuta tutkimusalaa). Terv Ruotsissa jo 20 v, tosin nyt pienellä paikkakunnalla etelämmässä. (Eikä kannata näitä hihhuleita uskoa jotka pelottelevat maahanmuuttajilla, enemmän minä olen huolissani nousevasta äärioikeistolaisuudesta. Suurinta osaa maahanmuuttajista sitä paitsi tarvitaan, täällä on huutava työvoimapula.)

Vierailija
25/27 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin 30 vuotta sitten Kalle Kustaa meinas ajaa meidän päälle Saabillaan kunkunlinnan edustalla. Traumaattinen tilanne.

Vierailija
26/27 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin Tukholmassa viime kuussa ja kaaduin Gamla Stanin jäisillä teillä. Tuli mustelma. Joku pappa riensi heti auttamaan pystyyn. Karmeinta mitä mulle on Tukholmassa tapahtunut.

Vierailija
27/27 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höh, mun aito, oikeasti tapahtunut kokemukseni Centralilla oli poistettu. By mode.

Kerron sitten uudestaan, että bussiasemalla kohtasin itsensäpaljastajan.