Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olipa "kiva" kuulla että lasteni äitipuolen mielestä lapseni ovat hänelle vain "välttämätön paha"

Vierailija
17.02.2017 |

Miksi pitää alkaa äitipuoleksi jos se rooli ei oikeasti ole sydämenasia? Hän on äiti itsekkin mutta vain hänen lapsi on tärkeä. Mitenhän hänen asenteensa heijastuu lapsiini. Olen niin vihainen ja surullinen.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli mitä sä tarkalleen ottaen kuulit? Ja kenen sanomana?

Vierailija
2/24 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin hän on rehellinen. Noinhan sitä yleensä ajatellaan. Toivottavasti ymmärtä kuitenkin lapsille suunsa kiinni pitää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se mies ja parisuhde on hänelle sydämen asia. Ei se rakkaus vieraisiin mukuloihin noin vaan syty. Se ei silti tarkoita etteikö isän puoliso olisi asiallinen lapsia kohtaan.

Vierailija
4/24 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän haluaa olla suhteessa mieheen eikä halua siihen 'ylimääräisiä' säätämään? Lapsesi ovat rasittavia/hankalia? Mies käyttäytyy eri tavalla lastesi ollessa siellä/nainen ei saa tuolloin haluaamaansa määrä miehen huomiota? Hän ei halua muistutusta miehen 'edellisestä' elämästä?

Syitä voi olla monta, vaikea sanoa. Mun mielestä kuitenkin jos alkaa olla ihmisen kanssa joka on isä tai äiti, pitäisi se asia myös hyväksyä eikä alkaa tehdä/ toivoa tästä lapsetonta. Sä et sille kuitenkaan voi mitään, ainoastaan mies voi.

Vierailija
5/24 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ymmärrän tavallaan tätä naista, en itsekään haluaisi elämääni toisen ihmisen lapsia sotkemaan kuvioita. Ei se nainen ole lastesi vanhempi. Saa ajatella mitä lystää, kunhan käyttäytyy.

Vierailija
6/24 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä luulit? Että ne sinun herrantertut on jotenkin ihmeellisiä joita kaikki rakastaa? Ainoa mitä ne muille ovat on ikävä muistutus menneestä elämästä ja seksistä. Toisekseen niiden mukana myös aina tulee se yleensä vittumainen äiti joka yrittää työntää kapuloita rattaisiin joka välissä. Lisäksi itse en tykkää että pitää omia menoja jne aina säätää niiden exän lapsien mukaan.

Ja ennen ininää siitä että ite kumppanisi valitsit ja niin tein. Valitsin kumppanin mutta en niitä lapsia joten elän 70% ajasta miehen kanssa ja sitten se 30% mitä lapset ovat meillä omaa elämää. Käyn matkoilla, juhlimassa, vietän aikaa kavereiden kanssa jne ja en tee mitään lasten kanssa vaikka saman katon alla ollaankin.

Vierailija
7/24 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäpä uutta tässä on, se vain nyt kolahti ap:lle. Oikeasti, on aika harvassa ne ihmiset, jotka tykkäävät toisen lapsista.

Mutta silti voi tykätä siitä kumppanista, ja silloin oppii sietämään niitä ylimääräisiä. Osa jopa oppii tykkäämään niistä. Monisyinen asia, mihin vaikuttaa niin moni asia.

Vierailija
8/24 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se nainen ole miksikään äitipuoleksi alkanut vaan seurustelemaan miehen kanssa.

Vierailija
9/24 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos äiti on elossa, ei lapsilla voi olla äitipuolta.

Se on isän uusi vaimo.

Vierailija
10/24 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen naimisissa, ja meillä molemmilla on omia lapsia. Yhteisiä ei ole eikä tule.

Olen sitoutunut mieheeni. Hänen lapsensa ovat ihan kivoja, hyvin kasvatettuja, mutta en minä heitä kaipaa tänne. Eikä lapset tule minua katsomaan.

En odota mieheltänikään mitään ihmeellistä minun lapsiani kohtaan. Riittää, että on ystävällinen.

Olemme tässä parisuhteen takia.

Vierailija
11/24 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä lapsi tietää. Pääsääntöisesti kierrätyskumppanit/perheet nyt ei vaan toimi. Seksitarpeensa voi hoitaa itsekin ja sosiaalisen elämänsä muuten.

Mutta mitäpä lapsista...

Vierailija
12/24 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun suhteen alussa jo tietää toisella entisestä liitosta lapsia olevan, silloin otetaan koko paketti! Jos ei siihen pysty, ei aloita suhdetta ollenkaan. Piste!

Käy niin sääliksi näitä lapsia jotka ovat uusioperheessä välttämätön paha.

Vierailija
13/24 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun suhteen alussa jo tietää toisella entisestä liitosta lapsia olevan, silloin otetaan koko paketti! Jos ei siihen pysty, ei aloita suhdetta ollenkaan. Piste!

Totta kai koko paketin olemassaolo pitää hyväksyä, mutta ei sitä omaksi tarvitse ottaa. Isä hoitakoon lapsensa.

Eri asia on sitten, jos lapset asuvat kokoaikaisesti saman katon alla. Silloin pitää jo osallistua, mutta jos vkl-lapsi, niin ei tarvi. Se lapsi tulee vain katsomaan isäänsä.

Vierailija
14/24 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä lapsi tietää. Pääsääntöisesti kierrätyskumppanit/perheet nyt ei vaan toimi. Seksitarpeensa voi hoitaa itsekin ja sosiaalisen elämänsä muuten.

Mutta mitäpä lapsista...

Toimii se, jos molemmat ovat asioista samaa mieltä. Esim. Jos isä hyväksyy, että äitipuoli ei ole läsnä, niin parisuhde toimii. Jos isälle se ei ole ok, niin sitten kokonaisuus ei toimi.

Vierailija
15/24 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja silti mies haluaa olla tuon naisen kanssa. Ex ei voi määrätä mitään paketteja.

Vierailija
16/24 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä luulit? Että ne sinun herrantertut on jotenkin ihmeellisiä joita kaikki rakastaa? Ainoa mitä ne muille ovat on ikävä muistutus menneestä elämästä ja seksistä. Toisekseen niiden mukana myös aina tulee se yleensä vittumainen äiti joka yrittää työntää kapuloita rattaisiin joka välissä. Lisäksi itse en tykkää että pitää omia menoja jne aina säätää niiden exän lapsien mukaan.

Ja ennen ininää siitä että ite kumppanisi valitsit ja niin tein. Valitsin kumppanin mutta en niitä lapsia joten elän 70% ajasta miehen kanssa ja sitten se 30% mitä lapset ovat meillä omaa elämää. Käyn matkoilla, juhlimassa, vietän aikaa kavereiden kanssa jne ja en tee mitään lasten kanssa vaikka saman katon alla ollaankin.

Lapset on kuitenkin iso osa sun miestä ja miehen elmää. Todella surullista kuulla että sua ei kiinnosta se yhtään. Säälittää siis sun miehen puolesta. Siis että puoliso on tolla asenteella omia lapsia kohtaan. Asettaa miehelle varmasti ristiriitaisia tunteita. Ei voi jakaa koskaan elämää kaikkien rakkaiden kanssa vaan aina joku puuttuu ja tuntuu tyhjältä. :(

Vierailija
17/24 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli mitä sä tarkalleen ottaen kuulit? Ja kenen sanomana?

Mietippä sitä...äitipuoli...

Vierailija
18/24 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisi miettiä näitä asioita ennen kuin eroaa ihan hyvästä miehestä ilman mitään syytä. Jostain syystä naiset kuvittelevat ettei mikään muutu erossa, paitsi että mamma saa "oman" rellestämismisviikon vieraiden miesten kanssa ja kivat elarit. Hohhoijaa.

Vierailija
19/24 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap kuulostaa sen sortin narsistilta, etten yhtään ihmettele, että mies on onnellisempi jonkun toisen naisen kanssa.

Vierailija
20/24 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottahan tuo on. Turhaa hermostut. Ei sillä ole mitään velvollisuutta tykätä sinun mukuloista.