Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Maria Veitola Yökylässä : Karalahdet - keskusteluketju

Vierailija
15.02.2017 |

Keskustellaan tässä ketjussa.

Yökylässä alkaa klo 21.

Minulla ei MITÄÄN ennakkokäsitystä kyseisestä pariskunnasta, jotain lööppejä muistelen mutta ei sen enempää.

Kommentit (391)

Vierailija
381/391 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Outo juttu että asuvat vuokralla252 näin pitkään. Tuo Kalasataman asunto oli myynnissä silloin kun muuttivat siihen. Mikseivät samantien ostaneet omaksi?

Koska itse kertoi jere olevansa ulosotossa,,,ulosotto= ei luottotietoja!!!!

Vierailija
382/391 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

halloo kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Outo juttu että asuvat vuokralla252 näin pitkään. Tuo Kalasataman asunto oli myynnissä silloin kun muuttivat siihen. Mikseivät samantien ostaneet omaksi?

Koska itse kertoi jere olevansa ulosotossa,,,ulosotto= ei luottotietoja!!!![/qilman luottotietoja ei lainaaa...kaikki riippuvuudet..epävakaa persoona..riski! Pankista ei lainaa..mut ehkä joku tapulijengi maksaa nyt hänelle!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
383/391 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jere kaveeraa canonballsien kanssa, edelleen. Tiukka perhe-elämä ja treenikuri ovat korvanneet päihteet. Saattaa repsahtaa kun jokin nykyelämän elementeistä menettää hohtonsa.

Vierailija
384/391 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valkoinen on arka väri lapsiperheissä. Lapsen tulee saada elää kotona ilman turhia kieltoja.

Vierailija
385/391 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelin sitä kun Nanna sanoi että onhan se sairasta maksaa 2890 euroa kuukaudessa kämpästä mutta hän nauttii täysillä nyt sen pari kuukautta jonka he tässä asuvat. Miksi muuttaa niin vähäksi aikaa varsinkin pienen lapsen kanssa. Jos olisi tuttavan asunto jossa saa asua pari kuukautta kun asunto on myynnissä ymmärtäisin sen tai jos saisi asua ilmaiseksi. Mitä suunnitelmia Nannalla ja Jerellä on asumisen suhteen jatkossa ja miksi vain 1-2 kk siinä asuvat?

Vierailija
386/391 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Nannan vihersmoothieresepti julkaistu jossakin, näytyi hyvältä.

387/391 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

ViiaPauliina kirjoitti:

Mä niiiin odotan että vko menis nppeeta,silloin avautuu Saara Aalto yökylässä jakso 😆

mun käy nyt jo sääliks :)

Tarkootan siis miten Saarasta js Meristä revitään kaikki poies..

Mä muutin kyllä mielipidettäni koskien Saaraa, höpöttää juu paaljon mutta aika jalat maassa on. En vaan tajunnut mikä tuo luento juttu oli?

Vierailija
388/391 |
27.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä on pariskunnan ammatti ?

Vierailija
389/391 |
27.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelin sitä kun Nanna sanoi että onhan se sairasta maksaa 2890 euroa kuukaudessa kämpästä mutta hän nauttii täysillä nyt sen pari kuukautta jonka he tässä asuvat. Miksi muuttaa niin vähäksi aikaa varsinkin pienen lapsen kanssa. Jos olisi tuttavan asunto jossa saa asua pari kuukautta kun asunto on myynnissä ymmärtäisin sen tai jos saisi asua ilmaiseksi. Mitä suunnitelmia Nannalla ja Jerellä on asumisen suhteen jatkossa ja miksi vain 1-2 kk siinä asuvat?

Jos asunto on kerran myynnissä, niin määräaikainen vuokrasopimus?

Vierailija
390/391 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erohan se tulla tupsahti, ohoh hoi ylläri.

Vierailija
391/391 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aah Maria veitola on paras <3333333