Maria Veitola Yökylässä : Karalahdet - keskusteluketju
Keskustellaan tässä ketjussa.
Yökylässä alkaa klo 21.
Minulla ei MITÄÄN ennakkokäsitystä kyseisestä pariskunnasta, jotain lööppejä muistelen mutta ei sen enempää.
Kommentit (391)
Asutaan vuokralla ku ei oo luottotietoja!
Just joo..iha oli kivoja kuvia yhdessä ja kaunis nainen...kukahan huijas tapuliukko oli naimisissa.
Vierailija kirjoitti:
Nanna oli aika viehättävä, äitiys puki :) Jerestä en vain tykkää, tai siis siitä kuvasta jonka tuokin ohjelma hänestä antoi. Hehkuttaa kuinka Jax ja Ronja ovat tärkeitä, mutta yhdestä lapsestaan ei tahtonut edes puhua. Myös ''rälläysaikojen'' lämmin muistelu oli aika hölmöä. Vähän niin kuin olisi pistetty 15-vuotias teinipoika nelikymppisen kroppaan.
Sellaisia me monet miehet olemme. Keskenkasvuisia nulikoita, jotka ei vaan kasva aikuiseksi:)
Jos Jerelle joskus sattuisi vahingossa joku onnettomuus, tyyliin kaatuisi portaissa, ja sitten joutuisi pyörätuoliin, niin hänen kannattaa silloin muuttaa nimensä Paralahdeksi.
tapulipappa kirjoitti:
Tötsät sinne ja tonne. Sama pätee lapsiin..ainoa ketä on pistäny kampoihin on venäläinen oksana...jota haukkuu..seiskassa mollas et ikinä ei oo tää venäläine tavannu tapulijengii..( toivottavasti ei muittenkaan lasten äiteet)..puheittensa perusteella huumehörhöi..ja sekavaa selitystä..tuomiosta..parikiloo tuli tuolta..mut mut vaa tuomittiin..tä??mua käytettiin hyväksi ku joku tuli raskaaksi..tä??? Narsisti addikti..tää äijä!!! YÖK! Toivottavasti ei tarvii sit lukee seiskassta ku Nanna tilittää!😀ei hitto mikä pelle!
Tuo oli kyllä tosi säälittävää kun kehtaa uhriutua ja olla hyväksikäytetty, kun itse on mennyt pettämään vaimoaan. Itse hän on pahemman laatuinen hyväksikäyttäjä. Pthyi.
Outo juttu että asuvat vuokralla näin pitkään. Tuo Kalasataman asunto oli myynnissä silloin kun muuttivat siihen. Mikseivät samantien ostaneet omaksi?
Vierailija kirjoitti:
Outo juttu että asuvat vuokralla näin pitkään. Tuo Kalasataman asunto oli myynnissä silloin kun muuttivat siihen. Mikseivät samantien ostaneet omaksi?
Koska ei ollut aikaa etsiä omaa!
Ootsä vähän tyhmä.
Mun mielestä Nanna lipsautti, että asuvat vuokralla koska "eivät voi saada... siis ostaa vielä omaa" tai jotain sellaista. Ymmärsin asian niin, että Jerellä ei ainakaan oo luottotietoja. Ja kyllähän tuo peliaddiktiokin kuulosti aika pahalta.
Niinhän se Nanna lipsautti. Maria kysyi, onko asunto heidän omansa. Nanna: "Ei, kun ollaan vuokralla. Meidän oli pakko... tai ei ollu pakko mut ei alettu ettiin omaa." <--- Eli koska luottotietoja ei ole, on pakko asua vuokralla, koska ei saa lainaa asunnon ostamista varten. Talohan oli myynnissä kun he muuttivat siihen vuokralle. Jaksossahan Nanna myös sanoi: "On se vähän tyhmää maksaa tällästä vuokraa, siks mä nautinki nyt joka hetkestä täällä." <--- Eli varmasti talo olisi kelvannut Nannalle omaksikin asunnoksi - mutta ei mahdollisuutta koska Jeren luottotiedot.
Huvitti myös se, kun Nanna kertoi Marialle, että: "Jere kyllä tietää, että jos ero tulee, niin minä en jää ruikuttamaan." <--- Helppohan se on noin tuossa vaiheessa sanoa, kun on mies joka maksaa elämisen luksuslukaalissa. Mutta mites sitten, kun ero tulisi, ja Nanna joutuisikin yhtäkkiä elättämään itsensä ja poikansa satunnaisella bloggailulla ja jumppien vetämisellä? Voisi olla hieman eri ääni kellossa. Mutta hyvä asia joka tapauksessa, että pitää itseään itsenäisenä ja vahvana ihmisenä, joka pystyy elämään ilman miestäkin.
Jere on kyllä niin vastenmielinen ukko että! Itse petti vaimoaan oksanan kanssa ja nyt pitää itseään jonakin uhrina. Nanna vaikken pissispuhetyylistään pidäkään, on aivan liian hyvä nainen tuolle ex narkille joka siirtänyt riippuvuutensa huumeista nyt peleihin.
Tuolla miehellä ei ole yhtään munaa. Täys pikkupoika vailla vastuuntuntoa. Naiset hänen elämässään pitäneet jotenkin järjissään.
NANNA jos luet tätä: Ansaitset niin paljon parempaa!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö myös jääkiekkoilijoiden pidä maksaa veroja, noilla tuloilla prosentti lähentelee 40-50%. Ruotsissa myös kova verotus... Että se niistä isoista tuloista...
Pari vuotta Venäjällä.. että se niistä veroista.
Onko tietoa, kuinka paljon tienasi Venäjällä? Ei kumminkaan voi loppuelämää rakentaa niiden tulojen varaan?
Varsinkaan kun menot on myös isot. Eli ne tienatut rahat kyllä hupenee melkoista vauhtia. Suurin osa menee jo samana vuonna kuin mitä on tienattu, säästöön ei paljoa jää.
Vierailija kirjoitti:
Niinhän se Nanna lipsautti. Maria kysyi, onko asunto heidän omansa. Nanna: "Ei, kun ollaan vuokralla. Meidän oli pakko... tai ei ollu pakko mut ei alettu ettiin omaa." <--- Eli koska luottotietoja ei ole, on pakko asua vuokralla, koska ei saa lainaa asunnon ostamista varten. Talohan oli myynnissä kun he muuttivat siihen vuokralle. Jaksossahan Nanna myös sanoi: "On se vähän tyhmää maksaa tällästä vuokraa, siks mä nautinki nyt joka hetkestä täällä." <--- Eli varmasti talo olisi kelvannut Nannalle omaksikin asunnoksi - mutta ei mahdollisuutta koska Jeren luottotiedot.
Huvitti myös se, kun Nanna kertoi Marialle, että: "Jere kyllä tietää, että jos ero tulee, niin minä en jää ruikuttamaan." <--- Helppohan se on noin tuossa vaiheessa sanoa, kun on mies joka maksaa elämisen luksuslukaalissa. Mutta mites sitten, kun ero tulisi, ja Nanna joutuisikin yhtäkkiä elättämään itsensä ja poikansa satunnaisella bloggailulla ja jumppien vetämisellä? Voisi olla hieman eri ääni kellossa. Mutta hyvä asia joka tapauksessa, että pitää itseään itsenäisenä ja vahvana ihmisenä, joka pystyy elämään ilman miestäkin.
Eikös ne ole suhteellisen vähän aikaa olleet vasta yhdessä niin miten elätti itsensä ennen Jereä?
Vierailija kirjoitti:
Jere huijattiin sen keskimmäisen lapsensa isäksi. Mä olen oikeastaan tyytyväinen, että kerrankin mies puhuu tuosta, kuinka heitä kusetetaan. Miehelle ei synny kiintymystä lapseen samalla tavalla kuin naisella. Helppoahan se lapsi on ns. unohtaa, kun ei elä arkea tämän kanssa. Jere on muutenkin isänä tuommoinen, että vaihdan vaipan kerran viikossa ja keskityn lirkutteluun ja miesaikaan laukkaradalla.
Mun silmissä se valkkarimuija on halpa ja nolo. Vaatii Nannalta rahaa rakennekynsiin. :D Sen uskon täysin, koska venäläiset naiset ovat tottuneet olemaan "pidettyjä" naisia.
Ukkomies panee paljaalla salarakasta ja sitten itkee kuinka häntä huijattiin. Ei helvetti sentään, onko miehet tosiaan noin tyhmiä? Ja vielä kertovat sen tyhmyytensä koko maailmalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös ne ole suhteellisen vähän aikaa olleet vasta yhdessä niin miten elätti itsensä ennen Jereä?
3 vuotta ovat olleet yhdessä. Varmaan rahat eron jälkeen elämiseen riittäisi, muttei juuri muuhun. Pointti tässä oli se, että kun Nanna on nyt Jeren kanssa seurustellessaan tottunut säännöllisiin kampaamo- ja ripsuhuoltokäynteihin, Balmuirin tuotteisiin, Dubain reissuihin ja design-huonekaluihin, tulisi hänelle eron jälkeen karu paluu todellisuuteen. Vai väitätkö, että jumppien vetämisellä yh-äiti ostelisi merkkituotteita ja matkustelisi yhtä paljon kuin varakkaan miehen kanssa seurustellessa?
Musta tää on uskomattoman vastenmielinen ketju jopa av:n mittapuun mukaan. Jere on tehnyt valtavasti virheitä ja typeriä asioita mutta pitäisikö niitä märehtiä loputtomiin. Musta Jere vaikutti tosi sympaattiselta ja sanoi että on tehnyt kovasti töitä itsensä kanssa. Nanna on varmasti saanut hänestä esiin pehmeämmän puolen. Ja kyllä herkistyi puhuessaan koomaan joutumisesta. Pettämistä en hyväksy missään olosuhteissa mutta ei sitäkään saa tekemättömäksi, eikä aviotonta lasta. Mun nähdäkseni Jere yrittää kantaa vastuunsa maksamalla elarit ja antamalla lapselle sukunimensä ja Suomen kansalaisuuden. Mitä muuta voisi tehdä? Muuttaa Valko-Venäjälle vai? Hänellä on kuitenkin kaksi lasta ja elämä Suomessa. Musta Jere ja Nanna vaikuttaa aidosti onnellisilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
3 vuotta ovat olleet yhdessä. Varmaan rahat eron jälkeen elämiseen riittäisi, muttei juuri muuhun. Pointti tässä oli se, että kun Nanna on nyt Jeren kanssa seurustellessaan tottunut säännöllisiin kampaamo- ja ripsuhuoltokäynteihin, Balmuirin tuotteisiin, Dubain reissuihin ja design-huonekaluihin, tulisi hänelle eron jälkeen karu paluu todellisuuteen. Vai väitätkö, että jumppien vetämisellä yh-äiti ostelisi merkkituotteita ja matkustelisi yhtä paljon kuin varakkaan miehen kanssa seurustellessa?
Eiköhän hän silti pysty elättämään itsensä ja lapsensa.
Ei oo mies vielä irti päässyt valkovenäläisestä..viha ja rakkaus niin lähellä..toi stellan äidin mollaamine..ja että nanna sanoo et on hullu..ei oo mies päässy irti exästään! En ihmettele upee nainen! Minkä takia ton nannankin piti heti tehdä lapsi...naiset usein luulevat muuttavansa miehen lapsen avulla?? Vai tä??
Vierailija kirjoitti:
selvityksessä palkkatilaston kärkiviisikkoon nousivat Jokerien Jere Karalahti (310 000) ja Ossi Väänänen (300 000), HIFK:n Ville Peltonen (290 000), JYPin Eric Perrin (290 000) ja Kärppien Mika Pyörälä (280 000). Jokerien mukana KHL:n siirtyneet Karalahti ja Väänänen siis hyvästelivät SM-liigan sarjan kovapalkkaisimpina pelaajina.
Lisäksi Karalahti on pelannut NHL:ssä jossa palkka noin 1 miljoona euroa / kausi. Saattaa olla jotain säästössä.
Mut huumeisiin meni! Ulosotossa on!
Vierailija kirjoitti:
Ja sä meinaat että kolmentonnin vuokrakämpän saa tuosta vaan ilman niitä luottotietoja ?
Voi mammat hyvät sentään..... eiköhän siihen ole ihan joku muu syy.
Tötsät sinne ja tonne. Sama pätee lapsiin..ainoa ketä on pistäny kampoihin on venäläinen oksana...jota haukkuu..seiskassa mollas et ikinä ei oo tää venäläine tavannu tapulijengii..( toivottavasti ei muittenkaan lasten äiteet)..puheittensa perusteella huumehörhöi..ja sekavaa selitystä..tuomiosta..parikiloo tuli tuolta..mut mut vaa tuomittiin..tä??mua käytettiin hyväksi ku joku tuli raskaaksi..tä??? Narsisti addikti..tää äijä!!! YÖK! Toivottavasti ei tarvii sit lukee seiskassta ku Nanna tilittää!😀ei hitto mikä pelle!