Maria Veitola Yökylässä : Karalahdet - keskusteluketju
Keskustellaan tässä ketjussa.
Yökylässä alkaa klo 21.
Minulla ei MITÄÄN ennakkokäsitystä kyseisestä pariskunnasta, jotain lööppejä muistelen mutta ei sen enempää.
Kommentit (391)
Mua häiritsi tässä jaksossa ainoastaan se Marian vieressä hilluva hämähäkki :S ja kauhee seitti.
Jere vaikutti oikein symppikseltä, virheineen kaikkineen.
Vaikka Karalahti olisikin menneinä vuosina tienannut runsaasti, epäilen että niistä rahoista on hirveästi jäljellä. Elämäntyyli kun on ollut mitä on ollut. Urheilijoilla ei muutenkaan tunnu raha pysyvän, esimerkkinä miljoonia tienannut Kalle Palander, jolla on nykyään juuri ja juuri varaa maksaa ylinopeussakko ja ei omien sanojen mukaan edes varaa muuttaa Suomeen asumaan.
Oliko kirjahyllystä näköhavaintoa...?
Tylsää raitistuneet addiktin jargon-tilitystä:fraasia fraasin perään...
Mutta ensi viikolla räjähtää:
Saara&Sopanen- can't wait!!!
Nanna vaikutti yksinkertaiselta blondilta, täytyy sanoa etten ole mitenkään yllättynyt. Ei kukaan täysjärkinen ja fiksu nainen halua olla Karalahden kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Ärsyttää tää lukemisesta vinoilu. Ovatko nanna ja jere esittäneet sinulle jotain suuria kirjallisuusharrastajia? Mun on vaikea kuvitella kummallekkaan kirjaa käteen, siksi en oleta heillä olevan ainakaan suurta kirjahyllyä. Itse luen paljon mutten sillä jaksa korottaa itseäni muiden yläpuolelle, omat kiinnostuksen kohteet kullakin ja hyvä niin! Jollain pitää yrittää päteä ja lytätä, etkö muuta keksi.
Ps. Omistan itse ehkä alle 40 kirjaa enkä säilytä niitä esillä. Käytän sekä yliopiston että kaupunginkirjastoa, paljon.
Ehkä heillä on hyllyissä ja kaapeissa kirjojen sijaan protskupurkkeja.
Vierailija kirjoitti:
Kaikkien kirjojen pitäisi olla valkoisia kansiltaan ja myöskin tekstisivut rikkoisivat puhtaan valkoisen vaikutelman. Mutta meillä on ilmainen seiskan kestotilaus sponsorilta.
t.nanna
Minusta tuo pariskunta vaikutti ihan sympaattiselta ja ymmärsin tuota Jeren meininkiäkin. Mokaaminen on joidenkin kohtalo.
Tietenkään ohjelma ei ole totuus, mutta vaikutelma oli positiivinen.
Vierailija kirjoitti:
Mua häiritsi tässä jaksossa ainoastaan se Marian vieressä hilluva hämähäkki :S ja kauhee seitti.
Missä??!!!?!
Vierailija kirjoitti:
Millä noi elää? Jeren UO-velkoihin ei taida toimeentulotuki auttaa.
Jos et satu tietämään, niin tämä herra Karalahti pelasi jääkiekon huipulla yli 20 vuotta. Rahakkaimmat vuodet NHL:ssä ja KHL:ssä ei toki kestäneet, kuin muutaman kauden, mutta SM-liigassakaan hänen ei ole tarvinut ilmaiseksi pelata. Tuskin huonoimmallakaan kaudella tienesti on alle 100 000 euron jäänyt. Viimeisenä Jokerit kautenaan hänen palkkansa oli 265 000 euroa, siis liki nelikymppisenä. Ruotsissakin tienasi viimeisinä vuosinaan yli 100 000 euroa kaudesta.
On siis useamman miljoonan uransa aikana tienannut. Jos hän persaukinen olisi, niin luuletko, että kaikenmaailman nannat hänen ympärillään pörräisi?
Vierailija kirjoitti:
Miksi Jere kaiveli Marian vieressä muniaan ampumaratakohtauksessa?
Niin, siksi kun jotkut miehet niin fiksusti tekevät tuollaista julkisesti. Miettikää jos Nanna olisi tehnyt noin, johan olisi otsikoita...
Onko tämä se nanna joka seurustelee karalahden jeren kanssa?
AV82 kirjoitti:
Onko tämä se nanna joka seurustelee karalahden jeren kanssa?
Ei, vaan tämä on se nanna joka on aviossa jere karalahden kanssa.
Tajusin vasta, että näitä on pyydetty muistelemaan elämäänsä ja nuoruuttaan ja siksi Sirpa selännekin jaaritteli niistä opinnoistaan.
Olipas tuo Karalahtien luukku kovin valkoinen ja kaikuvainen, mutta hyvä, että itse varmasti tykkäävät kovasti.
Ja siitä kirjahyllystä, miksi sitä tarvittaisiin? Noilla tuskin on viittä kirjaa yhteensä. Sen sijaan voisin kysellä sinulta kirjahyllyjankkaaja, että kai sinulla on kotonasi oma treenihuone vai lojutko vaan kirjastossassi aamutohveleissa ja tupakkatakissa?
Vierailija kirjoitti:
Ruotsissakin tienasi viimeisinä vuosinaan yli 100 000 euroa kaudesta.
Paljonkohan otettiin palkasta pois kun istui ennätyspitkät pätkät pelirangaistuksia katsomossa?
Katottiin miesystävän kanssa jakso ja ihmettelen näitä kommentteja. Mun ja miehekkeen mielestä oli ihan normaali pariskunta, mitä nyt miehellä on menneisyytensä ja Nanna on asioista ilmeisesti kartalla. Itse en viihtyisi Karalahden kanssa, joka on aika karski äijä Tapulista, mutta onhan sillä näemmä karismaa kun Veitolaankin vetosi. Itse asiassa ihmeteltiin molemmat miehekkeen kanssa, että Karalahtihan oli yllättävän fiksu mies. Vähän itseään täynnä ehkä, mutta ei huipulle pääse olemalla itseään häpeävä nolla.
Mietin vaan tässä miten paljon näissä kommenteissa on kommentoijien itsensä projisointia kun pariskunnasta ollaan näkevinään ties mitä. Näistä viihdeohjelmista kun ei ikinä tiedä missä määrin mikäkin on totta jne. Mun mielestä tuo pariskunnan välinen kuittailuhuumorikin on ihan normaalia. Pitäiskö kaikkien olla kirjoja tankkaavia ja toinen toistensa hartioita nypeltäviä pehmoja? Ja eiköhän se "pissis-Nannakin" tiedä millainen J.K. on.
Kai nyt ihmisellä on ihmisarvo, vaikka sillä ei olisi hylly täynnä lukemattomia päätaloja? Oon aina ollut paljon lukeva ihminen, mutta ymmärrän etteivät kaikki ole samanlaisia. Jotkut eivät eläessään lue kirjan kirjaa ja osaavat silti sitoa kengännauhansa, maksaa veronsa ja olla lyömättä kanssaihmisiä kassajonossa. Jotkut eivät taas kaikesta sivistyksestään huolimatta osaa olla lyttäämättä itseään tyhmempinä pitäviä, koska se sivistys näillä on vain pintasilausta ja alla on raaka p*skiainen, jolla on jäänyt jotain hampaankoloon peruskoulun liikuntatunneilta kun jerekaralahdet taklasivat jääkiekossa ja nannakaralahdet eivät antaneet puhelinnumeroitaan vaikka miten ruinasi.
Kämppä itsessään ei ollut kaksinen, mutta maisemat oli sairaan upeet.