Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naurattaa kun jotkut kehuskelee "vihreillä" silmillään

Vierailija
14.02.2017 |

Vaikka todellisuudessa silmät sellaiset sinivihersekoitukset. Mutta onhan se vihreys pakko nostaa ja jalustalle, ettei vaan leimaantuisi supisuomalaiseksi siniharmaasilmäksi

T. Aidosti vihersilmäinen

Kommentit (210)

Vierailija
121/210 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Supisuomalaisen siniharmaasilmät? Öh.

Hollantilaisella miehelläni on tuollaiset silmät ja maantienruskeat hiukset eikä suomalaista nähnytkään.

Vähän ohis joo, mutta on todella tummahiuksinen ja silmät tumman ruskeat, mutta ei kävis mielessäkään ollaa silleen "Siiis omgg oon niin epäsupisuomalainen screw you all!" 😂

Vierailija
122/210 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vihreät silmät ovat kauniit, mutta mulla meinasi tulla yhtäaikainen tyrmistys & oksennus, kun eräs nainen kehui itseään, että hänet on aateloitu ruskeilla silmillä. Siis silmien värillä, jotka tapaa nähdä 99 % ihmisistä, lehmistä, sioista jne. Pystyin pitämään nippa nappa pokan. Naisten ruskeat silmät ovat totaalinen turn off.

Silmien väri turn off? Ei luoja, taitaa olla vaikea löytää seuraa sulla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/210 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka todellisuudessa silmät sellaiset sinivihersekoitukset. Mutta onhan se vihreys pakko nostaa ja jalustalle, ettei vaan leimaantuisi supisuomalaiseksi siniharmaasilmäksi

Että sulla on mitäänsanomaton ja köyhä elämä että tuosta pitää vaivautua tänne kirjoittamaan. En ois ite kyllä moista keksiny. Helpottiko?

Vierailija
124/210 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurattaa ylipäätään, jos joku kehuskelee silmiensä värillä!

Vierailija
125/210 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinisethän ne vasta upeat silmät ovat. Harvinaisin väri maailmassa. Mutta ei sitä voi oikein sanoa mikä on kaunein silmien väri, siihen vaikuttaa sävy ja silmien muotokin.

Itselläni on vihreät, lapsillani ja miehelläni ruskeat. Suomessa ruskeita silmiä ihaillaan paljon, maailmalla sinisiä ja toki jonkin verran vihreitäkin (jos ovat sävyltään vaaleat)

Vierailija
126/210 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinisethän ne vasta upeat silmät ovat. Harvinaisin väri maailmassa. Mutta ei sitä voi oikein sanoa mikä on kaunein silmien väri, siihen vaikuttaa sävy ja silmien muotokin.

Itselläni on vihreät, lapsillani ja miehelläni ruskeat. Suomessa ruskeita silmiä ihaillaan paljon, maailmalla sinisiä ja toki jonkin verran vihreitäkin (jos ovat sävyltään vaaleat)

Lapsena jo ihmettelin kun pari tätiä aina lässytti ruskeista nappisilmistäni, koska omasta mielestäni kyseessä on erittäin yleinen väri.

Sitten jossain vaiheessa Itä-Suomesta oleva veljen tyttökaveri ihasteli niitä myös, koska siellä päin Suomea tyyliin _kaikilla_ kuulemma siniset silmät.

Onko näin muuallakin Suomessa?

Vierailija
127/210 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua taas naurattaa kun sinähän siinä vihreillä silmilläs kehuskelet ap. Sun silmät oli saman väriset kuin meillä kotona vessan kaakelit 70-luvulla, ihan hirveät.

Mulla on paljon kauniimmat silmät 😉

Vierailija
128/210 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua taas naurattaa kun sinähän siinä vihreillä silmilläs kehuskelet ap. Sun silmät oli saman väriset kuin meillä kotona vessan kaakelit 70-luvulla, ihan hirveät.

Just tuollasten ilkeiden ihmisten takia en ole koskaan tykänny mun silmien väristä. Ei ulkonäön takia kiusata!

-Menninkäinen

Vierailija
129/210 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mut sä oletkin jo vanha kurppa.

Vierailija
130/210 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm, jännä ilmiö. Ei minulle juuri ole kukaan silmillään brassaillut, johtunee siitä että omani ovat keskenään eriväriset. Toinen ruskea ja toinen sininen. :)

Vierailija
131/210 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on hazel eyes, joiden pääväri on vaaleanvihreä. En tiennyt siitä, ennen kuin tämän av-palstan kautta muutama vuosi sitten löysin linkin juttuun, jossa em. silmistä kerrottiin, vaan olin aina kutsunut silmiäni pelkästään vaaleanvihreiksi, vaikka muitakin sävyjä löytyy (kullanvärinen rengas iriksen ympärillä ja tummanvihreä rengas vaaleanvihreän värin ympärillä). Olin kyllä kuullut termin hazel eyes ennenkin, mutta luulin, että niillä tarkoitetaan pähkinänruskeita silmiä, mutta hazel eyes onkin silmien värisekoitus, jonka pääväri voi olla ruskea, vihreä tai sininen. Itse asiassa tykkään siitä, että minulla on ns. monivärisilmät, se on mielenkiintoisempaa kuin pelkkä yksivärisyys.

Vierailija
132/210 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silmieni väri on sama kuin vihreä kuula, siis se karkki:)

Vierailija
133/210 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on hazel eyes, joiden pääväri on vaaleanvihreä. En tiennyt siitä, ennen kuin tämän av-palstan kautta muutama vuosi sitten löysin linkin juttuun, jossa em. silmistä kerrottiin, vaan olin aina kutsunut silmiäni pelkästään vaaleanvihreiksi, vaikka muitakin sävyjä löytyy (kullanvärinen rengas iriksen ympärillä ja tummanvihreä rengas vaaleanvihreän värin ympärillä). Olin kyllä kuullut termin hazel eyes ennenkin, mutta luulin, että niillä tarkoitetaan pähkinänruskeita silmiä, mutta hazel eyes onkin silmien värisekoitus, jonka pääväri voi olla ruskea, vihreä tai sininen. Itse asiassa tykkään siitä, että minulla on ns. monivärisilmät, se on mielenkiintoisempaa kuin pelkkä yksivärisyys.

Mulla kans tuollaset ihme sotku silmät, mut tummana.

Vierailija
134/210 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melko huvittavan provon olet keksinyt. Onnittelut siitä. t. vihersilmä

Vierailija
135/210 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on kirkkaanvihreät, enemmän siis siniseen päin kuin ruskeaan. Iiriksen ulkoreunalla on vielä todella tummansinivihreä kehä eli näyttävät hassulta kirkkaassa valossa kun ovat muuten niin vaaleat ja jotenkin kuultavamman näköiset kuin tavalliset ja yleensä hieman tummemman vihreät silmät. Turhan pistävä katse tulee. Enkä oikein tiedä mitä luomiväriä yhdistäisi näihin.

Minulla saattaa olla vaaleamman vihreät silmät kuin sinulla, mutta minä käytän usein silmämeikissä väripalettia vaaleasta roosasta tummaan luumuun, kesällä myös kultaa ja kuparia, ja ihan nätiltä näyttää. Tosin minulla on moniteholasit (miinuspuolta reilusti), joten meikki saattaa näyttää erilaiselta niillä, joilla laseja ei ole.

131

Vierailija
136/210 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vitsi, nyt kuvittelen vaan ne vihreät kuulat silmäkuoppiin:) mut totta puhuen, vihreät silmät on kauniit

Vierailija
137/210 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kas kun ei mustat.

Sitten nämä joilla silmät eriväriset

Vierailija
138/210 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua naurattaa, kun kehuskelet vihreillä silmilläsi, vaikka oikeasti ne ovat karviasmarjan väriset! Yöks!

Vierailija
139/210 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on vihreät silmät ja olen aina (lähinnä teininä ja nuorena) toisinaan haaveillut ruskeista silmistä sekä blondista luonnonkiharasta tukasta. Vihreitä silmiä olen pitänyt tylsimpänä vaihtoehtona. Eipä tällaisia asioita nykyään juuri mieti.

Jokunen päivä sitten törmäsin kuitenkin henkilöön, jolla molemmat silmät eri väriä. Ne olivat makeat. Mutta toisaalta, jonkinlaisena perfektionistina häiritsisi sellainen epäsymmetria. Vähän sama kuin vasen hiuspuolisko olisi blondi ja oikea puolisko olisi ruskea. Jakauksen kohdalla kulkisi sitten raja. Erikoista muuten, että sellaista muotiaaltoa ei ole muuten vielä ollut.

Vierailija
140/210 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan vihreitä silmiä todellakin on ihan ruohonvihreitäkin. Veljelläni oli aivan vihreät

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi yhdeksän