Naurattaa kun jotkut kehuskelee "vihreillä" silmillään
Vaikka todellisuudessa silmät sellaiset sinivihersekoitukset. Mutta onhan se vihreys pakko nostaa ja jalustalle, ettei vaan leimaantuisi supisuomalaiseksi siniharmaasilmäksi
T. Aidosti vihersilmäinen
Kommentit (210)
Vierailija kirjoitti:
Laita kuva mikä on oikea vihreä? En tiedä minkä väriset silmät itselläni on. Aika tummat mutta ei ruskeat... ei mielestäni kyllä vihreät tai sinisetkään. Ehkä minulla on harmaat?
Laitan kuvan, olisi kiva tietää mikä väri tämä on:
http://aijaa.com/O6L0KL
Huono kuva mutta mun mielestä harmaan vihertävät.
Ota parempi kuva.
Yhden kerran olen törmännyt oikeasti vihreisiin silmiin. Aika harvinaiset ovat. Tekevät katseesta jotenkin kissamaisen ja vähän ehkä jäätävänkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapsena mua haukuttiin noidaksi silmieni värin takia ja vielä aikuisenakin saan kokoajan vakuuttaa että ei ole piilarit vaan omat vihreät. Kai ne sitten jotenkin harvinaisemmat on.
Omat silmäni ovat haaleanvihreät... vähän harmahtavat mutta ei yhtään siniset. Ja moni mies on niistä "seonnut"... on sanottu noidaksi ja jos vaikka miksikä. Ja kyllähän silmäni kieltämättä ovat aika vangitsevat kun ne ovat niin vaaleat ja isot ja tukkani on tumma. Nyt nelikymppisenä ei kukaan niihin enää kiinnitä huomiota.
Laita kuva niistä,joillain naisilla on hyvin "hypnotisoivat"silmät.
Joku aika sitten oli mäkkärin autokaistalla nuorinainen millä oli jotenkin ihan uskomattomat silmät mitä ei voinut olla tuijottamatta.
T.M
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapsena mua haukuttiin noidaksi silmieni värin takia ja vielä aikuisenakin saan kokoajan vakuuttaa että ei ole piilarit vaan omat vihreät. Kai ne sitten jotenkin harvinaisemmat on.
Omat silmäni ovat haaleanvihreät... vähän harmahtavat mutta ei yhtään siniset. Ja moni mies on niistä "seonnut"... on sanottu noidaksi ja jos vaikka miksikä. Ja kyllähän silmäni kieltämättä ovat aika vangitsevat kun ne ovat niin vaaleat ja isot ja tukkani on tumma. Nyt nelikymppisenä ei kukaan niihin enää kiinnitä huomiota.
Laita kuva niistä,joillain naisilla on hyvin "hypnotisoivat"silmät.
Joku aika sitten oli mäkkärin autokaistalla nuorinainen millä oli jotenkin ihan uskomattomat silmät mitä ei voinut olla tuijottamatta.
T.M
Yleensä kyse on silloin piilareista.
Vierailija kirjoitti:
Hauska keskustelu :D minulla siis itse siniset silmät, ja muistan kun joskus ala-asteella minulle sanottiin että silmäni näyttää siltä kun katsoisi uimaaltaan pohjaan johon aurinko paistaa :D Tää on jääny mieleen koska oli mun mielestä kaunis ja erilainen kehu. Nyt piitkästä aikaa oikeasti katsoin silmiäni, ja ne ovat nyt tummanharmaat, joissa menee vaalean harmaata kuviota, joka melkein näyttää valkoiselta tossa kontrastissa, ja iiriksen ympärillä menee rusehtavan harmaata, hyvin haalea ja huomaamaton rengas. Onpas minulla kauniit silmät, omasta mielestäni. Silmät on muutenkin kauniita :)
Nyt kuva jakoon.
Silmien värillä on hyvin vähän tekemistä silmien kauneuden kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Harmaat silmät ovat maailmanlaajuisesti vihreitäkin harvinaisemmat. Minulla on vaalean villalangan harmaat silmät, iiriksen reuna musta. Yhtään sinistä, ruskeaa tai vihreää niissä ei näy. Lapsena inhosin silmiäni, koska pidin harmaata tylsänä värinä, mutta aikuisena olen oppinut pitämään niistä. Välillä silmät näyttävät vaaleammalta teräksenharmaalta, kuulema pistäviltä :D Välillä iirikset näyttävät melkein mustilta.
Itseäni viehättää kyllä vihreät silmät, varsinkin yhdistettynä punaisiin hiuksiin :)
Laita kuva silmistä,kuvauksen perusteelta näytttäbvät hyviltä,ikä?
silmäni ovat siniharmaat ja niitä on sanottu suden tai huskyn silmiksi. tietyssä valossa myös näyttävät vihreiltä ja äsken kun tämän ketjun inspiroimana lähes työnsin naaman peiliin kiinni :D , olisin itsekin voinut vannoa että silmäni ovat vihertävät tummansinisellä reunuksella ! monella onkin ollut elämäni aikana vaikeuksia arvioida silmieni todellista väriä :"harmaa" "siniharmaa" vihreä"...
huolimatta toisen silmän piilokarsastuksesta, silmät ovat ulkonäköni kehutuin piirre :O mutta kuvaa en laita, kännykässä p""a kamera enkä muutenkaan halua tänne lähikuvaa nenän verressa tököttävästä jättifinnistä .D
http://[url=http://aijaa.com/i4geMn][img]http://i6.aijaa.com/m/00795/14335156.jpg[/img][/url]
tässä nyt vanhasta kuvasta rajattu kuva, aika kehon tämäkin..
http://[url]http://aijaa.com/0wHTKj[/url]
johan tämä on nyt vaikeaa! :O ladattua saa, muttei liitettyä !
numero 190
Vierailija kirjoitti:
silmäni ovat siniharmaat ja niitä on sanottu suden tai huskyn silmiksi. tietyssä valossa myös näyttävät vihreiltä ja äsken kun tämän ketjun inspiroimana lähes työnsin naaman peiliin kiinni :D , olisin itsekin voinut vannoa että silmäni ovat vihertävät tummansinisellä reunuksella ! monella onkin ollut elämäni aikana vaikeuksia arvioida silmieni todellista väriä :"harmaa" "siniharmaa" vihreä"...
huolimatta toisen silmän piilokarsastuksesta, silmät ovat ulkonäköni kehutuin piirre :O mutta kuvaa en laita, kännykässä p""a kamera enkä muutenkaan halua tänne lähikuvaa nenän verressa tököttävästä jättifinnistä .D
Sudella on muuten keltaiset silmät, mutta saahan sitä sanoa :D
Ihanaa kun te käytätte lähteenä ja totuutena jotain höpöhöpösivustoa <3
Vihreät ei ole mitenkään äärimmäisen harvinaiset, joskaan eivät kyllä mitenkään yleiset. Verrataan nyt vaikka punasilmäisiä (albiinoja, siis tiiättehän, niitä täysin valkeita joilla ei ole lainkaan pigmenttiä kehossaan) ja vihreäsilmäisiä yleisyydessä. Tässä voi käyttää vaikka ihan loogista päättelyä, jokainen tuntee vähintään yhden vihreäsilmäisen ihmisen ihan henkilökohtaisesti, kuinka moni on edes oikeassa elämässä tavannut albiinon? Noniin, sitähän minäkin.
Omasta mielestäni vihreät silmät ovat kauniit. Serkullani on ihanat vaalean sammaleenvihreät silmät ja toisessa silmässä ruskea täplä. Ihastuttavat, ja olen ihan rehellisesti hieman kateellinen niistä silmistä. Ei sillä etteikö omat silmäni olisi myös hyvän väriset ja "erikoiset", tumman harmaat joissa on ruskea keskusta. Valaistuksesta riippuen silmäni näyttävät melkein mustilta, tumman ruskeilta, vihreiltä tai tumman sinisiltä. Ei siis mitenkään ruman väriset silmät vaikka sekasotkut ovatkin. En itse kuvaile silmiäni yleensä missään yhteydessä minkään väriseksi, ei ole tarvetta. Jos joku kysyy, että minkä väriset ne m yt oikein ovat, niin voin kertoa ihan rehellisesti, harmaat ruskealla keskusrenkaalla.
Albiinoihmisillä ei ole punaisia silmiä. Ehkä sen takia kukaan ei ole koskaan nähnyt punasilmäistä ihmistä. Voi huoh teidän kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Albiinoihmisillä ei ole punaisia silmiä. Ehkä sen takia kukaan ei ole koskaan nähnyt punasilmäistä ihmistä. Voi huoh teidän kanssa.
No niinpä! Joku välkky taitaa nyt sekoittaa albiinoihmiset ja albiinoHIIRET toisiinsa :D
Saisipa sellaiset erikoiset, orvokin sinililat silmät kuin Elizabeth Taylorilla oli kuulemma luonnostaan nuorempana :)
Vierailija kirjoitti:
Vaikka todellisuudessa silmät sellaiset sinivihersekoitukset. Mutta onhan se vihreys pakko nostaa ja jalustalle, ettei vaan leimaantuisi supisuomalaiseksi siniharmaasilmäksi
T. Aidosti vihersilmäinen
Minulla tavallisesti sinivihersekoitukset, mutta joissakin valaistuksissa ja joissain meikeissa ne ovat kirkkaanvihreat. Useat ihmiset ovat tuosta sanoneet. Mutta sinivihrea tai vihrea, so what?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No niinpä! Joku välkky taitaa nyt sekoittaa albiinoihmiset ja albiinoHIIRET toisiinsa :D
Ei vaan ne purppurasilmät ovat eri . Albiinoilla on ns punaiset siski ettei ole väriä.
Mulla on kanssa tuollaiset,peilistä jos katsoo läheltä ei saa mitään tolkkua minkä väriset ne on ja kauempaa katsottuna näyttää vaan jotenkin tummilta.
Joku joskus kysynyt minkä väriset silmät mulla on ja pakko ollut sanoa etten tiedä.
Pojalla on sinertävän harmaat silmät.
Onko silmien värillä merkitystä näkökykyyn? Itsellä ollut aina erittäin tarkka näkö ja hyvä syvyysnäkö,aurinkolasejakaan en ole ikinä käyttänyt,viime kesänä kävin näön tarkastuksessa ja kehuttiin hyvää näköä,ulkonäöstä ei ollut mitään puhetta.
Ikää on jo kuitenkin 41v.